oudere lay out komt weer terugquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:52 schreef rockstah het volgende:
hoewel, het staat eigenlijk wel ok, maakt het allemaal wat minder deprimerend
fokken op het werkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:56 schreef rockstah het volgende:
die oude hoef ik niet, maar de text only hmmm
goedemorgen tain..werkse vandaag jongequote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:59 schreef Tain het volgende:
alle linkjes zijn van kleur veranderd
trage verbinding he..alles komt laterquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:01 schreef Rahl het volgende:
ey wtf nu wel ja
net nog niet!
ik heb geen trage verbindingquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
trage verbinding he..alles komt later
dank je en suc6 zometeenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
goedemorgen tain..werkse vandaag jonge
dankje!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
dank je en suc6 zometeen
dat kan met deze layout ook hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:58 schreef Mister_T het volgende:
[..]
fokken op het werk
Iddquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
dat kan met deze layout ook hoor![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Idd![]()
Blauw links is dat net zo'n partij als Groen Links?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Blauw links zijn OK
Nooooooooooo!!!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:49 schreef Roi het volgende:
Ondergang van het internet voorspeld voor 2006.
Gepubliceerd door: piet0r op dinsdag 19 oktober 2004 - 17:15 Bron: ZDnet
Volgens een Finse professor is het tegen 2006 afgelopen met het internet, noteer in uw agenda dus maar vast dat u uiterlijk eind december 2005 uw laatste mails moet hebben gelezen en verstuurd.
Hannu Kari, van de Technische Universiteit van Helsinki baseert zijn voorspelling op de stijgende trend in spam en computervirussen. Indien we op deze voet verder zullen gaan zal dat in 2006 tot de “ineenstorting van het internet” leiden volgens Kari.
Echter beperken de problemen zich niet tot de technologie, zo meldt de professor. “Er zijn veel slechte mensen die slechte chaos willen creëren” zo meent hij. Kari voorspelt, doordat het internet steeds minder goed functioneert vanwege alle virussen en spam, het steeds gevoeliger gaat worden voor manipulatie.
Op een gegeven moment heeft spam een grens bereikt waarbij netwerken het e-mailverkeer niet langer meer aankunnen verwacht professor Kari. De betrouwbaarheid zou bovendien van online informatie steeds meer worden ondermijnd.
Overal ter wereld kunnen lekken in software worden uitgebuit en computers worden met tienduizenden tegelijk gerecruteerd voor massale aanvallen op specifieke netwerken en sites. Volgens professor Kari kan alleen verbeteringen in de infrastructuur, software en identificatie van individuele gebruikers het internet van de ondergang kunnen redden.
Zeg maar alvast dag met je handje![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:03 schreef GinaG het volgende:
Om toch maar in het vage sfeertje te blijven, heb zojuist een reportage op BBC world beluisterd, het ging over exorcisme. Een of andere priester beweerde dat pc's gebouwd na 1985 genoeg capaciteit bevatten om een ''evil spirit'' te huizen.![]()
regen ruledquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
goedemorgen. kutweer.
regen is een goede reden om binnen te blijven, internettenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
regen ruled
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
regen is een goede reden om binnen te blijven, internetten
regen ruikt lekkerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
regen is gewoon fijn
Dat noemen ze nou democratiequote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:13 schreef Rodie83 het volgende:
Waarom heeft RaymanNL een slowtsjet topic geopend wat nog steeds open is
Het viel me al op dat sommige mensen duivels slecht postenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:03 schreef GinaG het volgende:
Om toch maar in het vage sfeertje te blijven, heb zojuist een reportage op BBC world beluisterd, het ging over exorcisme. Een of andere priester beweerde dat pc's gebouwd na 1985 genoeg capaciteit bevatten om een ''evil spirit'' te huizen.![]()
Is er over gestemd danquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou democratie
dudequote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:22 schreef -Mzraki- het volgende:
gister 7 uur en 21 min Fable gespeeld.
Dat zei je ook al in het vorige topicquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:22 schreef -Mzraki- het volgende:
gister 7 uur en 21 min Fable gespeeld.
Vinkok! Regen regeert. *Rent altijd naar buiten toe als het regent* De beesten bij ons thuis zijn dan altijd zo blij. Ze worden dan allemaal hyperactief. Vrolijk met ze mee huppelen door de tuin en springen in de regen ^^.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
regen is gewoon fijn
Okay....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:26 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Vinkok! Regen regeert. *Rent altijd naar buiten toe als het regent* De beesten bij ons thuis zijn dan altijd zo blij. Ze worden dan allemaal hyperactief. Vrolijk met ze mee huppelen door de tuin en springen in de regen ^^.
Hou hem in ieder geval in leven tot kerst.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
Mijn konijn is aardig somber, volgens mij gaat tie dood.
Ik loop nu toevallig wél rond in een suit van Bright Chainmail (ben bezig voor de Plate armor), heb een Obsidian Greatsword met flame en silver agumentation en een Ebony Longbow.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
dude
dudequote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik loop nu toevallig wél rond in een suit van Bright Chainmail (ben bezig voor de Plate armor), heb een Obsidian Greatsword met flame en silver agumentation en een Ebony Longbow.
Ben nog op zoek naar betere, sterkere wapens, maar kan so far nog niets vinden.
Heel lang, maar hij is oud dus hij zal wel taai zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hou hem in ieder geval in leven tot kerst.
Hoe lang kan je zo'n beest eigenlijk invriezen?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik loop nu toevallig wél rond in een suit van Bright Chainmail (ben bezig voor de Plate armor), heb een Obsidian Greatsword met flame en silver agumentation en een Ebony Longbow.
Ben nog op zoek naar betere, sterkere wapens, maar kan so far nog niets vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
Dan is het gewoon voor visite, zolang je zelf maar geen hap van neem.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heel lang, maar hij is oud dus hij zal wel taai zijn![]()
GAST!! Gefeliciteerd!!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
DoedS! ik heb me rijbewijs in 1 keer gehaald...ik pwn!
Gepwnt mant...en niet zo'n klein beetje ookquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:21 schreef Jumparound het volgende:
GD, examinatortrise al gep0wnd? of had je te veel BO 3 gespeeld?
gefeliquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
daar houd ik je aanquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:14 schreef Roi het volgende:
Grootste jackpot ooit bij Oudejaarsloterij
Gepubliceerd: woensdag 20 oktober 2004 @ 12:27
Icoon Binnenlands nieuwsBij de komende viering van oud en nieuw zal de Staatsloterij een bedrag van maar liefst twintig miljoen euro belastingvrij aan de winnaar uitkeren. Dit jackpotbedrag is in Nederland nog nooit zo hoog geweest.
De verkoop van de Oudejaarsloten is vandaag begonnen. Door de recordjackpot verwacht de Nederlandse Staatsloterij een stormloop op de Oudejaarsloten. Vorig jaar werden er bijna 4,3 miljoen staatsloten verkocht voor de trekking van 31 december 2003.
Ik zou me game collectie flink uitbreiden! pb]Alvast een mooie auto kopen (ook mischien eentje voor Gamedemon)[/b] en lekker op reis gaan
!
Deal! Maar krijg ik dan ook wat als jij zoveel miljoen wintquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daar houd ik je aan
hee ik wil ook een auto als demon er ook eentje krijgt, geld mag ook uiteraardquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:14 schreef Roi het volgende:
Grootste jackpot ooit bij Oudejaarsloterij
Gepubliceerd: woensdag 20 oktober 2004 @ 12:27
Icoon Binnenlands nieuwsBij de komende viering van oud en nieuw zal de Staatsloterij een bedrag van maar liefst twintig miljoen euro belastingvrij aan de winnaar uitkeren. Dit jackpotbedrag is in Nederland nog nooit zo hoog geweest.
De verkoop van de Oudejaarsloten is vandaag begonnen. Door de recordjackpot verwacht de Nederlandse Staatsloterij een stormloop op de Oudejaarsloten. Vorig jaar werden er bijna 4,3 miljoen staatsloten verkocht voor de trekking van 31 december 2003.
Ik zou me game collectie flink uitbreiden! Alvast een mooie auto kopen (ook mischien eentje voor Gamedemon) en lekker op reis gaan
!
Maar Gamedemon heeft net z'n rijbewijs gehaald en verdient dus wel een leuk cadootjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:17 schreef Tain het volgende:
[..]
hee ik wil ook een auto als demon er ook eentje krijgt, geld mag ook uiteraard
ja en? ik heb al 5 jaar mijn rijbwijs dus ik verdien ook een kadoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:22 schreef Roi het volgende:
[..]
Maar Gamedemon heeft net z'n rijbewijs gehaald en verdient dus wel een leuk cadootje![]()
En nee ik heb ze nog niet gekeken mordradead, ze zijn namelijk sealed en dat wil ik zo houden!
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:29 schreef mordradead het volgende:
als ik het win krijgt iedereen van mij een auto
Mag ik ook wat anders uitkiezenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:29 schreef mordradead het volgende:
als ik het win krijgt iedereen van mij een auto
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:32 schreef mordradead het volgende:
zeg maar wat, ik kijk of het geregeld kan worden
raymannl jij krijgt een dikke ferrari f50, schaal 1:18 welteverstaan
Laat me raden...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mag ik ook wat anders uitkiezen![]()
Aangezien sommige auto's rond de 60.000 euro kunnen kosten(ervan uitgaande dat de prijsklasse is waar mordra op doeltquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Laat me raden...
Een levensgrote neukpop van de masterchief?
Ik denk dat een gifgroen Suzuki Alto'tje ook wel goed genoeg voor die jongen is hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:42 schreef mordradead het volgende:
neeeneeee, geen cabrio maar een hard top en dan een paarse
voor sommigen wel, voor anderen niet he.... ik kan wel goedkoop een huisje regelen naast de tokkiesquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Aangezien sommige auto's rond de 60.000 euro kunnen (ervan uitgaande dat de prijsklasse is waar mordra op doelt) Dan wil ik eigenlijk liever dat ik dat geld gebruik, bij het kopen van een appartementje
![]()
Ik KAN verstandig met geld omgaan![]()
nee, die zijn duurder he.... die heb ik trouwens nog nooit op schaal gezienquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:44 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik denk dat een gifgroen Suzuki Alto'tje ook wel goed genoeg voor die jongen is hoor
Hmm zal er over nadenken.....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
voor sommigen wel, voor anderen niet he.... ik kan wel goedkoop een huisje regelen naast de tokkies
Nee, van Beau van RTLboulevardquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Laat me raden...
Overigens pkwarts schijnt dit graag te willen hebben, dus mordra voor pkwarts hoef je geen auto te kopenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Doe dan toch maar de auto, ik wil graag een ouderwetse kever, donkergroen met schotse ruit bekledingquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:48 schreef mordradead het volgende:
nog eisen stellen ook?? laat dan maar zitten
Wie is dat nu weerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:51 schreef RaymanNL het volgende:
Een meeting met Michel Ancel is ook goed
Geen mooie autoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:52 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
let niet op die homo ernaast
echt welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Geen mooie auto![]()
Een cool persoonquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer![]()
congratzquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
Ik wil gewoon een ouderwetse kever, donkergroen met schotse ruit bekledingquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
echt wel
merk wel goed?
En ik dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:54 schreef mordradead het volgende:
tain krijgt ene vet getunede opel gt
[afbeelding]
Jij krijgt een grachtenpandjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:29 schreef Tain het volgende:
[..]
ja en? ik heb al 5 jaar mijn rijbwijs dus ik verdien ook een kado
Hij zei toch dat het Rahl wasquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Een cool persoon
gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gepwnt mant...en niet zo'n klein beetje ook
'sup?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hij zei toch dat het Rahl was
geintje.... t.v.b. tenen enzo
Ik ben gaar vandaagquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is er![]()
Nothing much to be honestquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
'sup?
Niet zoveel zuipen jongenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben gaar vandaag
ohquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nothing much to be honest
Hmm besmettelijk zeker, gister had ik net zo een bui....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:07 schreef Jumparound het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
ik wil naar huis... en snel...
ik ben eik ziek *kuch* *kuch*quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hmm besmettelijk zeker, gister had ik net zo een bui....![]()
neequote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:22 schreef peristilius het volgende:
Werken? Hebben jullie geen vakantie dan
Neequote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:22 schreef peristilius het volgende:
Jaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:22 schreef peristilius het volgende:
jaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:22 schreef peristilius het volgende:
*geheime wapen inzetquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
*schopt terug
waar blijven de andere wijven?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Sharkdoggie *wijven in de strijd gooit
[afbeelding]
Tering. Echt mooi gemaakt. Ben zelden zo onder de indruk.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:10 schreef Roi het volgende:
*Vette paintgame in de hevige strijd gooit
Nikky blauwquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die blauwe linkjes doen in één keer pijn aan m'n ogen...tis geen Nikky-blauw....
dat is tegen de herfstdepressiequote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die blauwe linkjes doen in één keer pijn aan m'n ogen...tis geen Nikky-blauw....
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
dat is tegen de herfstdepressie
Een slavin die alles doet wat je wiltquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:17 schreef Roi het volgende:
[..]
Deal! Maar krijg ik dan ook wat als jij zoveel miljoen wint?
omg das capibar!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:52 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
let niet op die homo ernaast
Die gele vind ik wat minder.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben tegen rood..
ging er verhit toe in het modjes topicquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:32 schreef capibar het volgende:
*terug van vakantie
hoe is de afkoel-periode verlopen
Een Russische ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Een slavin die alles doet wat je wilt
Kort om! WEe moeten allemaal hier van elkaar houdenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
ging er verhit toe in het modjes topic
zijn er nog newbies bijgekomen?
het woord newbie is afgeschaft en verboden. Voortaan spreken wij van nieuwkomers
relletjes?
zijn ook uit den boze, op flamen, trollen, rellen staat een ban
Homoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kort om! WEe moeten allemaal hier van elkaar houden![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Homo![]()
![]()
![]()
![]()
je mag kiezen...russen kan ik wel via rahl regelenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Een Russische ?
kutquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
ging er verhit toe in het modjes topic
zijn er nog newbies bijgekomen?
het woord newbie is afgeschaft en verboden. Voortaan spreken wij van nieuwkomers
relletjes?
zijn ook uit den boze, op flamen, trollen, rellen staat een ban
Nee, eigenlijk niet. De sfeer is harstikke verbeterd. We hebben zelfs leuke users bij.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:15 schreef capibar het volgende:
[..]
kut![]()
ja, maar af en toe een relletje houdt er toch een beetje pit in?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. De sfeer is harstikke verbeterd. We hebben zelfs leuke users bij.![]()
Niks meer aan hequote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:15 schreef capibar het volgende:
[..]
kut![]()
niet, lees MED eens.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:23 schreef capibar het volgende:
waar kan ik deze layout trouwensch selecteren?
[afbeelding]
Truste!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:40 schreef Gamedemon het volgende:
ik ga slapen mensen...tot morgen
hey, die heb ik ook gezienquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:55 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga Garfield The Movie kijken
nee, het is pas 5 voor half.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:21 schreef -Mzraki- het volgende:
12 uur en drie kwartier, btw.
kutfilmquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:55 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga Garfield The Movie kijken
iddquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kutfilm
quote:Waarschuwing
Helaas heb je op de frontpage al enkele moderaties mogen ontvangen. Dit bericht is bedoeld om je daarvan op de hoogte te stellen. Als je teveel moderaties ontvangt, kun je automatisch voor een bepaalde tijd gebanned worden. Om dit te voorkomen: denk goed na over je reacties, en lees de FAQ.
Een goede morgen!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:51 schreef Tain het volgende:
[..]
idd
goedemorgen trouwens
ik laat me altijd een beetje meeslepen als ik weer zo'n fortuynist ofzo tegenkomquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:58 schreef SG-sam het volgende:
[..]Gaat lekker dan
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik laat me altijd een beetje meeslepen als ik weer zo'n fortuynist ofzo tegenkom
Eens gaat kijken wat Rahl op de frontpage uitspookt zoalquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eens gaat kijken wat Rahl op de frontpage uitspookt zoal![]()
Daarom hebben ze je dat bericht gestuurd want er staat: Dit bericht is bedoeld om je daarvan op de hoogte te stellenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
t was me niet eens opgevallen dat ik gemodereerd was trouwens
Ja hoor, heerlijk! Ik ben weer helemaal opgefrist!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:03 schreef SG-sam het volgende:
Hay hay. Goed geslapen allemaal?
Zit ik dan met m'n trommel gamequote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:14 schreef truSteh het volgende:
Goedmorge![]()
* RaymanNL heeft net lekker gecrashed in Burnout 3 .. damn wat een lauwe game is dat![]()
Mooi zo!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja hoor, heerlijk! Ik ben weer helemaal opgefrist!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:34 schreef mordradead het volgende:
psv![]()
![]()
![]()
![]()
vanavond heerenveengewoon de hele fokking avond voetbal
fan-tas-tisch
wat je fantastisch noemtquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:34 schreef mordradead het volgende:
psv![]()
![]()
![]()
![]()
vanavond heerenveengewoon de hele fokking avond voetbal
fan-tas-tisch
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:38 schreef truSteh het volgende:
[..]
wat je fantastisch noemt![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Aahh nee , geen voetbal
dát is nou goed nieuwsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moet toch werken vanavond
0.00? Dan ben ik nog wle wakkerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:50 schreef mordradead het volgende:
werkenhet voetbal is tot 12 uur dan lig jij al op bed
Ga buiten spelen danquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:48 schreef capibar het volgende:
het weer rockt![]()
buiten is eng, daar zijn geen xboxen in de buurtquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga buiten spelen dan![]()
ja inderdaadquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:48 schreef Jumparound het volgende:
damn, wat een saaie dag
Je kunt ook een collage/strip ofzo maken van de foto's die je de afgelopen dagen gemaakt hebtquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:50 schreef capibar het volgende:
[..]
buiten is eng, daar zijn geen xboxen in de buurt![]()
goed ideequote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je kunt ook een collage/strip ofzo maken van de foto's die je de afgelopen dagen gemaakt hebt![]()
Gewoon doen, kan jou het schelen...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:57 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Een goede morgen!
Is die film echt zo bagger? En ik wou hem nog wel gaan kijken met mijn nichtje (ze is wel 10 ^.^)
^^ Allrightyquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon doen, kan jou het schelen...
Ook goeiemiddag btw
Goeiesmiddags lekker ding!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je kunt ook een collage/strip ofzo maken van de foto's die je de afgelopen dagen gemaakt hebt![]()
En dan wel braaf laten zien he, dan stuur ik je nog wat snoepjes die al een jaar over datum zijnquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:36 schreef capibar het volgende:
[..]
goed idee![]()
kan ik weer eens gaan prutsen met photoshop![]()
Jij komt net uit bed rollenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:48 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Goeiesmiddags lekker ding!
misschien laat ik wel een fototje zien, bij nader inzien ben ik te lui voor een collagequote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dan wel braaf laten zien he, dan stuur ik je nog wat snoepjes die al een jaar over datum zijn![]()
ik kom niet zo vaak in de voorraadkast![]()
Ik wissel ze lekker afquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:47 schreef SG-sam het volgende:
[..]
^^ Allrighty
Heb je een nieuwe avatar btw? Je had eerst toch die rode m&m?
Als je de snoepjes niet wilt, heb ik ook nog wat magnetron maaltijden van de aldi, die niet in de koelkast hoeven en een jaar goed blijvenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:53 schreef capibar het volgende:
[..]
misschien laat ik wel een fototje zien, bij nader inzien ben ik te lui voor een collage![]()
Neh was Maak zelf je AH Bonuskaart :) [replay] aan het lezen. ga ik denk ik ook even mee bezigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij komt net uit bed rollen![]()
Die shit, is al een tijd geleden en zorgde voor behoorlijk wat comotie. Het heeft zelfs het nieuws gehaald toen...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Neh was Maak zelf je AH Bonuskaart :) [replay] aan het lezen. ga ik denk ik ook even mee bezig
Wil je de snoepjes, of wil je een van de maaltijdenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:05 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
een xbox (crystal versie graag) doet het ook wel voor mijquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wil je de snoepjes, of wil je een van de maaltijden![]()
In your dreamsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:08 schreef capibar het volgende:
[..]
een xbox (crystal versie graag) doet het ook wel voor mij![]()
die crystal xbox is sinds kort weer los te koop volgens mij.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
In your dreams![]()
Overigens ga ik een een HALO 2 pack kopen..... Dan wil ik mijn huidige XBOX verkopen....
Ja dat weet ik maar ik wil per se een HALO 2 packquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:15 schreef capibar het volgende:
[..]
die crystal xbox is sinds kort weer los te koop volgens mij.
Waarom?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik wil per se een HALO 2 pack(don't ask
)
Guttegut, wat zijn we toch weer veeleisend vandaag...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik wil per se een HALO 2 pack(don't ask
)
geen interpolatie, bagger!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:05 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:25 schreef rockstah het volgende:
[..]
geen interpolatie, bagger!
oh kut, hier moet ik een orginele reactie op verzinnen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
mooie foto's maar........... weer van die saaie 'wat ik vandaag in het weiland zag' foto's. ga de stad in, gebruik rare camerastandpunten, gebruik hele lange sluitertijden (vooral in de stad waar alles constant beweegt heel leuk, maak panorama foto's (180 graden ofzo).quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:05 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
die heb ik ook wel, maar iok denk dat de meeste hier die artistieke foto's niet echt boeit...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
mooie foto's maar........... weer van die saaie 'wat ik vandaag in het weiland zag' foto's. ga de stad in, gebruik rare camerastandpunten, gebruik hele lange sluitertijden (vooral in de stad waar alles constant beweegt heel leuk, maak panorama foto's (180 graden ofzo).
*meldtquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:59 schreef capibar het volgende:
[..]
die heb ik ook wel, maar iok denk dat de meeste hier die artistieke foto's niet echt boeit...
Oftewel rot op van hierquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
mooie foto's maar........... weer van die saaie 'wat ik vandaag in het weiland zag' foto's. ga de stad in, gebruik rare camerastandpunten, gebruik hele lange sluitertijden (vooral in de stad waar alles constant beweegt heel leuk, maak panorama foto's (180 graden ofzo).
alleen jammer dat er geen stad te vinden is op het uitgestrekte normandische plattelandquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
*meldt
foto's zijn okay
Kusje?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Oftewel rot op van hier![]()
jouw woorden, niet die van mijquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Oftewel rot op van hier![]()
Je bedoelde het zelfdequote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jouw woorden, niet die van mij
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee, dank je
Niet zo sjaggie, ben je op live vanavond?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
![]()
weer jouw woorden en niet die van mijquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je bedoelde het zelfde![]()
Kweenie eigenlijk. Misschien.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Niet zo sjaggie, ben je op live vanavond?
heb je live, ga je niet livenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:13 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Kweenie eigenlijk. Misschien.
Ja hoor tuurlijk ga jij maar weer de vermoorde onschuld uithangen, kleine smiechtquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
weer jouw woorden en niet die van mij![]()
Hey Capibarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:14 schreef capibar het volgende:
[..]
heb je live, ga je niet liven![]()
ik kom ookquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:13 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Kweenie eigenlijk. Misschien.
In dat geval speel ik liever HALOquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik kom ook
* pkwarts waarschijnlijk nu reden geeft om juist niet te komen....
Wegens nogal ernstig familiegebeuren staat mijn kop niet zo heel erg naar gamen deze weekquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:14 schreef capibar het volgende:
[..]
heb je live, ga je niet liven![]()
Kan ik me voorstellen, sterkte iigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:19 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wegens nogal ernstig familiegebeuren staat mijn kop niet zo heel erg naar gamen deze week![]()
je bent er weer zie ik? Was het leuk?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:21 schreef capibar het volgende:
[..]
hey rayman![]()
your point being....?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:20 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb nog ge trommelt, en net ben ik naar de kapper geweest
Doe....NU....die....hand...omlaag. Je groet Rayman niet als ik er bij ben jaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:21 schreef capibar het volgende:
[..]
hey rayman![]()
Dat hij nu ook met zijn hoofd kan trommelen want, er zit geen afrokapsel meer in de weg.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
your point being....?
als je foto's plaatst dan beslissen wij wel of je naar de kapper toemoetquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:23 schreef SG-sam het volgende:
Oo ik moet ook nog naar de kapper.
En ik vind de foto's wel mooi![]()
we kunnen wel wat foto's sturen hoe ze erop moet staanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:25 schreef Tain het volgende:
[..]
als je foto's plaatst dan beslissen wij wel of je naar de kapper toemoet
Gebukt, met een rokje aan, gezicht van de camera af gedraaid?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:26 schreef pkwarts het volgende:
[..]
we kunnen wel wat foto's sturen hoe ze erop moet staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |