*oei* is Internal Affairs al op DVD te koop?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
maar dat is toch n trilogie, of niet?? is de complete trilogie al ergens te koop??quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*oei* is Internal Affairs al op DVD te koop?
er staat toch echt Infernal affairsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*oei* is Internal Affairs al op DVD te koop?
Ik wou net zeggen!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er staat toch echt Infernal affairs
Dat zag ik ook...daarom kon ik hem ook nergens vinden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Die van mij heeft zo'n gaar kartonnen hoesje.quote:
Die van mij ookquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:12 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Die van mij heeft zo'n gaar kartonnen hoesje.![]()
Muwhahaha. Leed is zoveel beter te verdragen als je het kunt delen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Die van mij ook
over leed gesproken, hoe is het met het leed van onze portemonnee's dat we doorgaans bespraken in ons hulpgroepje... ik moet ook eigenlijk biechten na alles wat ik van de week binnen heb gekregenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Muwhahaha. Leed is zoveel beter te verdragen als je het kunt delen.
Ik ben volgens mij afgekickt, heb deze week alleen deliverance binnengekregenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
over leed gesproken, hoe is het met het leed van onze portemonnee's dat we doorgaans bespraken in ons hulpgroepje... ik moet ook eigenlijk biechten na alles wat ik van de week binnen heb gekregen
gaat niet goed met m`n portomenneequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
over leed gesproken, hoe is het met het leed van onze portemonnee's dat we doorgaans bespraken in ons hulpgroepje... ik moet ook eigenlijk biechten na alles wat ik van de week binnen heb gekregen
Als je ze bij de FRS koopt kan je 5 euri kortingsbonnen van prijsjerijk.nl gebruikenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gaat niet goed met m`n portomennee
deze week 1x dvd`s gekocht uit de 3 voor 33 actie bij van leest. Verder heb ik nog Girl With A Pearl Earring en Aladdin giftset binnen gekregen.
Verder verwacht ik volgende week nog: Eternal Sunshine Of The Spotless Mind (R1), Lost In Translation (R3) en de Hellboy Giftset...![]()
![]()
![]()
![]()
Ja idd, als ze die prijsjerijk bonnen dan ook es opsturenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Als je ze bij de FRS koopt kan je 5 euri kortingsbonnen van prijsjerijk.nl gebruiken.
De FRS en VanLeest bieden ongeveer dezelfde DVD's aan in hun acties.
je bent niet de enige hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:55 schreef Durbin het volgende:
..ik ben ook altijd zo vatbaar voor verslavingen..
extra's zijn bijna nooit ondertiteld van aziatische filmsquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:36 schreef Timo20 het volgende:
wist niet precies in welk topic ik deze vraag moest stellen, maar weet iemand misschien te bevestigen of bij deze 2dvd de extra`s ook in t Engels zijn ondertiteld??
kan t nl. nergens vinden
[afbeelding]
linkje
We zullen ons wel melden als de rekening komt om na 5 dagen geklaag en gehuil 25 dagen lang weer vrolijk te bestellen tot de volgende rekening.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |