quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:45 schreef pAin het volgende:
Ik zoek mn hijl ergens anders, kijlerweg anyone??
Tja, maar dan zit je alsnog met een irritante toolbar die een (klein) gedeelte van je beeld wegneemt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:36 schreef pAin het volgende:
Ik draai gewoon IE met Google toolbar, werkt perfect wanneer je niet al te uhm, dubieuze sites bezoekt.
nee dat hebben ze nog steeds niet gekopieerdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 02:23 schreef CasB het volgende:
heeft IE nu eigenlijk al een keertje tabbed browsing of hebben ze dat nog steeds niet uitgevonden? gekopieerd?
Dat zit wel in MyIE volgens mij.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 06:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee dat hebben ze nog steeds niet gekopieerd
Google toolbar heeft wel degelijk een functie: je kan je zoekopdracht in de balk intikken en hopla, resultaatquote:Op woensdag 20 oktober 2004 02:23 schreef CasB het volgende:
[..]
Tja, maar dan zit je alsnog met een irritante toolbar die een (klein) gedeelte van je beeld wegneemt.
Ik haat toolbars, of er nou spyware opzit of niet. Elke keer moet die toolbar opgestart worden en dus word je pc trager. Ik heb nog nooit een toolbar gebruikt en dat zal ook niet gaan gebeuren
heeft IE nu eigenlijk al een keertje tabbed browsing of hebben ze dat nog steeds niet uitgevonden?
* popcorn pakt en doorgeeft aan pierequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:44 schreef piere het volgende:
daar gaan we weer
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:13 schreef Cerbie het volgende:
Dus dat lag niet alleen aan mij. Vind ik ook heel irritant. En als ze het dan toch per se willen moeten ze ook alle links blauw maken, de link in je sig bijvoorbeeld is nog donkerblauw
IE is voor mensen die liever 90% van hun tijd besteden aan configureren en strontruimen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:34 schreef Steijn het volgende:
Mozilla is voor mensen die hun IE kennelijk niet fatsoenlijk kunnen configureren.
Ik heb het zaakje 3 jaar geleden (want zo lang draait mijn OS al feilloos) op een avondje geconfigureerd, valt dus wel mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
IE is voor mensen die liever 90% van hun tijd besteden aan configureren en strontruimen.
Liever iets wat gewoon werkt.
Een avondje is nog altijd meer dan een kwartier...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb het zaakje 3 jaar geleden (want zo lang draait mijn OS al feilloos) op een avondje geconfigureerd, valt dus wel mee.
heb jij een kwartier over gedaan om je mozilla te installeren?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een avondje is nog altijd meer dan een kwartier...
Ja hoezo?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:00 schreef boskov het volgende:
[..]
heb jij een kwartier over gedaan om je mozilla te installeren?![]()
Die gebruik ik nu ook op proef voor mezelf. Ik vind het alleen jammer dat mail- en internetadressen niet automatisch clickable worden gemaakt als je ze tikt in een mail.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:29 schreef NiTiN het volgende:
en thunderbird (mail-ophaal-programmading) werkt ook top
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |