abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2336478
Heb me in een ander topic ook al afgevraagd wat de motivatie van Sandy geweest is om op GJ te stemmen.
Waarom liever met Leo verder dan met GJ?
pi_2336605
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 10:47 schreef scanman01 het volgende:
Dus Sandy heeft gisteravond ook Gert Jan genomineerd! Ik heb nog niet veel reacties gelezen daarover. Vind iedereen het normaal dat ze opeens Gert Jan nomineert en niet bv 'indringer' Leo. Okee, ze kan het goed vinden met Leo... maar Gert Jan dan?
Kijk, een zinnige opmerking. Ik snap dus niet dat iedereen over Kelly valt, terwijl Sandy net zo hard ook op GJ heeft gestemd. Beetje twijfelachtig vind ik dat.

De anti-Kwelly aasgieren hebben gewoon zitten wachten op een klein foutje van haar om haar helemaal af te kunnen slachten hier op het forum. En Sandy, het lieve lesbootje, die doet precies hetzelfde als Kwelly en niemand die er over valt? Tsss.... beetje hypo hoor.

Waar blijven jullie met die nominaties van Sandy voor de Willembokaal?

Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 30 november 2001 @ 16:16:43 #153
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2340065
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2361487
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:16 schreef Marble het volgende:
[afbeelding]
Wauw...!
wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
  maandag 3 december 2001 @ 08:29:12 #155
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_2361605
als ze heeft gehuild ziet ze er echt niet uit. Maar normaal gesproken

btw als ik naar haar luister krijg ik de hele tijd het gevoel dat ze eens moet hoesten om die stem eens goed te krijgen dan begin ik zelf bijna te hoesten

erg irritant

maandag 3 december 2001 @ 12:05:02 #156
3542 Gia
User under construction
pi_2362671
Inderdaad. Ik heb ook de indruk dat ze haar stembanden eens na moet laten kijken, want dit is niet goed. (knobbeltjes misschien?)

Ik had wel medelijden met haar, toen ze het in de DBK over Kelly had. Ze moet gewoon sterk zijn en Kelly gewoon nomineren volgende week. Grote kans dat Kel haar dan aanvliegt maar dan moet ze er ook meteen uit en zijn we van die schreeuwlelijk af.

maandag 3 december 2001 @ 14:53:09 #157
19012 Caresse
Senang,senang...
pi_2363963
Sandy heeft nooit zo gebruikt gemaakt van GJ net als Kelly ,iedere dag kon GJ kelly wel opvangen,met haar egoistische verdriet of het missen van mensen of dingen....en daarbij gilde kelly om het minste geringste toppertje en kanjer tegen GJ en Sandy deed gewoon relax tegen GJ zoals ze ook met andere mensen in het huis omgaat,en bij kelly kreeg je toch het idee dat GJ haar maatje was.......daarom val ik Sandy niet af, dat ze GJ genomineerd heeft,maar als Sandy verstandig is,nomineert ze a.s. donderdag kelly,want nu heeft ze Sandy nodig maar ben bang als de teams samengevoegd worden dat Sandy ook een trap na kan krijgen van kelly....want kel is zo onbetrouwbaar en labiel als de pest...
  zaterdag 8 december 2001 @ 06:06:53 #158
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2414683
quote:
door Patricia Mesman op 07-12-2001 20:31 - Sandy onzeker door Gert-Jan

"Vind je me nu boeiend of niet?" vraagt Sandy aan Gert-Jan. Er ontstaat een open en eerlijk gesprek tussen de twee.

Arm -Hoewel Sandy Gert-Jan naar eigen zeggen een lieve schat vindt, heeft ze af en toe ook wat problemen met bepaalde karaktertrekken van de yup. Daarom roept ze hem even bij zich in de slaapkamer om haar ongenoegen uit te spreken. De twee spreken rustig uit wat ze van elkaar vinden en noemen het gesprek een goed leermoment.
Als ik met je praat, kijk je altijd op een bepaalde manier, dat ik denk vind je me nu boeiend of niet? vraagt Sandy zich af, ik krijg er een onzeker gevoelletje bij dat je het niet interessant vind wat ik zeg. Hier schrikt Gert-Jan wel even van: Dat is absoluut niet de bedoeling.

Gert-Jan legt uit waarom hij wellicht wat geïrriteerd of afwezig kan reageren op de verhalen van Sandy. Er zijn een aantal gesprekken waarvan ik denk, 'dat hoef ik niet te horen'. Zoals bijvoorbeeld over taken in het Huis, dat zijn voor mij geen belangrijke onderwerpen. Maar als ik een hekel aan je had gehad, had ik je heel anders benaderd. Ik wil juist dolgraag met je praten!

Op haar beurt zegt Sandy dat ze het idee heeft dat Gert-Jan zich irriteert aan het feit dat ze zo langzaam van begrip is. Jij denkt altijd drie stappen vooruit, das voor mij best moeilijk, legt ze uit. Dit bestrijdt Gert-Jan ten zeerste. Ik accepteer niet dat je van jezelf zegt dat je langzaam van begrip bent! Kan het niet zo zijn dat mijn manier van praten heel erg oprecht is, maar dat jij het gevoel hebt dat ik je aanval?

Sandy geeft toe dat zijn grapjes en dolletjes soms niet in goede aarde vallen en dat ze haar onzeker maken. Ze haalt allerlei voorbeelden aan, om Gert-Jan duidelijk te maken wat ze bedoelt. Maar je moet wel jezelf blijven, hoor Gert! zegt ze stellig. Gert-Jan is blij dat Sandy naar hem toe is gekomen om dit met hem uit te praten en bedankt haar voor het verhelderende gesprek.

Bron Big-Brother

quote:

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2414863
Nattuurlijk is Sandy zeer traag van begrip.
Ze is gekloond van iemand met het syndroom van Dow.
Na een facelift mocht ze het BB huis in.
Toch blijft ze nogal debiel gedrag vertonen.
Debielen worden nooit genomineerd. Uit medelijden.
hey I'm blond, what's your excuse?
  Moderator zaterdag 8 december 2001 @ 11:20:05 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2415344
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 09:49 schreef Lionsguy het volgende:
..voorspelbaar gereutel..
En Lionsguy krijgt nu nog af en toe wat reacties, omdat mensen denken: misschien verandert dat kleuter-gedrag van 'm wel als hij er een paar keer op aangesproken wordt.

Maar Lionsguy blijft de flinke jongen maar uithangen, met zogenaamd shockerende uitspraken. Je weet wel, het type uitspraken die de poster zélf heel stoer vindt, maar die mensen die langer op een forum meelopen al veel vaker voorbij hebben zien komen. Omdat er wel meer van die eikels rondlopen die zichzelf een hele vent vinden.

En als zo'n eikel er dan meer door blijft gaan, en niets fatsoenlijks heeft te posten, dan wordt-ie op een gegeven moment helemaal genegeerd door iedereen. En dan gaat de lol er snel af. Moet-ie weer een nieuw forumpje zoeken waar-ie reacties uit kan lokken. Want daar is het dergelijke stumpers om te doen.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2415380
Gert,

Zo ken ik je weer, en zo is het precies.

pi_2415394
pi_2415632
quote:
Wat een WALGELIJKE reactie

Zo lees ik ze wel meer op dit forum en het verbaasd me dat dat het nog blijft staan ook.
'Normaal' afzeiken heeft met dit soort posts niets meer te maken.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2415836
verbaasd schrijf je met een t
  zaterdag 8 december 2001 @ 12:20:30 #165
6941 APK
Factual, I think.
pi_2415853
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 12:17 schreef Lionsguy het volgende:
verbaasd schrijf je met een t
Wie kopt er even een paar in?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2416194
quote:
He *wijst naar Gert* made me do it...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2419910
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 11:20 schreef Gert het volgende:

[..]

En Lionsguy krijgt nu nog af en toe wat reacties, omdat mensen denken: misschien verandert dat kleuter-gedrag van 'm wel als hij er een paar keer op aangesproken wordt.

Maar Lionsguy blijft de flinke jongen maar uithangen, met zogenaamd shockerende uitspraken. Je weet wel, het type uitspraken die de poster zélf heel stoer vindt, maar die mensen die langer op een forum meelopen al veel vaker voorbij hebben zien komen. Omdat er wel meer van die eikels rondlopen die zichzelf een hele vent vinden.

En als zo'n eikel er dan meer door blijft gaan, en niets fatsoenlijks heeft te posten, dan wordt-ie op een gegeven moment helemaal genegeerd door iedereen. En dan gaat de lol er snel af. Moet-ie weer een nieuw forumpje zoeken waar-ie reacties uit kan lokken. Want daar is het dergelijke stumpers om te doen.

lieverd reageer er dan ook niet op, dan heeft ie er geen lol van ook.
pi_2494744
quote:
'Soms heb ik dat eenzame gevoel'

Ik ben helemaal niet meer Sandy , vertelt de voormalige Captain in de Dagboekkamer. De blondine heeft een dipje en praat erover met Big Brother.

Dagboekkamer

Ik ben helemaal van mijn pas , bekent Sandy aan Big Brother. Ik ben zo onzeker geworden. Ik lijk niet meer op Sandy. Ik kan niet meer leuk doen en zelfs lachen gaat moeilijk. Sandy vertelt verder dat ze zich niet meer op haar gemak voelt in het Huis. Ze geeft ook aan dat dit gevoel is gekomen sinds Gerard Joling een optreden in het Huis heeft gegeven.

Die avond knapte er iets. Ik voelde me precies zo als op school. Big Brother vraagt belangstellend wat er tijdens haar schoolperiode is voorgevallen. De laatste twee jaar werd ik gepest. Ze heeft het laatste woord nog niet uitgesproken of de tranen vloeien over haar wangen. Soms heb ik dat eenzame gevoel , snikt ze.

Sandy zegt dat ze zich soms overgeslagen voelt. Toen met Gerard Joling mocht iedereen zingen, maar hij sloeg mij over. Dat deed hij niet expres, maar ik voelde me toen heel rot. Ik weet dat het een leerproces voor mij is en ik dacht dat ik er al bijna overheen was. Nu blijkt maar weer dat ik het nog niet achter me heb gelaten. Big Brother vraagt of dit gevoel iets met de nominatie te maken heeft. Waarschijnlijk ook wel. Als ik donderdag naar huis moet, vind ik het niet erg. Maar als ik mag blijven, dan voel ik me zeer vereerd.
bron: de BB site

zaterdag 15 december 2001 @ 10:18:33 #169
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2494761
Ik kan me wel voorstellen dat Sandy het rot vond, dat ze niet mee mocht zingen met G.Joling.
Ik vind dat ze een goeie stem heeft en ze zal het wel graag gewild hebben, ze is bij lange na niet zo opdringerig/op de voorgrond tredend als Kelly of Diane en laat zich een beetje ondersneeuwen af en toe.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_2494776
Een misthoorn is geen prettig geluid
Ze heeft vast knobbels op haar stembanden.
Ze zal deze week wel weer een dipje krijgen.
  † In Memoriam † zaterdag 15 december 2001 @ 10:40:51 #171
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2494833
Als ze tegenwoordig van een man een vrouw kunnen maken, zou je toch verwachten dat ze van Sandy's geloei gewoon verstaanbaar geluid zouden moeten kunnen maken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2494902
Dat stomme wijf mist gevoel voor humor.
Gaat ze Andries nomineren
Eruit met die trut. Terug naar de boerderij met dat stomme varken. Laat ze maar kinderen gaan werpen en slaapliedjes zingen.
  zaterdag 15 december 2001 @ 12:01:49 #173
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2495191
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 10:58 schreef Lionsguy het volgende:
Dat stomme wijf mist gevoel voor humor.
Gaat ze Andries nomineren
Eruit met die trut. Terug naar de boerderij met dat stomme varken. Laat ze maar kinderen gaan werpen en slaapliedjes zingen.
Jij heb soms van die domme opmerkingen damn..
If you cant beat'em join them
  zaterdag 15 december 2001 @ 12:10:11 #174
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2495229
Als ik kijk naar Sandy dan wordt ik alleen maar triest. Negen van de tien keer zit ze in een dip. Regelmatig zien we haar huilen heel af en toe is ze vrolijk. Ze was vooral erg vrolijk toen ze wist dat ze genomineerd was. Ik denk dat ze hoopt dat ze naar huis mag en dat haar kwelling nog maar een weekje duurt. Ik vraag me af wat dat meisje nu werkelijk voor een plezier beleefd heeft met het verblijf in BB. Ze hobbelde van de ene dip naar de andere. Daarbij komt nog een onbeantwoorde verliefdheid waar ze niks mee kan doen. Het enige wat ze wel heeft gebracht is haar mooie uiterlijk.

Ik zou zeggen verlos haar van haar kwelling en stuur haar lekker naar huis.

zaterdag 15 december 2001 @ 12:20:41 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2495283
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 12:10 schreef marky het volgende:
Als ik kijk naar Sandy dan wordt ik alleen maar triest. Negen van de tien keer zit ze in een dip.
En Marky heeft het weer eens juist.... Uit de dagboekkamer:

"Ik ben helemaal van mijn pas", bekent Sandy aan Big Brother. "Ik ben zo onzeker geworden. Ik lijk niet meer op Sandy. Ik kan niet meer leuk doen en zelfs lachen gaat moeilijk." Sandy vertelt verder dat ze zich niet meer op haar gemak voelt in het Huis. Ze geeft ook aan dat dit gevoel is gekomen sinds Gerard Joling een optreden in het Huis heeft gegeven.
"Die avond knapte er iets. Ik voelde me precies zo als op school." Big Brother vraagt belangstellend wat er tijdens haar schoolperiode is voorgevallen. "De laatste twee jaar werd ik gepest." Ze heeft het laatste woord nog niet uitgesproken of de tranen vloeien over haar wangen. "Soms heb ik dat eenzame gevoel", snikt ze.

Sandy zegt dat ze zich soms overgeslagen voelt. "Toen met Gerard Joling mocht iedereen zingen, maar hij sloeg mij over. Dat deed hij niet expres, maar ik voelde me toen heel rot. Ik weet dat het een leerproces voor mij is en ik dacht dat ik er al bijna overheen was. Nu blijkt maar weer dat ik het nog niet achter me heb gelaten." Big Brother vraagt of dit gevoel iets met de nominatie te maken heeft. "Waarschijnlijk ook wel. Als ik donderdag naar huis moet, vind ik het niet erg. Maar als ik mag blijven, dan voel ik me zeer vereerd."

(bron: BB site)

My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')