Nee links is altijd goed zekerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:24 schreef Dr_Weird het volgende:
Enige waar ik trots op ben is dat het Nederlandse volk het christelijke en egoistische bolwerk van CDA en VVD gaan onderuithalen volgende verkiezingen
Dag Balkie en Zalmpje![]()
![]()
Over enkele jaren zijn we bevrijd van het rechtse asociale beleid.
Weg met dit rariteiten kabinet die de kloof tussen arm en rijk wil vergroten.
Egoistisch?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:24 schreef Dr_Weird het volgende:
Enige waar ik trots op ben is dat het Nederlandse volk het christelijke en egoistische bolwerk van CDA en VVD gaan onderuithalen volgende verkiezingen
Dag Balkie en Zalmpje![]()
![]()
Over enkele jaren zijn we bevrijd van het rechtse asociale beleid.
Weg met dit rariteiten kabinet die de kloof tussen arm en rijk wil vergroten.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:30 schreef Pikkebaas het volgende:
Zie sig:
In ons marcheert Holland, achter ons komt Holland en voor ons uit gaat Holland !!
Wat doet rechts dan? Mensen aan hun lot overlaten en verder uitknijpen voor puur economisch gewin.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Egoistisch?
De problemen wegschuiven en achterlaten voor je kinderen. Dat is egoistisch!
Nee, mensen eigenlijk weer de zeggenschap over hun eigen leven teruggeven in plaats van ze in het 'sociale' keurslijf te persen !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:33 schreef Dr_Weird het volgende:
[..]
Wat doet rechts dan? Mensen aan hun lot overlaten en verder uitknijpen voor puur economisch gewin.
Pardon, lijkt je dat niet lichtjes overdreven? Heb je enig idee hoeveel geld er in de begroting voor volgende jaar gereserveerd is voor zaken als uitkeringen?quote:Wat doet rechts dan? Mensen aan hun lot overlaten en verder uitknijpen voor puur economisch gewin.
Aan hun lot overlaten? Volgens mij sterft hier nog steeds niemand van de honger in Nederland... Als we het aan jou linkse vriendjes overlaten zou dat nog wel eens realiteit kunnen worden...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:33 schreef Dr_Weird het volgende:
[..]
Wat doet rechts dan? Mensen aan hun lot overlaten en verder uitknijpen voor puur economisch gewin.
- Zorgen dat het sociale zekerheidsstelsel ook voor de toekomstige generaties betaalbaar blijft.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:33 schreef Dr_Weird het volgende:
En hoe komt dat ?? Doordat er zoveel uitvreters misbruik maken van het systeem. Ik ben sociaal, ik wil best betalen voor mensen die niet KUNNEN werken. Maar ik weiger om te betalen voor mensen die niet WILLEN werken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:40 schreef Dr_Weird het volgende:
Niet veel meer dan de voorgaande jaren, maar de kosten blijven wel enorm stijgen voor de steungerechtigde mensen die met moeite of al niet meer kunnen rondkomen met het summiere bedrag dat ze nu krijgen.
Jij begint door te zeggen dat mensen aan hun lot worden over gelaten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:43 schreef Dr_Weird het volgende:
Zwansen nu overdrijf je. Honger in afrika zul je bedoelen maar in Nederland moeten we subsidie verlenen aan vervuilende en onrendabele boeren omdat er een grote productie overschot is in Nederland. De mest-quota is al vele malen overshcreden.
Waar haal je het vandaan dat de uitkeringsgerechtigden lui zijn? Kun je dat met cijfers onderbouwen of heeft de CBS iets voor mij verzwegen. En bovendien met de werkeloosheid die we nu hebben verbaasd het mijj niets.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:42 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
En hoe komt dat ?? Doordat er zoveel uitvreters misbruik maken van het systeem. Ik ben sociaal, ik wil best betalen voor mensen die niet KUNNEN werken. Maar ik weiger om te betalen voor mensen die niet WILLEN werken.
Helaas zijn er meer van de laatste categorie. En ik kom uit de surinaamse gemeenschap en ik baseer mijn mening simpelweg op wat ik om me heen zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |