abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 september 2001 @ 10:19:36 #76
9358 MarkSanne
You're daaaaaamn right!
pi_1752568
"systeembeheerder bij een schoenengigant".... hmmm noemen ze een schoenenverkoper achter de kassa zo tegenwoordig?

vreselijk irritant, onzeker, gefrustreerd ventje zonder maar een schijntje zelfkennis, maar da's dan ook het enige 'ware' wat ie van zichzelf wel doorheeft, getuige "wil zichzelf goed leren kennen"... nou we weten genoeg, Frank ook hopelijk...

dag Frank!

pi_1752751
Ben ik echt de enige die Frank leuk vindt??

Iemand die het woord 'gers' een comeback laat maken, is mijn held!!!

Bovendien mag ik dat zuigende toontje juist wel. Als hij dat nou stiekem deed, oké. maar hij zegt dat gewoon, en iedereen weet dat ook! Hij weet hoe hij Gert Jan op de kast moet krijgen; 'Bij de volgende battle geef ik nog effe een tikkie tegen je kin', nadat GJ op uiterst debiele wijze zichzelf geblesseerd had. Commentaar Frank: 'Je bent een onbehouwen rukker.'

Het zal wel aan mij liggen, maar ik geniet van Frank!

pi_1752824
quote:
Op donderdag 27 september 2001 10:56 schreef Mistadabolina het volgende:
Ben ik echt de enige die Frank leuk vindt??
Neuh, z'n moeder vindt hem geloof ik ook wel aardig...
quote:
maar hij zegt dat gewoon
En dat zou zijn ondergang weleens kunnen worden.
  donderdag 27 september 2001 @ 11:13:38 #79
136 V.
Like tears in rain...
pi_1752867
Ik heb zo'n afkeer van die creep dat ik het gewoon kan proeven...

Wat een intens naar figuur is dit, zeg...

We hoeven geen gezapigerds over te houden in BBDB, maar deze hufter gaat er bijna voor zorgen dat ik niet meer kijk.

Eerst hij eruit, daarna de saaio's

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 27 september 2001 @ 11:16:00 #80
136 V.
Like tears in rain...
pi_1752883
quote:
Op donderdag 27 september 2001 10:56 schreef Mistadabolina het volgende:

Hij weet hoe hij Gert Jan op de kast moet krijgen; 'Bij de volgende battle geef ik nog effe een tikkie tegen je kin'

...maar te laf om het te herhalen als daarom gevraagd wordt, ook al zit er een hek tussen...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1752959
Jongens help me uit mijn misère!
Why o why sprak Kelly gisteren in bed de historische en voor mij onbegrijpelijke woorden: "Frenk aai luf joe,... *theatrale stilte*...very mutsj"!

WAT HEB IK GEMIST?

donderdag 27 september 2001 @ 11:31:07 #82
136 V.
Like tears in rain...
pi_1752986
quote:
Op donderdag 27 september 2001 11:26 schreef Noayla het volgende:
Why o why sprak Kelly gisteren in bed de historische en voor mij onbegrijpelijke woorden: "Frenk aai luf joe,... *theatrale stilte*...very mutsj"!

WAT HEB IK GEMIST?

Een lobotomie...

Volgens mij lag ze te dromen (nachtmerrie)

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1753108
Vuilnisman kan deze zak ook mee?

Dit is dus al bundy in zijn jonge (nouja...) jaren. Samen met Diane op de brandstapel met dit gedrocht!
Geen risico's dat er zometeen ziek broedsel van deze engerds rondloopt..

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_1753133
quote:
Op donderdag 27 september 2001 11:26 schreef Noayla het volgende:

WAT HEB IK GEMIST?

Het was een moment van zwakte van Kelly. In een (continue?) vlaag van verstands verbijstering gaf ze toe aan haar sexuele frustraties. Kelly is een vrouw, Kelly wil behalve serieus, ook hard genomen worden. Wie anders dan Frank laat in haar gedachten met gulzige stoten haar plastic vlies scheuren? Geeft niet Kel, luv joe!
T®®
pi_1753142
Ik verdenk hem er stiekum van te behoren tot de harde kern van Feyenoord voetbalhooligans. Lekker mattuh enzo.

34 is die eikel en dan uitlatingen doen als "ik trek je kop van je romp" o.i.d.
En waarom? Omdat zijn oksels stinken en hij niet van zuurkool houdt?

[Dit bericht is gewijzigd door Noayla op 27-09-2001 11:52]

pi_1753192
quote:
[b]
En waarom? Omdat zijn oksels stinken en hij niet van zuurkool houdt?
Ja, alsof dat niet belangrijk is!!!!

Ik heb ook een hekel aan zuurkool

pi_1753263
quote:
Op donderdag 27 september 2001 11:57 schreef Mistadabolina het volgende:

[..]

Ja, alsof dat niet belangrijk is!!!!

Ik heb ook een hekel aan zuurkool

Zuurkool, mits goed klaargemaakt is
Sorry hoor, maar ik begrijp dat gekanker niet helemaal. Ze wisten toch van te voren dat ze kans liepen aan de arme kant terecht te komen?

Tsja, en als je het IQ van een fietsbel hebt en dus wéér een battle verliest heb je dat toch echt aan jezelf te wijten.

[Dit bericht is gewijzigd door Noayla op 27-09-2001 12:11]

Moderator donderdag 27 september 2001 @ 12:10:03 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1753271
quote:
Op donderdag 27 september 2001 11:47 schreef Noayla het volgende:
Ik verdenk hem er stiekum van te behoren tot de harde kern van Feyenoord voetbalhooligans. Lekker mattuh enzo.
Fuck, ik was al bang dat deze link gelegd zou worden met mijn favoriete kluppie. Eerst de afgang van dinsdag, en nu de aso-siatie met het nare mens F.

Ik vrees dat je gelijk hebt, er lopen diverse Frank-achtigen bij de harde kern van Feyenoord. Alleen zijn die meestal een jaar of 14 jonger, dus voor hun is er nog hoop.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_1753313
quote:
Op donderdag 27 september 2001 12:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Fuck, ik was al bang dat deze link gelegd zou worden met mijn favoriete kluppie. Eerst de afgang van dinsdag, en nu de aso-siatie met het nare mens F.

Ik vrees dat je gelijk hebt, er lopen diverse Frank-achtigen bij de harde kern van Feyenoord. Alleen zijn die meestal een jaar of 14 jonger, dus voor hun is er nog hoop.

Trek het je niet aan hoor, ik heb verder helemaal niks met voetbal.
Ik had gewoon even een associatie met die Carlo Picornie; volwassen leeftijd, getrouwd, kind en dan een beetje ordinair gaan lopen knokken.

Zie ik Frank ook wel doen...(en het dan voor zichzelf gaan goedpraten of zich beroepen op zijn "temperamentvolle persoonlijkheid")

donderdag 27 september 2001 @ 12:17:39 #90
136 V.
Like tears in rain...
pi_1753330
Picornie was voor Ajax...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2001 @ 12:48:55 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_1753533
quote:
Op donderdag 27 september 2001 12:09 schreef Noayla het volgende:

Tsja, en als je het IQ van een fietsbel hebt en dus wéér een battle verliest heb je dat toch echt aan jezelf te wijten.

Ik vind dit nogal laatdunkend t.o.v. de fiets in het algemeen, en de fietsbel in het bijzonder.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1755432
Weer een typische Frank opmerking over GJ:

'Ligt Sergeant weer in zijn nest?'

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1755484
quote:
Op donderdag 27 september 2001 12:17 schreef Verbal het volgende:
Picornie was voor Ajax...

V.

I know my classics Mr. V...
Ik scheer echter graag alle hooligans over 1 kam.

[Dit bericht is gewijzigd door Noayla op 27-09-2001 16:59]

donderdag 27 september 2001 @ 18:14:48 #94
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_1756353
quote:
Op donderdag 27 september 2001 11:46 schreef Torro het volgende:

Kelly is een vrouw, Kelly wil behalve serieus, ook hard genomen worden. Wie anders dan Frank laat in haar gedachten met gulzige stoten haar plastic vlies scheuren? Geeft niet Kel, luv joe!

Hij is fijn
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 27 september 2001 @ 21:24:43 #95
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_1758366
Frank roelt ook al is hij een Neanderthaler.

De man moet blijven.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 27 september 2001 @ 23:03:33 #96
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1759955
Frenkie is een onsportieve zuiger, ik kots gewoon van hem

Leuk he, dat hij nu het verblijf aan de arme kant HE-LE-MAAL aan zichzelf te danken heeft
pi_1759994
Ze lieten hem wel ff lekker zweten
Schoonheid is gevaarlijk, wijsheid moet vergaard worden, liefde kies je zelf!
  donderdag 27 september 2001 @ 23:14:16 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_1760109
De streek die hij Diane heeft geleverd kan wat mij betreft echt niet door de beugel.

Maar.....afgezien van bovenstaande vind ik hem een 'verrijking' voor het programma. Heerlijk toch, iemand die collectieve kotsneigingen weet boven te halen met puberaal recalcitrant gedrag. Dit soort stumperds zijn voor mij nou net de reden dat ik BB kijk. Als ik zin heb om me niet te irriteren kijk ik wel naar een ander programma.

Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_1762112
Hoera, Frank mag blijven!!! Wat heet; hij is zelfs één van de populairsten!!! En terecht!!!! Nog effe een paar dagen in het arme deel, dan draait die jongen helemaal door en slaat hij straks echt iemand voor zijn bek. Ik verheug me er nu al op!!!!

pi_1762251
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 09:37 schreef Mistadabolina het volgende:
hij is zelfs één van de populairsten!!!
Tuurlijk, het is de (iets) meer geciviliseerde versie van Seki dus vuurwerk verzekerd.
Dat wordt nog lachen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')