abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1674134
Frank is een opdringerige eikel, maar Diane weet ook niet wat ze wil. Ik denk dat Frank wel een beetje gelijk heeft dat wel bepaalde signalen heeft uitgezonden.

Zie bijvoorbeeld uitzending 18/09 --> volgens Diane gaf Frank haar een zoen; daarna werd meteen het bedoelde moment uitgezonden en het was dus Diane die aanstalten gaf.

Voorbeeld 2: eerst trapt ze hem in het kruis omdat ze kwaad wordt dat Frank beweert dat ze signalen heeft uitgezonden. Diezelfde avond stapt zij bij hem in bed en liggen ze te neuken!!

Hoezo tegenstrijdig

Schoonheid is gevaarlijk, wijsheid moet vergaard worden, liefde kies je zelf!
pi_1674160
quote:
Op woensdag 19 september 2001 00:29 schreef Struggle het volgende:

Zie bijvoorbeeld uitzending 18/09 --> volgens Diane gaf Frank haar een zoen; daarna werd meteen het bedoelde moment uitgezonden en het was dus Diane die aanstalten gaf.

Pas op voor de schaar van Hummie !! Je kunt niet weten of ze het over deze zoen had (ik vond het trouwens een kus, wat Kelly en Diane in het bad deden was zoenen)
quote:
Voorbeeld 2: eerst trapt ze hem in het kruis omdat ze kwaad wordt dat Frank beweert dat ze signalen heeft uitgezonden. Diezelfde avond stapt zij bij hem in bed en liggen ze te neuken!!
Hiervoor zul je de streamverslagen moeten lezen en wat er al niet meer over geschreven is, de tv-uitzending is niet representatief voor wat er werkelijk is gebeurt.
pi_1674442
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:55 schreef shmoopy het volgende:
Emotioneel explosief?

Ik krijg hier een hele sterke fysieke nee bij.

Gewoon een kleine ex-crimineel met een gedragsprobleem waarschijnlijk.

Sommige mensen (en in dit geval een heel speciaal mens) hebben blijkbaar voorspellende gaves.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1707696
Geef deze eikel ff een sgop!!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zaterdag 22 september 2001 @ 21:06:40 #30
545 dop
:copyright: dop
pi_1707807
ik heet ook frank
en kom ook uit rotterdam

ik schaam me dood

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_1707837
Volgende week is hij gelukkig exit

even een vraagje:

Stel Frank is exit er er komen 2 nieuwe bewoners erbij dan is het team van Andries met minder personen (nl. 4 tegen 5) hoe moet het dan met de battles? het is toch oneerlijk als een team meer personen tot hun beschikking hebben dan de ander?

pi_1707842
Mijn mamma zegt dat Frank een sexueel gefrustreerde, agressieve, domme boer is. Maar ik begrijp niet zo goed wat een 'domme boer' is.

Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
pi_1707863
Vraag dat maar aan je vader ...
pi_1708154
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 21:12 schreef Koos Voos het volgende:
Vraag dat maar aan je vader ...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1708232
"Inmiddels heeft hij zoveel diploma's behaald, dat hij er 'de wc mee kan behangen'."

Waarom krijg ik het idee dat het hier om veterstrik- en zwemdiploma´s gaat?

"Nu werkt Frank als systeembeheerder bij een schoenengigant."

Huh? Systeembeheerder? Hij zit net op TV te verkondigen dat hij dagelijks contracten afsluit met ´jochies als Gert-Jan´ (hij bedoelt: mensen zoals GJ die wél fatsoenlijk ABN spreken). Zou dan de 1e systeembeheerder zijn die tevens General Manager is en dat lijkt me, gezien het intelligentie niveau waarop ik hem inschat aan de hand van zijn ´slimme´ uitspraken, uitgesloten!

pi_1708292
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 21:09 schreef kavu het volgende:

even een vraagje:

Stel Frank is exit er er komen 2 nieuwe bewoners erbij dan is het team van Andries met minder personen (nl. 4 tegen 5) hoe moet het dan met de battles? het is toch oneerlijk als een team meer personen tot hun beschikking hebben dan de ander?

ze zullen er wel per drie bijkomen!
pi_1708750
Frank heeft "de eer" om als eerste genomineerd te zijn voor de "vergulde nachtspiegel" in dit seizoen van "Kopspijkers".

Het tig keer uitspreken van de zin "je moet geen toespelingen geven" werd onder grote hilariteit genomineerd.

pi_1708804
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 23:07 schreef Tante Bep het volgende:
Frank heeft "de eer" om als eerste genomineerd te zijn voor de "vergulde nachtspiegel" in dit seizoen van "Kopspijkers".

Het tig keer uitspreken van de zin "je moet geen toespelingen geven" werd onder grote hilariteit genomineerd.

Kleine correctie:

"de vergulde papegaai" heet dat nieuwe item bij Spijkerman.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1708838
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 21:09 schreef kavu het volgende:

even een vraagje:

Of het nu Frank is of iemand anders, op een gegeven moment krijg je toch een ongelijk aantal, dit staat er over de exit op de BB site:

Exit

Het verlaten van het Big Brother Huis. Er vindt wekelijks een exit plaats. De eerste paar weken groeit het aantal Bewoners tot dertien, doordat elke week twee bewoners hun intrek in het Huis nemen en er slechts één exit plaatsvindt. Zodra er dertien Bewoners zijn, vinden er exits plaats, totdat er vier Bewoners zijn overgebleven. Big Brother maakt in het Huis bekend wie het Huis moet verlaten. Het kan ook voorkomen dat er een vrijwillige exit plaatsvindt. De Bewoner moet dan zijn vertrek aankondigen en de aanwijzingen opvolgen over de manier waarop hij of zij het Huis moet verlaten.

zondag 23 september 2001 @ 00:04:45 #40
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1709267
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 23:18 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Of het nu Frank is of iemand anders, op een gegeven moment krijg je toch een ongelijk aantal, dit staat er over de exit op de BB site:

Exit

Het verlaten van het Big Brother Huis. Er vindt wekelijks een exit plaats. De eerste paar weken groeit het aantal Bewoners tot dertien, doordat elke week twee bewoners hun intrek in het Huis nemen en er slechts één exit plaatsvindt. Zodra er dertien Bewoners zijn, vinden er exits plaats, totdat er vier Bewoners zijn overgebleven. Big Brother maakt in het Huis bekend wie het Huis moet verlaten. Het kan ook voorkomen dat er een vrijwillige exit plaatsvindt. De Bewoner moet dan zijn vertrek aankondigen en de aanwijzingen opvolgen over de manier waarop hij of zij het Huis moet verlaten.

Yorin twijfelt of het misschien 1 of 2 nieuwe bewoners moet toevoegen, bij de nog 8 over geblevenen in Spanje!
pi_1710396
Frank is echt heel eng
pi_1710417
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 23:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Kleine correctie:

"de vergulde papegaai" heet dat nieuwe item bij Spijkerman.

Hahaha dat was idd erg geinig. Duidelijk de essentie van die frenk.
Die imitatie van Pim, Maxi en vd Grave waren ook erg sterk.
I fucked up mijn ondertitel
pi_1711049
Mijn mening: Frank is een onzekere, emotioneel zeer onvolwassen man. Onder die grote bek en dat primaire gedrag zit een angsthaas, "een NSB-er in oorlogstijd".

De manier waarop hij zijn eigen positie probeert te verbeteren d.m.v. het zwartmaken van anderen is echt tenenkrommend. Hij is een blater, getuige zijn betoog over Gert-Jan gisteren: Deze zou "fukken met je maaind". Deze zinsnede werd door Andries de dag ervoor gebruikt en door vriend Frank letterlijk overgenomen en gepresenteert als zijnde zijn eigen idee.

GJ zou niet deugen omdat hij "alleen vertelt wat hij wil vertellen". Niet echt een steekhoudend argument me dunkt. Een mijns inziens positieve eigenschap van GJ (niet meteen het achterste van je tong laten zien, je emoties onder controle hebben) werd verdraaid tot iets slechts.
Ik denk dat Frank zich (onbewust?)bedreigd voelt door GJ, dat hij zich in zijn gezelschap realiseert dat GJ hem qua IQ en EQ ver achter zich laat.

Of neem die scène een paar dagen geleden waar Diane en Frank samen op een bankje zitten en Frank tegen Diane zegt "dat ze heel veel hetzelfde hebben". Toen Diane dit ontkende draaide hij om als een blad aan een boom en begon haar naar de mond te praten met opmerkingen als "ja we zijn natuurlijk heel verschillend".

Waarom hebben die mensen dit niet door!!

Hij probeert zich te profileren als sterke, warme en intelligente persoonlijkheid, een "knokker".
Frank kent zichzelf erg slecht en in combinatie met de agressie die in hem zit en zijn geringe EQ (en IQ) maakt dit hem een gevaarlijke en enge man.

pi_1711075
Ok, Frank is behoorlijk stom, maar 1 ding snapt hij wel (een stukje van de officiele BB site)

Andries steekt Frank een hart onder de riem. Als ik voor de tv zou zitten dan zou ik jou verreweg de leukste bewoner vinden. Frank doet verbaasd. Nee serieus, gaat Andries verder, omdat je grappig bent en een vlotte babbel hebt. Je zegt op het juiste moment de goede dingen en daarom verbaast het me ook dat jij geen Captain bent geworden. Frank heeft er zo zijn eigen idee over. Ik heb best een temperamentvol karakter en ben heel opvliegerig. Ik denk ook dat ik donderdag exit ben. Andries kan dat niet geloven. Ja, en ik zal je zeggen waarom, vervolgt Frank. Allereerst omdat ik op alles loop te zeiken en te kutten en ten tweede omdat ik in twee weken behoorlijk wat mensen over de zeik heb geholpen.

...

† In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 12:06:12 #45
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1711126
Is Frank er nog steeds?
Ik had gedacht dat hij ondertussen wel afgevoerd zou zijn...
pi_1711270
Volgens mij is Frank niet fundamenteel slecht en/of eng.

Het is iemand die primair met z'n gevoel reageert omdat hij de situatie niet goed kan inschatten. Zijn enige houvast in onbekende situaties is 'te zeggen wat ik vind' en 'te doen wat ik voel' als dat vervolgens fout uitpakt snapt hij het niet. Want voor zijn gevoel is hij oprecht bezig.

Ik vind het een mooi geval van Darwin waarin hij waarschijnlijk het onderspit zal delven gezien zijn onvermogen zich aan te passen aan de omgeving.

zondag 23 september 2001 @ 12:32:47 #47
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1711340
quote:
Op zondag 23 september 2001 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk ook dat ik donderdag exit ben. Andries kan dat niet geloven. Ja, en ik zal je zeggen waarom, vervolgt Frank.
...
Ik hoop niet dat ie gelijk krijgt.
Ik hoop dat we niet dezelfde kant op gaan als de vorige BB's. Als de opvallende types nou gewoon blijven zitten en de Gert-Jan's er uit gaan, dan houden we nog wat te lachen over aan het eind.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  zondag 23 september 2001 @ 12:33:07 #48
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_1711346
quote:
Op zondag 23 september 2001 12:24 schreef mveen het volgende:
Volgens mij is Frank niet fundamenteel slecht en/of eng.
[...]Want voor zijn gevoel is hij oprecht bezig.
Sorry maar ik kan me niet voorstellen dat hij zichzelf oprecht vindt. De manier waarop hij in de zaterdagavond-uitzending nieuwe bewoonster Daniëlle zat te bespelen voor wat betreft haar mening over Gert-Jan... zó doortrapt, om te kotsen gewoon!!

PS... en die opmerking over "dat cabrio'tje" en "die 2 flatscreens" van Gert-Jan. Zielig als je zó jaloers en gefrustreerd bent.

Bemint eer ge bezint
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 12:35:54 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1711368
Eeh, laten we niet vergeten dat het wél een 'Battle' is, en geen Lingo of Per Seconde Wijzer.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1711457
quote:
Op zondag 23 september 2001 12:33 schreef Dr.Love het volgende:

[..]

Sorry maar ik kan me niet voorstellen dat hij zichzelf oprecht vindt. De manier waarop hij in de zaterdagavond-uitzending nieuwe bewoonster Daniëlle zat te bespelen voor wat betreft haar mening over Gert-Jan... zó doortrapt, om te kotsen gewoon!!

PS... en die opmerking over "dat cabrio'tje" en "die 2 flatscreens" van Gert-Jan. Zielig als je zó jaloers en gefrustreerd bent.

Beide vind ik juist een uiting van zijn onvermogen de zaak te relativeren en dus primair vanuit zijn gevoel te reageren. Op lange termijn zal zich dit tegen hem keren.

GJ heeft veel geld en is 'abn' -> dus vind ik (Frank) het een loser en zal dat de wereld verkondigen, want ik ben eerlijk.

Frank heeft niet door dat dit zijn positie op lange duur onhoudbaar maakt. (in de zin dat de kijkers hem eruit stemmen of dat zijn medebewonders 'moe' worden van een ongeleid emotioneel projectiel)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')