Mss zie ik het verkeerd en het is ook wel heel irritant, maar is het echt zo onoverkomelijk? Het besluit staat toch al vast? Die ene week zal het niet uit maken dan toch? Jullie wonen toch ook nog samen in een huis enzo, dus wat dat betreft heeft het toch ook niet supersuperveel haast?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:21 schreef Angel22 het volgende:
NOuik ben pissed off!!!!!
![]()
![]()
![]()
Krijg ik net een telefoontje van de advocaat dat ie vandaag niet kan omdat ie de hele dag getuigenverklaringen moet afnemen!!!!!!![]()
![]()
![]()
Is de afspraak verschoven naar volgende week dinsdag!!!!!!!!
Ik ben zo pissed!!!!!
Nee, maar als je zo'n beslissing hebt genomen, wil je het het liefst zo snel mogelijk regelenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss zie ik het verkeerd en het is ook wel heel irritant, maar is het echt zo onoverkomelijk? Het besluit staat toch al vast? Die ene week zal het niet uit maken dan toch? Jullie wonen toch ook nog samen in een huis enzo, dus wat dat betreft heeft het toch ook niet supersuperveel haast?
ja ik heb het ook specifiek aangevraagd toen JD net geboren was, maar toen wist ik niet dat er maar een kwartier tussen zou zitten en dat ik met een a4 aan vragen er heen zou gaan voor hem.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:55 schreef jessie het volgende:
Is in principe toch juist prettig dat ze dan net na elkaar moeten (ik plan als ze samen moeten ook op 1 dag net na elkaar) Anders zit je daar helemaal een hele tijd. Moet Jayden een prik vandaag? Anders kan je het misschien uitstellen. Lijk me best een gehannis nu met je voet zo!
(Geer is jammer genoeg werken, anders had ik even met je meegegaan)
nooit geweten dat dat kon, hebben ze ook nooit verteld. Terwijl ik met alicia ook altijd moeilijk zat met de rolstoel en kind op schoot enzoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:11 schreef coolbabe het volgende:
Knoretje, komt het cb bij jullie niet aan huis als dat nodig is? Hier kan dat wel als je het van te voren aanvraagt. Het lijkt me in jouw geval zeker geen overbodige luxe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |