abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2001 @ 15:12:30 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1585590
Diane

Leeftijd: 31
Burgelijke staat: vrijgezel
Beroep: douane-beambte
Trefwoorden: eerlijk, koppig, brutaal, zelfbewust

Diane is de jongste van vier kinderen. Na een aantal lange relaties woont Diane al weer een tijdje alleen.

Vervelen doet ze zich niet, want naast haar baan als douane-beambte doet ze aan amateur-toneel. Het zal niemand verbazen dat ze daar vrijwel altijd de hoofdrol in de wacht sleept. Diane is pittig, brutaal en zelfbewust. Ze is niet gauw van haar stuk te brengen, weet precies wat ze wil en gaat een goede discussie niet uit de weg. Haar motto is: 'ach, alles is te relativeren'. Big Brother is voor Diane een manier om erachter te komen hoe tolerant ze is. En als ze wint, dan is het geld natuurlijk ook mooi meegenomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 12-10-2001 09:53]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 8 september 2001 @ 15:44:17 #2
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1585884
Diane van de douane Dat rijmt!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_1585894
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:44 schreef ks_choice het volgende:
Diane van de douane Dat rijmt!
hehe Lol
pi_1585943
is ze zwanger?
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2001 @ 18:49:43 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1587394
Nog niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 september 2001 @ 18:51:29 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_1587406
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:12 schreef Sanne het volgende:

Vervelen doet ze zich niet, want naast haar baan als douane-beambte doet ze aan amateur-toneel. Het zal niemand verbazen dat ze daar vrijwel altijd de hoofdrol in de wacht sleept.

Verbaast me idd niks, leer mij Diane kennen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 8 september 2001 @ 20:50:54 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1588354
Na een paar uurtjes streams heb ik sterk het vermoeden dat dit afvaller nummer 1 is. die gaat het niet redden.
pi_1588395
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 18:49 schreef Cynix ® het volgende:
Nog niet.
zou wel lachen zijn zwanger worden in bb
  maandag 10 september 2001 @ 11:52:31 #9
1648 Sylvia
Don't you love it
pi_1600240
Ik denk dat Diane het inderdaad niet lang uithoudt. Het gesprek met Andries (veel commentaar op medebewoners) kan heel naar gemonteerd worden door BB.
Don't stop until you get enough
  maandag 10 september 2001 @ 16:02:39 #10
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_1602349
D'r borsten zitten een beetje laag:

Bron: Mediawatchers forum
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 16:03:02 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1602354
Alleen haar 'zangtalent' is al voldoende om haar er zo snel mogelijk uit te stemmen.

Zolang ze echter de 'enige' vrouw is, zal het wel loslopen met rottig monteren.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1602390
quote:
Op maandag 10 september 2001 16:02 schreef Bertje het volgende:
[afbeelding]
viel mij ook al op
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_1603069
2 seconden streams kijken en ja hoor: ik erger me al groen en geel aan deze dame
  dinsdag 11 september 2001 @ 13:36:41 #14
1648 Sylvia
Don't you love it
pi_1610806
Ze vindt zichzelf bijzonder.... Ja bijzonder irritant!!
Don't stop until you get enough
pi_1610875
Mwah, ik vind Diane wel een schatje... maar ik volg de streams dan ook nog maar sinds een paar uur
pi_1610895
quote:
Jezus ja zeg, ze mag nog oppassen dat ze niet klem komen te zitten achter haar broekriem!
  dinsdag 11 september 2001 @ 13:55:22 #17
215 misterDre
Paint it black!
pi_1610968
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 13:46 schreef Bigfoot72 het volgende:

[..]

Jezus ja zeg, ze mag nog oppassen dat ze niet klem komen te zitten achter haar broekriem!

Dat noemen ze toch scheerriemen
pi_1641722
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:12 schreef Sanne het volgende:
Haar motto is: 'ach, alles is te relativeren'.
Vreemd dat zij dat als motto heeft.
pi_1641876
quote:
Op maandag 10 september 2001 16:06 schreef scarefreak het volgende:

[..]

viel mij ook al op

Haha Ik lig hier helemaal gevouwen om deze reactie maar vooral die smiley past erg goed hier bij.

Toen ik die foto zag met die borsten bij haar navel dacht ik....... (is er geen schrik smiley? ) uitpuilende ogen enzo?

pi_1641927
quote:
[afbeelding]
Beetje heel erg ja
pi_1643088
So What? Dr Borsten zitten laag. Ze zitten in ieder geval een stuk beter en natuurlijker dan die van kelly.
Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
pi_1648548
Kan die diane haar bek eens houden te jengelen, of is dit gewoon een slechte musical
pi_1648574
Ik heb d'r nog bijna niet horen zingen. Of hoor je dat alleen op die dure k**-streams, waar ik dus never nooit meer naartoe ga? (voor zover ik dat toen het gratis was al deed)
  zondag 16 september 2001 @ 11:41:51 #24
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1648972
Ligt het aan mij, of heeft zij last van overdreven schoonmaakwoede? Ik lees namelijk zó vaak dat zij de zwabber pakt, oid. Daar is vast een verklaring voor (toch nog orde aan kunnen brengen in je leven, of op deze manier controle op de omgeving kunnen uitoefenen?)
pi_1649011
Ik weet het niet hoor maar ik word helemaal lijp van dat mens wat een hyper-pieper pffff
pi_1649061
Als ik de koppen zie van de mensen die in de komende weken het huis in mogen, dan denk ik dat Diane nog heel lang zal blijven.
I intend to live forever, or die trying.
pi_1649452
Donderdag in de uitzending vroegen ze de bewoners of ze graag captain wilde worden. Diane antwoorde heel resoluut: "Nee! Ik geef de dingen heel graag uit handen"
NOT! Ik heb zelden zo'n controlfreak gezien!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zondag 16 september 2001 @ 13:11:20 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1649457
Je kan wel duidelijk merken dat ze bij de douane heeft gewerkt en al heel wat cursusjes assertiviteits training erop heeft zitten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_1675935
Nou, assertief.....Dit is niet normaal meer. Ik houd op m'n site van elke bewoner een soort van dossiertje bij, met quotes e.d.
Wat ik inmiddels uit Diane's mond heb kunnen optekenen (en bij sommige kunnen we joekels van vraagtekens zetten):

-JE GAAT ER NU TOCH GEEN GEINTJES OVER MAKEN DAT ER MISSCHIEN 25000 MENSEN DOOD ZIJN!!!!!!!!! (uitgesproken met hysterische krijs-stem)
-Ik speel niet graag de baas, maar ik regel graag.
-Ik ben ontzettend lijfelijk.
-(Tegen Kelly:) BLIJF GEWOON MET JE POTEN VAN MIJN SPULLEN AF, VOLGENDE KEER!!!
-Als ik iemand niet aardig vind, dan zeg ik dat gewoon. Ik ga er geen mooi strikje omheen leggen.
-Ik ken mezelf eigenlijk niet echt goed.
-IK BEN NIET DRONKEN!!! ALS JE NOG ÉÉN DING ZEGT, TRAP IK DIE FLES COLA LIGHT NAAR JE HARSES!
-(Over dat ze Frank zou hebben gezoend:) DIE GAF JE MIJ! (en ze smijt een kussen naar Franks hoofd) IK HEB HEM ALLEEN IN ONTVANGST GENOMEN, TERINGLIJER!!! JE BENT GEWOON EEN TERINGLIJER, ALS HET AAN MIJ LIGT, BEN JE MORGEN WEG!
-IK HEB JE EEN PAAR KEER GEZEGD DAT IK NIKS VOOR JE VOEL!!! KLAAR!!! OPTIEFEN NOU!!! IK RAM JE HELEMAAL IN ELKAAR, KANKERLIJER!!!
-IK HAK ZÓ JE PIK ERAF, WEET JE!

Nou begint dat verhaal van dat ze niet zo makkelijk in de omgang was en zo enigzins op z'n plaats te vallen. Ondanks dat Frank een zak is.

pi_1754069

Diane weet net te melden aan Frank dat ze ongesteld moet worden, en dat aan de arme kant... Nu d'r uit met haar

(je zag Kelly jaloers naar Diane kijken )

T®®
pi_1755918
Ik vind die Diane maar een hysterisch wijf! Maar ze moet voorlopig wel blijvuh met die grote bek van 'r.

Doei, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_1865351
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het zo'n erg vies wijf.
http://www.snowzone.nl
pi_1872502
als ik het heel lief vraag mag dan alsjeblieft die diane naar huis ???
pi_1872624
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 13:53 schreef kavu het volgende:
Sorry kavu, even op de tandjes bijten. Ze moet nog heel even blijven om te bewijzen aan de laatste simpele zielen dat Andies een slettebakje is. Gisteren had hij bijna beet, Diane twijfelde... Volgende zuipavondje is het raak, en kan ze naar huis.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 16:41:06 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1874148
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 13:53 schreef kavu het volgende:
Nee... pas over 2 maanden en 20 dagen!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1880246
Moet je eens letten op Diane's blik in haar ogen, elke keer als er een nieuwe bewoner in huis komt. Ze lijken wel twee keer zo groot te worden. Een mengeling van nieuwsgierigheid en verliefdheid, lijkt het wel. Ze zal wel denken: 'Kan ik met hčm/hįįr misschien vriendjes/vriendinnetjes worden???'
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 09:51:18 #37
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1880262
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:48 schreef postinggirl het volgende:
Moet je eens letten op Diane's blik in haar ogen, elke keer als er een nieuwe bewoner in huis komt. Ze lijken wel twee keer zo groot te worden. Een mengeling van nieuwsgierigheid en verliefdheid, lijkt het wel. Ze zal wel denken: 'Kan ik met hčm/hįįr misschien vriendjes/vriendinnetjes worden???'
Ah, zou dat het zijn? Ik dacht eigenlijk dat die blik pure angst/onzekerheid was.
pi_1880280
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Ah, zou dat het zijn? Ik dacht eigenlijk dat die blik pure angst/onzekerheid was.

Dat is het juist. Dan heeft ze weer een kans om misschien weer nieuwe maatjes te krijgen in het huis, na al haar mislukkelingen. En daar kijkt ze dan ERG 'desperate' bij.
pi_1880416
Hoe komt het toch dat Diane vorige week nog op de rand van de afgrond stond en nu ineens net zo populair is als Gert-Jan, en dus bij de top 4 zit?

Heb ik soms iets gemist ofzo?

Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 10:30:32 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1880423
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:26 schreef CJ het volgende:
Hoe komt het toch dat Diane vorige week nog op de rand van de afgrond stond en nu ineens net zo populair is als Gert-Jan, en dus bij de top 4 zit?

Heb ik soms iets gemist ofzo?

Door de uitzending van afgelopen dinsdag (geloof ik) aan de eettafel!
pi_1880443
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Door de uitzending van afgelopen dinsdag (geloof ik) aan de eettafel!

Owh... was dat waarin ze eventjes het toneelstuk "Ik ben zo zielig *snik* *snotter*" opvoerde?
Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 10:48:04 #42
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1880485
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:34 schreef CJ het volgende:

[..]

Owh... was dat waarin ze eventjes het toneelstuk "Ik ben zo zielig *snik* *snotter*" opvoerde?

.........
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 16:14:10 #43
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1882980
Diane derde in de stemming! Woohoo!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1883096
Nederland is echt gek geworden!!!!!!!!!
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 16:40:42 #45
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1883189
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 16:28 schreef fashionably_late het volgende:
Nederland is echt gek geworden!!!!!!!!!
Diane kicks ass!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1883211
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 16:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Diane Licks ass!

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_1883978
Die Diane is gewoon een manisch gestoord (schizofreen) iemand. Dit soort types zijn te herkennen aan extreme stemmingswisselingen, die zich uiten in euforische juichpartijen, onverwachte huilbuien en een soort vage blik in de ogen.

Als er iemand aan haar zit is ze vroeger misbruikt, als er iemand tegen haar scheldt is ze vroeger gepest en als er iemand tegen haar in gaat is de hele wereld tegen haar.

Wat een compleet neurotisch geval is dit zeg....... Het zegt in ieder geval wel iets over de 'uitgebreide en grondige' psychologische test die deze zieleipoot heeft ondergaan. Waarschijnlijk is deze uitgevoerd door die gek die vorig jaar als "Mental Coach" te pas en te onpas werd opgeroepen en die nog nooit op een goede psychologische benadering te betrappen is geweest.

Het enig waar Diane naar op zoek is is genegenheid van wie dan ook en in wat voor vorm dan ook. Op het moment dat zij dit krijgt slaat haar andere ik weer toe en ontspoort zij volledig. De situatie met Frank was hier wel het duidelijkste voorbeeld van.

Dit vormde ook nog het probleem met Audrey. Toen Andries interesse (en meer) toonde zocht diane direct de confrontatie op omdat zij haar beoogde vriendje kwijt zou kunnen raken. Toen Audrey een weerwoord gaf kwam er een lading bagger naar boven die zijn weerga niet kent, varierend van vroegere trauma's tot huidige trauma's.

Wie is het met me eens dat deze stumper/nutcase tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen?

It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
  Trouwste user 2022 zondag 14 oktober 2001 @ 21:27:45 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_1900211
Ik heb sinds vandaag de live-streams. Maar het is niet te doen. Donald Duck is in tha house.

Kan iemand Diana Ross een hengst verkopen. Mijn god wat een muil heeft die ezel.

M'n tenen krommen uit m'n schoenen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 17 oktober 2001 @ 15:40:44 #49
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_1929037
quote:
Uit de streams van 17 oktober

Diaan en Andries willen iets leuks doen: Andries gooit kwark op Frank zijn hoofd en Diaan spuit slagroom op Frank. Frank heeft nu Diaan en de slagroombus te pakken en spuit Diaan helemaal onder. Andries is snel naar binnen gegaan. Diaan vindt dat Frank de slagroom weer van haar af moet likken en dit laat hij zich geen 2x zeggen, Diana, kreunend, ohh, lekker.

Ik zeg het niet snel over mensen, maar ik begin Diane toch wel een goedkope lellebel te vinden. Goor wijf. Vooral dat gekreun erbij (en deze smilie gebruik ik al bijna helemaal nooit! Jongen, die meid zit me wel hoog!)
Nee, ik ben niet aardig!
pi_1929761
Ze spoort nog minder dan een trein in het water, maar dat is natuurlijk wel wat nederland wil zien in BB he. Wat een ongehoorde doos zeg
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  woensdag 17 oktober 2001 @ 17:18:16 #51
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_1930428
wat zou er met haar psyche gebeuren, als ze bb3 zou winnen? zou ze enorm arro worden of....?????
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_1930447
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 15:40 schreef Tinkepink@work het volgende:

[..]

Ik zeg het niet snel over mensen, maar ik begin Diane toch wel een goedkope lellebel te vinden. Goor wijf. Vooral dat gekreun erbij (en deze smilie gebruik ik al bijna helemaal nooit! Jongen, die meid zit me wel hoog!)

Niks menselijks is haar vreemd lijkt me. Ze mag van mij een 10-jarige soap in. Ze blijft grappig.
pi_1932260
GRAPPIG?????????
Alleen als grappig een synoniem voor hysterisch is
don't be sad ,don't be bleu Frankenstein was ugly too
  woensdag 17 oktober 2001 @ 20:42:23 #54
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1932336
De enige reden dat Diane nog iets te zeggen heeft is door de gratie die Andries haar verleent, als hij haar zou laten vallen dan zou ze niet zo'n grote mond op kunnen zetten.
De kans dat Andries haar voorlopig niet zal laten vallen is groot omdat hij een paar absolute pionnen nodig heeft om in het zadel te kunnen blijven zitten. Ook vind Andries het wel prettig dat zij Frank continu op z'n nummer zet zodat ook Frank geen gevaar kan opleveren. In dit geval dus een gunstige wisselwerking voor zowel Andries als Diane.
Diane als op zichzelf staand persoon is natuurlijk te zielig voor woorden.
pi_1932344
Diane
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_1932454
Wat een manipulatieve controlfreak onze Diane. De manier waarop ze Leo op subtiele wijze afbekte toen hij wilde helpen met het vuur!

Ze weet instinctief precies wie ze moet pakken. Leo is een onzeker mannetje en liet zich door haar zo intimideren dat hij even later excuses zat te maken voor zijn onhandigheid. Terwijl zij notabene een foute reactie naar hem vertoonde.

Ik zat echt met kromme tenen te kijken, zeker toen Diane begon te janken op het moment dat Leo aangeslagen en in tranen van tafel opstond. Die tranen van Diane waren niets minder dan een afleidingsmanoevre; als zij jankt kunnen mensen haar niet terechtwijzen voor evt. onheus gedrag naar anderen toe.

Het lijkt bij haar een onbewust mechanisme, op het moment dat haar positie dreigt te worden aangetast of er mogelijkerwijs kritiek op haar doen en laten zou kunnen worden geuit plengt ze snel haar tranen.

Zo gaan mensen zich concentreren op haar zielig zijn i.p.v haar aan te spreken op haar foute gedrag.

Gatverdamme, ik heb me er zo aan geėrgerd!!!

woensdag 17 oktober 2001 @ 21:10:59 #57
2180 Avia
FOK-Member
pi_1932556
Misschien tijd voor een topicje:
Stem Diana het huis uit.

M.a.w. stem niet op Diana, maar wel bij Fok!
Misschien dat Hummie dan donderdag Diana op de laagste plaats zet, zodat ze kan moven!!!
jaaaaaahhhh!!!!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  woensdag 17 oktober 2001 @ 22:11:16 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1933180
Na al deze diepzinnige opmerkingen en uitlatingen over Diane, even wat tegengas....

STEM OP DIANE ALS JE FAVORIETE BEWONER!!!!!!!!

Diane is fucked up, normaal, aardig, een bitch, een loser.... een winner!
Diane is een vrouw met een verleden, wat haar getekend heeft voor de rest van haar leven.

Of om Queen te quoten:
"My soul is painted like the wings of a butterfly".

pi_1933245
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Na al deze diepzinnige opmerkingen en uitlatingen over Diane, even wat tegengas....

STEM OP DIANE ALS JE FAVORIETE BEWONER!!!!!!!!

Diane is fucked up, normaal, aardig, een bitch, een loser.... een winner!
Diane is een vrouw met een verleden, wat haar getekend heeft voor de rest van haar leven.

Of om Queen te quoten:
"My soul is painted like the wings of a butterfly".

O.k, een vrouw met een 'verleden'......die haar ervaringen nog niet heeft omgezet in wijsheid en bij wie elementaire social skills vooralsnog grotendeels lijken te ontbreken.

Ze is eerder een ongeleid projectiel!

woensdag 17 oktober 2001 @ 22:51:55 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1933592
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 22:20 schreef Noayla het volgende:
O.k, een vrouw met een 'verleden'......die haar ervaringen nog niet heeft omgezet in wijsheid en bij wie elementaire social skills vooralsnog grotendeels lijken te ontbreken.
Als je Diane hoort in een discussie (zoals nu gaande is in het BB huis) dan wist je dat je totaal fout zit.
pi_1933610
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 22:20 schreef Noayla het volgende:

[..]

Ze is eerder een ongeleid projectiel!

Vreemd, ik vond haar zelfs behoorlijk sociaal overkomen tijdens de act met Leo, heel kalm vertelde ze hem dat warm water eerder kookt dan koud water en dat je in een volle oven geen deeg meer kwijt kan als je hem volpropt met hout.
Volgens mij heeft Leo met al zijn wijsheid gewoon wat levenservaring gemist. M.a.w. Leo zou zijn "wijsheid" moeten gebruiken om wat elementaire skills op te doen. Luisteren naar ervaring hoeft toch geen tranendal op te leveren?
  woensdag 17 oktober 2001 @ 23:08:48 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1933716
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 22:54 schreef raffles het volgende:
Vreemd, ik vond haar zelfs behoorlijk sociaal overkomen tijdens de act met Leo, heel kalm vertelde ze hem dat warm water eerder kookt dan koud water en dat je in een volle oven geen deeg meer kwijt kan als je hem volpropt met hout.
Dat vond ik dus ook.
pi_1934089
Diane was erg kalm idd. Alleen luistert ze niet naar Leo, snapt ze Leo niet en wil hem ook niet begrijpen, maar projecteert alles op zichzelf wat zij nu weer heeft fout gedaan. Ik vind haar alleen maar zielig.
pi_1934109
Dat er zulke labiele mensen bij de douane werken ...

ik stap nooit weer in een vliegtuig.

pi_1934301
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 23:57 schreef gelly het volgende:
Dat er zulke labiele mensen bij de douane werken ...

ik stap nooit weer in een vliegtuig.

Misschien kun je dan ook beter de bakker, je dokter, de slager, de groenteboer, je tandarts, je buurtsuper, je verzekeringsagent, de slijter, de agent, de sigarenboer, marktkoopman, schilder, timmer-& tuinman, je baas, je sportclub, sommige Fok!kers, je buren maar vooral je psycholoog vermijden.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 00:40:52 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1934328
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 00:37 schreef raffles het volgende:
Misschien kun je dan ook beter de bakker, je dokter, de slager, de groenteboer, je tandarts, je buurtsuper, je verzekeringsagent, de slijter, de agent, de sigarenboer, marktkoopman, schilder, timmer-& tuinman, je baas, je sportclub, sommige Fok!kers, je buren maar vooral je psycholoog vermijden.
LOL...
pi_1934656
En vergeet vooral je vriend / vriendin, vader / moeder, broers en zussen en overige familie niet!!
  donderdag 18 oktober 2001 @ 01:32:41 #68
17478 zonnebloemmeisje
geen hummage zonder tatoeage
pi_1934660
In de streamverslagen heb ik best vaak gelezen dat Diaantje aan het zingen was, maar in de tv-uitzendingen heb ik daar nog maar weinig van terug gezien (of heb ik wat gemist?). Ik ben best benieuwd naar haar zang. Heeft iemand toevallig haar zingen op audio-formaat?
pi_1934670
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:32 schreef zonnebloemmeisje het volgende:
In de streamverslagen heb ik best vaak gelezen dat Diaantje aan het zingen was, maar in de tv-uitzendingen heb ik daar nog maar weinig van terug gezien (of heb ik wat gemist?). Ik ben best benieuwd naar haar zang. Heeft iemand toevallig haar zingen op audio-formaat?
Dat wil je niet, ech nie hoor!!!!
pi_1934711
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:32 schreef zonnebloemmeisje het volgende:
Ik had haar hele repertoire in mp3 formaat klaar liggen om op cd te zetten, maar na alle negatieve reacties heb ik het hele zootje maar gewist. Helaas
  donderdag 18 oktober 2001 @ 02:19:55 #71
17478 zonnebloemmeisje
pi_1934865
Jammer dat je ze gewist hebt . Wist je trouwens dat sommige mensen die soms wat nare spreekstemmen wel mooie zangstemmen hebben? (dit zeg ik overigens zonder Diaantjes zang ooit gehoord te hebben).
  donderdag 18 oktober 2001 @ 11:30:14 #72
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_1936080
wat is dat een getikt tiep zeg!

en gisteren ook over dat hout dat Leo (?) in de kachel hed gedaan.
bied hij nog zijn excuses aan, zegt dat het aan hem ligt en dan toch doorzeuren tegen Danielle.

en dan aan tafel weer beginnen op dat schoolmeestertoontje

ik had haar allang de ogen uitgekrabt

-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
  Moderator donderdag 18 oktober 2001 @ 12:22:20 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1936517
Het is een valse hysterische trol, een loeder van een wijf, een mispunt van de eerste orde. Ik zou mijn hond er nog vanaf schoppen. Een akelige heks, dat is het.

Dat ze het niet eens op kan brengen om nieuwe bewoners een beetje op hun gemak te stellen, zegt mij genoeg. En dan achteraf nog met dat geniepige breedbekkikker-smoelwerk lekker verdergaan met het zwartmaken van onzekere nieuwelingen. O, is ze vroeger zo gepest? Dan zou ze toch beter moeten weten? Als haar karakter zichtbaar was, zou het eruitzien als een vaatdoek vol zwart vocht.

Zo, ik word een beetje niet goed van die puberale liefdesbetuigingen van papa Scanman.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_1936986
Ik haat Diane meer dan ik eigenlijk normaal vind!!!
Wat laat ik me nou opfucken door een poppetje op de buis???
Gisteravond kon ik me levendig voorstellen dat mocht ik de kans krijgen ik dat mens helemaal verrot zou schelden en een paar rossen tegen d'r kop er achter aan....

Dat is niet normaal nee!
Hoe kan dit?
Hoe kom ik er af?

donderdag 18 oktober 2001 @ 13:21:15 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1937072
Ik hoop dat zowel Gert als Fashionable Late blij zijn dat ze dat even hebben kunnen schrijven. Moet wel een erg lekker gevoel geven.

En 'je hond er nog van af schoppen'? Nou, dan weten we ook weer wat voor dingen jij met je hond doet... Je lijkt me een erg prettig persoon!

En 'helemaal verrot zou schelden en een paar rossen tegen d'r kop er achter aan'? Je moet nu wel erg trots op jezelf zijn. Wat zul jij een aardig 'mens' zijn zeg!

donderdag 18 oktober 2001 @ 13:26:58 #76
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1937111
Sorry Scanman, maar ook ik heb niet bijster veel positiefs te melden over dit emotioneel gehandicapte wanproduct dat zelfs een ballotagecommissie van de Josti'gezellig-joh-hee-iedereen-is-welkom'band haar zou weigeren.

Die strakke Wacko-Jackobreedbekbek, die loerende onbetrouwbare wateroogjes en dat manisch-depressieve fake-gedoe.

Van 0-104 Db in 3 seconden.

Echt, ik zou d'r nog niet tegenaan pissen als ze in de fik stond.

Maar dat is natuurlijk MIJN mening

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1937126
pi_1937146
Heb ik iets gemist Scanman01? Ben je bevriend met Diane of zo?

FL is in werkelijkheid een heel lief mens, FYI, en windt zich niet zomaar op. Gert zegt ook niet zomaar iets.
En de rest van de reacties heb je voor het gemak maar overgeslagen?

Noayla komt er wat mij betreft nog het dichtste bij: een ongeleid projectiel. Diane is iemand die alleen maar bezig is alles op zichzelf te betrekken, zonder consideratie voor anderen.

Maar ik begrijp het wel, hoor: Diane kan zomaar ineens heel lief zijn en ze heeft een lief koppie. Ik zelf erger me dan ook in het geheel niet aan haar. Ze doet me gewoon helemaal niets.

donderdag 18 oktober 2001 @ 13:32:46 #79
136 V.
pi_1937165
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:30 schreef Tinkerbell het volgende:
...Maar ik begrijp het wel, hoor: Diane kan zomaar ineens heel lief zijn en ze heeft een lief koppie...
Ze heeft ongeveer net zo'n lief koppie als de Predator zonder zijn masker, en ik moet zeggen dat ik daarmee nog eerder van bil zou gaan.

Inenten tegen MKZ en nooit meer vervoeren dat mens

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1937216
Ik vind het zelf ook niet normaal!! Dat zette ik er al bij...
Maar ik heb dus nog nooit zo'n diepgewortelde haat gevoeld!!
Zelfs niet naar mensen toe die ik ken....
Ik ben helemaal verbaasd, en schrik een beetje van mezelf...

Wat reality tv niet allemaal kan aanrichten..

donderdag 18 oktober 2001 @ 13:43:38 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1937282
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:30 schreef Tinkerbell het volgende:
Heb ik iets gemist Scanman01? Ben je bevriend met Diane of zo?
Nee... Ik vind haar een bijzonder mens met veel verschillende kanten..... waarvan ik wel begrijp waar ze vandaan komen.
quote:
FL is in werkelijkheid een heel lief mens, FYI, en windt zich niet zomaar op. Gert zegt ook niet zomaar iets.
Dat zal best, maar het feit is dat er ook mensen in het huis zitten die ik totaal niet zie zitten (en dan druk ik me nog zacht uit), maar ik zou nooit van die walgelijk en ziekelijke dingen over die personen schrijven. Een lief mens die zulke dingen schrijft? Sorry, maar voior zover ik weet is dat niet mogelijk.
quote:
En de rest van de reacties heb je voor het gemak maar overgeslagen?
Ik heb alleen de laatste 2 reacties gelezen, vandaar dat ik daar even op reageerde. Maar zoals ik al zei: het zal ze wel een lekker gevoel geven zulke dingen te schrijven over iemand die ze denken te kennen!!
pi_1937376
Ik hoop eigenlijk dat Priscilla in het team van Diane komt
pi_1937393
Mijn god Scanman01, hier gaat het over Diane. Lees je de rest wel van dit forum??? Over anderen worden precies zulke dingen gezegd. Tis maar met wie je wat hebt gevoelsmatig.

Als je er niet tegen kunt, wat doe je dan in hemelsnaam hier?

pi_1937399
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:38 schreef fashionably_late het volgende:

Maar ik heb dus nog nooit zo'n diepgewortelde haat gevoeld!!
Zelfs niet naar mensen toe die ik ken....
Ik ben helemaal verbaasd, en schrik een beetje van mezelf...

Ach, weet je nog vorig jaar? Bianca en ik?
pi_1937401
Ik denk niemand te kennen Scanman, zelfs mijzelf niet....
Wat ik schreef kwam daadwerkelijk in mij naar boven toen ik Diane aan tafel zag zitten en ze Leo vroeg of hij vroeger misschien veel terecht was gewezen....

Ik ben er niet trots op. Maar verbaasd over!
Maar nu val ik in herhaling....

pi_1937406
BIanca, Diane, die mutsen van deBus.

Reality TV trekt wel de meest labiele mensen aan he?

pi_1937413
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:56 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ja?? Was dat ook zó heftig???
Dus ik hoef me geen zorgen te maken???
  donderdag 18 oktober 2001 @ 14:02:59 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1937454
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Over anderen worden precies zulke dingen gezegd. Tis maar met wie je wat hebt gevoelsmatig.
Dan zal ik de boel nog eens nalezen als ik jou was.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 14:05:24 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1937478
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:56 schreef Tinkerbell het volgende:

Nou, dan hebben we dat wel gemeen denk ik. Bianca heeft vorig jaar ongeveer 90 dagen te lang in dat huis gezeten.
pi_1937486
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 14:02 schreef scanman01 het volgende:
Dan zal ik de boel nog eens nalezen als ik jou was.
Ik lees me suf en gek hier. Maar iedereen uit het huis wordt hier min of meer onder de grote microscoop gelegd.
En ik vind het trouwens dit jaar nog minder dan vorig jaar. Bewoners werden toen soms echt afgemaakt. Ik vind het nogal tam dit jaar eigenlijk.

Maar... Maak je niet zo druk. Als jij Diane leuk vindt, dan is dat toch je goed recht?
Zoals ik al zei: mij doet ze niets. Ik erger me niet aan haar, ik vind haar ook niet bijzonder leuk.

pi_1937489
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 14:05 schreef scanman01 het volgende:

Nou, dan hebben we dat wel gemeen denk ik. Bianca heeft vorig jaar ongeveer 90 dagen te lang in dat huis gezeten.

Precies
  donderdag 18 oktober 2001 @ 14:10:46 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1937517
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 14:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar... Maak je niet zo druk. Als jij Diane leuk vindt, dan is dat toch je goed recht?
Normaal maak ik me daar ook niet druk om.. als de boel maar een beetje in evenwicht is. Hier lijken alleen maar mensen rond te lopen die haar de meest walgelijke dingen toewensen en meer van dat soort ongein... en dan voel ik wel een drang om wat tegengas te geven. 'De aard van het beestje' denk ik...
pi_1937631
Als diane haar wens vanavond uit kwam,dan wilde ik die wel invullen voor haar..Zo snel moegelijk een enkele rijs naar een onbewoond eiland..Weg met dat rotwijf.Ik voel de kriebels alweer opkomen
  Moderator donderdag 18 oktober 2001 @ 16:49:23 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1939072
Joh Scanman, jij zit -met name in de streams- zonder enige vorm van gene op Diane te geilen. Met de hele tijd van die hitsige tussendoor-opmerkinkjes. (bijvoorbeeld, vrijwel elke keer: "Jammer " zodra ze stopt met douchen).

Ook krijg ik allemaal kriebels van die steeds weer terugkerende, meelevende begrijpende opmerkinkjes van je, dat je "wel weet wat Diaantje vroeger heeft meegemaakt."
JA-HAAA!! Ze is vroeger gepest, hčhč. En jij ook. En daarom mag je haar. Nou, als ze vroeger ook al zo was, dan had ik er graag een jaar zittenblijven voor over gehad om me helemaal toe te kunnen leggen op het van school treiteren van die aanslag op de zintuigen genaamd Diane.

Anyway, ik had vanmiddag dus even vreselijk veel zin om weloverwogen tegen jouw liefdespostings in te gaan. En da's ook puberaal van mij, geef ik ruiterlijk toe. maar ik vind het ook zo'n achterbakse.. affijn, ik zal niet weer beginnen.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 18 oktober 2001 @ 17:35:48 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1939466
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 16:49 schreef Gert het volgende:
Joh Scanman, jij zit -met name in de streams- zonder enige vorm van gene op Diane te geilen.
Tja... t'is triest. Ik vind het kijken naar vrouwen die bloot zijn nou eenmaal geen onplezierige bezigheid. En dat gaat over alle vrouwen in het huis, niet alleen over Diane hoor. En verder doe je maar wat je niet laten kunt jongen... als jij er op kickt om over Diane de meest vreselijke
dingen te schrijven, moet je dat zeker doen. Ik weet wat een psycholoog daar over zou zeggen, maar daar zal ik je niet mee vervelen.
pi_1939487
quote:
Joh Scanman, jij zit -met name in de streams- zonder enige vorm van gene op Diane te geilen.
Gadverdamme man! Haar tieten hangen bij haar knieen

Lelijke doos!

donderdag 18 oktober 2001 @ 17:41:34 #97
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_1939512
quote:
Joh Scanman, jij zit -met name in de streams- zonder enige vorm van gene op Diane te geilen. Met de hele tijd van die hitsige tussendoor-opmerkinkjes. (bijvoorbeeld, vrijwel elke keer: "Jammer " zodra ze stopt met douchen).

Ook krijg ik allemaal kriebels van die steeds weer terugkerende, meelevende begrijpende opmerkinkjes van je, dat je "wel weet wat Diaantje vroeger heeft meegemaakt."
JA-HAAA!! Ze is vroeger gepest, hčhč. En jij ook. En daarom mag je haar. Nou, als ze vroeger ook al zo was, dan had ik er graag een jaar zittenblijven voor over gehad om me helemaal toe te kunnen leggen op het van school treiteren van die aanslag op de zintuigen genaamd Diane.

Anyway, ik had vanmiddag dus even vreselijk veel zin om weloverwogen tegen jouw liefdespostings in te gaan. En da's ook puberaal van mij, geef ik ruiterlijk toe. maar ik vind het ook zo'n achterbakse.. affijn, ik zal niet weer beginnen.

Andries wannabee?
Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 17:43:11 #98
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_1939527
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 17:38 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gadverdamme man! Haar tieten hangen bij haar knieen

Lelijke doos!

Tieten en doos zijn twee heel verschillende dingen niet opgelet met biologie vroeger?

sorry, ik begin honger te krijgen

Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 17:46:45 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1939551
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 17:43 schreef Troeltje het volgende:
Andries wannabee

Tieten en doos zijn twee heel verschillende dingen niet opgelet met biologie vroeger?

LOL.... erg adrem vanmiddag...!!
  donderdag 18 oktober 2001 @ 17:54:15 #100
10152 Buffie
There is only one
pi_1939612
Puppuppup, wat een opwinding weer

Ben geen fan van Diane, maar haten is een veel te groot wooord, ik vind haar eerder zielig. Ontslagen op haar werk vanwege haar botsingen met andere mensen, vroeger gepest... Zie wat dat met haar doet:

Ze is erg labiel. Dan weer heel lief en vrolijk, dan weer heel nukkig, achterdochtig en erg ontvlambaar. Je weet gewoon totaal niet wat je aan haar hebt, haar stemming kan ineens radicaal omslaan. Ze duwt mensen weg en trekt ze weer terug, is snel in de verdediging maar valt zelf ook aan, compleet onvoorspelbaar dus. En dat moet haar toch enorm in de weg zitten, zou je zeggen. Ik word al moe als ik naar haar kijk.

Ergernis voel ik wel als ze die arme Leo als een soort tijgerin aanloert en ineens op een koud, dreigend toontje meldt dat hij de houtblokken niet in het vuur had mogen gooien. Dit doet ze ook bij Frank en omdat dit beide nogal onzekere mannen zijn, wordt er niks teruggezegd en kan ze hiermee doorgaan. Ik word op zulke momenten bijna bang voor haar, zoals zij ineens mensen kan aanloeren en afbekken om niks.

Tips voor Diane:

- psycholoog
- psychiater als het uit de hand loopt
- yoga
- valium
- cursus 'hoe ga ik met mensen om'
- cafeļnevrije koffie
- aromatherapie

Maar verder is het best een aardig kind denk ik

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_1939965
Ik ben zo blij dat diane geen captain is geworden,want dat betekende voor mij t einde van bb3,en vele met mij.Echt nog even volhouden tot 21:45,en dan weten we of die trut eruit kan,en dan mag ze van mij een troostprijs krijgen...Eeen hele dure rijs,maar dan wel een ENKELE RIJS NAAR DE MAAN VAN MIJ PART........Heerlijk geen diane meer erin dan is BB3 pas goed opweg
  donderdag 18 oktober 2001 @ 18:44:53 #102
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_1940048
rijs=rijst of reis?
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_1940065
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 18:32 schreef pippie het volgende:
Ik ben zo blij dat diane geen captain is geworden,want dat betekende voor mij t einde van bb3,en vele met mij.Echt nog even volhouden tot 21:45,en dan weten we of die trut eruit kan,en dan mag ze van mij een troostprijs krijgen...Eeen hele dure rijs,maar dan wel een ENKELE RIJS NAAR DE MAAN VAN MIJ PART........Heerlijk geen diane meer erin dan is BB3 pas goed opweg

Goed zo, maar nu aan je huiswerk!!!!
pi_1940197
REIS
  donderdag 18 oktober 2001 @ 19:33:54 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1940378
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 18:44 schreef wiip het volgende:
rijs=rijst of reis?
Ach ja... ik wilde het niet zeggen...
pi_1940412
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 17:54 schreef Buffie het volgende:
Ze is erg labiel. Dan weer heel lief en vrolijk, dan weer heel nukkig, achterdochtig en erg ontvlambaar. Je weet gewoon totaal niet wat je aan haar hebt, haar stemming kan ineens radicaal omslaan. Ze duwt mensen weg en trekt ze weer terug, is snel in de verdediging maar valt zelf ook aan, compleet onvoorspelbaar dus. En dat moet haar toch enorm in de weg zitten, zou je zeggen. Ik word al moe als ik naar haar kijk.
Klinkt als borderline
  Trouwste user 2022 donderdag 18 oktober 2001 @ 19:53:06 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_1940536
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 19:06 schreef pippie het volgende:
REIS
VOOR MIJN PART.

donderdag 18 oktober 2001 @ 19:55:33 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1940576
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 19:37 schreef Beatrice het volgende:

Klinkt als borderline

Daar heb ik nog niet eens aan gedacht.... je kunt wel eens gelijk hebben. Mensen met Bordeline (vrouwen) hebben ook vaak iets met sex... en dat heeft Diane volgens mij ook!
pi_1940607
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 19:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar heb ik nog niet eens aan gedacht.... je kunt wel eens gelijk hebben. Mensen met Bordeline (vrouwen) hebben ook vaak iets met sex... en dat heeft Diane volgens mij ook!

Ik heb ook iets met sex..

Moet ik me nu zorgen maken?

pi_1940628
Het vermoeden Borderline is al meerdere malen gepost.
Ik weet er te weinig van om daar een mening over te uiten.
Er is iets helemaal mis met dat meissie, dįt weet ik wel.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 20:00:18 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1940657
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 19:57 schreef Meaghan het volgende:

Ik heb ook iets met sex..

Moet ik me nu zorgen maken?

Als je sex als troost gebruikt en verder ook zeer sterk wisselende buien hebt, dan kun je je zorgen gaan maken ja.!
  Trouwste user 2022 donderdag 18 oktober 2001 @ 20:01:47 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_1940687
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 19:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Mensen met een Bel op hun fiets ook. Evenals mensen met een sta-caravan. Om over mensen met hoogtevrees maar niet te spreken.

donderdag 18 oktober 2001 @ 20:12:16 #113
17478 zonnebloemmeisje
pi_1940819
Ik had Diaantje zo graag als captain gezien. Zo'n gespleten persoontje, twee voor de prijs van een, aan het roer was vast interessant geweest.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 20:28:39 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1941026
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 20:01 schreef tong80 het volgende:
Mensen met een Bel op hun fiets ook. Evenals mensen met een sta-caravan. Om over mensen met hoogtevrees maar niet te spreken.
Heel grappig gereageerd! Mijn complimenten!!
  donderdag 18 oktober 2001 @ 20:37:49 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1941146
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 19:58 schreef fashionably_late het volgende:
Het vermoeden Borderline is al meerdere malen gepost.
Ik weet er te weinig van om daar een mening over te uiten.
Er is iets helemaal mis met dat meissie, dįt weet ik wel.
Dat het al eerder gesuggereerd is wist ik niet. Het zou inderdaad heel goed kunnen. Ik ken een paar mensen die het ook hebben en er zijn wel overeenkomsten. Vrouwen met borderline raken heel erg makkelijk ergens van overstuur, hebben zonder aanleiding een bui-wisseling, worden zomaar woest zonder een echt goede reden en gebruiken sex vaak als troost of goedmakertje... In 9 van de 10 gevallen is er een oorzaak uit het verleden voor aan te wijzen.
  maandag 22 oktober 2001 @ 23:03:42 #116
17478 zonnebloemmeisje
pi_1977519
Nog maar een keer proberen. Echt niemand een audio-file van het zingen van Diana? Ik ben nog steeds reuze benieuwd. Van Daan mag ook, maar die van Diaan ben ik meer nieuwsgierig naar.
pi_1977773
Het is een toppertje .
En ze is niet uit op de hoofdprijs .
Ze doet haar best en meer kan ze niet doen .
Van mij mag ze blijven .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_1978259
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:03 schreef zonnebloemmeisje het volgende:
Nog maar een keer proberen. Echt niemand een audio-file van het zingen van Diana? Ik ben nog steeds reuze benieuwd. Van Daan mag ook, maar die van Diaan ben ik meer nieuwsgierig naar.
Ze zong iets dat op de Koningin van de Nacht leek, maar dan in drie toonsoorten tegelijk. Wel erg vrolijk!
I am but mad north-north-west; when the wind is southerly I know a hawk from a handsaw.
pi_1985325
Ik vind dat diane wel een fals spelletje speelt,maar wel leuk dat andries tegen frank zij dat diane zijn type niet is.Diane is dom of houd zich dom....Ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uit ga,anders kap ik er mee om naar hun ploeg te kijken,ik ga liever iets leuk doen dan me rot ergeren aan zo'n pleures wijf
pi_1985394
Diane is gewoon knettergek.She's totally fucked up.Ze weet zelf niet wat ze wil.Een ding wat Diaaan graag doet is haar duim in der mond steken voor slapen gaan.Dat kind is het meest labiel in het huis.Weg met dat mens.
pi_1985830
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:21 schreef MMXMMX het volgende:
Het is een toppertje .
En ze is niet uit op de hoofdprijs .
Ze doet haar best en meer kan ze niet doen .
Van mij mag ze blijven .
Hier sluit ik me bij aan!!!

Oprecht en zichzelf.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 november 2001 @ 20:42:20 #122
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2145611
Kan dat mens niet eens die duim uit haar muil halen!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 10 november 2001 @ 21:20:16 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2145923
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 20:42 schreef Doc het volgende:
Kan dat mens niet eens die duim uit haar muil halen!
Dat is wel storend ja... En ook nķemand die er wat over zegt... (héél vreemd)... Maar als ze duim wil zuigen, prima... maar je duim er even uit halen als je wat zegt is wel zo lekker....
Verder is Diane geweldig trouwens en volgens mij de meest oprechte in het huis. Van mij mag ze winnen... !!!
pi_2145946
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 21:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]
Verder is Diane geweldig trouwens en volgens mij de meest oprechte in het huis.

Dat meen je toch niet?
Volgens mij is niemand echt oprecht in het huis.
pi_2146745
Ik vind Diane verschrikkelijk.
Ook dat gehang van Danielle aan haar de hele tijd, met dat meisje is er volgens mij ook iets mis, maar Diane is maar op een ding uit en dat is de einstreep halen en daar heeft ze alles voor over.
Volgens mij is er geestelijk iets goed mis met haar, sowieso met dat groepje Andries, Diane en Danielle.
De goeroe met z'n vrouwen om hem heen, heeft die Andries Diane ooit wel naakt gezien?
Als die die borsten ziet die op navelhoogte hangen schrikt die zich een ongeluk, maar ja misschien ook wel niet want Andries doet het met alles en iedereen nietwaar.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 10 november 2001 @ 23:06:40 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2146749
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 21:23 schreef schatje het volgende:
Dat meen je toch niet?
Volgens mij is niemand echt oprecht in het huis.
Ja.. dat denk ik echt ja. Volgens mij kįn Diane helemaal niet toneelspelen of zich anders voordoen dan ze is. En ik denk dat Sandy ook vrij oprecht is trouwens. Verder erg weinig idd.
pi_2146875
Vreselijk jaloers type is het, wil altijd zelf het middelpunt van alle belangstelling zijn en als ze dat niet is wordt ze gek, wat dat betreft is het jammer dat er in hun team niet een vrouw zit waat Andries totaal voor zou vallen, dan hadden we nog wat kunnen beleven, doodziek was ze geworden en dan had ze haar ware aard niet kunnen verbergen denk ik.

Hebbeb jullie niet gezien hoe ze reageerde toen ze die batlle verloor van Kelly, dat zegt toch genoeg.
Dat ze dat niet eens kon winnen dan kun je niet veel denk ik.

pi_2147042
Voor zover ik weet is ze 1 van de weinigen (Kelly ook) die met een motivatie deelneemt aan BB. Die motivatie heeft ze uiteengezet en dan lijkt het me dat toneelspelen dan geen zin heeft.
De meerderheid is er op uit om de eindstreep te halen voor de pegels, dan moet je toneelspelen en/of manipuleren om jezelf een zo gunstig mogelijke positie te verschaffen.

Winnen zal ze niet want daar is ze te oprecht en teveel zichzelf voor. Maar van mij mag ze.

pi_2147101
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 23:22 schreef riri het volgende:
Vreselijk jaloers type is het, wil altijd zelf het middelpunt van alle belangstelling zijn en als ze dat niet is wordt ze gek, wat dat betreft is het jammer dat er in hun team niet een vrouw zit waat Andries totaal voor zou vallen, dan hadden we nog wat kunnen beleven, doodziek was ze geworden en dan had ze haar ware aard niet kunnen verbergen denk ik.

Hebbeb jullie niet gezien hoe ze reageerde toen ze die batlle verloor van Kelly, dat zegt toch genoeg.
Dat ze dat niet eens kon winnen dan kun je niet veel denk ik.

Ze ging als een klein kind in het hooihok liggen te janken met haar duim in haar bek.Ze is echt gewoon totally fucked up.Ze moet het hebben van de dramathiek op een zeer overdreven manier.Dat kind is rijp voor gesloten inrichting.Ze is vreselijk onderdanig aan het doen tegenover Andries.Echt heel vreselijk.
pi_2147315
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 23:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze ging als een klein kind in het hooihok liggen te janken met haar duim in haar bek.Ze is echt gewoon totally fucked up.Ze moet het hebben van de dramathiek op een zeer overdreven manier.Dat kind is rijp voor gesloten inrichting.Ze is vreselijk onderdanig aan het doen tegenover Andries.Echt heel vreselijk.

quote:
Op zaterdag 10 november 2001 21:32 schreef schatje het volgende:
Ik wil sjotjes van GJ in zwart broekie!!
GJ=lief
Iedereen verwerkt verdriet toch op zijn eigen manier? De 1 gaat met een duim het stro in, de ander wil een shot.
pi_2147397
quote:
Op zondag 11 november 2001 00:10 schreef raffles het volgende:

[..]

[..]

Iedereen verwerkt verdriet toch op zijn eigen manier? De 1 gaat met een duim het stro in, de ander wil een shot.

Is leuk op gemerkt!!
Of een sjotje vragen verdrietig is weet ik niet.Misschien zielig aangezien ik het al drie keer heb gevraagd.Ik vind het wel lekker om te zien, GJ dus in dat broekie.
Maar duimen is toch wel heel erg kinds.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2001 @ 00:43:37 #132
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2147707
quote:
Op zondag 11 november 2001 00:10 schreef raffles het volgende:

[..]

[..]

En allebei is achterlijk. Hoe oud is dat mens? En ik moet er wel naar kijken. Genanter dan naar iemand te kijken die aan het schijten is...

En als het nou alleen is als ze verdrietig is, maar nee hoor, ook als ze gezellig keuvelt met Andries en Danielle...

Yuk!

zondag 11 november 2001 @ 00:45:43 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2147729
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 23:48 schreef schatje het volgende:
Ze is echt gewoon totally fucked up.Ze moet het hebben van de dramathiek op een zeer overdreven manier.Dat kind is rijp voor gesloten inrichting.Ze is vreselijk onderdanig aan het doen tegenover Andries.Echt heel vreselijk.
Behalve het Andries deel beschrijf je hier precies Kelly!
  zondag 11 november 2001 @ 13:08:35 #134
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2150013
Diane rules
  zondag 11 november 2001 @ 14:10:48 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2150421
quote:
Op zondag 11 november 2001 13:08 schreef Marble het volgende:
Diane rules
BIG TIME!!!
pi_2153839
quote:
Op zondag 11 november 2001 00:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Behalve het Andries deel beschrijf je hier precies Kelly!

Echt niet!!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2001 @ 23:46:36 #137
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2155883
Diane SUCKS (her thumb)!

Het heeft zelfs de aftiteling gehaald, dat debiele gedrag.

Volgens mij verkneukeld die redactie zich enorm om dit kind zo achterlijk mogelijk neer te zetten;
lukt prima.

Wat is het toch een dom wijf.

pi_2155934
quote:
Op zondag 11 november 2001 13:08 schreef Marble het volgende:
Diane rules
Yep mee eens .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  maandag 12 november 2001 @ 13:28:22 #139
136 V.
pi_2159541
Jongens, kom op zeg,

jullie gaan met toch niet vertellen dat er hier mensen zijn die dat huilerige drijflijk daadwerkelijk een warm hart toedragen?

Die sabbelende traangenerator met immense zuignapcapaciteiten kan toch werkelijk geen redelijk denkend rechtop lopend mens zover krijgen dat hij met haar sympatiseert?

Vertel me dat het niet waar is

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 12 november 2001 @ 20:31:08 #140
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2164182
Ik hoop dat ze blijft!
pi_2164245
quote:
Op maandag 12 november 2001 20:31 schreef Marble het volgende:
Ik hoop dat ze blijft!
Nou, ikke niet!!
Weg met dat gestoorde mens, zo labiel als de pest!!
pi_2175032
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 23:22 schreef riri het volgende:

knip

Huh? volgens mij heb je het nu over Kelly
pi_2222415
Gisteren eens goed naar haar gezicht gekeken terwijl ze op bed lag te praten. Eindelijk ben ik erachter waarom ze zo'n 'rare' stem heeft. Ze sjlisjt een beetje. Dit komt door haar bovenkaak. Al vanaf de eerste uitzending ben ik gefascineerd door haar chimpansee-achtige bovenlip.
Op zich steekt haar kaak helemaal niet zo vooruit maar dankzij levenslang duimzuigen heeft ze haar gebit dujsdanjig vejrvormsjt dajt sej njiet andersj kanj dajn slisjen.

Zijn er trouwens al geintjes met dat duimeldoekje van haar uitgehaald door de bewoners? Als ik Kelly was zou ik er de badkuip mee gaan schoonmaken

pi_2222581
quote:
Op zondag 11 november 2001 00:43 schreef Doc het volgende:

En ik moet er wel naar kijken.

Nee hoor.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_2224417
Lachen dat het geval Diane blijft. Maar nu wel blijven lachen en niet om haar maar met haar!!!

Mocht ze ooit nog een levenspartner vinden: opgelet! Elke keer als er een mindere dag is zal ze dreigen te gaan scheiden. Zijn er kinderen zal ze dreigen die in de steek te laten. Ga je met haar werken zal ze dreigen met ontslag.
Heel verwende kleinemeisjesachtig: duimelen, schreeuwen, huilen, dreigen.

quote:
uit de streamverslagen
Ze verwacht vanaf nu alleen maar lol.
Dit type is nooit tevreden. Op straffe van drama moet er dus nu voor haar lol gemaakt gaan worden???
Zware taak voor haar medebewoners: dag in dag uit haar persoonlijke Clini-Clowns te moeten zijn.
pi_2227392
quote:
Op zondag 11 november 2001 23:46 schreef Doc het volgende:
Diane SUCKS (her thumb)!

Het heeft zelfs de aftiteling gehaald, dat debiele gedrag.

Volgens mij verkneukeld die redactie zich enorm om dit kind zo achterlijk mogelijk neer te zetten;
lukt prima.

Wat is het toch een dom wijf.

zo is het! en niet anders, Diane is gewoon een stupid dom wijf!
-= master of the groove =-
  zondag 18 november 2001 @ 21:25:26 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2227412
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:45 schreef Lurky het volgende:
Mocht ze ooit nog een levenspartner vinden: opgelet! Elke keer als er een mindere dag is zal ze dreigen te gaan scheiden. Zijn er kinderen zal ze dreigen die in de steek te laten. Ga je met haar werken zal ze dreigen met ontslag.
Heel verwende kleinemeisjesachtig: duimelen, schreeuwen, huilen, dreigen.
Je hebt het wel goed begrepen! Klasse vergelijkingen ook. Je klinkt als een wijs persoon!

Op een dag zal jou partner van je willen scheiden en jij maar lachen en denken dat ze aandacht wil... LOL!!

pi_2227434
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:23 schreef Supergroover het volgende:

[..]

zo is het! en niet anders, Diane is gewoon een stupid dom wijf!

Maar ze heeft haar aandacht weer gekregen vandaag, het labiele gestoorde mens.
Het ergste is nog dat ze zichzelf haat.Dat ze walgt van de dingen die ze zegt.
pi_2227820
Omdat je kennelijk zelf niet in de gaten hebt hoe vaak je jezelf herhaald:
quote:
Door schatje - dinsdag 23 oktober 2001 21:05

Diane is gewoon knettergek. She's totally fucked up.Ze weet zelf niet wat ze wil.Een ding wat Diaaan graag doet is haar duim in der mond steken voor slapen gaan.Dat kind is het meest labiel in het huis.Weg met dat mens.

Door schatje - zaterdag 10 november 2001 23:48

Door schatje - maandag 12 november 2001 20:36
Nou, ikke niet!! Weg met dat gestoorde mens, zo labiel als de pest!!

Door schatje - zondag 18 november 2001 21:27
Maar ze heeft haar aandacht weer gekregen vandaag, het labiele gestoorde mens.
Het ergste is nog dat ze zichzelf haat.Dat ze walgt van de dingen die ze zegt.

Als je dan zo nodig continu wilt laten horen hoe groot je ergenis t.o.v. diane is, (ondanks het feit dat het hele BB forum daar allang van op de hoogte is) zou je die mening toch op z'n minst een beetje kunnen onderbouwen ipv alleen maar steeds weer ongenuanceerd herhalen hoe "fucked up", "labiel" en "gestoord" je haar vind.
  zondag 18 november 2001 @ 21:54:23 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2227862
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:51 schreef Tante Bep het volgende:
Als je dan zo nodig continu wilt laten horen hoe groot je ergenis t.o.v. diane is, (ondanks het feit dat het hele BB forum daar allang van op de hoogte is) zou je die mening toch op z'n minst een beetje kunnen onderbouwen ipv alleen maar steeds weer ongenuanceerd herhalen hoe "fucked up", "labiel" en "gestoord" je haar vind.
Nou vraag je wel veel hoor!
pi_2227900
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:51 schreef Tante Bep het volgende:
Omdat je kennelijk zelf niet in de gaten hebt hoe vaak je jezelf herhaald:
[..]

Je hoeft het niet te lezen hoor!!
Maar dank je wel dat jij mij er alsnog op wijst dat ik het meer moet onderbouwen.Echt super bedankt voor het advies.
Nogmaals, je hoef het niet te lezen!!
Het is echter een vrije keuze!!
pi_2227915
quote:
Op maandag 12 november 2001 20:36 schreef schatje het volgende:

[..]

Nou, ikke niet!!
Weg met dat gestoorde mens, zo labiel als de pest!!

schatje, ik ben het ontzettend met je eens! je bent een toppertje! echt super geweldig, ik kan me telkens weer helemaal 100% in je uitspraken vinden!

-= master of the groove =-
pi_2227939
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je hebt het wel goed begrepen! Klasse vergelijkingen ook. Je klinkt als een wijs persoon!

Op een dag zal jou partner van je willen scheiden en jij maar lachen en denken dat ze aandacht wil... LOL!!

Dank je. Ik heb maar simpele mensenkennis vergeleken bij jou maar wel ben zo slim om iemands profiel te checken voor ik persoonlijk word: dames dus ook Diane vallen buiten mijn jachtgebied.
  zondag 18 november 2001 @ 22:02:27 #154
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2228007
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:58 schreef Lurky het volgende:
Dank je. Ik heb maar simpele mensenkennis vergeleken bij jou maar wel ben zo slim om iemands profiel te checken voor ik persoonlijk word: dames dus ook Diane vallen buiten mijn jachtgebied.
Oh, sorry. Ik wist niet dat je kunt weten of iemand op meisjes of jongens valt als je zijn/haar geslacht weet.
pi_2228065
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:56 schreef Supergroover het volgende:

[..]

schatje, ik ben het ontzettend met je eens! je bent een toppertje! echt super geweldig, ik kan me telkens weer helemaal 100% in je uitspraken vinden!

Dank je wel!!
  zondag 18 november 2001 @ 22:07:11 #156
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2228095
Ik word af en toe ook niet goed van die "kleine meisjes-act" van Diane.

En maar stoer doen met die grote mond van d'r af en toe. Nou, niks mee op zich, maar ga dan niet vervolgens als een klein kind zitten janken als het een keer tegenzit. Die eeuwige aandachttrekkerij van d'r, daar word ik dus niet goed van...

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_2228121
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:07 schreef Larissa het volgende:
Ik word af en toe ook niet goed van die "kleine meisjes-act" van Diane.

En maar stoer doen met die grote mond van d'r af en toe. Nou, niks mee op zich, maar ga dan niet vervolgens als een klein kind zitten janken als het een keer tegenzit. Die eeuwige aandachttrekkerij van d'r, daar word ik dus niet goed van...

Em maar op haar duim zuigen!!
Daarom heeft ze ook zo'n lelijke bek!!
pi_2228151
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Oh, sorry. Ik wist niet dat je kunt weten of iemand op meisjes of jongens valt als je zijn/haar geslacht weet.

Weer een punt voor jou:)
Ga nou maar streampjes verslaan. Het gaat hier niet over mij en wie weet doet Diane weer wat gestoords.
  zondag 18 november 2001 @ 22:15:56 #159
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2228250
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:08 schreef schatje het volgende:

Valt toch wel mee?
pi_2228648
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:15 schreef Larissa het volgende:

[..]

Valt toch wel mee?
[afbeelding]

Smaken verschillen!!
  zondag 18 november 2001 @ 22:45:18 #161
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2228668
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:15 schreef Larissa het volgende:

[..]

Valt toch wel mee?
[afbeelding]

Je kiest ook wel meteen de slechtste

Tijdens de live-uitzending van de exit van Frank zag ze er echt fantastisch uit.

Moderator zondag 18 november 2001 @ 22:48:10 #162
18653 crew  D.
pi_2228702
Fantastisch???, haha.
Sorry, maar een opgepoetste drol is nog altijd n drol
  zondag 18 november 2001 @ 22:54:53 #163
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2228804
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:45 schreef Marble het volgende:

Je kiest ook wel meteen de slechtste

Tijdens de live-uitzending van de exit van Frank zag ze er echt fantastisch uit.

Ja, en bedankt!
Die screenshot had ik toevallig wel zelf gemaakt...

Kan ik het helpen dat ze net een gekke bek trok

zondag 18 november 2001 @ 22:55:51 #164
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2228813
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:54 schreef Larissa het volgende:

[..]

Ja, en bedankt!
Die screenshot had ik toevallig wel zelf gemaakt...

Kan ik het helpen dat ze net een gekke bek trok

Geeft niet lieverd
pi_2229894
Isj het niet een logischje gedachte, dat Diane een/de dochtew isj van Hummie vd Tonnekweek. Die twoela, die eewsjt bij die wamsj-tijdschwiften Sjtowy en Pwive wewkte.

Gelieve zelf het vergelijkingszoekplaatje/Diane/Hummie af te maken

maandag 19 november 2001 @ 00:33:18 #166
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2229954
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:45 schreef Marble het volgende:
Helemaal mee eens. Diane is een topwijf en moet gewoon blijven. Ze is de enige die tegen Kelly en Ed in durft te gaan. Klasse Diane!
pi_2230266
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:08 schreef schatje het volgende:

[..]

Zeg Schatje,

Is het niet de kracht van de filosoof zijn mening te onderbouwen met een verzameling van woorden die niemand begrijpt?
Jouw profiel is dus eigenlijk hetzelfde als je simpele ononderbouwde mening over deze topper "een leugen"

pi_2230541
Van mij mag dit prettig-labiele persoontje nog wel even blijven, in iedergeval tot het evil 3some weg is.

Kennen jullie het Diane bierspel trouwens al?
elke keer als Diaan besluit te vertrekken een biertje achterover slaan. Je word er nog sneller dronken van dan het Ed-scheten-en-boeren-bier-spel.

Say good-bye to all of this. And say hello... to oblivion.
pi_2230955
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:56 schreef schatje het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te lezen hoor!!
Maar dank je wel dat jij mij er alsnog op wijst dat ik het meer moet onderbouwen.Echt super bedankt voor het advies.
Nogmaals, je hoef het niet te lezen!!
Het is echter een vrije keuze!!

Wat een onzin, dat kunnen al die mensen die ook maar iets positiefs zeggen over Andries of Diane dan ook wel tegen jou zeggen gezien het vaak afzeikende commentaar wat jij daar dan op geeft.

Ik zie nou nooit eens een posting waarin je, op een normale manier, uitlegt *waarom* je het niet met iemand eens bent. Wat heeft dat nou voor zin om steeds maar weer tegen iemand die Diane of Andries wel graag mag te zeggen dat je haar labiel vind en hem achterbaks?

In de tegenovergestelde situatie doe je precies hetzelfde, jij bent op jouw beurt weer weg van Kelly en Gert-Jan maar als iemand iets negatiefs over een van hen durft te zeggen dan is die persoon steevast kortzichtig, maar inhoudelijk ga je er verder niet op in.

Anyway, ik begin me daar steeds meer aan te ergeren omdat ik het gewoon heel vaak zie, dat soort postings van je en dus heb ik je daar vandaag een paar keer op gewezen in de hoop dat je er wat mee doet, echt dat is gewoon leuker voor de sfeer hier, want ik mag toch aannemen dat jij hier ook voor je plezier post?

maandag 19 november 2001 @ 11:26:35 #170
3542 Gia
User under construction
pi_2231943
Ik ben zo ontzettend blij dat Diane gebleven is.

Stel je voor zeg, als ze was gegaan....

Dan was er donderdag misschien wel geen exit geweest en moeten we nog een week langer tegen die alienkop van Coos aankijken.

pi_2232950
quote:
Op maandag 19 november 2001 05:10 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Wat een onzin, dat kunnen al die mensen die ook maar iets positiefs zeggen over Andries of Diane dan ook wel tegen jou zeggen gezien het vaak afzeikende commentaar wat jij daar dan op geeft.

Ik zie nou nooit eens een posting waarin je, op een normale manier, uitlegt *waarom* je het niet met iemand eens bent. Wat heeft dat nou voor zin om steeds maar weer tegen iemand die Diane of Andries wel graag mag te zeggen dat je haar labiel vind en hem achterbaks?

In de tegenovergestelde situatie doe je precies hetzelfde, jij bent op jouw beurt weer weg van Kelly en Gert-Jan maar als iemand iets negatiefs over een van hen durft te zeggen dan is die persoon steevast kortzichtig, maar inhoudelijk ga je er verder niet op in.

Anyway, ik begin me daar steeds meer aan te ergeren omdat ik het gewoon heel vaak zie, dat soort postings van je en dus heb ik je daar vandaag een paar keer op gewezen in de hoop dat je er wat mee doet, echt dat is gewoon leuker voor de sfeer hier, want ik mag toch aannemen dat jij hier ook voor je plezier post?

Nogmaals, je hebt de keuze om mijn posts te lezen of niet.En als mensen dat tegen mij willen zeggen dan moeten ze dat doen.Zo'n onzin is dat niet!!
Ik heb vaak zat uitgelegd waarom ik Andries achterbaks vind.Dat moet je wel toegeven!!
Bij Diane is het woord 'labiel' al duidelijk genoeg.En dat is kortzichtig misschien.
Hoe ik bijvoorbeeld op 'achterbakse Andries' reageer zo doet een ander het bij Kelly.Niet iedereen reageert hetzelfde natuurlijk.Ik lig er niet wakker (5:10) van als jij je er zo om druk maakt.
Ik kan verder niks met je commentaar.En dat is inderdaad makkelijk gezegd.
Maar om de goede vrede te bewaren zal ik het toch proberen.Kerst komt er ook al aan!!
  maandag 19 november 2001 @ 13:29:00 #172
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2233411
diane een draaikont? IK VIND HAAR EEN WENTELTEEFJE. het is inmiddels duidelijk dat ZIJ en niemand anders voor de grafsfeer zorgt en zij heeft het wel zover gekregen dat iedereen dacht dat dat door Frank kwam. klasse, kill the mesenger. en nu weer een beetje sneu doen.
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  maandag 19 november 2001 @ 13:47:11 #173
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_2233574
Ok, Diane mag misschien een tikkie inconsequent wezen, ze is wel eerlijk! Ze zegt tegen iedereen waar het op staat! Kelly is af en toe een diva met bitch-neigingen en Ed zijn opvattingen over onder meer homoseksualiteit zou ik ook niet echt kunnen waarderen! Ik snap haar reactie volkomen!

Ze gaf bovendien toe dat ze ook heel erg moe van zichzelf wordt! Zelfkennis kan je haar dus ook niet ontkennen! Wat mij betreft mag Diane nog wel effe blijven!

Back in town
pi_2233819
quote:
Op maandag 19 november 2001 13:47 schreef Elbutre het volgende:
Ok, Diane mag misschien een tikkie inconsequent wezen, ze is wel eerlijk! Ze zegt tegen iedereen waar het op staat! Kelly is af en toe een diva met bitch-neigingen en Ed zijn opvattingen over onder meer homoseksualiteit zou ik ook niet echt kunnen waarderen! Ik snap haar reactie volkomen!

Ze gaf bovendien toe dat ze ook heel erg moe van zichzelf wordt! Zelfkennis kan je haar dus ook niet ontkennen! Wat mij betreft mag Diane nog wel effe blijven!

Het ergste van Diane is dat zij zichzelf toch een beetje haat.Ze walgt van de dingen die ze zegt en hoe ze er uit ziet.Als ze in rijk zit en een cd'tje bestel die vervolgens niet komt denkt ze gelijk het ergste.Nu dat ze weer een dosis aandacht heeft gaat ze zich ongetwijfeld afvragen of iedereen het allemaal wel oprecht meende dat ze moet blijven.Er ontstaat grote twijfel, gaat weer dwars doen, op duim zuigen.En dan begin het gezeik weer van voor af aan.Ze zit duidelijk in een cirkel en het beste zou zijn als dat mens zo snel mogelijk het huis verlaat om goede hulp te krijgen.
pi_2234279
quote:
Op maandag 19 november 2001 14:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Het ergste van Diane is dat zij zichzelf toch een beetje haat.Ze walgt van de dingen die ze zegt en hoe ze er uit ziet.Als ze in rijk zit en een cd'tje bestel die vervolgens niet komt denkt ze gelijk het ergste.Nu dat ze weer een dosis aandacht heeft gaat ze zich ongetwijfeld afvragen of iedereen het allemaal wel oprecht meende dat ze moet blijven.Er ontstaat grote twijfel, gaat weer dwars doen, op duim zuigen.En dan begin het gezeik weer van voor af aan.Ze zit duidelijk in een cirkel en het beste zou zijn als dat mens zo snel mogelijk het huis verlaat om goede hulp te krijgen.

Eens! maja daar krijgt ze die aanklacht van Voyeur dan onder ogen...
pi_2234389
quote:
Op maandag 19 november 2001 11:26 schreef Gia het volgende:

Dan was er donderdag misschien wel geen exit geweest en moeten we nog een week langer tegen die alienkop van Coos aankijken.

Ik ben hier helemaal mee eens Gia!!!!!

Ik denk zelfs ook nog dat Coos dooor de meesten wordt weggestemd. Maar je weet het maar nooit bij Yorin. Als ze hem een paar dagen positief neerzetten en Leo negatief, heb je zelfs de kans dat ze Coos laten zitten. Maar ik hoop dat dit rampenscenario niet uit komt. Dus van mij mag Diane nog wel even de aandacht vragen, dan is Coos vrijwel zeker van zijn exit. Hahaaa

Altijd sprankelend.
pi_2235243
quote:
Op maandag 19 november 2001 15:05 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Eens! maja daar krijgt ze die aanklacht van Voyeur dan onder ogen...

Frank is nu al 'schuldig' als ware.Het fijne ervan zul je moeten horen van Diane.
pi_2236550
Vind het wel moeilijk om te zien hoeveel energie ze van anderen vraagt. Ik vind het meer een vorm van uitzuigen. Anderen gaan over hun eigen grenze heen. DIt kan positief als negatief uitgelegd worden.
pi_2236560
quote:
Op maandag 19 november 2001 20:05 schreef jurf het volgende:
Vind het wel moeilijk om te zien hoeveel energie ze van anderen vraagt. Ik vind het meer een vorm van uitzuigen. Anderen gaan over hun eigen grenze heen. DIt kan positief als negatief uitgelegd worden.
Hoe dan?

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 19-11-2001 23:02]

maandag 19 november 2001 @ 23:44:52 #180
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2239023
quote:
Op maandag 19 november 2001 11:26 schreef Gia het volgende:
Ja, stel je voor... Dan waren er hier op het forum toch een paar mensen geweest wiens leven wel erg zinloos zou worden. Dan kunnen ze helemaal niet meer iedere 2 zinnen het woordje 'labiel' of 'gestoord' gebruiken en zullen dan vast een ontzettend leeg bestaan krijgen.

(en ik wist dat er binnen een paar minuten weer een reactie zou komen waarin vast het woord 'labiel' in zou zitten... lol .... het is nou al zo vaak herhaald dat het heel lachwekkend begint te worden... je post een message... en ja hoor... hap hap) ... wil je lachen, lees dan even verder naar beneden... Het is bijna té makkelijk )

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-11-2001 00:19]

maandag 19 november 2001 @ 23:48:57 #181
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2239064
Of wat te denken van de mensen die helemaal met haar weglopen??
pi_2239156
quote:
Op maandag 19 november 2001 23:48 schreef Jappie het volgende:
Of wat te denken van de mensen die helemaal met haar weglopen??
Sorry, lieverd, maar volgens mij bedoel je VAN haar weglopen...

Liefs,
Helga

pi_2239203
quote:
Op maandag 19 november 2001 13:47 schreef Elbutre het volgende:
Even herhalen wat ik altijd doe.
Diane gaat de fase tegemoet of ze zit er al in dat ze gaat twijfelen of men het allemaal meende dat ze moest blijven.Ze walgt van de dingen die ze doet en zegt.
Uiteindelijk wil ze weer naar huis.Eigenlijk niet want ze wil aandacht, horen dat ze ok is en dat ze moet blijven.Het is gewoon ziekelijk gedrag wat ze vertoont.Het feit dat ze op haar duim loopt te zuigen zegt al genoeg over gemoedstand.Diane is ver heen en moet nodig uit het huis geplukt worden.Ze kan wel dement aan het woorden zijn.Straks weet ze uit gekkigheid niet waar ze moet plassen.Ze kan niet zelf denken.Is afhankelijk van anderen.Ze moet bij wijze van spreke aan Andries vragen of ze, nu het nog kan, naar het toilet mag.
Als je tegen haar zegt dat ze lelijk is gelooft ze het gelijk.Ze is alleen maar negatief en zoekt overal wat achter.
Ze laat zich als een pop door Andries aan haar haren trekken.Is de situatie niet de baas.Een trap tussen zijn benen geven was de juiste oplossing.
Labiele Diane van de dramathiek moet weg!!

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 20-11-2001 09:58]

pi_2239249
Dank je voor je betoog, Schatje! Mooi gezegd!

Weet je waar ik nu zo bang voor ben? Dat ze Diana bij thuiskomst vragen of ze de politiek in wil. Straks zit Leefbaar Nederland opgescheept met zo'n wandelende losse flodder. Dat is best eng, eigenlijk.

Liefs,
Helga

pi_2239268
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 00:07 schreef Helga het volgende:

Weet je waar ik nu zo bang voor ben? Dat ze Diana bij thuiskomst vragen of ze de politiek in wil. Straks zit Leefbaar Nederland opgescheept met zo'n wandelende losse flodder. Dat is best eng, eigenlijk.

Liefs,
Helga

Zoals dit Forum zit opgescheept met jou Helga?
pi_2239311
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 00:07 schreef Helga het volgende:

Liefs,
Helga

Gewoon dumpen bij het Riagg dat mens.
Of misschien kan Diane het begrip Blijf Van Mijn Lijf huis een nieuw leven inblazen.Als ze genezen.Het is verder beslist geen slecht mens.Alleen triest eigenlijk dat BB haar heeft toegelaten.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 20-11-2001 09:59]

pi_2239365
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 00:09 schreef raffles het volgende:

[..]

Zoals dit Forum zit opgescheept met jou Helga?

Ik moet een beetje huilen nu... Gelukkig ben jij niemand en gelukkig hoef ik me niets aan te trekken van zoveel onbenul. Niet dat jij geen gelijk hebt hoor, ik wacht met net zoveel smart op je volgende post als op je vorige. En die daarvoor, enzovoort. Lieverd, stel je niet zo aan. Laten we het over Diane hebben en niet over mij. Verspilde moeite.

Kusje op je zwakke plek,
Helga

pi_2241708
quote:
Vriendschap Daniėlle & Diane op de tocht
Daniėlle en Coos praten over Diane. Daniėlle merkt dat haar vriendin niet meer zo vriendelijk tegen haar is.

Arm/Rijk ;Ik ben blij dat jij af en toe bij het hek komt zitten;, fluistert Daniėlle tegen Coos. De twee zijn nog maar net uit bed. Midden in de huiskamer van Arm ligt een luchtbed met een zelfgemaakte pop erop. Andries, Ed en Pascal hebben die gisteravond gemaakt van een ballon en de oude dreads van Daniėlle. Er hangt een tekstballon bij het hoofd van de pop, waarop ;Koekeledoosie; geschreven staat. Daniėlle bekijkt de creatie met half gesloten ogen. Ze kan er niet om lachen.
zie volledig artikel; http://www.big-brother.nl

Waarom trekt ze toch altijd naar de verkeerde personen toe? Ze laat Danielle gewoon vallen als een baksteen! Als er iemand is in het huis die werkelijk het beste voor haar over heeft is zij het wel!
Wéér is Diane haar eigen graf aan het graven.

pi_2241810
Ik vind het ook jammer van Diane dat ze Danielle min of meer laat vallen, het komt erg egoistisch van Diane over. Het lijkt inderdaad alsof ze alleen nog maar in Andries geintreseerd is, ze is daarom volgens mij duidelijk verliefd. Sneu dat ze een man voor haar vriendin laat gaan en deze zodra er een man in het spel is min of meer als een baksteen laat vallen. (heb het volledige bericht doorgelezen en dit is mijn interpretatie ervan).
pi_2241998
Ik persoonlijk vind iemand( die duimt, een troostlap heeft, en zo'n beetje loops wordt van alles met een pik ook niet helemaal sporen.

De psychologen mogen vertellen welk syndroom ze heeft, dat het een heel erg soort ik kan ik zo ook wel vertellen.

(= een volwassen persoon, van kinderen onder de 4 is het duimen en zo'n troostlap nog wel te aanvaarden.

dinsdag 20 november 2001 @ 13:02:50 #191
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2242093
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 12:38 schreef Ethel het volgende:
Ik vind het ook jammer van Diane dat ze Danielle min of meer laat vallen, het komt erg egoistisch van Diane over. Het lijkt inderdaad alsof ze alleen nog maar in Andries geintreseerd is, ze is daarom volgens mij duidelijk verliefd. Sneu dat ze een man voor haar vriendin laat gaan en deze zodra er een man in het spel is min of meer als een baksteen laat vallen. (heb het volledige bericht doorgelezen en dit is mijn interpretatie ervan).
Oh oh oh wat wordt dit toch weer verkeerd uitgelegd. Diane kreeg het gisteren even benauwd dat Danielle Diane overal achterna liep. Ging Diane naar buiten, stond Danielle daar ook binnen een paar seconden enz enz. Ze heeft niets gezegd omdat ze van Danielle houdt en haar niet wil kwetsen (haar eigen woorden). En dan lees ik nu dat Diane haar laat vallen als een baksteen???? Kom op zeg!
  dinsdag 20 november 2001 @ 13:05:44 #192
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2242134
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 12:54 schreef HiZ het volgende:
Ik persoonlijk vind iemand( die duimt, een troostlap heeft, en zo'n beetje loops wordt van alles met een pik ook niet helemaal sporen.
Ga je daar iemand op beoordelen? En 'loops wordt van alles met een pik'? Hoeveel mannen worden er niet 'loops' (?) van alles met een kut? Die sporen ook niet?
pi_2242170
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Oh oh oh wat wordt dit toch weer verkeerd uitgelegd. Diane kreeg het gisteren even benauwd dat Danielle Diane overal achterna liep. Ging Diane naar buiten, stond Danielle daar ook binnen een paar seconden enz enz. Ze heeft niets gezegd omdat ze van Danielle houdt en haar niet wil kwetsen (haar eigen woorden). En dan lees ik nu dat Diane haar laat vallen als een baksteen???? Kom op zeg!

Ok, jij zal de streams wel hebben gezien, ik niet dus. Slechts dat artikeltje gelezen. Toch zou het me niet verbazen als Diane nu achter Andries aanloopt en Danielle kan stikken, ondanks dat ze haar wel mag.
pi_2242178
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 12:38 schreef Ethel het volgende:
Dat had ik niet verwacht dat ze zoiets zou doen.Maar ja, met een labiel wijf zoals zij kan je van alles verwachten.Wat een achterlijk wijf.Veel fans had ze al niet en dit maakt het alleen maar erger.
Andries gebruikt haar alleen maar.En zij vindt het nu eenmaal leuk om als pop te dienen.Hersenloze trut!!
pi_2242181
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ga je daar iemand op beoordelen? En 'loops wordt van alles met een pik'? Hoeveel mannen worden er niet 'loops' (?) van alles met een kut? Die sporen ook niet?

nee.
pi_2242205
Jezus sCANman is diane je zus of zo.
op elke commentaar heb je wel weer wat te zeuren...

ik vindt Diane gewoon een bitch, en waarom tja dat hoef ik niet uitteleggen want dat is algemeen bekent.

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  dinsdag 20 november 2001 @ 13:15:47 #197
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2242250
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:11 schreef Hollander het volgende:
Jezus sCANman is diane je zus of zo.
op elke commentaar heb je wel weer wat te zeuren...

ik vindt Diane gewoon een bitch, en waarom tja dat hoef ik niet uitteleggen want dat is algemeen bekent.

Je vergeet 'labiel' en 'achterlijk'! Of was dat weer iemand anders die altijd die woorden gebruikt. ( ik houd ze niet meer uit elkaar) Misschien zijn de woorden die Ed gebruikte iets voor sommige mensen hier om over te nemen!!
  dinsdag 20 november 2001 @ 13:16:26 #198
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_2242261
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 20:50 schreef marky het volgende:
Na een paar uurtjes streams heb ik sterk het vermoeden dat dit afvaller nummer 1 is. die gaat het niet redden.
Ze heeft het dus nog gered
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_2242274
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je vergeet 'labiel' en 'achterlijk'! Of was dat weer iemand anders die altijd die woorden gebruikt. ( ik houd ze niet meer uit elkaar) Misschien zijn de woorden die Ed gebruikte iets voor sommige mensen hier om over te nemen!!

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_2242295
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:16 schreef Kipman het volgende:

[..]

Ze heeft het dus nog gered

Jij hebt humor!!
  dinsdag 20 november 2001 @ 13:20:19 #201
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2242310
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:09 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat had ik niet verwacht dat ze zoiets zou doen.Maar ja, met een labiel wijf zoals zij kan je van alles verwachten.Wat een achterlijk wijf.Veel fans had ze al niet en dit maakt het alleen maar erger.
Andries gebruikt haar alleen maar.En zij vindt het nu eenmaal leuk om als pop te dienen.Hersenloze trut!!

Volgens mij ben jij bezig te proberen zoveel mogelijk kwetsende opmerkingen in een zin te maken.

Enige inhoud hebben jouw schrijfsels niet meer.

pi_2242323
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:17 schreef Hollander het volgende:

[..]

pi_2242324
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het is de combinatie met dat extreme kleutergedrag.
  dinsdag 20 november 2001 @ 13:22:36 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2242347
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:20 schreef marky het volgende:
Volgens mij ben jij bezig te proberen zoveel mogelijk kwetsende opmerkingen in een zin te maken.
Dat is idd al zeker een maand geleden! Maar het is wel erg lachwekkend.
pi_2242358
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:20 schreef marky het volgende:

[..]

Dank je wel!!
Even lachen hoor!!
pi_2242386
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:20 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het is de combinatie met dat extreme kleutergedrag.

Ze wil gewoon terug naar die tijd.Straks moet ze opnieuw zindelijk worden.Zien we Diane met luiers door het huis heen.Past precies bij dat duimen zuigen!!
  dinsdag 20 november 2001 @ 13:29:45 #207
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2242447
Over fans van Diane gesproken... Dit is de poll wie bb moet winnen:

De 'Wie wordt de winnaar' poll

(Idd weinig fans)

pi_2242524
Heel actueel heeft BB een nieuwe pool op hun site gezet, dit is de stand tot op heden.

Stelling: Diane is de bemoeienissen van Daniėlle spuugzat.
Ja, ze moet zich inhouden om geen ruzie te maken.
30%
Nee, het is haar beste maatje in het Huis.
41%
Zolang ze afstand van haar houdt, valt dat wel mee.
29%

pi_2242604
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:29 schreef scanman01 het volgende:
Over fans van Diane gesproken... Dit is de poll wie bb moet winnen:

De 'Wie wordt de winnaar' poll

(Idd weinig fans)

Hehe, die site is zeker doorgelinkt vanaf zijn fanpage of zo. Of hebben de G-J groupies elkaar allemaal even in geseind
  dinsdag 20 november 2001 @ 13:44:03 #210
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2242625
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:41 schreef HiZ het volgende:
Hehe, die site is zeker doorgelinkt vanaf zijn fanpage of zo. Of hebben de G-J groupies elkaar allemaal even in geseind
Die poll staat hier op FOK, maar duidelijk is wel dat GJ aardig wat fans hier heeft. Diane op een goede tweede plaats!!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-11-2001 13:44]

dinsdag 20 november 2001 @ 13:44:27 #211
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2242628
Ik ben dol op Diane. Diane rocks!
pi_2243016
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:41 schreef HiZ het volgende:

[..]

Er is natuurlijk gewoon met geknoeid!!
Als die link van die betreffende persoon afkomt, zeker weten.Diane is nooit populair geweest bij de officiele polls.Bij BB had ze een keer maar 6%.
Wat GJ betreft klopt wel!!
  dinsdag 20 november 2001 @ 14:21:50 #213
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_2243065
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:44 schreef Marble het volgende:
Ik ben dol op Diane. Diane rocks!
HAHAHAAAAAAAAA..

sorry hoor, kwam even niet meer bij. Diane rocks

of was het serieus bedoeld?? nee toch zeker??

dinsdag 20 november 2001 @ 14:25:38 #214
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2243103
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 14:21 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

HAHAHAAAAAAAAA..

sorry hoor, kwam even niet meer bij. Diane rocks

of was het serieus bedoeld?? nee toch zeker??

Bloederieus. Diane is leuk
  dinsdag 20 november 2001 @ 14:27:30 #215
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2243121
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 14:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Er is natuurlijk gewoon met geknoeid!!
Als die link van die betreffende persoon afkomt, zeker weten.Diane is nooit populair geweest bij de officiele polls.Bij BB had ze een keer maar 6%.
Wat GJ betreft klopt wel!!

Ja ja... met Diane is geknoeid en met GJ niet.
pi_2243169
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 14:27 schreef marky het volgende:

[..]

dinsdag 20 november 2001 @ 14:32:56 #217
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2243171
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 14:27 schreef marky het volgende:

[..]

dinsdag 20 november 2001 @ 16:34:24 #218
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_2244372
Naast een seksuele kronkel blijkt uit deze streamverslagen toch ook een bepaalde mate van zelfkennis. De smetvrees wordt ook weer eens bevestigd.
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 15:57 schreef Ethel het volgende:
Diane: ik heb het gewoon gehad. En het maakt niet uit of we in rijk of in arm zitten. Het ligt niet aan de mensen, het ligt gewoon aan mij. Ik ben gewoon snel geirriteerd, egoistisch en heb veel aandacht nodig. Ik heb het hier gewoon gehad. Ik vindt het hier vies, alles wat ik aanraak, bah, gatverdamme.
(Maar dat duim-lapje is toch ook goor?)
  dinsdag 20 november 2001 @ 16:44:02 #219
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2244474
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 14:25 schreef Marble het volgende:
Bloederieus. Diane is leuk
Zo is het.. en getuige die poll zijn dus meerdere mensen op FOK het hiermee eens. Die schijnen alleen niet zo vaak in de pen te klimmen, terwijl tegenstanders van Diane die drang wel voelen. Intussen staat Diane wel mooi een flink stuk boven Kelly.... LOL!!

Ik heb geen idee van wie die poll is, maar die staat hier al een flink tijdje (in een andere topic dus)

pi_2244496
Diane kan soms best wel leuk en lief zijn. Maar door dat gezeur de hele tijd dat ze naar huis wil en steeds toch maar weer blijft, wordt de sympathie die men voor haar had vervangen door irritatie. Dit zal niet bij iedereen zo zijn, maar bij mij wel. Ze moet nu echt wat anders verzinnen om aandacht te krijgen, want dit wordt in mijn ogen vervelend.
  dinsdag 20 november 2001 @ 16:58:13 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2244649
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 16:46 schreef Ethel het volgende:
Diane kan soms best wel leuk en lief zijn. Maar door dat gezeur de hele tijd dat ze naar huis wil en steeds toch maar weer blijft, wordt de sympathie die men voor haar had vervangen door irritatie. Dit zal niet bij iedereen zo zijn, maar bij mij wel. Ze moet nu echt wat anders verzinnen om aandacht te krijgen, want dit wordt in mijn ogen vervelend.
Wanneer snapt iedereen nou eens dat het geen aandachtvragen is. Ze wil gewoon weg en is de laatste keer tegen gehouden door Andries. Zoiets werkt meestal maar even.. en dat blijkt nu ook wel. Hopelijk reageert en nu niemand op haar wens om weg te gaan en kan ze tenminste dat huis verlaten en de anderen lekker door laten modderen en bekvechten.

(voor een ieder die weer even wil lachen: de 'labiele' reactie is hieronder weer te lezen!)

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-11-2001 17:04]

pi_2244729
Ja, het is weer bingo bij labiele Diane van de dramathiek.
BB moet dat mens nu zo snel mogelijk het huis uit laten gaan.Het is ziekelijk gedrag om aandacht te krijgen.BB moet nu maar de beslissing voor haar nemen.Ze is duidelijk heel erg in de war en ver heen!!
Zelfstandig kan ze die beslissing niet nemen!!
pi_2244754
helemaal mee eens doeiii Diane!
Hoe beter ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van mijn computer ben gaan houden.
  dinsdag 20 november 2001 @ 17:11:00 #224
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_2244833
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 16:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wanneer snapt iedereen nou eens dat het geen aandachtvragen is.

Scanman, ze zegt het nota bene zelf! (zie het door mij gequote stukje van Ethel hierboven).
pi_2244892
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 17:11 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Scanman, ze zegt het nota bene zelf! (zie het door mij gequote stukje van Ethel hierboven).

dinsdag 20 november 2001 @ 17:17:11 #226
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2244907
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 16:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wanneer snapt iedereen nou eens dat het geen aandachtvragen is. Ze wil gewoon weg en is de laatste keer tegen gehouden door Andries. Zoiets werkt meestal maar even.. en dat blijkt nu ook wel. Hopelijk reageert en nu niemand op haar wens om weg te gaan en kan ze tenminste dat huis verlaten en de anderen lekker door laten modderen en bekvechten.

(voor een ieder die weer even wil lachen: de 'labiele' reactie is hieronder weer te lezen!)

ik vond het ook een beetje een minne actie van die Andries. werkt eerst met vereende krachten Frank weg en gaat vervolgens ook nog zijn meissie inpikken. niet echt pedagogisch verantwooord van hem.

(eigenlijk is het een matennaaier, maarja dat staat weer zo grof)

‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  dinsdag 20 november 2001 @ 17:24:29 #227
18518 Spitsmuisje
Is niet voor de poes!
pi_2244988
Heb wel de indruk dat die Diane alles doet wat Andries van haar wil. Als hij tegen haar gezegd had dat ze maar beter naar huis kon gaan, dan had ze dat nog gedaan ook. Snapoverigens niet wat hij nou in haar ziet... Hij is ok niet leuk, maar Diane is wel een extreem zielig type dat heel snel in therapie moet wil er nog iets van haar terecht komen.
pi_2245126
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 17:24 schreef Spitsmuisje het volgende:
Heb wel de indruk dat die Diane alles doet wat Andries van haar wil. Als hij tegen haar gezegd had dat ze maar beter naar huis kon gaan, dan had ze dat nog gedaan ook. Snapoverigens niet wat hij nou in haar ziet... Hij is ok niet leuk, maar Diane is wel een extreem zielig type dat heel snel in therapie moet wil er nog iets van haar terecht komen.
Als Andries labiele Diane zou vragen om te blaffen als een hond zou ze dat zelfs doen!!
BB moet ingrijpen!!
pi_2261079
Hier een rake zelftypering van Diane. Let op het door haar gebruikte woord 'moodswings'. Een verrijking van de schamel rakende woordenschat in dit inmiddels aan haar gemoedstoestanden gewijde topic.
quote:
uit de streamverslagen
Door scanman01 - donderdag 22 november 2001 11:41
--------------------------------------------------------------------------------
Diane vertelt dat ze de moodswings van haar moeder heeft, alleen heeft haar moeder ze wel iets minder erg.
"Die zijn bij jou wel erg ja", reageert Danielle. "De toppen worden hoger en de dalen worden dieper zeg maar".
Diane vertelt over ene Roel... een hele aardige jongen waar ze niet 'mee' kan en niet 'zonder' kan.
"Net zoals Frankie?", vraagt Danielle.
"Ja, wat heb ik dat met veel mensen hč", realiseert Diane zich. "Dat komt door die moodswings denk ik. Ik heb wel iemand nodig die mij kan overrulen, trouwens".
"Zoals Coos gisteren deed?"
"Ja, zoiets ja", antwoordt Diane. "Ik ben een raar mens. Vind je het gek dat mijn collega's s'morgens stijf staan van de zenuwen hoe ik weer binnen kom. Het is ook wel fijn dat ik erg regelmatig de pil slik. Ik slik nu de pil van dinsdag."

Dit korte stukje van Scanman (bedankt!) licht ik eruit omdat het ontiegelijk veel info over onze Diaan bevat.

pi_2262143
quote:
Op donderdag 22 november 2001 16:19 schreef Lurky het volgende:
Hier een rake zelftypering van Diane. Let op het door haar gebruikte woord 'moodswings'. Een verrijking van de schamel rakende woordenschat in dit inmiddels aan haar gemoedstoestanden gewijde topic.
[..]

Dit korte stukje van Scanman (bedankt!) licht ik eruit omdat het ontiegelijk veel info over onze Diaan bevat.

donderdag 22 november 2001 @ 20:27:35 #231
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2263882
quote:
"Ja, zoiets ja", antwoordt Diane. "Ik ben een raar mens. Vind je het gek dat mijn collega's s'morgens stijf staan van de zenuwen hoe ik weer binnen kom. Het is ook wel fijn dat ik erg regelmatig de pil slik. Ik slik nu de pil van dinsdag."
Erg regelmatig ja!
Ze vergeet regelmatig een dagje blijkbaar...
  donderdag 22 november 2001 @ 20:37:18 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2264010
quote:
Op donderdag 22 november 2001 20:27 schreef Larissa het volgende:
Erg regelmatig ja!
Ze vergeet regelmatig een dagje blijkbaar...
Okee... ik zal het even uitleggen... Wel eens van sarcasme gehoord?

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 22-11-2001 20:53]

pi_2266758
als diane mag blijven, is me net de perfecte persoonlijke battle voor haar te binnen geschoten...

laatste week doekje weggooien, en duim intapen... als ze die week doorkomt heeft ze gewonnen!

pi_2266766
Ze heeft net gezegd dat ze alles uit de kast wil halen deze week, ze wil zelfs gaan seksen!
pi_2266780
Ben erg benieuwd wat Diane allemaal uit de kast zal halen deze week!!! Ik denk wel dat ze veel uit de kast zal halen! Yahoee!!
pi_2275736
Ik krijg een beetje het gevoel, dat wanneer Diane happy is en lekker in haar vel zit, ze een beetje aan grootheidswaanzin lijkt te lijden...
pi_2280589
Diane vindt zichzelf sociaal.Ben je het daarmee eens?
Ja, ze staat voor iedereen klaar.0%
Nee, ze denkt alleen aan zichzelf.0%
Ze is alleen sociaal als het haar uitkomt.100%
bron BB site (Poll 24-11)
  Moderator zondag 25 november 2001 @ 01:18:45 #238
18653 crew  D.
pi_2282858
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 20:46 schreef schatje het volgende:
Diane vindt zichzelf sociaal.Ben je het daarmee eens?
Ja, ze staat voor iedereen klaar.0%
Nee, ze denkt alleen aan zichzelf.0%
Ze is alleen sociaal als het haar uitkomt.100%
bron BB site (Poll 24-11)
Sorry, maar alleen sociaal zijn wanneer t jou uitkomt is niet erg sociaal.

zondag 25 november 2001 @ 01:20:16 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2282871
quote:
Op zondag 25 november 2001 01:18 schreef D.Rose het volgende:
Zo is 99% van de bevolking ben ik bang!!!

(ps, zou je die plaatjes ķets kleiner kunnen maken? De hele pagina is uit z'n voegen nu)

pi_2285184
Oe! Diane trekt nu alles uit de kast om in het huis te kunnen blijven, vertelde ze eerder al dat ze aardiger tegen Leo zou gaan doen en sex in het BB zou willen hebben om die reden, nu zoekt ze zelfs hulp van hogerhand :
quote:
Diane: Ik heb gebeden om te mogen blijven. Andries: Zóó. Ed: Is it gonna work? Diane: I hope so.
Hoe veranderlijk kan een mens zijn.
  zondag 25 november 2001 @ 13:37:47 #241
18772 pos
@@sweet@@
pi_2285212
En wat zal dat zakdoekje stinken he !!!??? )
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_2285271
quote:
Op zondag 25 november 2001 13:37 schreef pos het volgende:
En wat zal dat zakdoekje stinken he !!!??? )
Hoeveel liter tranen heeft dat gestoorde kind wel niet gelaten!!
  zondag 25 november 2001 @ 13:53:15 #243
17121 Rica
Mais, je rźve!
pi_2285310
Weet iemand nu eigenlijk hoe oud Diane is?

In het huis loopt ze te verkondigen dat ze 29 ofzow is en op het internet lees ik dat ze al dik in de dertig is.

Of zei ze dat alleen om Andries niet af te schrikken? Hij hoeft het tenslotte niet meer op een ouwe fiets te leren.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2285465
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 17:24 schreef Spitsmuisje het volgende:
Hij ziet ook niets in haar.
Hij gebruikt haar om zelf de eindstreep te halen, daarvoor heeft hij haar nodig.
Heb je de uitzending gezien waar hij zo door het lint ging omdat Diane was genomineerd?
Dat was echt niet om haar hoor, dat hij zo kwaad werd.
Hij kreeg heel snel door dat als zij wegvalt het heel moeilijk voor hem wordt om de eindstreep te halen.
Deze jongen is zo hypocriet als de pest.
Toen hij buiten zat en Diane kwam bij hem zitten heb je gezien hoe hij reageerde?
Dat was geen reaktie van een beste vriend die het verdriet van een goede vriendin ziet.
Hij liet haar totaal in de steek, was alleen maar bezig met zijn eigen gevoel en liet huilende Diane aan haar eigen lot over, was alleen maar bezig zijn eigen wonden te likken.
Ook daarna liet hij Diane links liggen, meneer kroop gauw z'n bedje in.
Nou echt waar, zo gedraag je je echt niet als je beste vriendin verdriet heeft, dan laat je haar niet zo in de steek. En domme Diane trapr erin, denkt dat het echt om haar gaat.

De woorden van Frank nu hij uit het huis is:

” Toch heeft hij al een andere kant van zijn ex-medebewoners leren kennen. “Als ik nu terug zou mogen, dan zou ik Andries eens goed de grond inboren.” Frank zag Andries uitgebreid met Diane zoenen en dat had hij niet van zijn maatje verwacht. “Ik ben teleurgesteld in hem. Toen ik hem in het Huis vroeg of hij meer met Diane deed dan ‘holletje holletje’ liggen, ontkende hij altijd. Ik weet dat zoenen voor Diane veel betekent. Andries is niet eerlijk tegen mij geweest. Hij lult gewoon met twee tongen.”

En dan de volgende dag in het team uitleggen waarom zijn gedrag zo was,en het gekke is dat zijn medebewoners er nog intrappen ook.
Als Diane donderdag moet vertrekken zullen we voor het eerst eens zijn wie de werkelijke Andries is, neem dat maar van mij aan!!!

pi_2285530
quote:
Op zondag 25 november 2001 01:18 schreef D.Rose het volgende:

[..]

[afbeelding]

Prima afbeelding D.Rose.
Ik dacht de hele tijd al waar doet ze mij toch aan denken.
Maar nu weet ik het.
haha
pi_2285697
Als Diane weg gaat wordt het machtsblok van Diane, Daniėlle en Andries gebroken en is het moeilijk voor Andries om over te blijven. Dat is de reden dat hij zo te keer ging. Het was niet om Diane zelf. Als Diane weg moet zal Andries de volgende zijn.
pi_2288630
Labiele Diane heeft dus twijfel over de motieven van Andries.Als het kind deze gedachte goed vasthoudt wanneer hij wilt gaan lebberen en er niet op in gaat komt ze tenminste niet over als een pop die op ieder moment gebruikt kan worden.
Enige eigenwaarde heeft ze niet.Ze is altijd bezig met het beeld van hoe een ander haar ziet.En dan is het natuurlijk vrijwel altijd negatief.Waardoor ze in een spiraal komt waar geen einde aan komt.Ze walgt van zichzelf enzo.Diane blijft zo altijd kopje onder.
Het duimen is wel het meest vreemde gedrag.Het is duidelijk dat er een gaatje in haar hoofd moet worden geboord zodat de muizen eruit komen.
pi_2289793
Laten ze Diane een fopspeen geven.
Kan haar doekje eindelijk eens gewassen worden.
pi_2289919
quote:
Op zondag 25 november 2001 14:46 schreef Istar het volgende:
Als Diane weg gaat wordt het machtsblok van Diane, Daniėlle en Andries gebroken en is het moeilijk voor Andries om over te blijven. Dat is de reden dat hij zo te keer ging. Het was niet om Diane zelf. Als Diane weg moet zal Andries de volgende zijn.
Helemaal mee eens. Diane oprotten!
Altijd sprankelend.
  † In Memoriam † zondag 25 november 2001 @ 22:32:30 #250
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2290062
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 17:17 schreef don_quichot het volgende:

[..]

ik vond het ook een beetje een minne actie van die Andries. werkt eerst met vereende krachten Frank weg en gaat vervolgens ook nog zijn meissie inpikken. niet echt pedagogisch verantwooord van hem.

(eigenlijk is het een matennaaier, maarja dat staat weer zo grof)

Denk eerder dat hij strax Diane pedagogisch verantwoord mag gaan naaien..

pi_2291077
quote:
Op zondag 25 november 2001 22:32 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[afbeelding]

Denk eerder dat hij strax Diane pedagogisch verantwoord mag gaan naaien..

Andries wilt geen sex met haar.Hij zei dat hij haar lichaam niet echt aantrekkelijk vond.Ze heeft ook een figuur als een zeekoe.
  maandag 26 november 2001 @ 00:37:30 #252
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2291127
nevermind

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-11-2001 06:38]

maandag 26 november 2001 @ 01:32:30 #253
17121 Rica
Mais, je rźve!
pi_2291407
quote:
Op maandag 26 november 2001 00:29 schreef schatje het volgende:

[..]

Andries wilt geen sex met haar.Hij zei dat hij haar lichaam niet echt aantrekkelijk vond.Ze heeft ook een figuur als een zeekoe.

LOL! Toch 1 ding wat ik in hem kan waarderen! Je zou je toch helemaal rot schrikken als je daarnaast wakker wordt? (Djezus wie heeft er wat in mijn drankje gestopt!)
Op die foto's van Diane in de douche kan je trouwens heel goed zien dat haar ene tiet veel groter is dan de andere.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2292891
quote:
Op maandag 26 november 2001 00:29 schreef schatje het volgende:

[..]

quote:
Diane en Andries bedrijven de liefde
Ik doe het nooit meer, mompelt Diane in haar bed. Nooit meer. Rijk heeft vannacht een drinkspelletje gedaan en is nogal aangeschoten geworden.

Esther Coumans 26-11-2001 10:36
Rijk Het Rijke team speelt het spel kaartje blazen. Degene die de laatste kaart van de stapel blaast, moet drinken. En het zijn geen kleine glaasjes. De Bewoners spelen het met flesjes bier. En om bij te houden hoeveel flesjes ze hebben gedronken, leggen ze er pindas naast.
Op een gegeven moment zijn Diane en Daniėlle behoorlijk aangeschoten. Allebei rennen ze naar de wc om de drank weer uit te spugen. Diane gaat daarna in haar bed liggen. Ze vloekt zachtjes op Andries. Ze denkt dat hij Daniėlle leuker vindt. Terwijl iedereen in de woonkamer verder aan het drinken is, sluipt Andries voorzichtig in de slaapkamer en kruipt bij Diane in bed. Ook al is Diane eerst boos op Andries, al snel smelt ze voor zijn warme lippen. Dit keer blijft het niet bij kussen alleen. De twee rommelen onder de dekens en bedrijven de liefde.

Dronken
In de vroege ochtend ligt iedereen in zijn eigen bed. Diane heeft op de bank geslapen en kruipt terug bij Daniėlle in bed. Ik drink nooit meer, want ik ben nu nog steeds dronken, verkondigt de roodharige. Andries zegt lachend: Ze is nog steeds zo dronken als een kanon. Diane vertelt Daniėlle dat alles om haar heen draait. En straks komt er toch een dosis herrie aan, waarschuwt ze alvast. Diane doelt op het wake-upnummer van Ed.

Ik schaam me kapot, ik heb me hele bed ondergekotst, bekent Daniėlle. Diane stelt haar gerust. Dat maakt toch niet uit, we hebben allemaal gekotst. Toch schaamt Daniėlle zich. Ik heb nog nooit gespuugd van de alcohol, nog nooit. Brave Daan spuugt niet. Andries vertelt Diane dat ze twee keer over hem heen heeft gespuugd. Wat kan jij overdrijven, zegt Diane. Het zal wel een natte droom zijn geweest. Andries krijgt niet meer de kans om te antwoorden, want hij wordt overstemd.

bron: big-brother.nl

Viper 4 life
pi_2293160
quote:
Op maandag 26 november 2001 10:59 schreef Showtime het volgende:

[..]

[..]

Wat mensen al niet voor gekke dingen doen he als ze dronken zijn!!
pi_2293175
Weet Diane dit keer nog wel dat ze sex heeft gehad??
  Moderator maandag 26 november 2001 @ 11:39:11 #257
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2293204
quote:
Op maandag 26 november 2001 11:34 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat mensen al niet voor gekke dingen doen he als ze dronken zijn!!

Volgens mij heeft ze gedaan wat ze eigenlijk wilde. Zo gek is het dus niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')