Fuck off bitch. je bent echt ongelooflijk irritant. Fuck you..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we niet op dezelfde lijn ANGE! Vertel me, wat is er precies mis met mijn adviezen? [afbeelding] .
Bemoei jij je er vooral niet mee..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:00 schreef Tessje het volgende:
ANGE... Serieus.. Ik zeg het hier nog een keer.. Reageer dit niet af op Inseaux....
Of je zegt nu wat er is en wat je moet, of je gaat maar ergens anders lopen schelden. Dit soort platvloers taalgebruik wil ik niet in mijn feedbacktopic hebben.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:01 schreef ANGE het volgende:
[..]
Fuck off bitch. je bent echt ongelooflijk irritant. Fuck you..
1 keer zo'n topic was okay.. Maar om nu elke avond zo'n topic te openen..... Nee... Het was ook gewoon geen goed topic.. Kleed het leuker aan... Plaatjes erbij...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:02 schreef ANGE het volgende:
[..]
Bemoei jij je er vooral niet mee..
Ja, doe anders ff naief..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
1 keer zo'n topic was okay.. Maar om nu elke avond zo'n topic te openen..... Nee... Het was ook gewoon geen goed topic.. Kleed het leuker aan... Plaatjes erbij...
Maar je kunt ook op een normale manier vragen waarom het topic gesloten is zonder te gaan schelden..
Make my day and tryquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:05 schreef ANGE het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:06 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ja, doe anders ff naief..
Nee jij bent lekker... Ga je weer beginnen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Puber...
Ik ga zeker weer beginnen aangezien het niet jou pleziert dat Inso jouw topic sluit en jij daardoor helemaal door het lint gaat terwijl degene waar je echt boos op bent hier ook gewoon op dit moment post onder de naam Tessjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:08 schreef ANGE het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker... Ga je weer beginnen?
Eerder stupide.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:11 schreef Tessje het volgende:
Temperamentvol
Kan me niet schelen wat het is... Je hebt al een verzoekje gedaan neem ik aan?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eerder stupide.
Lijkt me logisch na een rits waarschuwingen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wat het is... Je hebt al een verzoekje gedaan neem ik aan?
Je hebt zelf niet eens door hoe je je opstelt tegen anderen he.. Your way or the highway... Nou.. Dan kies ik de highwayquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:14 schreef ANGE het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lijkt me logisch na een rits waarschuwingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |