In wat voor soort verpakking zitten ze?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:01 schreef De_Schaduw het volgende:
Jaaaaaaa, ik heb ze! En nu wil ik sets hebben met bijv. Karloff en Lugosi films als The Black Cat en The Raven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb ik ook net binnen, 2 discsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:07 schreef Fabulousbakerboy het volgende:[afbeelding]
- Elem Klimov's Idi i Smotri (Kom en Zie, 1985)
Zijn erg mooie verpakkingen. Het is een kartonnen sleeve met een plastic doorkijkglaasje, waarop ook een beetje groen gedrukt is. De dvd's zelf zitten verpakt in een hardkartonnen box met plastic binnenzijde. De box kan je dichtklikken. Qua uiterlijkt lijkt het enigzins op een boek.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:13 schreef Hare het volgende:
[..]
In wat voor soort verpakking zitten ze?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Mijn titel suggestie was trouwens cooler
Ben ook maar weer op pad gegaanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:37 schreef Dizer het volgende:Het is weer donderdag!!! Vandaag is vaste "DVD/CD shop-dag" van mijn beste vrienden en ik. Dus dat wordt weer smullen vandaag
quote:
Bij de AH in Leidschendam waar mijn vriendin werkt. De filiaalmanager daar koopt per pallet dvd's die op het distributiecentrum retour zijn gekomen. Ze zijn voor klanten ¤ 7,50 maar voor personeel nog goedkoper. Je moet er wel snel bij zijn, want ze vliegen als warme broodjes over de toonbank...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
waar?
Nee, die filiaalmanager doet dit op eigen houtjequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
ah niet bij elke AH?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |