jij liever dan ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:43 schreef Litso het volgende:
Cube 2: Hypercube
wanneer was je ook alweer jarig?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jij liever dan ik
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:32 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen ontvangen van koreandvds.com, zonder douane kosten:
[afbeelding]
[afbeelding]
hij is echt mooi, en bovendien nu OOP![]()
![]()
Wehhehkommaaropmetjulliecommentaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:59 schreef Shogo het volgende:
Airmiles teveel zeker?![]()
Helemaaaal niks mis meequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wehhehkommaaropmetjulliecommentaar
![]()
De Teigetjes film was ook wel leuk. Dat ze op zoek moesten naar de familieboom en dat hij dacht dat dat een boom in het bos was met allemaal Teigetjes whehehehe.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wehhehkommaaropmetjulliecommentaar
![]()
vrijwillig?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:43 schreef Durbin het volgende:
Verder nog :
Carnival of Souls (1998)
Nee, volgens mij heeft ie een dwangmatigheid om elke dvd te kopen waarvan de titel van elk 'welke film heb je nou gekocht' topic is afgeleidquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
vrijwillig?
Volgens je ondertitel ben je een b-movie freak.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jij liever dan ik
Toffe films! Beidequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:25 schreef Wepeel2 het volgende:
En ja hoor, na 6 uur 's avonds komt er opeens een mannetje op een fiets nog 2 pakketjes door mijn brievenbus gooien:
Ichi The Killer 2dvd en Donnie Darko: Director's Cut, die dus meer dan 20 dagen onderweg is geweest. Nu heb ik opeens binnen één dag 2 exemplaren van The Director's Cut. Ik stuur het 2e exemplaar wel netjes terug overigens.
Deze pakketjes zijn overigens bezorgd door Post & Mailgroep Ruurlo.Ik ga ze maandag wel even bellen of ze soms een soort policy hebben dat ze maar eens in de 2 weken de pakketjes wegbrengen of zo. Hier in de achterhoek weet je het maar nooit.
![]()
Dan heeft hij mooi de verkeerde film in huis gehaaldquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:28 schreef Hare het volgende:
Nee, volgens mij heeft ie een dwangmatigheid om elke dvd te kopen waarvan de titel van elk 'welke film heb je nou gekocht' topic is afgeleid
Hypercube is een waardeloos stuk strontquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens je ondertitel ben je een b-movie freak.
Is hypercube geen b-movie?
(ik vind hem geweldig trouwens)
Woord omhoog neger!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:26 schreef MikeyMo het volgende:
Hypercube is een waardeloos stuk stront
aightquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Woord omhoog neger!!
Eigenlijk, heeft mijn vriendin hem voor me gekocht.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dan heeft hij mooi de verkeerde film in huis gehaald
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |