Ik had Snakey beloofd dat ik het niet zou doenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Frontal.. En dan wel even een bifi topic in onzin maken
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had Snakey beloofd dat ik het niet zou doenMaar ik geloof dat ie zelf al in de weer is.
Ik ben te lief![]()
Wat zal jij lekker slapen 's nachtsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:50 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nog een foto om boven mijn bed te hangen
Das geen bifi en die heb ik al uitgeprint en opgehangenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:50 schreef Snakey het volgende:
Hoewel niet gepast, hier toch mijn reet. Rijmt niet eens
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat zal jij lekker slapen 's nachts![]()
Ja, dit is niet de bedoelingquote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:51 schreef Tessje het volgende:
[..]
Das geen bifi en die heb ik al uitgeprint en opgehangen
Je hebt ze toch wel doorgestuurd naar heel je adresboek he?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
Alleen Snakey weet het nog niet
![]()
Van die uitgeprinte foto's
Wie?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
Alleen Snakey weet het nog niet
![]()
Van die uitgeprinte foto's
Ze staan op mijn achtergrond in een mooie collagequote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel doorgestuurd naar heel je adresboek he?![]()
Ohw jeequote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wie?![]()
Zeik maar even hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:55 schreef Tessje het volgende:
Dankjewel Megumi![]()
Dat zal ook wel lukken hoor.. Maar het is altijd fijn als je een heel topic hebt waarin je tegen mensen aan kunt gaan zeiken....
*Unzip*quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeik maar even hoor![]()
Ik heb ze op een mousemat laten drukkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ze staan op mijn achtergrond in een mooie collage
Het ligt net iets anders als het er aan zat te komen he..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:58 schreef Laditi het volgende:
Hee Tessje, gecondoleerd en sterkte! 't Is echt rot als zoiets gebeurt, je lijkt het goed op te nemen! (al is dat natuurlijk ook maar op het forum...)
Past dat??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ze op een mousemat laten drukken
Zal ik dan maar een T-shirt doen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ze op een mousemat laten drukken
91 en een mooi leven gehad.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het ligt net iets anders als het er aan zat te komen he..En ze was 91 en heeft een heel mooi leven gehad...
Het is niet alsof ik hier geen rooddoorlopen oogjes heb hoor.. Maar niemand ziet het
Past dat!!??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:02 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een T-shirt doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |