Het is net al wat langer dan 30 dagen terug afgeschreven. De Fiero heb ik ook alweer 4 weken. Slechte timing.Ik heb wel nagekeken of het allemaal terecht was want het verbruik is wel aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:20 schreef hollander172 het volgende:
Eenmalige inhoudingen mogen ze niet automatisch incasseren, je kan het tot 30 dagen laten storneren. Als je slim bent bel je ze eerst even met die mededeling en kijk of je meteen een betalingsafspraak kan maken. Ze mogen tot een half jaar gaan zonder toestemming van "boven".
Ik heb het al meerdere malen aan de stok gehad met die gasten en ik ken er zelfs eentje.![]()
Wat ook mogelijk is is om nu een hoger maandtarief vast te stellen met onmiddelijke ingang en er een restbedrag aan te koppelen, geeft je nu even tijd om te sparen en het wordt allemaal wat overzichtelijker.
Sterkte.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:37 schreef Makster het volgende:
Morgen
Straks contract tekenen bij Randstad. En dan volgende week maandag aan de slag
Dank Uquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sterkte.![]()
beterquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Dank U
klnikt vreemd maar heb echt zin om aan de slag te gaan, want hoe eerder ik genoeg geld heb hoe eerder er een ZX7R of een ZX6r 2001 staat![]()
Kan ik helemaal snappenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beterna 2 maanden thuis te hebben gezeten heb ik ook enorme zin om weer aan de slag te gaan
Dat is jammer.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:25 schreef Patrick281 het volgende:
Het is net al wat langer dan 30 dagen terug afgeschreven. De Fiero heb ik ook alweer 4 weken. Slechte timing.Ik heb wel nagekeken of het allemaal terecht was want het verbruik is wel aan de hoge kant.
Maar ja na wat optellen en aftrekken van de meterstanden klopt het wel allemaal.
Dus ik heb het maar zo laten staan, het kan maar afgehandeld zijn.. en ik heb een hekel aan betalingsregelingen.
Ik doe gewoon zuinig aan. Alleen jammer dat het even tegenzit met zuinig aandoen aan de Fiero zijde.![]()
![]()
En dat de ontroerend goed belasting binnenkwam van 250 euro, waterschap 150 euro ..
De hypotheek van de eerste van de maand betaal ik gewoon aan het einde van de maand.![]()
Ze klagen al 20 dagen niet dus dat zing ik wel uit.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:38 schreef Makster het volgende:
Dank U
Idd ..quote:klnikt vreemd maar heb echt zin om aan de slag te gaan, want hoe eerder ik genoeg geld heb hoe eerder er een ZX7R of een ZX6r 2001 staat![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Morgen mensen,
word steeds drukker hiero s'ochtends![]()
LOLquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb zelfs wel meegemaakt dat een kandidaat met zijn/haar vader of moeder kwam solliciteren.![]()
Dus nogmaals: welkom bij de loonslaven.![]()
![]()
![]()
de Fok! MC motorzaak in het oosten van het land (import van motoren)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:53 schreef Makster het volgende:
Maar wil toch ooit nog is iets voor mezelf![]()
Inderdaad, zou onzin zijn als je helemaal klem kwam door dat soort zaken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:46 schreef hollander172 het volgende:
Zodra ik iets over Eneco hoor gaan er meteen allemaal alarmbellen af, iedereen slikt hun gedrag gewoon en alleen al daarom ga ik telkens tegen ze in. Je moet ze wel een beetje scherp houden natuurlijk.![]()
Klinkt goed alleen dan ook met een vestiging in het westen des lands. Je moet je klantenkring breed houdenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de Fok! MC motorzaak in het oosten van het land (import van motoren)
Doe er dan ook maar 1 in het Noorden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt goed alleen dan ook met een vestiging in het westen des lands. Je moet je klantenkring breed houden
Je volgt de trend die de politie landelijk heeft ingezet?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad, zou onzin zijn als je helemaal klem kwam door dat soort zaken.
Ik ben daar een vreemde in, handel het ene liever helemaal af en ga dan pas kreatief boekhouden met een andere.![]()
Ik was er vorig jaar heel dicht bij .. Jeep Wrangler met aanhangwagen en dito grote speedboot lagen al in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:53 schreef Makster het volgende:
Maar wil toch ooit nog is iets voor mezelf![]()
Wat deden ze dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar heel dicht bij .. Jeep Wrangler met aanhangwagen en dito grote speedboot lagen al in het vooruitzicht.![]()
![]()
![]()
Website was al klaar met geregistreerde domeinnaam, alles lag klaar voor de kamer van koophandel, tot in de kleinste puntjes belezen over hoe en wat .. klein detail was dat de fabriek die ik ging vertegenwoordigen in Nederland een reorganisatie kreeg en al mijn contactpersonen eruit gemieterd werden na jaren trouwe dienst en de directie een andere koers ging varen.![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:12 schreef hollander172 het volgende:
Je volgt de trend die de politie landelijk heeft ingezet?Het slachtoffer pak je aan en de dader laat je lopen?
Haha .. maar ik had uitgerekend dat als ik mijn target minimaal zou halen ik een jaarinkomen zou krijgen van 150.000 euro netto. Dus ik had er wel zin in.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:15 schreef ZX9R het volgende:
Wat deden ze dan?
De boot voor de trailer en de Wrangler erop?![]()
Dan hebben ze zelf niet goed geschat.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Het Nederlandse poldermodel.
Een dader is iemand die iets letterlijk veroorzaakt. Ik heb alles nagekeken en het blijkt dat het verbruik inderdaad aanmerkelijk hoger ligt dan de geschatte waarde die zij 2 maanden daarvoor gedaan hebben gebaseerd op het verbruik van 2 jaar geleden.
Dus ze hebben er helaas gewoon recht op, en dan betaal ik dat gewoon.
Het verbruik was gewoon erg laag in 2002 .. defecte verwarming en veel buiten de deur slapen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:30 schreef hollander172 het volgende:
Dan hebben ze zelf niet goed geschat.![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:30 schreef hollander172 het volgende:Met sommigen heb je een haat-liefde verhouding, bij Eneco voel ik alleen maar haat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |