dat zijn de betere dealsquote:Op maandag 22 november 2004 14:52 schreef The.PhantoM het volgende:
wie maakt phantom ff blij met een ticket naar NYC ? Voor de gelukkige die mij trakteert op een ticket NYC zal ik trakteren op een bagel uit new york![]()
Ik hoor het wel![]()
dat dacht ik ook zoquote:Op maandag 22 november 2004 15:42 schreef komrad het volgende:
[..]
dat zijn de betere deals
En ik baal er van dat ik um alleen maar overdag heb gedaanquote:Op maandag 22 november 2004 15:06 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ik vond het uitzicht vanuit Chinatown op de Brooklyn Bridge gaaaf
En ik baal er een beetje van dat we The ESB alleen 's avonds hebben gedaan... Volgende keer nog maar es overdag
me too, maar ik heb dat in 2001 gedaanquote:Op maandag 22 november 2004 18:30 schreef Razer het volgende:
[..]
En ik baal er van dat ik um alleen maar overdag heb gedaan
ja misschien welquote:Op zondag 21 november 2004 20:00 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
je gaat naar nyc?
btw je hebt genoeg van zulke views langs central park.
Ik baal ervan dat ik The ESB alleen overdag heb gedaan... Volgende keer nog maar is s'avonds.quote:Op maandag 22 november 2004 15:06 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
En ik baal er een beetje van dat we The ESB alleen 's avonds hebben gedaan... Volgende keer nog maar es overdag
ah, met kerst? of met oud&nieuw? of beide?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
over 4 weekjes zit ik in het vliegtuig....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We gaan van de 21ste tot de 30ste, wel kerst dus en oud en nieuw weer lekker thuis met vrienden!quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:49 schreef Dizzee het volgende:
[..]
ah, met kerst? of met oud&nieuw? of beide?
lijkt me wel wat oud&nieuw of kerst in NY.![]()
ik zou JUIST met oud en nieuw daar blijven. Lijkt me echt geweldig om daar op Times Square te staan...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:57 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
We gaan van de 21ste tot de 30ste, wel kerst dus en oud en nieuw weer lekker thuis met vrienden!
Ik heb er super veel zin in, lekker shoppen, dingen bekijken, gewoon lekker relaxen!!!!![]()
ik zal juist daar voor altijd blijven...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:03 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ik zou JUIST met oud en nieuw daar blijven. Lijkt me echt geweldig om daar op Times Square te staan...
*mee eens is*quote:Op donderdag 25 november 2004 16:52 schreef berc het volgende:
[..]
ik zal juist daar voor altijd blijven...![]()
*in mei naar ny gaat*quote:Op donderdag 25 november 2004 16:57 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
*mee eens is*
en niet meer terugkomenquote:Op donderdag 25 november 2004 16:59 schreef berc het volgende:
[..]
*in mei naar ny gaat*
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:10 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
en niet meer terugkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |