Het verhaal of gerucht zeker niet meegekregen dat een deel van de spelersgroep het vertrouwen in Koeman heeft opgezegd, en ik vond deze actie wel goed passen in dat beeld. Spelers die hun eigen teamgenoten zoeken en niet de staf, en Koeman die zich veel te afzijdig houdt omdat ie weet dat zijn spelers hem al een mes in het vlees hebben gestoken, het bestuur mag het alleen nog afmaken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb niet zo bijster veel meegekregen van de dingen die er de afgelopen tijd zijn gebeurd, maar ik vind het wel opvallend dat zelfs de bilspierbewegingen van de fysiotherapeut worden geanalyseerd en in verband worden gebracht met alle recente gebeurtenissen.

Blind had toch ooit al eens voor TD gespeeld, met rampzalige gevolgen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:19 schreef mitt het volgende:
Het zou natuurlijk wel kunnen dat Blind de taken voor de rest van het seizoen over neemt van van Gaal en daarna hoofdtrainer wordt omdat Koeman vertrekt.

Ik denk part time. Kan ie smiddags aan z'n gedichtnbundel werkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:22 schreef Suijk het volgende:
Hij gaat full time voor SBS werken denk ik. Hij kon bij Ajax zijn schoolbord niet kwijt.

Technische managers daarintegenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het verstandig vinden om geen nieuwe TD aan te stellen, is een achterhaalde positie en niet meer nodig.

Weet jij dan precies wat die functie precies inhoudt en wie die taken dan moet(en) vervullenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het verstandig vinden om geen nieuwe TD aan te stellen, is een achterhaalde positie en niet meer nodig.

Dan heb je in elk geval niet meer dat gedonder dat de TD en de coach niet samen door een deur kunnen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:30 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zul je zien dat het bestuur Koeman naast Trainer ook TD maakt...........

quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Barbara Barend is de dochter van... die nemen we per definitie niet serieus

Oh-mijn-God.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:38 schreef Kapmes het volgende:
Het gerucht gaat overigens dat Rob Baan is gepolst als vervanger voor Van Gaal

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:38 schreef Kapmes het volgende:
Het gerucht gaat overigens dat Rob Baan is gepolst als vervanger voor Van Gaal

Ik meen mij te herinneren dat hij ooit eens heeft gezegd dat hij wel eens trainer van BM zou willen worden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:15 schreef -Hans- het volgende:
Radio 1 had het erover dat hij misschien trainer zou worden bij Bayern Munchen.

Klinkt zeer geloofwaardig en het is een club die hem naar mijn idee zeker zou passen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat hij ooit eens heeft gezegd dat hij wel eens trainer van BM zou willen worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |