Je adres is wegquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:39 schreef Irris het volgende:
hoi...
kan je in ONZ... mn nieuwe avator.. aub mn email adres uit t bericht van shockwave wissen??
het ging over nieuwe avatoren en begon shockwave te vragen hoe dat moest... en toen te mopperen.. vandaar dat t oftopic ging.. ieder werd boos dat shockwave aan t schelden was..
Als de storm over is, moge ik hopen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:26 schreef Insomaniac het volgende:
We proberen het gewoon nog een keer, Tokay!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:01 schreef Bosbeetle het volgende:
sorry insohet was niet mijn bedoeling !
en als bupa dit leest mijn excuses voor een doodverwensing in je verjaar topic![]()
Ja, bedankt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:50 schreef Tokay het volgende:
Dank je Inso, voor het schoonmaakwerk in Bupatih's verjaardagstopic.
Je gaat weg? Gelukkig. En blijf dat ook.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:42 schreef RealKnuckles het volgende:
doei inso.
Nog zo een inso suckupquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je gaat weg? Gelukkig. En blijf dat ook.
Weg dus.
Niet gelukkig.
Blijf uit mijn fotoboek, engerd.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:23 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Nog zo een inso suckup![]()
![]()
Heb ik dag FOK! gezegd?
Nee, leer lezen, beter ga jij weg met je wannabee bling-bling.
DOEI![]()
.
Inso heeft er ook nix mee te maken dat jij lelijk bent.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Blijf uit mijn fotoboek, engerd.
Inso heeft niets te maken met het feit dat jij een kutuser bent.
Doei.
![]()
Ik heb overal een antwoord opquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:44 schreef FlyingFox het volgende:
Daar heeft-ie, vast niet van, ter, u, g.
Dank jequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je adres is weg.
ik snap alleen die suske en wiske niet. de rest is wel grappig.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Nederland bezuinigt
Geen hond die het topic snapt, begrijpelijk overigens. Op slot ermee gaarne.
ow nee, nu zie ik het...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:43 schreef gfree het volgende:
[..]
ik snap alleen die suske en wiske niet. de rest is wel grappig.
NEEÑ! Open laten! Briljant! TTT-waardig zelfs! Laat ons creatieven even op gang komen mên!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Nederland bezuinigt
Ik hoorde van derden dat ie te moeilijk was. Daarbij laat ik geen kans onbenut de dramaqueen uit te hangen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:30 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
NEEÑ! Open laten! Briljant! TTT-waardig zelfs! Laat ons creatieven even op gang komen mên!
Dramaqueen, inderdaad.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Nederland bezuinigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |