Omdat ik van je houd. Zielsveel.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:25 schreef onlogisch het volgende:
waarom sodemieter je niet een eind op
Geef eens antwoord, lul.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:27 schreef Intxaurraga het volgende:
Inxauwie?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:28 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Geef eens antwoord, lul.
Zijn daden zullen voortleven.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:30 schreef Intxaurraga het volgende:Hans is aan lagerwal geraakt, hij begon spontaan alles te verkopen wat toevallig in jaszak zat, triest verhaal.
Dat zijn 21 woorden.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:30 schreef Intxaurraga het volgende:Oezbekistan is een onderschat vakantieland, maar ze zouden zich meer moeten richten op visvangst. Maar dat spreekt voor zich lijkt me.
Pfoe, ik was al bang dat woorden me tekort zouden schietenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:34 schreef Renmaestro het volgende:
Dat zijn 21 woorden.![]()
Oh man.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:37 schreef Intxaurraga het volgende:
En niemand die door heeft dat het gewoon Turkmenistan is dat in mn avatar staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:39 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Oh man.Wat zal iedereen zich dom voelen.
Dan heb je 15 jaar gestudeerd, kan je niet eens Oezbeek- en Turkmenistan onderscheidenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:39 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Oh man.Wat zal iedereen zich dom voelen.
Dat doet me denken aan die ene keer toen ik de legousia hybrida niet kon onderscheiden van de legousia speculum-veneris.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dan heb je 15 jaar gestudeerd, kan je niet eens Oezbeek- en Turkmenistan onderscheiden:D
![]()
:D
Ik ken die spreuken van Harry Potter sowieso niet uit mijn hoofdquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:44 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die ene keer toen ik de legousia hybrida niet kon onderscheiden van de legousia speculum-veneris.
Noob.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik ken die spreuken van Harry Potter sowieso niet uit mijn hoofd
Het moet wel een leuk topic blijven natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De rode draad door het topic![]()
Och, toverspreuken, daar sta ik boven.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:46 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Noob.
Wingaaardium Levioosaaa!!!
'blijven' als in: het is ooit leuk geweest?quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:47 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het moet wel een leuk topic blijven natuurlijk.
Zij die dat denken, staan er eigenlijk onderquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Och, toverspreuken, daar sta ik boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |