Om je te pestenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:44 schreef Smeich het volgende:
Waarom wordt hij nu door Egbers en Mulder in verband gebracht met mijn Atléti!?!!?

Daar is het nu te laat voor - hij heeft deze baan bij Ajax bovendien nooit gewildquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:58 schreef The_Hives het volgende:
Is er dan niemand die Van Gaal wil behouden

Ja is nu te laat, maar ik snap niet dat iedereen zo blij is.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor - hij heeft deze baan bij Ajax bovendien nooit gewild

dan had ie hem niet moeten aannemen, of is dat te simpel door de bocht ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor - hij heeft deze baan bij Ajax bovendien nooit gewild

Hij zei bij zijn aanstelling al, dat ie liever op het veld stond, maar dat ie voor Ajax een uitzondering maakte. Verkeerde keuze dus.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan had ie hem niet moeten aannemen, of is dat te simpel door de bocht ?

http://193.121.55.225/tt/tt.php?p=587&g=0&s=0&r=0&x=1quote:TECHNISCH DIRECTEUR VAN GAAL KAPT ERMEE
Louis van Gaal is bij Ajax opgestapt als technisch directeur. De Nederlander diende zaterdag zijn ontslag in. Het bestuur aanvaardde dat, meldt de NOS.
Waarom Van Gaal zijn koffers pakte, is nog niet duidelijk. De onrust van de afgelopen weken kan een aanleiding zijn voor zijn vertrek. Zo vond coach Ronald Koeman dat Van Gaal te veel van zijn selectie verwachtte.
Of kreeg Louis van Gaal een aanbieding van een andere club? Volgens sommige bronnen wordt hij coach bij Bayern of technisch directeur bij Chelsea. Woensdag geeft Van Gaal een persconferentie.

Vind ik ook,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:26 schreef sjun het volgende:
[..]
Klinkt zeer geloofwaardig en het is een club die hem naar mijn idee zeker zou passen.

Magath gaan ze nu niet ontslaan hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:18 schreef SCH het volgende:
Het is toch wel zeker van Bayern?

http://www.at5.nl/index.asp?newsid=1676quote:Chelsea? Bayern Munchen? Madrid?
Van Gaal vertrekt zeer waarschijnlijk om bij een andere club te gaan werken. Omdat niemand bij Ajax nog op het vertrek in wil gaan is de geruchten-tombola sinds dinsdagnacht in volle gang.
Mogelijk gaat hij naar Chelsea om zijn voormalige assistent bij Barcelona, Jose Mourino, te assisteren als technisch directeur. Ook wordt hij genoemd als opvolger van Felix Magath bij Bayern Munchen, tegenstander van Ajax in de Champions League.
De meest curieuze stap zou zijn als Real Madrid hem heeft gevraagd. Madrid, de aartsrivaal van Barcelona, verkeert in een crisis en zoekt een opvolger.

Jij hebt altijd gelijk, wat wordt het dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Magath gaan ze nu niet ontslaan hoor.

Goedemiddag, welkom............ het is een gokje hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:57 schreef just me het volgende:
Ben benieuwd wat er tijdens de persconferentie allemaal gezegd gaat worden!

quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Goedemiddag, welkom............ het is een gokje hoor

Zoiets:quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:57 schreef just me het volgende:
Ben benieuwd wat er tijdens de persconferentie allemaal gezegd gaat worden!

Het tweede...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:28 schreef Radegast het volgende:
"Femke, ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?"

Ik begrijp heus wel wat je bedoelt maar wat heeft die gast in die functie voor Ajax betekend het afgelopen jaar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is nog steeds dezelfde persoon en verdient hetzelfde respect. Ik vind 't niet erg dat 'ie weg gaat, maar ga echt niet hypocriet lopen juichen dat 'ie vertrekt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |