abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22728651
Wat ik me afvraag kan je gewoon naar de dokter gaan om dat toompje door te laten knippen ofzo???
en besnijden kan je daarvoor naar de dokter gaan???

Voor beide doet de dokter dat zelf of moet je daarvoor naar het ziekenhuis???
-
pi_22728685
De dokter verwijst je door naar het ziekenhuis denk ik, maar dat weet ik zo nog neit. Vraag het gewoon aan de dokter dus.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.,
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:11:57 #3
104259 tom_aat
want Tomaat was al bezet
pi_22728743
Wat dacht je zelf
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
je gaat toch ook niet naar de dokter met de gedachte dat hij "je keelamandelen wel ff doorknipt"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:12:41 #4
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_22728755
Besnijden zaldie (hoop ik voor je) niet zelf doen... Toompje doorknippen denkik ook niet, aangezien het me beter lijkt dat dat onder (plaatselijke) verdoving gebeurt... En ik weet niet of een dokter dat mag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_22728826
Ja dat besnijden had ik zelf ook wel gedacht maar dat toompje word ook verdoofd dus???
Geen idee daarover ook niet of het zonder verdoving zeer zou doen. Wel gelezen heeft dat het bloed als een rund als die scheurt.....
-
pi_22752890
quote:
Een ander probleem(pje) waarbij een ingreep eigenlijk de enige goede oplossing is, is het te korte riempje aan de onderkant van de eikel. Vaak scheurt dit, als het te kort is, vanzelf al in tijdens de (eerste) samenleving, zodat het probleem zichzelf oplost ('ontmaagding van de man'). Als dat niet gebeurt, dan kan tot dusdanige pijnklachten tijdens de samenleving leiden dat onder lokale verdoving een knipje en enkele hechtinkjes noodzakelijk zijn om het riempje te verlengen.
De huisarts zal dit hoogstwaarschijnlijk niet zelf doen, vermoedelijk moet je even langs de uroloog om dit te laten doen. Van verhalen om mij heen weet ik dat het scheuren idd pijnlijk is en behoorlijk bloederig, het is voor jezelf dus misschien wel makkelijk om het alvast te laten doen.

Maar aarzel vooral niet gewoon even langs je huisarts te gaan, die kan je vervolgens ook doorverwijzen naar een uroloog/algemeen chirurg. Succes ermee in ieder geval!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  woensdag 20 oktober 2004 @ 18:50:56 #7
90423 angelika
take it or leave it..
pi_22753474
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 18:24 schreef Ilske het volgende:

[..]

De huisarts zal dit hoogstwaarschijnlijk niet zelf doen, vermoedelijk moet je even langs de uroloog om dit te laten doen. Van verhalen om mij heen weet ik dat het scheuren idd pijnlijk is en behoorlijk bloederig, het is voor jezelf dus misschien wel makkelijk om het alvast te laten doen.

Maar aarzel vooral niet gewoon even langs je huisarts te gaan, die kan je vervolgens ook doorverwijzen naar een uroloog/algemeen chirurg. Succes ermee in ieder geval!
je moet toch sowieso naar de huisarts om je door te laten verwijzen??
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 20 oktober 2004 @ 19:07:50 #8
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_22753909
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 18:24 schreef Ilske het volgende:

[..]

OK, Toompje doorknippen is echt niet pijnlijk. Bij mij deed de huisarts het gewoon ff zelf. Volgende stappen:
1:FF broek naar beneden en op behandeltafel gaan liggen.
2: Spuit in je voorhuid. Spuit doet niet pijn omdat het naaldje ieniemienie is. Vervelend is wel dat je piemel door de niet al te opwindende situatie (ik vond het verre van opwindend maar wie ben ik
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
) SUPERKLEIN wordt, prikken is dus niet makkelijk.
3: bandje rond je enkel dat stroom geleid.( toompje wordt doorgebrand met een zgn. electrisch mes)4: FF doorbranden dat dingetje, stelt geen reet voor. Voordeel van het doorbranden is dat het niet zo heel erg bloed. Je wordt aangeraden een dag of 12 geen sex te hebben en niet te rukken. Als je dat net als ik niet kan volhouden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
dan zitten jij, je vriendin en het bed helemaal vol met bloed want geloof me, dan bloed je als een rund
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Voordeel: Dat stukje wat wordt doorgesneden wordt supergevoelig dus je hebt er weer een lekker plekje bij. Al met al ben ik nog geen kwartier bij de dokter binnen geweest, dat was incl. bakkie koffie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
pi_22754348
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 18:50 schreef angelika het volgende:

[..]

je moet toch sowieso naar de huisarts om je door te laten verwijzen??
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
dat bedoel ik in principe ook, de strekking van mijn verhaal was misschien niet duidelijk genoeg.
Punt: sowieso dus even naar huisarts -> doet hij het zelf: klaar. Doet hij het niet zelf -> verwijzing.

Zo helderder neem ik aan.
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_22756067
Uroloog is er zo mee klaar. Die brandt het geheel helemaal los/open en daarna kan het nooit meer scheuren. Pijnlijkste is wel de verdoving en ook beetje de gedachte erachter natuurlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
echt fijn is een spuit in je lul niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_22758724
de dokter ging bij mij wel met een mesje mijn teen snijden enzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 20 oktober 2004 @ 22:04:49 #12
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_22758752
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 22:03 schreef erikkll het volgende:
de dokter ging bij mij wel met een mesje mijn teen snijden enzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wat snapte hij niet aan 'besnijden'?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_22855401
Hm wat ik me dan afvraag, word het geheel dan gevoeliger of juist niet... bij mij is het zo dat dat toompje nu al behoorlijk gevoelig is. Vraag me dan af of dat veranderd???
-
  maandag 25 oktober 2004 @ 00:31:54 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_22855668
edit: topictitel verduidelijkt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_22856332
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 00:31 schreef Aventura het volgende:
edit: topictitel verduidelijkt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
zelf verder niks toe te voegen???
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
-
pi_22864585
Wanneer is het nodig om je toompje door te laten knippen?
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop