quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 18:24 schreef Ilske het volgende:
[..]
De huisarts zal dit hoogstwaarschijnlijk niet zelf doen, vermoedelijk moet je even langs de uroloog om dit te laten doen. Van verhalen om mij heen weet ik dat het scheuren idd pijnlijk is en behoorlijk bloederig, het is voor jezelf dus misschien wel makkelijk om het alvast te laten doen.
Maar aarzel vooral niet gewoon even langs je huisarts te gaan, die kan je vervolgens ook doorverwijzen naar een uroloog/algemeen chirurg. Succes ermee in ieder geval!
OK, Toompje doorknippen is echt niet pijnlijk. Bij mij deed de huisarts het gewoon ff zelf. Volgende stappen:
1:FF broek naar beneden en op behandeltafel gaan liggen.
2: Spuit in je voorhuid. Spuit doet niet pijn omdat het naaldje ieniemienie is. Vervelend is wel dat je piemel door de niet al te opwindende situatie (ik vond het verre van opwindend maar wie ben ik
![]()
) SUPERKLEIN wordt, prikken is dus niet makkelijk.
3: bandje rond je enkel dat stroom geleid.( toompje wordt doorgebrand met een zgn. electrisch mes)4: FF doorbranden dat dingetje, stelt geen reet voor. Voordeel van het doorbranden is dat het niet zo heel erg bloed. Je wordt aangeraden een dag of 12 geen sex te hebben en niet te rukken. Als je dat net als ik niet kan volhouden
![]()
dan zitten jij, je vriendin en het bed helemaal vol met bloed want geloof me, dan bloed je als een rund
Voordeel: Dat stukje wat wordt doorgesneden wordt supergevoelig dus je hebt er weer een lekker plekje bij. Al met al ben ik nog geen kwartier bij de dokter binnen geweest, dat was incl. bakkie koffie
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.