quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:27 schreef -DailaLama- het volgende:
Sommige mensen worden wakker met een dood paardenhoofd. Get over it.
yup stond in het voorste vak (net als in amsterdam trouwens) was errug vet...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:28 schreef Viper_74 het volgende:
METALLICA 6 DECEMBER 2003 ARNHEM GELREDOME: I Was There !! <- Me2
wahah schitterend!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef Icefire1971 het volgende:
Nix ongewoons aan. Ik heb het altijd als ik op mijn rug met mijn armen onder mijn hoofd ga slapen.
Heb een keer gehad dat ik 'snachts in het pikkedonker mij omdraaide en er een groot zwaar ding op mijn hoofd viel. dat was dus mijn "dode" arm. Ben me wezenloos geschrokken......
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:27 schreef -DailaLama- het volgende:
Sommige mensen worden wakker met een dood paardenhoofd. Get over it.
ROFLMAO.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef Icefire1971 het volgende:
Nix ongewoons aan. Ik heb het altijd als ik op mijn rug met mijn armen onder mijn hoofd ga slapen.
Heb een keer gehad dat ik 'snachts in het pikkedonker mij omdraaide en er een groot zwaar ding op mijn hoofd viel. dat was dus mijn "dode" arm. Ben me wezenloos geschrokken......
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:32 schreef tvdleur het volgende:
yup. vaak genoeg.... dan voel je met het rechtleggen van de andere arm hoe zwaar 1 arm eigenlijk is.....
hehe ja, daar verbaasde ik me ook al over... het voelt echt aan als een vreemd zwaar iets...quote:'arm die op hoofd viel'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |