Ja, de technisch directeur was ook de coach. Leo Beenhakker en Cruijff waren dat toen ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:49 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Volgens mij had hij toen een dubbelfunctie en was hij beide

Dan moet je toch echt ff de herhaling kijken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:52 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Leuk, maar de technische staf hoort ook bij het team, en die werd totaal genegeerd en Koeman ging zelfs zitten en hield zich afzijdig.
[..]
Alleen Sneijder even naar Koeman.

Inderdaad. Ik heb niet zo bijster veel meegekregen van de dingen die er de afgelopen tijd zijn gebeurd, maar ik vind het wel opvallend dat zelfs de bilspierbewegingen van de fysiotherapeut worden geanalyseerd en in verband worden gebracht met alle recente gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je kunt ook overal iets achter zoeken.

Lijkt me juist echt geen club voor Van Gaalquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Misschien AS Roma![]()

Denk het ook, als ie maar niet teveel spelers meeneemt..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:55 schreef okee6 het volgende:
Van Gaal gaat naar Real

Real heeft echte verdedigers nodig, die hebben wij ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk het ook, als ie maar niet teveel spelers meeneemt...

* ril *quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:00 schreef Peregrijn het volgende:
Oh mijn god, nu heeft Koeman nog meer zeggenschap in het aankoopbeleid

Ik mag het hopen, Dickie moet snel weg bij mijn cluppiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:56 schreef plugger het volgende:
Dick de Boer zit op de wip bij Cambuur heb ik begrepen, dus wie weet.

Van Gaal had zaterdag al zijn ontslag ingediend.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:08 schreef Nyluzzz het volgende:
Goed dat hij weg gaat. Hetw erkte gewoon niet: de combinatie tussen Louis en Ronald. Maar hij heeft natuurlijk gewoon een nieuwe club, anders ga je niet op de avond na de eerste goede goede wedstrijd sinds weken weg.
'Scholletje' zal hem wel op gaan volgen.

Ja maar dat wordt hij voorlopig niet. Als het niet al te dramatisch is tegen PSV zondag, blijft Koeman gewoon zitten. En wordt Blind geen trainer.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Van Gaal had zaterdag al zijn ontslag ingediend.
Zou Blind een baan als trainer overigens niet leuker vinden?

dat maakte ik er niet uit op, hoezo?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:17 schreef RijstNatie het volgende:
hoezo nieuwe club? hij had toch ruzie op de tribune net bij de wedstrijd?

Dat Koeman blijft zitten lijkt me duidelijk. Maar de vraag is of Blind de baan van TD zal accepteren als hij eigenlijk traiener wil worden. Normaal gesproken wordt een TD voor een langere termijn aangesteld namelijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:15 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt hij voorlopig niet. Als het niet al te dramatisch is tegen PSV zondag, blijft Koeman gewoon zitten. En wordt Blind geen trainer.

Het zou natuurlijk wel kunnen dat Blind de taken voor de rest van het seizoen over neemt van van Gaal en daarna hoofdtrainer wordt omdat Koeman vertrekt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat Koeman blijft zitten lijkt me duidelijk. Maar de vraag is of Blind de baan van TD zal accepteren als hij eigenlijk traiener wil worden. Normaal gesproken wordt een TD voor een langere termijn aangesteld namelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |