Vergis je niet hoor, er zijn meer userts die me wel leuk vinden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinigen die je nog echt leuk vind
Moet dat dan nog? Hier hebben we het al over gehad.. Als jij mij wilt uitmaken voor leugenaar ga je gerust je gang maar... Maar dat is geen reden om iedereen uit te schelden.. Dan stuur je mij maar een hate-mail... Simple as that...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:15 schreef ANGE het volgende:
Het kan je echt niet schelen, hè Tessje...
Ik blijf het wel herhalen in de hoop dat je toch ooit voor mij gaat kiezenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor, er zijn meer userts die me wel leuk vinden.. Alleen blijven zij dat niet steeds herhalen, zelfs als ik ze verzoek daarmee te stoppen.
.
Los dat eens lekker op MSN op ofzoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Moet dat dan nog? Hier hebben we het al over gehad.. Als jij mij wilt uitmaken voor leugenaar ga je gerust je gang maar... Maar dat is geen reden om iedereen uit te schelden.. Dan stuur je mij maar een hate-mail... Simple as that...
Goed idee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Moet dat dan nog? Hier hebben we het al over gehad.. Als jij mij wilt uitmaken voor leugenaar ga je gerust je gang maar... Maar dat is geen reden om iedereen uit te schelden.. Dan stuur je mij maar een hate-mail... Simple as that...
Ach dat msn lostte niets op.. Dus het houd gewoon helemaal opquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Goed idee.
Tessje en ANGE gaan hun problemen elders oplossen (MSN, telefoon, mail whatever) en mn feedbacktopic blijft schoon.
Al je posts verdwijnen toch. Zet lekker de PC uit en sla een gat in de muur ofzo.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:30 schreef ANGE het volgende:
flikker op bitch
Pjee.... www.wopwop.nl is mijn website, ik weet niet of je het weet hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
wopwopbitch wop wop you ! wop wop wop rot op wop wop
![]()
doe ik het zo goed inso ?
Wop Wop!! ik weet niet of je heet weet hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:33 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee.... www.wopwop.nl is mijn website, ik weet niet of je het weet hoor
Da's geen websitequote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wop Wop!! ik weet niet of je heet weet hoor![]()
Yvonne gooit nu eenmaal compleet at random topics op slot. Is ze niet minder door ofzo, maar andersquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:22 schreef Renmaestro het volgende:Lieve
ONZ-mods,
Hier mogen wel de slotjes vanaf: Misvattingen over ziektes en Hee Intxaurraga
En zorg meteen voor een slotverbod voor die feeks.
Met vriendelijke groet,
Moi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |