Coolquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:49 schreef AntiChrist het volgende:
tevens heb ik mn dvd van shaun of the dead laten signeren (door nick frost) en mn dvd van the exorcist door Linda Blair![]()
Wat een ongezellige post-icon.quote:Op zondag 7 november 2004 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ben verkouden, ik voel me ongezellig.quote:Op zondag 7 november 2004 13:38 schreef Sai het volgende:
[..]
Wat een ongezellige post-icon.
ik maak vanavond wel een foto voor jequote:Op zondag 7 november 2004 01:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Cool
Heb je daar een scan van ofzo? Wel leuk om eens te zien
(en dan heb ik het vooral over die van Linda Blair, die andere gast ken ik gaar niet)
Je bent geweldigquote:Op zondag 7 november 2004 16:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik maak vanavond wel een foto voor je![]()
Inderdaad, dat hoort gewoon niet. Je betaalt goed geld voor die schijfjes!quote:Op zondag 7 november 2004 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De Dreamworks DVD releases zijn inmiddels nog irritanter dan Disney DVD's geworden.
2 irritante klote-trailers die je door je strot gewrongen krijgt wanneer je de DVD in een speler duwt. Niet te skippen m.b.v. de menu-knop of 'next'. In 1 speler is zelfs FFWD geblokkeerd.
Hufters. Tijd om eens een pissig mailtje naar Dreamworks te sturen, dat ik van dat soort praktijken niet gediend ben. Zelfs Disney heeft die onzin inmiddels afgeleerd.
Mag ik ook geweldig zijn als ik mijn foto's toon?quote:Op zondag 7 november 2004 16:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent geweldig
Ik heb dat nooit begrepen. De enige mensen die namelijk last hebben van die suffe meldingen en leaders als die van Brein, zijn de betalende klanten. Op illegale zooi is dat er doorgaans namelijk uitgesloopt.quote:Op zondag 7 november 2004 17:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoort gewoon niet. Je betaalt goed geld voor die schijfjes!
Net als de "niet kopieren"waarschuwingen. Duurt gewoon 3 minuten! WTF! Ik hoef daar als nette consument niet mee geconfonteerd mee te worden! Bah
Soooo, echt gaaf zeg.quote:Op zondag 7 november 2004 17:26 schreef Ash het volgende:
[..]
Mag ik ook geweldig zijn als ik mijn foto's toon?![]()
Gisteren samen met Antichrist naar London gevlogen voor Het London Film And Comic Con.
En het was SUPER!!!!!
hierbij mijn aanwinsten:
[afbeelding]
Shaun of The Dead gesigneerd door Nick Frost
Predator en The Rocky Collection gesigneerd door Carl Weathers
The Exorcist gesigneerd door Linda Blair
The Abyss, Tombstone en The Terminator gesigneerd door Michael Biehn
[afbeelding]
Deze spreken voor zich lijkt mij.
Oh, natuurlijk wel. Gewoon klagen bij de maatschappij, en dudelijk maken dat dit soort ongein nou juist de verspreiding van illegale DVD's in de hand werkt, want met een illegale DVD heb je deze irritatie niet.quote:Op zondag 7 november 2004 17:53 schreef Cheiron het volgende:
Helemaal met je eens.... Helaas reikt onze invloed niet zo ver..
Wat staat er allemaal op die van Shaun of the Dead geschreven ?quote:Op zondag 7 november 2004 17:26 schreef Ash het volgende:
[afbeelding]
Deze spreken voor zich lijkt mij.
Door mij?quote:Op zondag 7 november 2004 17:07 schreef pascalheister het volgende:
Deze nog weten te bemachtigen door een tip van Hare
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |