quote:Op zondag 14 november 2004 15:15 schreef heiden6 het volgende:
Investeren in kloontechnologie dus.
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:18 schreef Butra het volgende:
Als-ie die vetrol blesseert bouw ik persoonlijk een standbeeld voor onze held. [afbeelding]
Nog meer bewijs nodig of ben je al aan het bouwen.quote:Van der Vaart mist duel met Andorra 14-11-'04
Rafael van der Vaart kan woensdag niet meedoen in het WK-kwalificatieduel van Oranje met Andorra.
Van der Vaart raakte in de wedstrijd tegen Feyenoord geblesseerd aan zijn knie en moest voortijdig naar de kant.
Ook zijn ploeggenoot Nigel de Jong, die een fikse hoofdwond overhield aan een botsing met Christian Gyan, moet zich naar alle waarschijnlijkheid afmelden.
Bron: NOS
Bosschaart was toch oorspronkelijk rechtsback? Misschien kan die ook wel op links. En dan Gyan gewoon op rechts. Alles beter dan Mtiliga en Songquote:Op zondag 14 november 2004 15:07 schreef heiden6 het volgende:
Bosschaart krijgt het nog moeilijk Als Ghaly zo blijft spelen, en Pardo zijn poot heel weet te houden.
Die moeten we toch maar linksachterin proberen, i.p.v. Mmmmtiliga.
Want ik vind het doodzonde dat om Saïdi heen zo slecht gevoetbald wordt, zeker nu Paauwe weer wat verbetert is de rest een zwakke schakel. Met Mtiliga en Song word je gewoon geen kampioen.
2 Saidi's en 2 goede opbouwende verdedigersquote:Op zondag 14 november 2004 15:14 schreef Showtime het volgende:
4 Saïdi's in je verdediging dan krijg je er geen speld tussen.![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 14 november 2004 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosschaart was toch oorspronkelijk rechtsback? Misschien kan die ook wel op links. En dan Gyan gewoon op rechts. Alles beter dan Mtiliga en Song.
Hij gaf hem een schop.quote:Op zondag 14 november 2004 15:04 schreef Showtime het volgende:
Haha inderdaad, Saïdi maakte ook een tackle op hem buiten beeld. Iemand gezien wat daar nou werkelijk gebeurde, hij haakte van der Vaart ofzo?
Ja, en anders kaart studio voetbalquote:Op zondag 14 november 2004 17:32 schreef keeper het volgende:
[..]
Hij gaf hem een schop.
Ongelooflijk dat hij er zonder geel vanaf is gekomen vanmiddag. Maar ik vermoed nog wel een schorsinkje nav tv-beelden (. ).
Bron.quote:Karim Saidi speelde zondag in Amsterdam zijn allereerste Ajax-Feyenoord. De Tunesische verdediger was onder de indruk van de ambiance in de Arena, maar niet tevreden met het resultaat: ‘Als wij iets beter voor de dag waren gekomen, hadden we hier gewoon kunnen winnen.’
Karim Saidi stond voorafgaand aan de Klassieker behoorlijk in de belangstelling van de vaderlandse pers. Er werd gespeculeerd over welke spits hij zou moeten bestrijden en er werd gesproken over de confrontatie met Hatem Trabelsi, de Ajacied aan wie het mede te danken is dat Saidi voor Feyenoord koos. ‘Het was heel leuk om tegen Hatem te spelen, maar eigenlijk zag ik hem pas na afloop voor het eerst’, aldus Saidi, die in het veld vooral te maken kreeg met Yannis Anastasiou en Rafael van der Vaart.
‘Ik vond Anastasiou heel goed spelen’, zegt Saidi. ‘Hij was vaak aanspeelbaar en daardoor gevaarlijk. Van der Vaart maakte veel overtredingen vond ik. Ik denk dat we hem goed bespeeld hebben, het was zaak hem niet te dicht bij de goal aan de bal te laten komen. Dat is wel gelukt, vandaar ook dat hij er door zijn trainer af werd gehaald.’
Over zijn eigen optreden mocht Saidi derhalve wederom tevreden zijn. ‘Mwahh, gaat wel’, vindt hij zelf. ‘Het ging redelijk. Ik had ook even dat ongelukkige moment waarbij ik de bal tegen onze paal schoot en Ajax bijna kon scoren. Dat kan soms gebeuren in het voetbal, ik schrok er niet echt van. Maar ik baal er wel van dat we niet gewonnen hebben hier. Als Kalou die bal in de eerste helft af had gespeeld op Goor, hadden we denk ik ook gewonnen. Want zo waren er nog wel een paar situaties.’
‘Wat me van vandaag vooral bij zal blijven, was de sfeer’, vervolgt Saidi. ‘De supporters van Feyenoord lieten zich zeker in de tweede helft echt goed horen en ook die van Ajax lieten zich niet onbetuigd. Het is heerlijk om in zo’n sfeer te voetballen, zeker als je weet dat je eigen fans de meeste herrie maken.’
Nee dat was ook niet zo, de blessure van VDV onstond niet door een schop.quote:Op zondag 14 november 2004 18:22 schreef keeper het volgende:
Hij kon moeilijk zeggen dat VDV eruit ging, omdat hij persoonlijk z'n knietjes had kapotgeschopt..
Over wie heb je het nu?quote:Op zondag 14 november 2004 18:32 schreef VoreG het volgende:
Wat kan die vent toch ongelooflijk dom praten.
Een Schop?quote:Op zondag 14 november 2004 17:32 schreef keeper het volgende:
Hij gaf hem een schop.
Ongelooflijk dat hij er zonder geel vanaf is gekomen vanmiddag. Maar ik vermoed nog wel een schorsinkje nav tv-beelden (. ).
Idd, viel wel mee dit.quote:Op zondag 14 november 2004 20:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Een Schop?
Het was gewoon pootjelappen!
Iemand moet het doen he, nu Zlatan eindelijk weg is.quote:Op zondag 14 november 2004 20:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd, viel wel mee dit.
Ghali gaf wel weer zijn gebruikelijke elleboogje.
hoe meet je dat?quote:Op maandag 15 november 2004 17:33 schreef cultheld het volgende:
Saïdi komt er welNa Alex de minst gepasseerde verdediger van de HCE
Nu nog niet uitgemeten, aan 't einde van dit seizoen zal Alex samen met Saïdi en Bouma (ik ga er vanuit dat Mathijsen niet het hele jaar constant blijft presteren) genonimeerd worden voor verdediger van het jaar en Alex gaat dat winnenquote:Op maandag 15 november 2004 17:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
hoe meet je dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |