quote:Kijk, een zinnige opmerking. Ik snap dus niet dat iedereen over Kelly valt, terwijl Sandy net zo hard ook op GJ heeft gestemd.
Op vrijdag 30 november 2001 10:47 schreef scanman01 het volgende:
Dus Sandy heeft gisteravond ook Gert Jan genomineerd! Ik heb nog niet veel reacties gelezen daarover. Vind iedereen het normaal dat ze opeens Gert Jan nomineert en niet bv 'indringer' Leo. Okee, ze kan het goed vinden met Leo... maar Gert Jan dan?
De anti-Kwelly aasgieren hebben gewoon zitten wachten op een klein foutje van haar om haar helemaal af te kunnen slachten hier op het forum. En Sandy, het lieve lesbootje, die doet precies hetzelfde als Kwelly en niemand die er over valt? Tsss.... beetje hypo hoor.
Waar blijven jullie met die nominaties van Sandy voor de Willembokaal?
quote:Wauw...!
Op vrijdag 30 november 2001 16:16 schreef Marble het volgende:
[afbeelding]
btw als ik naar haar luister krijg ik de hele tijd het gevoel dat ze eens moet hoesten om die stem eens goed te krijgen dan begin ik zelf bijna te hoesten
erg irritant
Ik had wel medelijden met haar, toen ze het in de DBK over Kelly had. Ze moet gewoon sterk zijn en Kelly gewoon nomineren volgende week. Grote kans dat Kel haar dan aanvliegt maar dan moet ze er ook meteen uit en zijn we van die schreeuwlelijk af.
quote:
door Patricia Mesman op 07-12-2001 20:31 - Sandy onzeker door Gert-Jan"Vind je me nu boeiend of niet?" vraagt Sandy aan Gert-Jan. Er ontstaat een open en eerlijk gesprek tussen de twee.
Arm -Hoewel Sandy Gert-Jan naar eigen zeggen een lieve schat vindt, heeft ze af en toe ook wat problemen met bepaalde karaktertrekken van de yup. Daarom roept ze hem even bij zich in de slaapkamer om haar ongenoegen uit te spreken. De twee spreken rustig uit wat ze van elkaar vinden en noemen het gesprek een goed leermoment.
Als ik met je praat, kijk je altijd op een bepaalde manier, dat ik denk vind je me nu boeiend of niet? vraagt Sandy zich af, ik krijg er een onzeker gevoelletje bij dat je het niet interessant vind wat ik zeg. Hier schrikt Gert-Jan wel even van: Dat is absoluut niet de bedoeling.Gert-Jan legt uit waarom hij wellicht wat geïrriteerd of afwezig kan reageren op de verhalen van Sandy. Er zijn een aantal gesprekken waarvan ik denk, 'dat hoef ik niet te horen'. Zoals bijvoorbeeld over taken in het Huis, dat zijn voor mij geen belangrijke onderwerpen. Maar als ik een hekel aan je had gehad, had ik je heel anders benaderd. Ik wil juist dolgraag met je praten!
Op haar beurt zegt Sandy dat ze het idee heeft dat Gert-Jan zich irriteert aan het feit dat ze zo langzaam van begrip is. Jij denkt altijd drie stappen vooruit, das voor mij best moeilijk, legt ze uit. Dit bestrijdt Gert-Jan ten zeerste. Ik accepteer niet dat je van jezelf zegt dat je langzaam van begrip bent! Kan het niet zo zijn dat mijn manier van praten heel erg oprecht is, maar dat jij het gevoel hebt dat ik je aanval?
Sandy geeft toe dat zijn grapjes en dolletjes soms niet in goede aarde vallen en dat ze haar onzeker maken. Ze haalt allerlei voorbeelden aan, om Gert-Jan duidelijk te maken wat ze bedoelt. Maar je moet wel jezelf blijven, hoor Gert! zegt ze stellig. Gert-Jan is blij dat Sandy naar hem toe is gekomen om dit met hem uit te praten en bedankt haar voor het verhelderende gesprek.
Bron Big-Brother
quote:
quote:En Lionsguy krijgt nu nog af en toe wat reacties, omdat mensen denken: misschien verandert dat kleuter-gedrag van 'm wel als hij er een paar keer op aangesproken wordt.
Op zaterdag 08 december 2001 09:49 schreef Lionsguy het volgende:
..voorspelbaar gereutel..
Maar Lionsguy blijft de flinke jongen maar uithangen, met zogenaamd shockerende uitspraken. Je weet wel, het type uitspraken die de poster zélf heel stoer vindt, maar die mensen die langer op een forum meelopen al veel vaker voorbij hebben zien komen. Omdat er wel meer van die eikels rondlopen die zichzelf een hele vent vinden.
En als zo'n eikel er dan meer door blijft gaan, en niets fatsoenlijks heeft te posten, dan wordt-ie op een gegeven moment helemaal genegeerd door iedereen. En dan gaat de lol er snel af. Moet-ie weer een nieuw forumpje zoeken waar-ie reacties uit kan lokken. Want daar is het dergelijke stumpers om te doen.
quote:Wat een WALGELIJKE reactie
Nattuurlijk is Sandy zeer traag van begrip.
Ze is gekloond van iemand met het syndroom van Dow.
Na een facelift mocht ze het BB huis in.
Toch blijft ze nogal debiel gedrag vertonen.
Debielen worden nooit genomineerd. Uit medelijden.
Zo lees ik ze wel meer op dit forum en het verbaasd me dat dat het nog blijft staan ook.
'Normaal' afzeiken heeft met dit soort posts niets meer te maken.
quote:Wie kopt er even een paar in?
Op zaterdag 08 december 2001 12:17 schreef Lionsguy het volgende:
verbaasd schrijf je met een t
quote:He *wijst naar Gert* made me do it...
Nattuurlijk is Sandy zeer traag van begrip.
Ze is gekloond van iemand met het syndroom van Dow.
Na een facelift mocht ze het BB huis in.
Toch blijft ze nogal debiel gedrag vertonen.
Debielen worden nooit genomineerd. Uit medelijden.
quote:lieverd reageer er dan ook niet op, dan heeft ie er geen lol van ook.
Op zaterdag 08 december 2001 11:20 schreef Gert het volgende:[..]
En Lionsguy krijgt nu nog af en toe wat reacties, omdat mensen denken: misschien verandert dat kleuter-gedrag van 'm wel als hij er een paar keer op aangesproken wordt.
Maar Lionsguy blijft de flinke jongen maar uithangen, met zogenaamd shockerende uitspraken. Je weet wel, het type uitspraken die de poster zélf heel stoer vindt, maar die mensen die langer op een forum meelopen al veel vaker voorbij hebben zien komen. Omdat er wel meer van die eikels rondlopen die zichzelf een hele vent vinden.
En als zo'n eikel er dan meer door blijft gaan, en niets fatsoenlijks heeft te posten, dan wordt-ie op een gegeven moment helemaal genegeerd door iedereen. En dan gaat de lol er snel af. Moet-ie weer een nieuw forumpje zoeken waar-ie reacties uit kan lokken. Want daar is het dergelijke stumpers om te doen.
quote:
'Soms heb ik dat eenzame gevoel'
Ik ben helemaal niet meer Sandy , vertelt de voormalige Captain in de Dagboekkamer. De blondine heeft een dipje en praat erover met Big Brother.
DagboekkamerIk ben helemaal van mijn pas , bekent Sandy aan Big Brother. Ik ben zo onzeker geworden. Ik lijk niet meer op Sandy. Ik kan niet meer leuk doen en zelfs lachen gaat moeilijk. Sandy vertelt verder dat ze zich niet meer op haar gemak voelt in het Huis. Ze geeft ook aan dat dit gevoel is gekomen sinds Gerard Joling een optreden in het Huis heeft gegeven.
Die avond knapte er iets. Ik voelde me precies zo als op school. Big Brother vraagt belangstellend wat er tijdens haar schoolperiode is voorgevallen. De laatste twee jaar werd ik gepest. Ze heeft het laatste woord nog niet uitgesproken of de tranen vloeien over haar wangen. Soms heb ik dat eenzame gevoel , snikt ze.Sandy zegt dat ze zich soms overgeslagen voelt. Toen met Gerard Joling mocht iedereen zingen, maar hij sloeg mij over. Dat deed hij niet expres, maar ik voelde me toen heel rot. Ik weet dat het een leerproces voor mij is en ik dacht dat ik er al bijna overheen was. Nu blijkt maar weer dat ik het nog niet achter me heb gelaten. Big Brother vraagt of dit gevoel iets met de nominatie te maken heeft. Waarschijnlijk ook wel. Als ik donderdag naar huis moet, vind ik het niet erg. Maar als ik mag blijven, dan voel ik me zeer vereerd.
bron: de BB site
quote:Jij heb soms van die domme opmerkingen damn..
Op zaterdag 15 december 2001 10:58 schreef Lionsguy het volgende:
Dat stomme wijf mist gevoel voor humor.
Gaat ze Andries nomineren
Eruit met die trut. Terug naar de boerderij met dat stomme varken. Laat ze maar kinderen gaan werpen en slaapliedjes zingen.
Ik zou zeggen verlos haar van haar kwelling en stuur haar lekker naar huis.
quote:En Marky heeft het weer eens juist.... Uit de dagboekkamer:
Op zaterdag 15 december 2001 12:10 schreef marky het volgende:
Als ik kijk naar Sandy dan wordt ik alleen maar triest. Negen van de tien keer zit ze in een dip.
"Ik ben helemaal van mijn pas", bekent Sandy aan Big Brother. "Ik ben zo onzeker geworden. Ik lijk niet meer op Sandy. Ik kan niet meer leuk doen en zelfs lachen gaat moeilijk." Sandy vertelt verder dat ze zich niet meer op haar gemak voelt in het Huis. Ze geeft ook aan dat dit gevoel is gekomen sinds Gerard Joling een optreden in het Huis heeft gegeven.
"Die avond knapte er iets. Ik voelde me precies zo als op school." Big Brother vraagt belangstellend wat er tijdens haar schoolperiode is voorgevallen. "De laatste twee jaar werd ik gepest." Ze heeft het laatste woord nog niet uitgesproken of de tranen vloeien over haar wangen. "Soms heb ik dat eenzame gevoel", snikt ze.
Sandy zegt dat ze zich soms overgeslagen voelt. "Toen met Gerard Joling mocht iedereen zingen, maar hij sloeg mij over. Dat deed hij niet expres, maar ik voelde me toen heel rot. Ik weet dat het een leerproces voor mij is en ik dacht dat ik er al bijna overheen was. Nu blijkt maar weer dat ik het nog niet achter me heb gelaten." Big Brother vraagt of dit gevoel iets met de nominatie te maken heeft. "Waarschijnlijk ook wel. Als ik donderdag naar huis moet, vind ik het niet erg. Maar als ik mag blijven, dan voel ik me zeer vereerd."
(bron: BB site)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |