abonnement Unibet Coolblue
pi_1585731
Danielle

Leeftijd: 26
Woonplaats: Amsterdam
Burgelijke staat: vriend
Beroep: neonatologie verpleegkundige
Trefwoorden: naturel, veerkrachtig, stevig in haar schoenen

Danielle is een spontane meid en een flapuit. Ze staat stevig in haar schoenen en kan met haar zachte stem flink van zich afbijten. Ze is erg sociaal, volgens haar vriendinnen doet ze graag iets voor een ander.

Danielle werkt in het ziekenhuis op de afdeling neonatologie en oefent deze emotioneel zware job met veel liefde uit. Om te ontspannen maakt ze graag een ritje op de motor. Kortom, een meisje van deze tijd die haar zaakjes goed op orde heeft. Danielle vindt het een hele eer dat ze mee mag doen aan Big Brother. Winnen vindt ze niet het allerbelangrijkste.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-10-2001 20:55]

blabla
  zaterdag 8 september 2001 @ 16:26:21 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1586207
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:24 schreef Laurens het volgende:
Danielle is een spontane meid en een flapuit. Ze staat stevig in haar schoenen en kan met haar zachte stem flink van zich afbijten.
Dat zal wel minder worden als ze Priscella heeft leren kennen
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 september 2001 @ 18:59:54 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_1587455
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:24 schreef Laurens het volgende:

Winnen vindt ze niet het allerbelangrijkste.


Natuurlijk niet, het gaat om de levenservaring, en een stukje leren kennen van je eigen ik in het intermenselijk gebeuren. Dat miljoen is bijzaak.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1591757
Het lijkt Sabine wel.
  donderdag 20 september 2001 @ 09:59:19 #5
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1683581
Even omhoog...
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1689899
Dit lijkt me een heel leuk meisje!!! Ben niet direkt enthousiast over heur haar maar lekker rustig! Én verpleegkundigen....zijn altijd goeie mensen!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1689946
quote:
Op donderdag 20 september 2001 23:04 schreef fashionably_late het volgende:
Dit lijkt me een heel leuk meisje!!! Ben niet direkt enthousiast over heur haar maar lekker rustig! Én verpleegkundigen....zijn altijd goeie mensen!!!
Mee eens (voor de verandering)
pi_1689962
quote:
Op donderdag 20 september 2001 23:08 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Mee eens (voor de verandering)


Maar dan heb je wel de verkeerde usericon, ZetJéé!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1689985
quote:
Op donderdag 20 september 2001 23:09 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel de verkeerde usericon, ZetJéé!!!


Nancy roeleert (voorlopig)
pi_1690011
quote:
Op donderdag 20 september 2001 23:11 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Nancy roeleert (voorlopig)


Ik ben bang dat je op de verkeerde vrouwen valt ZJ! Zij gaat je hart breken!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1690020
quote:
Op donderdag 20 september 2001 23:15 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je op de verkeerde vrouwen valt ZJ! Zij gaat je hart breken!!!


Ik ben bang dat je gelijk hebt
pi_1690038
ow ja, het ging hier over Danielle

*nog niks zou weten over Danielle*

pi_1690051
quote:
Op donderdag 20 september 2001 23:19 schreef zeeuws jongetje het volgende:
ow ja, het ging hier over Danielle

*nog niks zou weten over Danielle*


gegege NEEJ!!!
t ging niet over Danielle!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1690058
Eerste indruk: leuke meid!
Past goed bij Andries dacht ik
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1690077
Godzijdank hoef ik niet, maar als ik erin MOEST, zou ik toch liever in het team van Gert Jan zitten. Maken imho ook meer kans om battles te winnen.
pi_1690237
Danielle lijkt mij ook een leuke meid, zo op het eerste gezicht
pi_1690255
toen mijn zoontje 2 maanden te vroeg werd geboren en een maand aan de apparaten op de IC lag, was Danielle de neonatologie verpleegkundige die hem verzorgde. Dat deed ze echt fantastisch, heel vriendelijk, rustig en vooral erg lief tegen mijn kind. In die omgeving en tijdens zo'n moeilijke gebeurtenis ging ze erg begripvol en geduldig met ons allen om.

Ze ziet er nog heel leuk uit ook, is niet zo'n wandelend toneelstuk als de meeste anderen en kijkt de kat uit de boom zoals elk verstandig mens zou doen.

Ik hoop dat ze wint !!


0+*;0+*;0+*;

duizend vloeken scheuren niet 1 hemd
  vrijdag 21 september 2001 @ 00:04:05 #18
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1690373
Ik ben ook wel positief over danielle op het eerste gezicht. Beetje Sabine-haar, maar waarschijnlijk niet een Sabine-karakter. (Eens kijken of mijn profetische gaven me deze keer niet in de steek laten )
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_1690391
Ze is leuk he, wat lijkt me dat zwaar trouwens zo'n bos haar op je hoofd, pff, vooral als het nat is, dan krijg je toch een nekvertrekking.
  vrijdag 21 september 2001 @ 00:11:17 #20
16228 Postman_Pat
I've got mail for U
pi_1690413
zal inderdaad wel een prooi voor andries worden,na kelly en waarschijnlijk diane...
[url=http://www.wip-inn.nl]WIP-INN[/url] [url=http://www.dekanientjes.nl]De Kanientjes[/url]
pi_1690466
Op het eerste gezicht lijkt het mij een leuke meid

En wordt natuurlijk natuurlijk geen prooi voor andries want ze heeft al een vriend!!

pi_1704671
Danielle is echt lief.....
pi_1705210
Ze lijkt me echt zo'n heel lief meisje
  zaterdag 22 september 2001 @ 16:18:34 #24
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1705601
Jah....is lievie!

heb nog weinig van d'r gezien...dus.

Nou doe je het weer!
pi_1705660
De eerste"normale"bewoner dit jaar.
pi_1705780
Jeetje, wat zijn we het hier allemaal met elkaar eens.

Ook ik dus.
Lijkt me een aardige meid die wel van zich af kan bijten.
Maar haar vriending zei dus wat anders. dat ze heel lief is, te lief soms.
Ik hoop dat ze zich niet laat misleiden (door een frank of Andries ).
Hebben jullie gezien hoe Nancy als dienstmeisje slooft voor Kelly
  zaterdag 22 september 2001 @ 16:53:00 #27
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1705855
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 16:43 schreef itsme het volgende:
Hebben jullie gezien hoe Nancy als dienstmeisje slooft voor Kelly
Go Kelly
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1705866
Een sexy nurse
blabla
pi_1705975
Valt me mee. Ik zag die foto in de Veronica-gids, en dacht 'wat een arrogante troel'. Maar het blijkt gewoon een hele leuke, lieve meid te zijn als je d'r ziet in dat programma.

Maar ja, dachten we dat de eerste paar dagen ook niet van Sabine (qua uiterlijk een beetje hetzelfde type)?

  zaterdag 22 september 2001 @ 17:14:58 #30
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1706063
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 17:05 schreef postinggirl het volgende:
Valt me mee. Ik zag die foto in de Veronica-gids, en dacht 'wat een arrogante troel'. Maar het blijkt gewoon een hele leuke, lieve meid te zijn als je d'r ziet in dat programma.

Maar ja, dachten we dat de eerste paar dagen ook niet van Sabine (qua uiterlijk een beetje hetzelfde type)?


Precies. Danielle heeft vast een dark side...
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 22 september 2001 @ 18:04:18 #31
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1706426
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 17:14 schreef Marble het volgende:

[..]

Precies. Danielle heeft vast een dark side...


[psychologie-van-de-kouwe-grond-mode]
Misschien wel, maar ik moet het eerst nog zien! Mensen in beroepen als de hare DOEN (vaak) heel sociaal . Ik ben benieuwd of zij tot de kleinere groep behoort die ook sociaal IS
[/psychologie-van-de-kouwe-grond-mode]
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_1706431
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 17:05 schreef postinggirl het volgende:
Maar ja, dachten we dat de eerste paar dagen ook niet van Sabine (qua uiterlijk een beetje hetzelfde type)?
Dat zegt toch nix?
Schoonheid is gevaarlijk, wijsheid moet vergaard worden, liefde kies je zelf!
  zaterdag 22 september 2001 @ 20:06:25 #33
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1707231
quote:
Dat zegt toch nix?
Dacht ik ook
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_1707346
het is net of ze een bos palingen in d`r haar heeft zitten!!
zou ze werken in de vishandel???
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_1707499
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 20:17 schreef laffer het volgende:
het is net of ze een bos palingen in d`r haar heeft zitten!!
zou ze werken in de vishandel???
Ik ben ook niet echt enthousiast over heer kapsel....maar ik kijk er wel door heen hoor!!! Of onderdoor..
Na de uitzending van vandaag is ze nog meer in mijn achting gestegen!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1707512
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 18:04 schreef ks_choice het volgende:

[..]

[psychologie-van-de-kouwe-grond-mode]
Misschien wel, maar ik moet het eerst nog zien! Mensen in beroepen als de hare DOEN (vaak) heel sociaal . Ik ben benieuwd of zij tot de kleinere groep behoort die ook sociaal IS
[/psychologie-van-de-kouwe-grond-mode]


Tja, (off-topic) dat is helaas nogal eens het geval. Ik heb enige tijd spw gestudeerd. Kinderopvang, gehandicaptenzorg en klassenassistent. Maar ik ben er vanwege de sfeer mee opgehouden. Schijnheilige bende daar, zonder eigen mening, zo'n 90 % van alles wat daar zat. Beetje lief lachen in je gezicht, en je dan vervolgens achter je rug neersabelen. Blegh! Jammer, want het vak op zich (Ik koos voor de richting van klassenassistent) vond ik erg leuk. Maar als je tot je vijvenzestigste tussen dat soort volk moet zitten.....Aaaaaargh!

Belooft (on-topic) dus nog wat voor Daniëlle. Ik ben wat wantrouwig geworden, net als jij, wat betreft mensen die in die 'sociale' hoek zitten. Ook al lijkt ze nòg zo aardig te zijn.

pi_1707640
Ik heb medelijden met haar. Wat is zij in een k*tgroep belandt zeg!
  zondag 23 september 2001 @ 01:32:36 #38
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1709916
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 20:36 schreef postinggirl het volgende:

[hoop tekst]


Ja, ik ken het. Mijn vriendin heeft SPW en SPH gedaan, dus dan kom je er wel achter. Toch heb ik een goed gevoel over Danielle. Ze komt wel oprecht over. Alleen hoop ik voor haar dat ze niet te dicht bij Frank komt!! Dat zou pas zonde zijn!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_1712050
Nou, dat zou zeker zonde zijn! Maar volgens mij heeft die Daniëlle wel wat mensenkennis en heeft ze die Frank wel door. Ze vormt zelf wel een mening over Gert-Jan zonder alleen af te gaan op Frank zijn "woorden". Verder lijkt het mij een toffe meid*).
Vandaag dacht ik bij mezelf; morgen weer bij m'n zuster.......
  maandag 24 september 2001 @ 00:11:07 #40
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1718374
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 00:18 schreef kavu het volgende:
En wordt natuurlijk natuurlijk geen prooi voor andries want ze heeft al een vriend!!
Andries heeft al een vriend sajjebedoele.

Danielle is een liefie en imo idd de normaalste van het stel.

De lat ligt niet hoog, da's waar, maar toch.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1718428
We hebben nog niet veel van haar gezien. Zoals het nu lijkt is ze idd normaal, maar houdt ze zich wel een beetje op de achtergrond.

Volgens mij heeft Andries wel een oogje op haar....

Schoonheid is gevaarlijk, wijsheid moet vergaard worden, liefde kies je zelf!
pi_1725003
Nou volgens mij komt ze steeds meer los. Als je al ruzie hebt met de psycholoog (samen met Pris) dan zal ze hier toch ook een keer uit haar slof moeten schieten denk ik. Misschien binnenkort......
Vandaag dacht ik bij mezelf; morgen weer bij m'n zuster.......
pi_1725043
Ik vind op dit moment Daniëlle de meest sympathieke van het hele stel. Ze heeft haar zaakjes goed op een rij denk ik, weet met een rustige stem zichzelf te verwoorden. Ik vind het een lieve meid, ik heb wel medelijden met haar. Ze zit wel in een rotteam.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Moderator maandag 24 september 2001 @ 20:08:28 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1725275
Ze maakt op mij een sterke indruk. Ook vanavond: de manier waarop ze het moment van overlijden van haar moeder terug durfde te halen in haar hoofd, en dit te delen met de groep.. het werd geen sentimentele exposure, maar het was een integer gebracht verhaal van iemand die sterk genoeg in haar schoenen staat om zoiets van zichzelf te durven laten zien.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_1726733
Ja misschien hebben jullie wel gelijk en is het gewoon een leuk meisje maar dat wil nog niet zeggen dat de doorsnee "stemmer" daar 0,57 euro voor over heeft om op haar te stemmen. Die willen toch wel wat actie. Zou zoenen met Diane haar populariteit doen stijgen?
Vandaag dacht ik bij mezelf; morgen weer bij m'n zuster.......
  maandag 24 september 2001 @ 23:21:37 #46
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_1728309
Leuke zuster misschien, maar ik wordt nu al moe van dat kinderlijke stemmetje van d'r
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_1728454
quote:
Op maandag 24 september 2001 23:21 schreef Zuurtje het volgende:
Leuke zuster misschien, maar ik wordt nu al moe van dat kinderlijke stemmetje van d'r
Is me nog in het geheel niet opgevallen!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1728677
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 20:50 schreef fokje het volgende:
Ik heb medelijden met haar. Wat is zij in een k*tgroep belandt zeg!
Zal denk ik wel mee vallen, ze kan het in ieder geval goed vinden met Pascal. Jammer alleen dat ze niet in hetzelfde kamp zitten. Danielle mag van mij blijven, zij is tenminste een leuke vrouw.
doe wat je niet laten kan, maar laat wat je niet doen kan
pi_1728810
Ik geloof dat Daniëlle zometeen ook nog de "tegenparty" moet gaan helpen door Gert-Jan een tetanus-prik te geven! Die heeft zichzelf met de bijl voor z'n kop geslagen..... Of zal ze wat anders doen in die spuit? En waar moet ze hem dan prikken?
Vandaag dacht ik bij mezelf; morgen weer bij m'n zuster.......
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 oktober 2001 @ 23:04:23 #50
862 Arcee
Look closer
pi_1818478
1. Andries 28.2%
2. Gert-Jan 17.7%
3. Kelly 16.2%
4. Daniëlle 9.8%
5. Frenk 9.4%
6. Pascal 6.1%
7. Coos 5.5%
8. Diane 3.9%
9. Richard 3.1%

Daniëlle stond op de 4e plaats in de populariteitslijst die ze in de live-uitzending vanavond lieten zien.

voor Daantje.

  vrijdag 5 oktober 2001 @ 01:20:28 #52
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1819324
Daniëlle is wel een schatje ja!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_1828497
Danielle is absoluut ook mijn favoriet! Ze is tenminste niet zo lebberaar die met iedereen zit te vunzen! Ze is gewoon een lekker knuffeldier zonder bij-bedoelingen en dat mag ik wel. Een toppertje dus en ik zal zeker op haar blijven stemmen! Of er moet een nog leukere komen natuurlijk gnagnagna! Dus GO-DAAN-GO!
Liever linkshandig dan een bekrompen geest....
pi_1855386
Even wat tegenwicht, want 't wordt wel een beetje eeeeerrrug zoetsappig allemaal.
Tuurlijk, ze lijkt mij ook zeer sympathiek en zo mogelijk nog liever/aardiger .
Vind alleen dat ze TE lief is. Kom nou, mensen hebben ook mindere eigenschappen en waarom zie ik die bij haar niet (behalve kinderachtig stemmetje opzetten). Het lijkt er op dat ze door iedereen aardig gevonden wil worden en die zogenaamde duidelijke eigen mening kan ik ook nog niet ontdekken.
Ze zou een stuk in mijn achting stijgen als ze eens een keer flink uit haar slof schiet of afwijkende mening (van de rest) heeft. Waarom toch heb ik het gevoel dat ze zich voor de camera zo inhoudt????
Tja, 't zal wel komen omdat ik meer van mensen met een beetje pit en beetje tegendraadsheid houd
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 16:50:53 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1855557
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:33 schreef tiki het volgende:
Waarom toch heb ik het gevoel dat ze zich voor de camera zo inhoudt????
Dat doet ze ook en heeft dat ook al meerdere keren laten weten. Danielle is zich heel erg bewust van de camera's en houdt er heel erg rekening mee hoe alles thuis bij haar vriendje en ouders overkomt. Als je constant loopt na te denken over dat soort zaken kun je inderdaad nooit jezelf zijn, wat Danielle dus volgens mij ook zeker niet is.
Als je al gaat denken aan de mogelijkheid dat Yorin de beelden zo gaat manipuleren dat het lijkt dat Andries en zij (toen ze nog naast hem sliep) wat hebben samen, dan ben je wel lichterlijk paranoide. Als ze heel vaak in zijn armen zou liggen of hem zou omhelsen (zoiets als Hieke vorig jaar) dan kun je daar op wachten, maar dat is zeker niet aan de orde met Danielle en Andries.
Als Yorin wil kunnen ze nu ook wel beelden zo samenvoegen dat het is alsof Andries en Danielle verliefd zijn.
Ze moet dus iets meer haarzelf gaan zijn en minder denken aan hoe iets kan overkomen op tv denk ik. Dan maakt ze ook nog een kans wat vcerder te komen dan nog 2 of 3 weken in het huis!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1855620
Nou ik ben me gaan ergeren aan haar.
Word kots ziek van die stemmetjes.
Volgens mij kan ze niet normaal praten? He popke?
pi_1855782
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze moet dus iets meer haarzelf gaan zijn en minder denken aan hoe iets kan overkomen op tv denk ik. Dan maakt ze ook nog een kans wat vcerder te komen dan nog 2 of 3 weken in het huis!


Pcsies, want als ze niet tegen camera's kan, waarom ga je dan in vredesnaam in het BB-huis zitten. Had dan tenminste een andere wannaby de kans gegeven!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 23:36:29 #58
16975 Mefke
Smoke them out..!!
pi_1859441
Ik word zo doodjeziek van dat stomme gezing van dit schaap kan er per ongeluk niet zo'n vette stroomschok uit zo'n cam vliegen als ze van paranoide verveling weer zo'n brul geeft
SoMe pEoPlE aRe StIlL aLiVe BeCaUsE iT's IlLiGaL 2 KiLl ThEm
pi_1868853
Daniëlle, vind ik, is de normaalste bewoner van het big Brother huis. Ze lijkt me een aardige meid, vrolijk, knap, heeft humor en is ook gevoelig, iemand die goed met mensen om kan gaan, need I say more. Verder vindt ik dat er helemaal niets mis is met haar stem of haar haar. Vind het wel bij haar passen.
The name is Nnikmal
pi_1868934
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 23:39 schreef Nnik-Wolff het volgende:
Daniëlle, vind ik, is de normaalste bewoner van het big Brother huis. Ze lijkt me een aardige meid, vrolijk, knap, heeft humor en is ook gevoelig, iemand die goed met mensen om kan gaan, need I say more. Verder vindt ik dat er helemaal niets mis is met haar stem of haar haar. Vind het wel bij haar passen.
Precies en daarom te saai voor het BB huis
p.s het gaat niet om haar gewone stem (die je zelden hoort overigens ) maar meer over continu die kleuterstemmetjes. snap je popke?
pi_1898694
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:57 schreef itsme het volgende:
Nou ik ben me gaan ergeren aan haar.
Word kots ziek van die stemmetjes.
Volgens mij kan ze niet normaal praten? He popke?
Precies! Die hoge stemmetjes komen mijn keel uit. Verder heeft ze een captainswissel Andries --> Leo tegen gehouden.
'Ik heb er momenteel niet zo'n goed gevoel bij.'

Onze verpleegster laat zich inpakken door de leraar.

Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  zondag 14 oktober 2001 @ 19:22:19 #62
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_1898755
Ik vind het een heel lieve meid hoor, maar enorm saai voor BB!
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_1898806
Nou zo lief is ze niet hoor.
Ze zit nu al een paar dagen te roddelen over Leo. Lult met iedeeen mee, maar vooral met Andries en zegt dan weer ja we gaan de captain afzetten en dan nee doe maar niet.

(Ze lijkt Andries wel, eerst we gaan Leo captain maken en nu eh ja maar hij is hier nog maar 2 dagen )

  zondag 14 oktober 2001 @ 20:14:57 #64
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1899341
Daniëlle heeft een behoorlijke invloed op Andries gekregen. Ze wind hem om haar vingers. Heel slim meiske. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. Wat gaat ze doen als Andries geen captain meer is. Blijft ze dan nog steeds zo aan hem hangen of kiest ze dan voor de andere captain.
  zondag 14 oktober 2001 @ 20:19:01 #65
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1899389
Even over het jezelf wel of niet zijn:
Ook als je je anders gedraagt als er camera's bij zijn of niet zoals thuis, dan is dat een onderdeel van jezelf zijn.
n.l. dat onderdeel van jezelf wat zich bewust denkt te zijn van het feit dat er andere mensen op je letten.
Als je veel last hiervan hebt betekent dit dat je in het normale leven ook meer als gemiddeld observeert i.p.v. doet.
Aangezien mensen er in de regel vanuit gaan dat ondanks dat mensen verschillend zijn ze toch innerlijk hetzelfde zijn zullen mensen die veel observeren en op basis daarvan oordelen er dus ook vanuit gaan dat andere mensen dat ook bij hun doen.
Dit wordt echter onbewust aangestuurd ; wat er in werkelijkheid gebeurd is dat degene die observeert zichzelf onbewust aan het bekijken is door de ( zogenaamde )ogen van anderen en op basis van wat hij zelf zou veroordelen zichzelf bijstuurt.
In dit geval is Danielle dus wel zichzelf alleen zij heeft kennelijk verlangens in zichzelf zitten die in strijd zijn met wat zij zichzelf als normen en waarden heeft aangeleerd.
Zodra zij minder zou gaan oordelen , zou zij automatisch die ongeleefde kanten van zichzelf ook in het openbaar tonen.

mijn mening over Daan ???
niet afkeuren dus op basis van haar toneelspel maar wel op basis van haar niet kunnen omgaan met mensen die kennelijk niet zoveel moeite met zichzelf hebben ( v.b. au3 na andries incident )

Een wijs Nederlands voetbalfilosoof zij eens: " elluk nadeel heb zun voordeel"

pi_1917966
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 20:14 schreef marky het volgende:
Daniëlle heeft een behoorlijke invloed op Andries gekregen. Ze wind hem om haar vingers. Heel slim meiske. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. Wat gaat ze doen als Andries geen captain meer is. Blijft ze dan nog steeds zo aan hem hangen of kiest ze dan voor de andere captain.
Danielle een behoorlijke invloed op Andries????????
Lijkt mij eerder andersom.
Denkt misschien dat ze slim is door de populairste helemaal te volgen. Bah ze lijkt wel vrouw van tachtig jaar geleden.
STand by your man.

Ik heb het helemaal gehad met haar, ze mag van mij donderdag vertrekken.

mickel
pi_1940349
Ik neem mijn vorige woorden terug, na de uitzending van vanavond vind ik haar toch wel weer erg lief en vertederend en mag ze nog wel blijven.
mickel
  donderdag 18 oktober 2001 @ 19:43:23 #68
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1940472
Lang leve de nieuwe captain!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2001 @ 02:28:56 #69
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1944833
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 23:39 schreef Nnik-Wolff het volgende:
Daniëlle, vind ik, is de normaalste bewoner van het big Brother huis.
Uit de streams: Danielle tegen Priscella : Ons budget is bijna op. We krijgen een diner dansant. Als ik mijn haar wil laten doen kost dat duizend piek Stel dat ik hier nog een tijdje zit, dan moet het eigenlijk wel gebeuren. Het ziet er niet uit.

(hoeveel budget krijgen ze eigenlijk??)

Kan nog gezellig worden als ze lang blijft en d'r zin wil hebben. (of ze krijgt een "droomwens")

  vrijdag 19 oktober 2001 @ 11:50:08 #70
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1946627
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 19:29 schreef Mickel het volgende:
Ik neem mijn vorige woorden terug, na de uitzending van vanavond vind ik haar toch wel weer erg lief en vertederend en mag ze nog wel blijven.
Ik heb er nog nooit aan getwijfeld.

Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen als captain.

post nummer 1999

pi_1947383
Wat een surprise! Daan die tot captain gekozen is!! Wel effe afwachten hoe ze grip blijft houden op haar team. Heeft ze eigenlijk nog een sanctie gehad nadat haar vriendje met een megafoon iets over de schutting geroepen heeft?
Liever linkshandig dan een bekrompen geest....
  † In Memoriam † zondag 11 november 2001 @ 15:30:15 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2150854
*schopje voor scanman01*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 11 november 2001 @ 15:31:05 #73
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2150863
Ik vind het tamelijk kut dat we waarschijnlijk nog tot het eind naar Danielle moeten kijken...
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 11 november 2001 @ 15:33:58 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2150879
quote:
Op zondag 11 november 2001 15:30 schreef Cynix ® het volgende:
*schopje voor scanman01*
LOL... mijn fout.. Ik heb even via 'search' gezocht op danielle... en die was er niet, vandaar! Ik was dus de dubbele punt op de e vergeten!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2152988
In het begin vond ik haar nog wel leuk maar nu vind ik haar super SAAI!!!
gezonde mensen hebben veel wensen, zieke mensen hebber er maar 1
pi_2210747
quote:
Danielle heeft een dip

De afgelopen donderdagavond is Danielle niet in haar koude kleren gaan zitten. Ze is twee keer genomineerd en Frank is naar huis. Het vrolijke 'poppetje' is sip.

Nienke Hoek 16-11-2001 19:56

Arm - Danielle zit verdrietig bij het hek. Na de fikse ruzie tussen Diane en Kelly kan ze haar tranen niet meer bedwingen. Ze heeft het gehad. Het zit Danielle dwars dat Ed en Leo haar hebben genomineerd. Ze lucht haar hart bij Andries en Diane. Ze storen zich aan dat koekeledosie van mij , snikt Danielle, ik weet ook wel dat mijn stemmetje irritant kan zijn, maar zo ben ik nou eenmaal.
Andries vindt het belachelijk om Danielle daarom te nomineren. Tsss, dan hadden ze ons alledrie wel uit kunnen kiezen. Ook Diane begrijpt het niet. Ik scheld Leo verrot en daar doet hij niks aan. Volgens Danielle heeft Leo tussen de twee meiden getwijfeld. Ik heb mijn eerste twee stemmen gehad , concludeert ze.

Ruzie
De nominatieronde van gisteravond is niet het enige wat Danielle dwarszit. Het is altijd ruzie hier , jammert ze verder. Het gaat verdomme nergens over. Danielle vindt het vervelend dat mensen allerlei spelletjes spelen en theorieen bedenken om mensen weg te kunnen stemmen. Ik heb daar geen zin in. Ik wil het hier gewoon gezellig hebben. Je weet toch niet wat er gebeurt. Waar maakt iedereen zich nou zo druk om?

Danielle zegt, dat ze altijd voor iemand opkomt. En als ik dat dan doe dan zeggen jullie weer dat ik te naief ben." Diane en Andries drukken haar op het hart dat ze dat alleen maar tegen haar zeggen om haar te beschermen. "Weet je", vervolgt Danielle, "als mensen echt zo slecht zijn hier, wil ik niet blijven. Dan ga ik lekker naar huis en dan kunnen jullie de hele dag ruzie maken. Toch blijft Danielle. Vandaag zit ze gewoon in een dip. Frankie is weg. Ik heb al anderhalve week pijn in mijn rug. Dus ik zit hier even vol zelfmedelijden. bron: de BB site


pi_2210749
quote:
Kritiek komt hard aan bij Danielle

Aan tafel spuien de Bewoners hun kritiek op elkaar. Dit wordt niet door iedereen in dank afgenomen.

Patricia Mesman 16-11-2001 21:44

Arm Andries vindt het de hoogste tijd voor een openhartig gesprek. Als de Bewoners aan tafel zitten voor het avondeten, stuurt hij er op aan dat iedereen vertelt wie hij of zij heeft genomineerd en waarom. Sommigen grijpen dit moment aan om hun harten eens flink te luchten.
Ed en Leo vertellen om de beurt waarom ze op Danielle hebben gestemd. Beiden irriteren zich aan haar kleine stemmetje en vinden haar 'hug-gedrag' ronduit vervelend. Danielle, die toch al niet zo lekker in haar vel zit op dit moment, hoort de kritiek stilletjes aan en laat dit schijnbaar gelaten over zich heen komen.

Daan is te constant, ik krijg te weinig grip op haar, verklaart Leo zijn nominatie-keus. "Ik heb getwijfeld tussen Daan en Diaan, ik vind Diane zeer lastig en soms ook irritant, maar ze laat meer mens zien. Ik kan er wel om lachen. Diane zegt nu dat ze erg verbaasd is dat Leo haar niet heeft genomineerd, want zoals ze zegt, 'verdient zij het meer dan Daan om genomineerd te worden'. Ik ben bepaald niet de aardigste tegen jou, ik heb verschillende pogingen gedaan om met jou in contact te komen, maar ik vind je gewoon te vermoeiend, zegt ze eerlijk.

Leo op zijn beurt klaagt erover dat hij in het huis niet goed uit de verf komt. Ik verwijt het mezelf dat ik te weinig heb geprofileerd. Dit is mijn fucking game, je sukkelt maar door hier. In het dagelijks leven heb ik meer mannelijkheid. Dat ik hier niet tot zijn recht kom, vind ik kut! Andries bedenkt zich dat hij, nu hij Captain is, wel betrokken moet zijn bij de groep, waardoor hij vast meer in zijn element raakt.

Als iedereen zijn zegje over iedereen heeft gedaan, knopen de twee meisjes een gesprek aan los van de heren. Danielle zit er erg mee, dat ze is genomineerd omdat sommigen geen grip op haar krijgen. Ik kan me goed voorstellen dat mensen zich aan mij irriteren, bekent ze Diane. Ze is eens goed bij zichzelf te rade gegaan en vraagt zich af waarom zij toch altijd met een 'bepaald stemmetje' praat. Ik heb het gevoel dat het hier erger wordt, zegt ze verontrust. Diane troost haar. Het is een uitlaatklep, waarschijnlijk kan je sommige dingen die je moeilijk vindt om te zeggen, niet op een andere manier zeggen. Toch is Danielle niet gerust gesteld. Ik vind het vervelend dat mensen denken dat ik oppervlakkig ben, dat ik mezelf niet uit. Diane snoert haar de mond door haar vriendin een stevige 'hug' te geven. bron: de BB site


  zaterdag 17 november 2001 @ 06:50:19 #78
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2210767
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:24 schreef Laurens het volgende:
Danielle

Trefwoorden: naturel, veerkrachtig, stevig in haar schoenen


danielle is toch die met de dreads? als zij al deze beschrijving verdient dan is Sandy frigide en Kelly emotioneel onbreekbaar.
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  zaterdag 17 november 2001 @ 07:12:17 #79
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2210779
quote:
Op zaterdag 17 november 2001 06:50 schreef don_quichot het volgende:

[..]

danielle is toch die met de dreads? als zij al deze beschrijving verdient dan is Sandy frigide en Kelly emotioneel onbreekbaar.


Nou vooruit, jij ook een reactie

Naturel: Daniëlle is best wel naturel (op haar stemmetjes na dan) Zodra ze haar echte gezicht laat zien, wordt het je direct duidelijk dat er onder dat softe uiterlijk en die enkele kinderlijke maniertjes een heel evenwichtige dame zit die alles goed doordenkt.
Naturel is een bietje een vage term natuurlijk, maar als je het opvat als 'origineel' dan is die term best wel van toepassing; Daniëlle heeft haar eigen originele mening en zal zich niet zo gauw een mening van een ander laten aanleunen.

Veerkrachtig en stevig in haar schoenen: Helemaal van toepassing. Daniëlle is niet snel onder de indruk en zal zich niet zo snel de bodem onder haar voeten laten wegschoffelen. Mensen kunnen uren tegen haar aanlullen en ze zullen denken dat ze haar totaal overtuigt hebben, maar ondertussen denkt Daniëlle haar het eigen van..
Daniëlle heeft haar eigen mening, alleen zul je die niet snel ondekken; zeker niet in haar woorden, maar kijk naar haar gedrag.

Jij gebruikt Sandy en Kelly als tegenstelling, dus als ik het weer terugdraai vind jij dat Sandy een 'geil' meisje is en Kelly 'emotioneel breekbaar'?

Ook daar ben ik het niet mee eens, maar da's een heel ander verhaal

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 17 november 2001 @ 07:28:23 #80
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2210787
quote:
Op zaterdag 17 november 2001 07:12 schreef Rica het volgende:

heel verhaal en dan,
Nou vooruit, jij ook een reactie

Jij gebruikt Sandy en Kelly als tegenstelling, dus als ik het weer terugdraai vind jij dat Sandy een 'geil' meisje is en Kelly 'emotioneel breekbaar'?


ja ik denk dat Kelly emotioneel heel breekbaar is, maar over Sandy heb je wel een puntje. ik bedoelde echter dat ze emotioneel frigide was en dat dan natuurlijk weer sarcastisch, duz ik vind ook haar niet een sterke indruk maken. ik verbaas me er sowieso weleens over hoe BB het voor elkaar heeft gekregen om zo'n mooi stelletje fruitcakes bij elkaar te krijgen. levert een hoop amusante trammelant op, maar ik heb weleens medelijden met een aantal deelnemers. ik vraag me steeds vaker af of dit projekt wel kan en of ik er wel echt van kan genieten. voel me een beetje een ramptoerist.

nog even over Daan. ze nomineert Frank, terwijl ze niet wil dat hij weggaat en binnen een dag heeft z3e al spijt. ze heeft niet door dat Franks nukken grotendeels veroorzaakt werden door het volstrekt egocentrische en humeurige gedrag van Diane, die ze niet tegenspreekt als ze weer een van haar roddelbuien heeft en ik heb haar nog nooit een mening horen verkondigen. dit botst imho een beetje met de definitie van sterk in je schoenen staan.

maar bedankt voor de reactie...

‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  zaterdag 17 november 2001 @ 07:58:40 #81
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2210810
Yep, dit is het Daan topic huh?!

duss over daniëlle:

Of Frenk zijn buien helemaal veroorzaakt worden door Diane.. hmmm dat weet ik niet. Zonder Diane als bliksem-aflijder zou Frenk misschien wel helemaal geflipt zijn.
Maar jah, mijn mening over Diane is de afgelopen dagen dan ook helemaal bijgesteld nu ze duidelijk heeft laten merken dat haar loyaliteit uiteindelijk toch bij Frenk ligt..

Het is ook ontzettend hypocriet van Daan om eerst Frenk te nomineren en hem daarna te behuilen.. net zo hypcriet als Frenk zijn zogenaamde 'maatje' Andries (actie allah Willem in mijn optiek).
Ik denk dan ook dat Daniëlle heel eerlijk was toen ze zei "ik ben niet zo lief als je denkt hoor".
Onder dat zachtaardige uiterlijk zit gewoon een berekenend meisje dat niet veel meer geeft om termen als 'koud' en 'warm'.
Dat heeft echter nog steeds niets te maken met niet stevig in de schoenen staan, misschien in tegendeen zelfs..
En dat ze Diane niet tegenspreekt.. neh, Diane zegt heel vaak dingen die Daniëlle stiekem denkt maar niet zegt.

Of wij voyeur zijn, of dat wij niet veel beter dan mensen dan die zich voor geld 24 uur willen laten filmen? Nope, dat zijn we niet..
Maar juist daarom mag je zonder gewetenswroeging rustig kijken en je meest ongenuanceerde meningen op hun los laten, al je gal spuien! Twee kanten van de medaille!

de aantal keren dat ik een reactie terug krijg zijn op 1 hand te tellen, vandaar die opmerking

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2210812
quote:
Op zaterdag 17 november 2001 07:58 schreef Rica het volgende:
Het is ook ontzettend hypocriet van Daan om eerst Frenk te nomineren en hem daarna te behuilen.. net zo hypcriet als Frenk zijn zogenaamde 'maatje' Andries (actie allah Willem in mijn optiek).
Andries zijn zogenaamde 'maatje' Frenk denk ik dat je bedoelt.
pi_2214247
De motivatie van Danielle over het nomineren van Leo:
Leo staat het minste in de groep, wij houden allemaal van grappen en grollen.

Nou, wat hebben we toch gelachen met Danielle.
ja BB, nee BB, doei Patty, bedankt BB. pffff, vermoeiend mens

http://www.snowzone.nl
  zondag 25 november 2001 @ 02:33:11 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2283459
Net weer een heel lang emotioneel verhaal van Danielle gehoord over haar ouders. Kelly was dit keer haar toehoorder. Er is iets heel vreemd met Danielle op dit gebied. Als ze tegen Kelly praat over haar vader en moeder, zegt ze:
"en dan ging papa..... " of "toen zei papa tegen mij...." en "mama vertelde mij ...." of "mama zag dat ik .... " enz.... Het is net alsof ze dus met haar zusje zit te praten over hun ouders,terwijl dat dus niet zo is. Dit klonk mij zeer vreemd in de oren. Volgens mij zou ieder ander het vertellen op deze manier: "mijn vader ging dan.... " of "toen zei mijn vader tegen mij..." ... enz

Maar misschien is dat gebruikelijk in de streek waar zij vandaan komt ofzo?

My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 25 november 2001 @ 03:05:00 #85
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2283724
Heb dat gesprek ook gehoord, Scan en het viel mij op dat Kelly echt geinteresseerd luisterde en ook de goeie vragen stelde, waardoor Daan heel makkelijk kon praten over de dood van haar moeder.
Ik hoop dat ze dit uit gaan zenden, het gaf mij toch ff een andere kijk op Kelly, meestal vind ik haar een kompleet "airhead" en het volgende moment verrast ze me.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 25 november 2001 @ 03:16:56 #86
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2283798
quote:
Op zondag 25 november 2001 03:05 schreef Dark het volgende:
Ik hoop dat ze dit uit gaan zenden, het gaf mij toch ff een andere kijk op Kelly, meestal vind ik haar een kompleet "airhead" en het volgende moment verrast ze me.
Het ging me eerlijk gezegd niet zozeer om Kelly, maar wel om de manier waarop Danielle het vertelde.... dat ze papa en mama gebruikt tegen Kelly.. ipv mijn vader en mijn moeder.
En wat betreft uitzenden hoop ik meer dat ze de dolksteek van Kelly tegen GJ gaan uitzenden... een uurtje voor dat gesprek. Dat kan iedereen verwachten die denkt op goede voet te staan met Kelly blijkbaar. Nu is Ed opeens haar grote held! (ze moest eens weten!!!)
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 25 november 2001 @ 03:49:54 #87
1234 HiZ
Istanbullu
pi_2283879
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 23:13 schreef FrankVanKlaveren het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Meer op http://www.bb3.nu/?p=x&a=archives/00000275.php


Vinden jullie die cellulitiskont nou echt leuk om naar te kijken ?
pi_2284767
quote:
Op zondag 25 november 2001 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Net weer een heel lang emotioneel verhaal van Danielle gehoord over haar ouders. Kelly was dit keer haar toehoorder. Er is iets heel vreemd met Danielle op dit gebied. Als ze tegen Kelly praat over haar vader en moeder, zegt ze:
"en dan ging papa..... " of "toen zei papa tegen mij...." en "mama vertelde mij ...." of "mama zag dat ik .... " enz.... Het is net alsof ze dus met haar zusje zit te praten over hun ouders,terwijl dat dus niet zo is. Dit klonk mij zeer vreemd in de oren. Volgens mij zou ieder ander het vertellen op deze manier: "mijn vader ging dan.... " of "toen zei mijn vader tegen mij..." ... enz

Maar misschien is dat gebruikelijk in de streek waar zij vandaan komt ofzo?


Ik had ooit eens een huisgenootje die het ook altijd over 'papa' had, als ze het over haar vader had. Dat vond ik ook altijd vreemd, maar kennelijk vinden sommige mensen het heel normaal om 'papa' te zeggen i.p.v. 'm'n vader'.
pi_2302285
Uit het streamverslag van APK:

Daan: Nee, zo zouden we niet meer denken!


Goedemorgen zuster Daan!
Goedemorgen Sacha, hoe voelen WIJ ons vandaag,
hebben WE er weer een beetje zin in?

AAAAAAARGH!

...
pi_2302388
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 00:41 schreef sacha het volgende:
Uit het streamverslag van APK:

Daan: Nee, zo zouden we niet meer denken!


Goedemorgen zuster Daan!
Goedemorgen Sacha, hoe voelen WIJ ons vandaag,
hebben WE er weer een beetje zin in?

AAAAAAARGH!


wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
pi_2310972
Ze komt op me over als een beetje verwend meisje. Is ze enig kind? Rijke ouders?
pi_2313908
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 00:41 schreef sacha het volgende:
Uit het streamverslag van APK:

Daan: Nee, zo zouden we niet meer denken!


Goedemorgen zuster Daan!
Goedemorgen Sacha, hoe voelen WIJ ons vandaag,
hebben WE er weer een beetje zin in?

AAAAAAARGH!


Ik haat het als mensen zo spreken over verpleegkundigen wacht maar tot jij in het ziekenhuis ligt dan helpen WIJ jou niet
pi_2313983
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 20:23 schreef Beatrice het volgende:
Ze komt op me over als een beetje verwend meisje. Is ze enig kind? Rijke ouders?
Nee, ze is niet enig kind, ze heeft volgens mij nog 2 zussen en een broer ofzo. Ze heeft ook geen rijke ouders, ze vertelde dat ze vroeger altijd gingen kamperen en dat ze niet met de gewoonten van de rijken der nederland in aanraking is geweest. Haar moeder is trouwens overleden na een lang ziektebed.
pi_2313990
quote:
Op zondag 25 november 2001 12:27 schreef rooierooie het volgende:

[..]

Ik had ooit eens een huisgenootje die het ook altijd over 'papa' had, als ze het over haar vader had. Dat vond ik ook altijd vreemd, maar kennelijk vinden sommige mensen het heel normaal om 'papa' te zeggen i.p.v. 'm'n vader'.


Ik denk niet dat het vreemd is om papa en mama te zeggen. Hier in Limburg praten we ook over pap en mam en zegt men ook niet snel mijn vader en mijn moeder.
  woensdag 28 november 2001 @ 11:13:26 #95
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_2314562
quote:
Op zondag 25 november 2001 12:27 schreef rooierooie het volgende:

[..]

Ik had ooit eens een huisgenootje die het ook altijd over 'papa' had, als ze het over haar vader had. Dat vond ik ook altijd vreemd, maar kennelijk vinden sommige mensen het heel normaal om 'papa' te zeggen i.p.v. 'm'n vader'.


Ik noem ze ook papa en mama, ook in gesprekken naar anderen toe. Zo heten ze toch?
Money talks, Bullshit walks!
pi_2315334
quote:
Op woensdag 28 november 2001 09:01 schreef leeghoofd het volgende:

[..]

Ik haat het als mensen zo spreken over verpleegkundigen wacht maar tot jij in het ziekenhuis ligt dan helpen WIJ jou niet


Worden WIJ toch voor betaald?

Daniëlle is de belichaming van het poldermodel,
zeg maar de Miss Concensus op de polder model verkiezing van het jaar
(fake-picture?)

Wanneer je altijd maar overeenstemming wilt bereiken is het logisch dat je in de wij-vorm gaat praten. Hebben wij geen zin in...

Wordt denk ik nog knap lastig om een filmpje met 'hoogtepunten' voor zo'n oppervlakkig persoon te creëren op het moment dat haar exit valt.

pi_2381097
Daar moet ik Andries gelijk in geven.
quote:
Op woensdag 05 december 2001 01:11 schreef Bus watcher het volgende:
Andries : Wat je wel hebt met Daan, als je diep gaat wordt zij oppervlakkig. Terwijl ze je niet begrijpt zegt ze toch ja. Leo : Sandy zegt eerlijk ik snap het niet, daar heb ik respect voor.
Viper 4 life
  donderdag 6 december 2001 @ 19:26:20 #98
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2398101
Hopelijk is ze volgende week exit.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 7 december 2001 @ 01:03:49 #99
1234 HiZ
Istanbullu
pi_2402469
quote:
Op donderdag 06 december 2001 19:26 schreef Marble het volgende:
Hopelijk is ze volgende week exit.
Inderdaad, en er is een goede kans ook dat dat waar gaat worden. Jammer dat het ik haat Danielle topic op slot is, het liep beter dan dit pro-topic.
  vrijdag 7 december 2001 @ 01:05:13 #100
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2402482
Goh, is zij nou de enige bewoner waarvan we nog steeds in het eerste deel aan het posten zijn? Veelzeggend! Het is en blijft een saaie doos.
  vrijdag 7 december 2001 @ 01:06:47 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2402496
Een beetje te veel fanatieke Kelly fans hier... Het valt me zowiezo op dat zelfs in het nieuwe poll topic veel reacties positief uitvallen voor Kelly... terwijl ze mijlenver achterstaat. Dat zegt dus dat de Danielle fans niet zo de drang voelen om alles op te schrijven... een beetje wat destijds gebeurd is met Diane... Ze leek geen fans te hebben, tot dat de uitslag bekend werd
En nu dus weer... De Kelly fans blijven schreeuwen... de Danielle fans schreeuwen niet, maar bellen!

Kelly is donderdag HISTORY!!!!

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2402564
enne..Danielle rules.. uh deze week dan
pi_2402606
Ach, 't is wel een schatje, vinnik. Niet spraakmakend, wellicht had ze beter gepast in BB 1 of 2, maar ze mag van mij wel blijven.
  vrijdag 7 december 2001 @ 01:20:36 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2402632
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 01:14 schreef Koos Voos het volgende:
enne..Danielle rules.. uh deze week dan
Ja, zo denk ik ook.... Maar Danielle is ook wel een schatje.... Een beetje zoals Kim vorig jaar. Voor Kim had ik ook een zwak, maar een winnaar is Danielle niet (maar mag wel trouwens...)
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2403031
Valt me inderdaad op dat er weinig schreeuwerige Daan fans zijn. Bij deze: DAAAAAAAAAAAN MOET BLIJVEN!!!!!!!!!!
Als je echt een Daan-fan bent dan kun je in ruil voor een "ludieke-Daan-promo-actie" een t-shirt winnen op haar eigen site! Succes!
Liever linkshandig dan een bekrompen geest....
  maandag 24 december 2001 @ 15:57:18 #106
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2597105
Ik vind Daniëlle toch net iets leuker dan Sandy!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 24 december 2001 @ 15:58:19 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2597118
quote:
Op maandag 24 december 2001 15:57 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Daniëlle toch net iets leuker dan Sandy!
Mie toe!
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 24 december 2001 @ 15:59:19 #108
20156 itzme89
BigBrother Forum Verslaafde ..
pi_2597130
ik ook
vind Danielle ook net iets leuker dan Sandy
Dit was het mensjes van het FokForum
  maandag 24 december 2001 @ 16:12:15 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2597288
Goh, wat zijn we het eens!
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 24 december 2001 @ 16:22:28 #110
20156 itzme89
BigBrother Forum Verslaafde ..
pi_2597382
erg is het !
Dit was het mensjes van het FokForum
  maandag 24 december 2001 @ 16:24:39 #111
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2597393
Mooi toch?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 24 december 2001 @ 16:30:46 #112
20156 itzme89
BigBrother Forum Verslaafde ..
pi_2597432
heerlijk
Dit was het mensjes van het FokForum
  maandag 24 december 2001 @ 16:36:53 #113
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2597493
Wat een gezellig koekeledoosie topic dit
  maandag 24 december 2001 @ 16:39:25 #114
20156 itzme89
BigBrother Forum Verslaafde ..
pi_2597510
leuk toch ?
Dit was het mensjes van het FokForum
  maandag 24 december 2001 @ 16:47:05 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2597584
edit
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 24 december 2001 @ 16:47:53 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2597590
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 24 december 2001 @ 16:49:21 #117
20156 itzme89
BigBrother Forum Verslaafde ..
pi_2597610
leuk plaatje
Dit was het mensjes van het FokForum
  maandag 24 december 2001 @ 17:15:40 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2597957
Ook nog even wat positieve punten van ons koekeledoosie!

(met dank aan MMXMMX voor laatste capture )

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 24 december 2001 @ 17:18:40 #119
20156 itzme89
BigBrother Forum Verslaafde ..
pi_2597992
jij bent wel iemand die graag naar de Naakte Waarheid kijkt
Dit was het mensjes van het FokForum
  maandag 24 december 2001 @ 17:22:30 #120
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2598023
Zozo wat een mooie collage is me dat!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 24 december 2001 @ 17:23:13 #121
20156 itzme89
BigBrother Forum Verslaafde ..
pi_2598030
jaah dat wel
Dit was het mensjes van het FokForum
  maandag 24 december 2001 @ 17:23:27 #122
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2598033
quote:
Op maandag 24 december 2001 17:18 schreef itzme89 het volgende:
jij bent wel iemand die graag naar de Naakte Waarheid kijkt
Dat kan ik niet ontkennen .. De Buttman filmserie is dan ook mijn favoriete filmserie aller tijden
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 24 december 2001 @ 17:25:26 #123
20156 itzme89
BigBrother Forum Verslaafde ..
pi_2598044
nog nooit gezien
Dit was het mensjes van het FokForum
  zondag 20 januari 2002 @ 15:46:37 #124
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2875167
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')