vreselijk irritant, onzeker, gefrustreerd ventje zonder maar een schijntje zelfkennis, maar da's dan ook het enige 'ware' wat ie van zichzelf wel doorheeft, getuige "wil zichzelf goed leren kennen"... nou we weten genoeg, Frank ook hopelijk...
dag Frank!
Iemand die het woord 'gers' een comeback laat maken, is mijn held!!!
Bovendien mag ik dat zuigende toontje juist wel. Als hij dat nou stiekem deed, oké. maar hij zegt dat gewoon, en iedereen weet dat ook! Hij weet hoe hij Gert Jan op de kast moet krijgen; 'Bij de volgende battle geef ik nog effe een tikkie tegen je kin', nadat GJ op uiterst debiele wijze zichzelf geblesseerd had. Commentaar Frank: 'Je bent een onbehouwen rukker.'
Het zal wel aan mij liggen, maar ik geniet van Frank!
quote:Neuh, z'n moeder vindt hem geloof ik ook wel aardig...
Op donderdag 27 september 2001 10:56 schreef Mistadabolina het volgende:
Ben ik echt de enige die Frank leuk vindt??
quote:En dat zou zijn ondergang weleens kunnen worden.
maar hij zegt dat gewoon
Wat een intens naar figuur is dit, zeg...
We hoeven geen gezapigerds over te houden in BBDB, maar deze hufter gaat er bijna voor zorgen dat ik niet meer kijk.
Eerst hij eruit, daarna de saaio's ![]()
V.
quote:...maar te laf om het te herhalen als daarom gevraagd wordt, ook al zit er een hek tussen...
Op donderdag 27 september 2001 10:56 schreef Mistadabolina het volgende:Hij weet hoe hij Gert Jan op de kast moet krijgen; 'Bij de volgende battle geef ik nog effe een tikkie tegen je kin'
V.
WAT HEB IK GEMIST?
quote:Een lobotomie...
Op donderdag 27 september 2001 11:26 schreef Noayla het volgende:
Jongens help me uit mijn misère!
Why o why sprak Kelly gisteren in bed de historische en voor mij onbegrijpelijke woorden: "Frenk aai luf joe,... *theatrale stilte*...very mutsj"!WAT HEB IK GEMIST?
Volgens mij lag ze te dromen (nachtmerrie)
V.
Dit is dus al bundy in zijn jonge (nouja...) jaren. Samen met Diane op de brandstapel met dit gedrocht!
Geen risico's dat er zometeen ziek broedsel van deze engerds rondloopt..
quote:Het was een moment van zwakte van Kelly. In een (continue?) vlaag van verstands verbijstering gaf ze toe aan haar sexuele frustraties. Kelly is een vrouw, Kelly wil behalve serieus, ook hard genomen worden. Wie anders dan Frank laat in haar gedachten met gulzige stoten haar plastic vlies scheuren? Geeft niet Kel, luv joe!
Op donderdag 27 september 2001 11:26 schreef Noayla het volgende:
Jongens help me uit mijn misère!
Why o why sprak Kelly gisteren in bed de historische en voor mij onbegrijpelijke woorden: "Frenk aai luf joe,... *theatrale stilte*...very mutsj"!WAT HEB IK GEMIST?
34 is die eikel en dan uitlatingen doen als "ik trek je kop van je romp" o.i.d.
En waarom? Omdat zijn oksels stinken en hij niet van zuurkool houdt?
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla op 27-09-2001 11:52]
quote:Ja, alsof dat niet belangrijk is!!!!
[b]
En waarom? Omdat zijn oksels stinken en hij niet van zuurkool houdt?
Ik heb ook een hekel aan zuurkool
quote:Zuurkool, mits goed klaargemaakt is
Op donderdag 27 september 2001 11:57 schreef Mistadabolina het volgende:[..]
Ja, alsof dat niet belangrijk is!!!!
Ik heb ook een hekel aan zuurkool
Tsja, en als je het IQ van een fietsbel hebt en dus wéér een battle verliest heb je dat toch echt aan jezelf te wijten.
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla op 27-09-2001 12:11]
quote:Fuck, ik was al bang dat deze link gelegd zou worden met mijn favoriete kluppie. Eerst de afgang van dinsdag, en nu de aso-siatie met het nare mens F.
Op donderdag 27 september 2001 11:47 schreef Noayla het volgende:
Ik verdenk hem er stiekum van te behoren tot de harde kern van Feyenoord voetbalhooligans. Lekker mattuh enzo.
Ik vrees dat je gelijk hebt, er lopen diverse Frank-achtigen bij de harde kern van Feyenoord. Alleen zijn die meestal een jaar of 14 jonger, dus voor hun is er nog hoop.
quote:Trek het je niet aan hoor, ik heb verder helemaal niks met voetbal.
Op donderdag 27 september 2001 12:10 schreef Gert het volgende:[..]
Fuck, ik was al bang dat deze link gelegd zou worden met mijn favoriete kluppie. Eerst de afgang van dinsdag, en nu de aso-siatie met het nare mens F.
Ik vrees dat je gelijk hebt, er lopen diverse Frank-achtigen bij de harde kern van Feyenoord. Alleen zijn die meestal een jaar of 14 jonger, dus voor hun is er nog hoop.
Zie ik Frank ook wel doen...(en het dan voor zichzelf gaan goedpraten of zich beroepen op zijn "temperamentvolle persoonlijkheid")
quote:Ik vind dit nogal laatdunkend t.o.v. de fiets in het algemeen, en de fietsbel in het bijzonder.
Op donderdag 27 september 2001 12:09 schreef Noayla het volgende:Tsja, en als je het IQ van een fietsbel hebt en dus wéér een battle verliest heb je dat toch echt aan jezelf te wijten.
'Ligt Sergeant weer in zijn nest?'
quote:I know my classics Mr. V...
Op donderdag 27 september 2001 12:17 schreef Verbal het volgende:
Picornie was voor Ajax...V.
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla op 27-09-2001 16:59]
quote:Hij is fijn
Op donderdag 27 september 2001 11:46 schreef Torro het volgende:Kelly is een vrouw, Kelly wil behalve serieus, ook hard genomen worden. Wie anders dan Frank laat in haar gedachten met gulzige stoten haar plastic vlies scheuren? Geeft niet Kel, luv joe!
De man moet blijven.
J.
Maar.....afgezien van bovenstaande vind ik hem een 'verrijking' voor het programma. Heerlijk toch, iemand die collectieve kotsneigingen weet boven te halen met puberaal recalcitrant gedrag. Dit soort stumperds zijn voor mij nou net de reden dat ik BB kijk. Als ik zin heb om me niet te irriteren kijk ik wel naar een ander programma.
quote:Tuurlijk, het is de (iets) meer geciviliseerde versie van Seki dus vuurwerk verzekerd.
Op vrijdag 28 september 2001 09:37 schreef Mistadabolina het volgende:
hij is zelfs één van de populairsten!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |