Jongens als Koné en Dindane zijn wel goed, maar niet als ('statische') nummer 9 van AJAX, misschien als rechts- of linksbuiten, maar een spits in het (4-3-3) AJAX-systeem moet kunnen kaatsen én scoren. Type Stefan Petterson, Ronald de Boer...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:03 schreef F1Bas het volgende:
Even over Aruna, het kan aan mij liggen maar dat is toch hetzelfde type spits als Sonck en dus totaal niet geschikt voor 4-3-3, of zit ik er nu helemaal naast?
precies, het is allebei niet echt nuttig.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Vond ik ook behoorlijk stom, alsof die Noren dat begrijpen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:05 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk sneu om zo'n snandoek tegen een andere tegenstander dan Feyenoord op te hangen. Ontzettende zielige actie van die joden.
Serieus, dat ze dat helemaal volgen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dit was door de aanhangers van Maccabi meegenomen en opgehangen in het UITvak.
wat hoe waarom en wanneer?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:06 schreef KonnieKipke het volgende:
als ex-PSV-er kan ik beamen dat menig PSV-er gruwelt van de arrogantie die Ajax soms leek uit te stralen.
Officieel niet, maar er zijn toch nog boefjes die er wel meelopen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Serieus, dat ze dat helemaal volgen..
Toch blijft het zielig om dat tegen Ajax te doen, en als ze het dan toch doen, doe het dan goed want SCF bestaat niet meer.
En Arsenal begon tijdens Arsenal - PSV Ajax!!! AJAX!!! te roepenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:13 schreef DarkSoulNR het volgende:
Het bewijst alleen maar dat Ajax het meeste geliefd id in het buitenland. Zo zongen we met Celtic en Tottenham songs against feyemoord, en dit is daar ook weer een voorbeeld van.
Zondag 2-3, AFCA CBS!
Klopt, en zijn ook zat mensen met SCF tattoos.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:22 schreef DarkSoulNR het volgende:
[..]
Officieel niet, maar er zijn toch nog boefjes die er wel meelopen.
ex-PSV-er???quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:06 schreef KonnieKipke het volgende:
als ex-PSV-er kan ik beamen dat menig PSV-er gruwelt van de arrogantie die Ajax soms leek uit te stralen.
EX-PSVer?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:06 schreef KonnieKipke het volgende:
Je snapt het volgens mij niet echt. Zij zien Ajax als aan hanger van Israel. Dan vinden ze geweldig. Om ook hun steun te betuigen zoeken ze uit wie in Nederland de grootste vijand is (misschien weten ze het zelfs van de palestijnse vlaggenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Toch blijft het zielig om dat tegen Ajax te doen, en als ze het dan toch doen, doe het dan goed want SCF bestaat niet meer.
Kan me best voorstellen, dat je het niet je hele leven volhoudt bij dat provincie clubjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:24 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
ex-PSV-er???
Ben je nu voor een andere club??? Je bent toch supporter voor je hele leven???
Nee, jullie heten ook geen feijenoord meer, maar toch blijven jullie dat schrijven.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er gespeeld? Of zat hij ooit bij de medische staf?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
EX-PSVer?![]()
![]()
Hehe,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
EX-PSVer?![]()
![]()
Ahquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hehe,
Ik heb het licht gezien toen ik als Medical Steward in de Amsterdam Arena heb gewerkt
Bovendien ken ik een hoop gasten van de F-side via het uitgaan en die hebben mij bekeerd.
Toch jammer hè? Hoe zoiets je leven kan verknallen??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hehe,
Ik heb het licht gezien toen ik als Medical Steward in de Amsterdam Arena heb gewerkt
Bovendien ken ik een hoop gasten van de F-side via het uitgaan en die hebben mij bekeerd.
Triest, ik heb zowel Feyenoord, Ajax als PSV kameraden (en ook van clubs daar buiten) en wij blijven allemaal onze eigen club trouw.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hehe,
Beetje jammer, ken ook een hoop Utrechters, kan regelmatig mee naar wedstrijden, woon er in de buurt en in de regionale krant wordt er veel aandacht aan FCU besteed, maar overlopen??? Nooit van mijn leven...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hehe,
Je werd op je twaalfde "Medical Steward in de Amsterdam Arena" en je bent nu 28???quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:39 schreef KonnieKipke het volgende:
jeetje, ik was 12 man toen ik psv-er was en nu 28... Vind je mij nou echt een grote volksverrader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |