Hij ziet er hetzelfde uit, maar dan de UK versie. Hij heeft volgens mij niets extra's op de Nederlandse versie, maar ik betaal er niet veel voor.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:17 schreef Weakling het volgende:
[..]
Welke versie heb je dan en wat heeft ie voor op de NL release?
Ik had "The Scorpion King" ooit in de bioscoop gezien...Nou dat was dus de eerste keer dat ik in slaap val in de bios. Ik wist niet dat ik een nog slechter film zou kunnen kijken dan Unbreakable. En sinds dien boycot ik alle films met The Rock erinquote:Op donderdag 4 november 2004 06:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is anders een behoorlijk amusante film
Owja, dat kan natuurlijk ook nog, we hebben al een topic voor welke dvds je binnen hebt, welke je hebt besteld, op welke releases je wacht, maar we kunnen natuurlijk altijd nog een topic maken:quote:Op donderdag 4 november 2004 17:07 schreef Dizer het volgende:
Ik ga denk ik deze dvd binnenkort halen.. wat een geweldige film was dat: Cyborg Cop![]()
![]()
Ja, he, vreselijk, bijna net zo vreselijk als die stomme opmerkingen van jouquote:Op donderdag 4 november 2004 18:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, gut, je zou het toch maar hier vantevoren neerzetten dat je een DVD gaat kopen zeg. De asocialiteit spat er vanaf..
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
k wist niet dat ik een nog slechter film zou kunnen kijken dan Unbreakable.
niet (meer) volgens dvdcompare:quote:Op donderdag 4 november 2004 13:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft de UK versie die cover en hij heeft DTS.
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op donderdag 4 november 2004 18:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Owja, dat kan natuurlijk ook nog, we hebben al een topic voor welke dvds je binnen hebt, welke je hebt besteld, op welke releases je wacht, maar we kunnen natuurlijk altijd nog een topic maken:
Welke dvd ga je binnenkort halen?
![]()
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, gut, je zou het toch maar hier vantevoren neerzetten dat je een DVD gaat kopen zeg. De asocialiteit spat er vanaf..
Arm + jaloers?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
quote:
Ach, die 5 Euro extra....quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb dus maar mooi de 1 disc versie besteld van Shrek, die paar lullige extra's waar ze die hele 2e schijf aan wijden vond ik zonde van m'n geld...
De NL versie heeft geen talking packaging.quote:en op geile geluidjes uit de verpakking zit ik ook niet te wachten
Koop hem dan. Die film ligt werkelijk in elke DVD zaak zo voor het grijpen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:22 schreef Cheiron het volgende:ik wil zo graag de normale (NIET 3D!!) versie van Shrek 1
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |