abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:25:19 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22743798
Wat een klote weer. Het bankje stond al binnen toch?
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:26:46 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22743827
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:21 schreef Angel22 het volgende:
NOu ik ben pissed off!!!!!

Krijg ik net een telefoontje van de advocaat dat ie vandaag niet kan omdat ie de hele dag getuigenverklaringen moet afnemen!!!!!!

Is de afspraak verschoven naar volgende week dinsdag!!!!!!!!

Ik ben zo pissed!!!!!
Mss zie ik het verkeerd en het is ook wel heel irritant, maar is het echt zo onoverkomelijk? Het besluit staat toch al vast? Die ene week zal het niet uit maken dan toch? Jullie wonen toch ook nog samen in een huis enzo, dus wat dat betreft heeft het toch ook niet supersuperveel haast?
pi_22743842
Het 150ste bankje alweer

Danosa, beterschap

Angelic, sterkte straks in het ziekenhuis!

ET ik dacht dat ik een knipoog boven mijn post geplaatst had, niet dus
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 11:30:49 #4
43556 miss_dynastie
pi_22743909
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mss zie ik het verkeerd en het is ook wel heel irritant, maar is het echt zo onoverkomelijk? Het besluit staat toch al vast? Die ene week zal het niet uit maken dan toch? Jullie wonen toch ook nog samen in een huis enzo, dus wat dat betreft heeft het toch ook niet supersuperveel haast?
Nee, maar als je zo'n beslissing hebt genomen, wil je het het liefst zo snel mogelijk regelen is mijn ervaring tenminste
die ene week verschil zal an sich op het totaal niet veel uitmaken, maar gevoelsmatig wel.
pi_22743931
Angel, als hij dus al een afspraak met jullie had gemaakt en nu opeens niet kan... is het dan niet nu al tijd voor een andere advocaat? Een advocaat die zijn agenda niet eens op orde heeft....

Het is een gevoelige kwestie, eindelijk de knoop doorgehakt en dan wil je dat het snel de mallemolen in gaat. Want jullie hebben te maken met kinderen dus je wil het goed geregeld hebben en het liefst zo snel mogelijk i.v.m. de kids. Weet niet of er ook nog een koophuis aan te pas komt...
Ik zou dus nu direct op zoek gaan naar een ander die een 'simpele' scheidingszaak wel belangrijk genoeg vindt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 11:32:36 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22743951
Kan me voorstellen dat je ervan baalt hoor Angel. Zo leuk is het allemaal niet en dan wil je het maar achter de rug hebben.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22744160
Angel wat kl*te!
BE ze wonen nog samen in een huis omdat er nog geen andere opties zijn. Niet omdat ze geen haast hebben toch? Ik neem aan dat hoe eerder de scheiding is geregeld des te groter de kans dat ze wel aan een ander huis komt (1 van de 2) Ik kan me juist heel goed voorstellen dat een week wachten je in t verkeerde keelschat schiet hoor!
Net wat kleintje zegt als ze nu al andere voor laten gaan misschien reden om gelijk naar een ander te zoeken.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:44:23 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22744209
Zoals ik al zei, mss zie ik het verkeerd...
pi_22744239
Bah Angel daar zit je inderdaad niet op te wachten!

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_22744252
Het is hier echt k*t weer. Heel de ochtend al regen.
We zijn nog maar net aangekleed
T zal wel een knutseldagje worden hier.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22744261
Angel, ik kan me voorstellen dat je zoiets zo snel mogelijk wilt regelen!

Werkse straks Clauwheee!
pi_22744267
He Clauwhee hoe is ie met jou?
Begin t al door te zetten of gaat het beter?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22744324
Het is weer druk op het bankje. topicnr 150 alweer
pi_22744376
nou ditmaal gaan we het dan toch echt meemaken. regen en een draagzak (ja we moeten weer naar het cb) Ben benieuwd hoe het allemaal gaat (loop zelf nog met krukken, en moet twee kids op controle zien te krijgen en dat met nauwelijks speling tussen de afspraken)

Ben enorm benieuwd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 11:54:15 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22744422
Succes Knor, neem veel mutsjes mee hè?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22744452
Is in principe toch juist prettig dat ze dan net na elkaar moeten (ik plan als ze samen moeten ook op 1 dag net na elkaar) Anders zit je daar helemaal een hele tijd. Moet Jayden een prik vandaag? Anders kan je het misschien uitstellen. Lijk me best een gehannis nu met je voet zo!
(Geer is jammer genoeg werken, anders had ik even met je meegegaan)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22744469
jemig knor, kan er niet even iemand met je mee? lijkt me echt wat teveel nu voor jou alleen (nou ja en je krukken dan ).
  FOK!fossiel woensdag 20 oktober 2004 @ 11:56:46 #18
2628 Karin
pi_22744480
Oef Knorretje sterkte!! (kan je niet oma meevragen ofzo? Altijd handig een paar extra handen om te helpen aan- en uitkleden).

Angel22, klote is dat

Ach Justin, alweer naar het ziekenhuis. Ik hoop nu dat jullie echt serieus genomen worden en niet meer zomaar naar huis gestuurd worden. Sterkte!

Ik denk dat ik mijn opmerkingen van gister even moet nuanceren. Ik bedoelde dus dat het niet de bedoeling was dat je een heel bankje in je eentje gaat vollullen tegen jezelf (met dus dat "hoi, doei" tegen jezelf). Ik denk dat het wat verkeerd begrepen is. En mochten er mensen nog wat te melden hebben hierover wil ik heel graag de discussie in het moderatietopic weer omhoog gooien hoor, volgens mij was nog niet alles uitgepraat.
pi_22744525
angel, wat een moeilijke beslissing, en nu nog alles ten uitvoer brengen, ook geen pretje. sterkte ermee.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:11:55 #20
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22744803
Knoretje, komt het cb bij jullie niet aan huis als dat nodig is? Hier kan dat wel als je het van te voren aanvraagt. Het lijkt me in jouw geval zeker geen overbodige luxe.

Angel, mooi balen dat die advocaat geen tijd voor jullie heeft. Misschien zoals andere dames zeiden een andere advocaat zoeken die zijn agenda wel op orde heeft?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_22744891
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:55 schreef jessie het volgende:
Is in principe toch juist prettig dat ze dan net na elkaar moeten (ik plan als ze samen moeten ook op 1 dag net na elkaar) Anders zit je daar helemaal een hele tijd. Moet Jayden een prik vandaag? Anders kan je het misschien uitstellen. Lijk me best een gehannis nu met je voet zo!
(Geer is jammer genoeg werken, anders had ik even met je meegegaan)
ja ik heb het ook specifiek aangevraagd toen JD net geboren was, maar toen wist ik niet dat er maar een kwartier tussen zou zitten en dat ik met een a4 aan vragen er heen zou gaan voor hem.
JD gaat pas voor het eerst, dus gelukkig nog geen prik (anders had ik hem die nu ook niet gegeven daar is hij nog helemaal niet aan toe, laten we eerst maar eens zien dat hij 'normaal' wordt)

Heb oma idd toch maar mee gevraagd, zeker nu het ook nog eens regent en ik daar mee loop te hannessen (en ja heb weer tig mutsjes klaar liggen rewimo)
pi_22744922
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:11 schreef coolbabe het volgende:
Knoretje, komt het cb bij jullie niet aan huis als dat nodig is? Hier kan dat wel als je het van te voren aanvraagt. Het lijkt me in jouw geval zeker geen overbodige luxe.
nooit geweten dat dat kon, hebben ze ook nooit verteld. Terwijl ik met alicia ook altijd moeilijk zat met de rolstoel en kind op schoot enzo Dus denk niet dat ze daar veel zin in hebben ofzo.
pi_22744923
Angel das knap kl*te!!!

het regent hier ook al de hele dag. Maar djen is naar oma dus die heeft feest ze vind het altijd heerlijk bij oma in de vakantie Ik ben met mijn schoonvader naar het kruidvat geweest, de schilder spullen waren er allemaal nog, maar van de babydingen was er bijna niks meer Lang leven een jongens 3-ling op het dorp, want alleen de meiden pyama's waren er nog. Maar ik heb wel 2 slaapzakken en een boxkleed erbij. Oh en een puca pyama voor mezelf
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 12:19:47 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22744991
praat me niet van advocaten. ik had de mijne best hoog zitten (is trouwens ook mijn tweede)
maar gisteren stond ik dus in de stationshal van haarlem toen hij belde. terwijl er boven mijn hoofd de treinen af en aan denderden en de mensen om mij heen roezemoesden, deed hij zijn verhaal. ik verstond het dus niet en zei dat ik even een rustiger plekje op ging zoeken omdat ik hem niet verstond.
sta ik eenmaal buiten herhaalt hij zijn verhaal op een manier of ik geestelijk niet helemaal volwaardig ben. zo van: ik - heb - morgen - een - zitting - en - nu - wil - ik - graag - een - andere - afspraak - maken. echt zo woord voor woord nadrukkelijk met van die pauzes ertussen.

advocaten? bah. en een dure hobby trouwens

angel-22 veel succes ermee, ik weet uit ervaring wat een toestand het is. ik zit er ook nog steeds middenin.
als je je verhaal kwijt wil: hotmailadres is ook msn-adres... kijk maar
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:29:30 #25
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22745200
uhmmm... ik zit eigenlijk nooit op dit bankje maar BE stuurde ons hierheen als we uitslagen van tarotkaarten wilden bespreken. We hadden het hier over in t 2e streepje.
Ik had de schildknaap van pentagrammen getrokken en daarbij een vraag gesteld mbt mijn kinderwens.
Maar wat betekend het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')