quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nog een homo in de aanbieding en iemand met bijna 75.000 posts, maar die hebben allebei grotere tieten dan jijzelf.![]()
Specs wil ik! Specs!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:37 schreef Suijk het volgende:
*Staat op.
Specs? Ik ben geen computer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Specs wil ik! Specs!
Specsavers is even verderop.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:44 schreef Brighteyes het volgende:
Specs wil ik! Specs!
Is altijd al zo geweest. Directe link naar een bepaalde post. Zo'n link met een hekje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:52 schreef Bluezz het volgende:
En wrom is de datum en de tijd aanklikbaar
Is overzichtelijker schijnbaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:53 schreef Suijk het volgende:
En links in een topic zijn blauw?
Ik dacht dat ik weer eens teveel gezopen had dat alles er zo vreemd uitziet, maar je kan er op klikken dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:52 schreef Bluezz het volgende:
En wrom is de datum en de tijd aanklikbaar
Ja, maar wat het nut ervan is ontgaat me.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:03 schreef Againzender het volgende:
Ik dacht dat ik weer eens teveel gezopen had dat alles er zo vreemd uitziet, maar je kan er op klikken dus
Je kunt dan een link maken naar een post, ipv alleen naar een topic.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar wat het nut ervan is ontgaat me.
Jeetje, die bold-tags lijken ook wel erg grootquote:De eerste resultaten van Slarioux' werk zijn al zichtbaar: we hebben de kleuren van enkele links aangepast. Ze zijn nu duidelijke te onderscheiden van omliggende tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |