De huisarts zal dit hoogstwaarschijnlijk niet zelf doen, vermoedelijk moet je even langs de uroloog om dit te laten doen. Van verhalen om mij heen weet ik dat het scheuren idd pijnlijk is en behoorlijk bloederig, het is voor jezelf dus misschien wel makkelijk om het alvast te laten doen.quote:Een ander probleem(pje) waarbij een ingreep eigenlijk de enige goede oplossing is, is het te korte riempje aan de onderkant van de eikel. Vaak scheurt dit, als het te kort is, vanzelf al in tijdens de (eerste) samenleving, zodat het probleem zichzelf oplost ('ontmaagding van de man'). Als dat niet gebeurt, dan kan tot dusdanige pijnklachten tijdens de samenleving leiden dat onder lokale verdoving een knipje en enkele hechtinkjes noodzakelijk zijn om het riempje te verlengen.
je moet toch sowieso naar de huisarts om je door te laten verwijzen??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:24 schreef Ilske het volgende:
[..]
De huisarts zal dit hoogstwaarschijnlijk niet zelf doen, vermoedelijk moet je even langs de uroloog om dit te laten doen. Van verhalen om mij heen weet ik dat het scheuren idd pijnlijk is en behoorlijk bloederig, het is voor jezelf dus misschien wel makkelijk om het alvast te laten doen.
Maar aarzel vooral niet gewoon even langs je huisarts te gaan, die kan je vervolgens ook doorverwijzen naar een uroloog/algemeen chirurg. Succes ermee in ieder geval!
OK, Toompje doorknippen is echt niet pijnlijk. Bij mij deed de huisarts het gewoon ff zelf. Volgende stappen:quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:24 schreef Ilske het volgende:
[..]
De huisarts zal dit hoogstwaarschijnlijk niet zelf doen, vermoedelijk moet je even langs de uroloog om dit te laten doen. Van verhalen om mij heen weet ik dat het scheuren idd pijnlijk is en behoorlijk bloederig, het is voor jezelf dus misschien wel makkelijk om het alvast te laten doen.
Maar aarzel vooral niet gewoon even langs je huisarts te gaan, die kan je vervolgens ook doorverwijzen naar een uroloog/algemeen chirurg. Succes ermee in ieder geval!
dat bedoel ik in principe ook, de strekking van mijn verhaal was misschien niet duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:50 schreef angelika het volgende:
[..]
je moet toch sowieso naar de huisarts om je door te laten verwijzen??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat snapte hij niet aan 'besnijden'?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:03 schreef erikkll het volgende:
de dokter ging bij mij wel met een mesje mijn teen snijden enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zelf verder niks toe te voegen???quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:31 schreef Aventura het volgende:
edit: topictitel verduidelijktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop