Doe eens een wilde gokquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:36 schreef FremantleDockers het volgende:
En wat de fuck is een talking package?
Ik zie echt OVERAL alleen de "Shrek 3d" versie. NERGENS meer de normale versiequote:Op vrijdag 5 november 2004 14:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Koop hem dan. Die film ligt werkelijk in elke DVD zaak zo voor het grijpen.
ik heb Shrek 1 nog voor je... maar dan wel de r2uk versie. Stuur maar een mail als je interesse hebt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:40 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zie echt OVERAL alleen de "Shrek 3d" versie. NERGENS meer de normale versie![]()
![]()
Ben echt al in duizenden winkels geweest..
Zelf winkels die altijd nog oude voorraden hebben zoals de blokker of Intertoys hebben hem niet meer. Alleen nog die godgruwelijk lelijke Shrek3d versie..
(ja, en 1 versie van 35 Euro.. dat vind ik iets te gortig)
daar kan je bij dvdsoon of cd-wow een hele dvd van kopen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, die 5 Euro extra....
Ja dôh, wát zegt ie, en wanneer? (elke keer als je de doos oppakt ofzo?)quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok.
dat heeft ie dus nietquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:42 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil wel NL ondertitels als het even kan (kunnen mn neefjes hem ook volgen)
Geen flauw idee, want de NL versie (die ik heb) heeft het dus niet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:43 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ja dôh, wát zegt ie, en wanneer? (elke keer als je de doos oppakt ofzo?)
een verpakking met een heel speciale geurquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:36 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Heb ik nou iets gemist? Die is toch nog gewoon verkrijgbaar?
En wat de fuck is een talking package?
er komt een omruilactie want het was wel de bedoeling dat je verpakking ging ouwehoerenquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, die 5 Euro extra....
[..]
De NL versie heeft geen talking packaging.
Hoe is de kwaliteit van de films in die box? En zitten er nog extra's bij?quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:39 schreef De_Schaduw het volgende:
Met dank aan Sai voor het melden van de lage FOX DVD prijzen bij DVDSoon.com:
[afbeelding]
www.dvdbeaver.com, www.dvdcompare.net, http://www.playusa.com/pl(...)classics&page=search .quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit van de films in die box? En zitten er nog extra's bij?
Wat ben ik soms toch ook lui hequote:Op vrijdag 5 november 2004 18:59 schreef Sai het volgende:
[..]
www.dvdbeaver.com, www.dvdcompare.net, http://www.playusa.com/pl(...)classics&page=search .
Graag gedaan.
Ik heb alleen even een stukje All About Eve gezien en Sunrise. Sunrise is niet los verkrijgbaar en (als het goed is) alleen als bonus in die box. Er staat ook 'limited edition' op de rug ipv het nummer uit de Fox Studio Classics serie.quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit van de films in die box? En zitten er nog extra's bij?
Oh? Waar heb je dat gehoord eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er komt een omruilactie want het was wel de bedoeling dat je verpakking ging ouwehoeren
Rotte vis voor 'de vagina monologen'?quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:37 schreef Smots het volgende:
[..]
een verpakking met een heel speciale geur
Nou ja zeg, zitten er nou niet eens paarlemoeren oorbellen bij?quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:02 schreef Motoko het volgende:
Girl With A Pearl Earring: Special Edition (Region-3 / 2 Disc Set)
[afbeelding]
[afbeelding]
dvd.nl, het forumquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh? Waar heb je dat gehoord eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |