Zie hier Tigris Mystic( Paris St. Gemain).quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is wat minder fijn als je er met zware astma naast zit (is normaal al geen pretje trouwens)
Ik begreep dat de sfeer ook erg goed was onderling.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:17 schreef NordKaos het volgende:
Gister 1 van de mooiste uitvakken gezien in de arena!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1-2.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik had dat wel in de TT verwacht
* Dr.Daggla zegt 2-3
Millwallquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:09 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Leuk, gejat van The Hammers...en nu?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Millwall![]()
Hij bedoelt dat ajax net zo gehaat is bij de media als Millwall, denk ik...
Je zit in het foute topic.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:54 schreef cultheld het volgende:
Zondag wordt 't party time, Alex is dan waarschijnlijk weer fit, alleen moet Hiddink een oplossing verzinnen voor Lee, die met Trabelsi zal moeten knokken. Op het middenveld zijn we Ajax de baas en onze aanval die wél goede vleugels heeft, zal Heitinga en De Jong helemaal kapot spelenHet is alleen die uitbraak van Trabelsi waar we nog enigszins voor moeten vrezen, want Lee mag aanvallend goed zijn, verdedigend is 't af en toe wankelend.
Op het einde na de wedstrijd was het zeker leuk toen stadion al vrij leeg was. Wij zongen Maccabi toe en zij zongen een liedje van ons.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik begreep dat de sfeer ook erg goed was onderling.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:54 schreef cultheld het volgende:
Zondag wordt 't party time, Alex is dan waarschijnlijk weer niet fit, alleen moet Hiddink een oplossing verzinnen voor Lee, die met Trabelsi zal moeten knokken.
Misschien als jullie de scheids nog erger mee hebben als vorig jaar..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:54 schreef cultheld het volgende:
Zondag wordt 't party time, Alex is dan waarschijnlijk weer fit, alleen moet Hiddink een oplossing verzinnen voor Lee, die met Trabelsi zal moeten knokken. Op het middenveld zijn we Ajax de baas en onze aanval die wél goede vleugels heeft, zal Heitinga en De Jong helemaal kapot spelenHet is alleen die uitbraak van Trabelsi waar we nog enigszins voor moeten vrezen, want Lee mag aanvallend goed zijn, verdedigend is 't af en toe wankelend.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet je wel wat je zojuist hebt gezegd?
Aah, fuck, klopt ja...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Millwall![]()
nee ik bedoel eigenlijk dat ajax door veel supporters van alle andere nederlandse clubs wordt gehaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Millwall![]()
Hij bedoelt dat ajax net zo gehaat is bij de media als Millwall, denk ik...
Niet mee eens.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:54 schreef cultheld het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:01 schreef The_Hives het volgende:
de pers heeft trouwens ook verstand van zaken:
Onderschrift bji deze foto was:
[afbeelding]
De Ajax-aanhang is niet blij meer met Ronald Koeman. Bij het begin van de wedstrijd werd, naar Spaans voorbeeld, met witte vlaggetjes gezwaaid. En een spandoek liet niets aan duidelijkheid te wensen. Foto ANP
Mitea is beter dan Beasley, dat klopt. Boukhari zeker niet. De Ridder en Rosales zijn erg goed, echter is Farfán beter. Park gaat gelijk op aan De Ridder. Rosales moet nog groeien bij Ajax.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Middenveld gaat gelijk op maar Ajax krijgt van mij de voordeel van de twijfel omdat Ajax haar middenveld in potentie 3x zo goed als die van Psv is.
Over de vleugels, Mitea en Boukhari zijn beide beter dan Beasly en de Ridder en Rosales zijn beide beter dan welke clown jullie daar ook neerzetten. Park is niks.
Heitinga en de Jong kapot spelen? Die 2 zijn al niet in topvorm, en het is lang geleden dat ik vleugels door het centrum heb zien gaan over de gehele wedstrijd.
Met een beetje geluk heeft de fotograaf van 410.nl em erop gezet, ik had t nog gezegt tegen hem. De foto's zullen vanavond laat online komen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:02 schreef The_Hives het volgende:
Nordkaos ik ben nog geen foto tegen gekomen van dat anti scf doek![]()
Ow mijn god wat een enorme kater zal die gast vandaag hebben als die wordt uitgelachenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:01 schreef The_Hives het volgende:
de pers heeft trouwens ook verstand van zaken:
Onderschrift bji deze foto was:
[afbeelding]
De Ajax-aanhang is niet blij meer met Ronald Koeman. Bij het begin van de wedstrijd werd, naar Spaans voorbeeld, met witte vlaggetjes gezwaaid. En een spandoek liet niets aan duidelijkheid te wensen. Foto ANP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |