quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
En na een weekje op de vuilnisbelt.......weekje is om
Redelijk onaardig valt best nog mee? Ik vind mezelf eigenlijk heerlijk lomp.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:54 schreef Suijk het volgende:
Ik vind je redelijk onaardig tegen nieuwe mensen hier, sch. Je reageert alsof je bang bent voor concurrentie...
dat is slechts een illusie, dus dat telt niet !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:50 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, ik hou nog steeds van Bluezz
Alle jonge hoeltjes trekken nu ineens naar ons begoniaatje jaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:54 schreef Suijk het volgende:
Ik vind je redelijk onaardig tegen nieuwe mensen hier, sch. Je reageert alsof je bang bent voor concurrentie...
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alle jonge hoeltjes trekken nu ineens naar ons begoniaatje ja
kun je hem daarom ff wassen....help ik ons bloemetjesgordijn ff van de tosti's afquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro, we zouden het geheim houden
Nu moet ik zeker ook naar ons begoniaatje trekkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:15 schreef Blumchen het volgende:
* DIGGER zet ook bier op de tafel..
is de hand van oom agent, die stond te leunen tijdens het uitschrijven van een bonnetje !!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:17 schreef DIGGER het volgende:
Die afdruk is zo te zien van je vriendin, maar jij hebt toch niet zulke grote handen Bjoro
Ik trek wel even aan jou lieverd- maar eerst Bjoroquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker ook naar ons begoniaatje trekken
Om er daarna weer 5x afgeflikkerd te worden en elke keer weer mijn modem te moeten resetten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:04 schreef golfer het volgende:
Zo, de #%@*storing die ik had bij Multikabel is weer voorbij en ik kan weer Internetten.![]()
Jij hebt helemaal geen homofoob in je hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:48 schreef DIGGER het volgende:
Niemand die zo goed de homofoob in je naar boven weet te halen als SCH.
www.nu.nlquote:LONDEN - Volgens de Russische wetenschapper Gennady Cheurin kan overmatig vloeken impotentie veroorzaken bij mannen. Vrouwen die veel onwelvoeglijke taal uitslaan, krijgen volgens hem meer last van lichaamshaar en overmatige spierontwikkeling. Dat meldde woensdag het Britse internetpersbureau Ananova.
Dan passen jullie je maar eens een keer aan.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
Maar in Den Haag beschouwen wij heel veel zaken die jij onder de noemer vloeken zult gooien, als gewone spreektaal.
Volgende keer niet meer zo hard duwen, we reden bijna de dijk afquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:20 schreef Bjoro het volgende:
p.s. wat was het lekker he ??
Die Rus meot eens wat minder Wodka drinken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
www.nu.nl
Wat een pretje op de tribune bij Den Haag, zo sterft dat ras vanzelf uit natuurlijk.
soms moet je hard duwen om toch iets te voelen....weet je toch !!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Volgende keer niet meer zo hard duwen, we reden bijna de dijk af
Ik ookquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag lekker naar huis
Ja lekker lieverd, als het aan SCH ligt droog ik uit hier !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:52 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen neemt een kopje koffie.. iemand anders nog iets?
slijmbalquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:06 schreef just me het volgende:golfer is lief
Oe! Welke?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Heb alle 9 cd's gedraaid nu. Mooie oogst.
* Blumchen pakt nog een frisje voor Bjoro..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:03 schreef Bjoro het volgende:
Ja lekker lieverd, als het aan SCH ligt droog ik uit hier !
De nieuwe Elliott, die ik wel mooi vind, maar natuurlijk jammer dat we niet weten wat hij er zelf van had gemaakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oe! Welke?
De nieuwe Elliott is geniaal.![]()
zonder spritequote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
slijmbal![]()
wil jij er ook 1 ???quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:16 schreef just me het volgende:
zonder sprite
Blind kopen man!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:19 schreef pfaf het volgende:Zal eens aan het downloaden gadeslaan.
http://www.mmguide.musicmatch.com/album/album.cgi?ALBUMID=1412663
Is dit nog wat denk je? Lag voor een koopje in de Country-bak, maar vanwege tijdgebrek maar Steve Earl gekocht.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:06 schreef just me het volgende:golfer is lief
welke hole dit keerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Nueckuh?![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:28 schreef just me het volgende:
welke hole dit keer
* Blumchen vind t een goed idee dat Bjoro haar taak overneemt.. Ik ga zo koken.. en moet vanaaf dansen!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil jij er ook 1 ???
Hmzz ja maar om een beetje los te komen ga ik eerst ff streetdance doenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
Blumchen, dansen doe je achter de paal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |