Erger was dat je een s had bij González op het eind. En die streepjes schelen voor de uitspraak en je had geen Blanco.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:50 schreef tong80 het volgende:
Mijn god de streepjes vergeten.Lynch me.
Ja sorry het is geen Ajacied, Gunner of Barcagozer. Desondanks dat grote minpunt toch een degelijke voetballer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
Waar blijven de echte voetbalfans ?
Zal mij aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel jammer dat hij zijn roots geen blik meer waardig gunt. Zelfs zn oude amateurclub kan in moeilijke tijden niet op zijn steun rekenen. Iedereen uit het dorp waar Raul is opgegroeid vind het fantastisch voor hem dat hij het gehaald heeft. Maar echt heel erg populair maakt hij zich niet door nooit meer zijn gezicht daar te laten zien.
Is het een Ajacied? Nee... dan ben je maar degelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:04 schreef tong80 het volgende:
Degelijk ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:47 schreef keeper het volgende:
Was die niet weggehaald bij Atletico omdat Gil y Gil de jeugdopleiding alleen maar geldverspilling vond?
net als de rest van Realquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:31 schreef aldostuta het volgende:
Absolute wereldspits inderdaad, die nu helaas een mindere periode doormaakt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:31 schreef aldostuta het volgende:
Absolute wereldspits inderdaad, die nu helaas gelukkig een mindere periode doormaakt.
Johan gelezen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel jammer dat hij zijn roots geen blik meer waardig gunt. Zelfs zn oude amateurclub kan in moeilijke tijden niet op zijn steun rekenen. Iedereen uit het dorp waar Raul is opgegroeid vind het fantastisch voor hem dat hij het gehaald heeft. Maar echt heel erg populair maakt hij zich niet door nooit meer zijn gezicht daar te laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |