Het is ook een enorm klotevirus. Ik hoest er nu nog van, terwijl ik normaal nooit hoef te hoesten (mijn kaakholte is m'n zwakke plek, longen helemaal niet).quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het maar raar hoor, alles aan mn rechterkant doet zeer...hoofd, keel en oor en zelfs mn borst maar aan één kant (ook rechts dus).
Nee hoor, was al om een uur of 11 eruit . . .quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:56 schreef Neva het volgende:
Nu pas wakker?![]()
![]()
ik wil wel mn smilies er bij jah!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:22 schreef moussy het volgende:
![]()
René mocht van mij een kadootje uitkiezenKiest ze voor een kartonnen-plaat-borduurpakketje
![]()
Borduren vind iken nu moet ik
![]()
Mee eens. Al hoop ik niet dat mijn kinderen later een grote interesse voor paarden krijgen... (mijn moeder heeft me daar op vakkundige wijze doodsbenauwd voor gemaakt, al ontkent ze dat in alle toonaarden...). Maar goed, dat zie ik dan wel weer, nooit te oud om van je angst af te komen toch?quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:43 schreef moussy het volgende:
Ik kan het wel hoor, maar ik zie er het nu niet eens van in, haat gefrummel en gepriegel en dan ook nog eens tellen en dan heb je een geborduurde lap, nou joepie![]()
René is nu de gaatjes aan het prikken en heeft er veel lol in en ik wil haar zulke dingen niet ontnemen, omdat ik er toevallig een schijthekel aan heb.
Hij kan nog niet lezen, hij gaat volgende week voor het eerst naar groep 1quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:05 schreef Githa het volgende:Rewimo,
sssssssst! roep dat nu niet zo hard, zo breng je hem nog op ideeën...spinnen
Oh ja punnikken!! Dat vond ik wel leuk, ook alleen maar, omdat mijn mega-slierten in de kerstboom hingenquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:52 schreef Rewimo het volgende:
Zo lang Christan geen spinnen gaat houden als huisdier vind ik het allemaal prima en mag hij van alles uitproberen (punniken)
kijk maar uit dadelijk kan hij wel "herkennings lezen "quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij kan nog niet lezen, hij gaat volgende week voor het eerst naar groep 1
Ik heb vroeger meters en meters gepunnikt maar dan wel met zo'n paddestoeltje waar je alleen maar aan hoeft te draaien ik was kei goedquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja punnikken!! Dat vond ik wel leuk, ook alleen maar, omdat mijn mega-slierten in de kerstboom hingen"Kijk, heb ík gemaakt!!"
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:43 schreef moussy het volgende:
Ik kan het wel hoor, maar ik zie er het nu niet eens van in, haat gefrummel en gepriegel en dan ook nog eens tellen en dan heb je een geborduurde lap, nou joepie![]()
Die kan je weer verkopen, kan je nog een leuk handeltje mee opzetten wijst naar Clauwheeequote:Op maandag 18 oktober 2004 15:32 schreef Neva het volgende:
of je gaat kettingen maken zodat je ineens omkomt van de kettingen![]()
Daar is niks mis mee hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:32 schreef Neva het volgende:
of je gaat kettingen maken zodat je ineens omkomt van de kettingen
quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die kan je weer verkopen, kan je nog een leuk handeltje mee opzetten wijst naar Clauwheee
Dat klopt, en goede foto's maken is soms nog best lastig!quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:43 schreef Neva het volgende:
i know maar ik wete begod niet wat ik ervoor kan vragen en heb geen digicam om shots te maken dus wordt lastig me ma maakt ze ook en die verkoopt gooed is leuke hobby hoor![]()
![]()
Ik heb dat met bijna alle crea dingenquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of je hebt ineens een beschilderde dakpan en die zet je dan bij je voordeur neer, waaaaaaaaaaaaaarom in godsnaam![]()
![]()
![]()
:')
doen het goed als kadootjes als je ze in een mooie lijst doetquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:57 schreef moussy het volgende:
Tekenen... tja, waar láát je die zooi?
dus van mijn probleem, het probleem van een ander makenquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:05 schreef Neva het volgende:
[..]
doen het goed als kadootjes als je ze in een mooie lijst doet![]()
Ja heb sowieso wel foto's maar er komt ook nog een site (we zijn er al mee bezig maar ik zeg geen binnenkort meer, want dat roep ik al tijdenquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:46 schreef Neva het volgende:
heb jij foto's van je kettinmgen enzo online staan? ( zal woensdag proberen een foto te maken van mijn spullies bij me oudjes )
misschien kunnen we keer ideetjes uitwisselen enzo?
Ik ben nu weleens benieuwd naar je kettingen hoor!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja heb sowieso wel foto's maar er komt ook nog een site (we zijn er al mee bezig maar ik zeg geen binnenkort meer, want dat roep ik al tijden)
Ik wil ze heel graag zien! Dus van mij mag het wel!quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:10 schreef clauwheee het volgende:
Zabb! Ja sorry..ik zal anders eens wat kettingen hier laten zien? Als dat mag en jullie dat willen? (Of anders in dat creatieve topic?)
Dacht gewoon 9.00 uur dat 'ie open was . . .quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:25 schreef bibi het volgende:
Weet iemand toevallig de openingtijden van de kruidvat?
hopelijk dat ie dan daar ligt en jij hem niet kwijt bent...quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:22 schreef Rewimo het volgende:
M'n mobieltje is zoekIk heb hem al gebeld maar hij staat uit en dus krijg ik mijn voicemail
Morgen maar even de crèche bellen of ie daar soms gevonden is. Want vrij kort nadat ik daar wegging miste ik hem. En dus dacht ik dat ik hem toch thuis had laten liggen.
Tuurlijk wel! Gerwin (Noca) heeft ook zo zijn voorkeuren hoor!quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:33 schreef daniman het volgende:
ze zijn allemaal mooi eigenlijk, Clauwheee! Toch vind ik de eerste twee kettingen wel het mooiste (maar ja ik ben geen vrouw, dus ik weet niet of je aan mijn oordeel veel waarde moet hechten)
Die draag ik zo ongeveer permanentquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:42 schreef Lois het volgende:die armband
Ja als het goed is wel, ik koop (bijna) alleen maar nikkelvrij materiaal. Als het niet zo is komt het er bij te staan op de site. Nikkelvrij vind ik zelf (en is voor de mensen) veel prettiger!quote:Werk je eigenlijk met nikkelvrije materialen Clauwhee?
Ik had Swets zn topic van een bijna overleden pc al gelezenquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:54 schreef E.T. het volgende:
Ik kan door pc-probs hier (een mobo dat op z'n laatste loodjes hangt en elk moment kan overlijden)
Euhm als je via de site wilt bestellen moet je nog ff wachten, maar als er nu iets tussen zit..mag je me best mailen hoor (voor prijzen of misschien een iets betere foto enzo, vind deze foto's niet allemaal even ok)quote:Wanneer kunnen we bestellen???
Dan moet ik dus eerst straks ff Swets z'n pc kapen om de rest te bekijkenquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:02 schreef clauwheee het volgende:
Euhm als je via de site wilt bestellen moet je nog ff wachten, maar als er nu iets tussen zit..mag je me best mailen hoor (voor prijzen of misschien een iets betere foto enzo, vind deze foto's niet allemaal even ok)
Okidoki! Dan ist goed! (Ff checkequote:Op maandag 18 oktober 2004 20:09 schreef Lois het volgende:
Die link kan best blijven staan hoor vind ik, je loopt er toch niet overdreven mee te spammen?
Ja hoor kan ookquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:14 schreef E.T. het volgende:
Clauwhee, ga je ook op bestelling maken?
Is goedquote:Weet je wat, ik ga je straks ff mailen ofzo![]()
inderdaad, ik had hem iets voor 8 aangezet, en toen hoorde ik de naam Angelic vallen... ik dacht he das leuk!quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:22 schreef Lois het volgende:
Angelic is nu op Fokradio dus het zal wel ff duren voor ze antwoord.
Kijk maar: http://www.actionradio.nl/actionradio.php?action=webcam
Goed! Het is wel rustig en alles gaat eigenlijk zijn gangetje, gelukkig maar!quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:07 schreef clauwheee het volgende:
Zabb, hoe is het in het hotel???
Ja, slingers ophangen, cadeautjes klaarleggen, kaart schrijven...quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:10 schreef Neva het volgende:
tis rustig hier... iedereen druk druk druk?
Storingsdienstquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:10 schreef Neva het volgende:
tis rustig hier... iedereen druk druk druk?
Eigenlijk pas morgenavond om 23.38 uurquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:28 schreef daniman het volgende:
morgen wordt ie officieel kleuter en is ie geen peuter meer![]()
als je het heel stipt wil nemen wel ja... maar morgenavond is ook morgen, dus ik had wel gelijkquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eigenlijk pas morgenavond om 23.38 uur
Jammerquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:34 schreef Neva het volgende:
denkt dat sylvana zich de relletjes teveel heeft angetrokken en daarom niet meer post..?
Ik wou dat ik wist wat het betekent!quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:24 schreef Neva het volgende:
*vraagt zich af welke "taal" de onder regel van zabb is en wat het betekent *
Nou als je er ooit een keer achter komt wat het betekent wil ik het ook graag weten hoor!quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:46 schreef Neva het volgende:
hmm spreek geen afrikaans.. vond het zelf ene beetje op "drow" lijken maar goed.. ik blijf wel weer weken doorpiekeren over wat het dan gaat betekenen
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:45 schreef Neva het volgende:![]()
![]()
voor iemand
![]()
Ook gefeliciteerd vanaf mijn kantquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:04 schreef Neva het volgende:
rewimo alvast gefeliciteerd met christan en christan ook![]()
![]()
![]()
hiep hiep hiep hoeraaaaaaa![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:26 schreef Neva het volgende:
na-aperd![]()
![]()
had je erook bij gedronken daniman?quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:25 schreef daniman het volgende:
..........., ik heb de katten niet anders gegeten dan dingen die voor katten bestemd zijn.
OOPSquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 07:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
had je erook bij gedronken daniman?
goeiemorgen trouwens
Veel plezier! Wij blijven thuis. Er schijnen wat mensen langs te komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:42 schreef rena het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga naar de dierentuin vandaagWat gaan jullie vandaag doen?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Veel plezier! Wij blijven thuis. Er schijnen wat mensen langs te komen
Schoonmakenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:42 schreef rena het volgende:
Wat gaan jullie vandaag doen?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Schoonmaken
Hij loopt nog steeds niet. Eigenlijk is er niet meer te vertellen. Hij lijkt wel minder pijn te hebben, want ik geef hem vrijwel geen paracetamol meer en hoor hem weinig au meer zeggen. Voor mijn gevoel duurt dit nu al weeeeeken, terwijl het "maar" 5 dagen is. Ik heb opeens weer een baby in huis...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Angelic? Hoe is het vandaag met Justin?
Minder pijn is iig toch wel weer prettig. En je hebt best kans dat hij wat 'angst' heeft om het weer te gaan proberen, omdat het eerst zo'n pijn deed. 5 dagen is trouwens hardstikke lang op zo'n klein leventje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:39 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Hij loopt nog steeds niet. Eigenlijk is er niet meer te vertellen. Hij lijkt wel minder pijn te hebben, want ik geef hem vrijwel geen paracetamol meer en hoor hem weinig au meer zeggen. Voor mijn gevoel duurt dit nu al weeeeeken, terwijl het "maar" 5 dagen is. Ik heb opeens weer een baby in huis...
Lieve Angel...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:05 schreef Angel22 het volgende:
Ik ga scheiden. Ja je leest het goed. Ik wil van mijn huwelijk af. We zijn op een punt beland waarin de relatie alleen maar slechter wordt en ik er al te veel energie in heb gestoken om het goed te laten blijven. Ik ben leeg, ik kan niet meer. Dus ik geef op. tenminste zo voelt het wel een klein beetje.
Morgen hebben we een afspraak met de advocaat en gaan we proberen om in samenspraak de boel fatsoenlijk te laten verlopen.
Voorlopig blijven we nog smaen wonen in een huis omdat we beide eigenlijk geen plek hebben om heen te gaan en ik laat niet me kids achter.
Er is nu een week voorbij dat ik het me (nu nog) man vertelde en ik ben nu zelf zover dat ik het nu hier kan vertellen.
Ja ik heb een beroerde tijd uit gekozen zo vlak voor alle feestdagen maar ik kon het voor mezelf gewoon niet langer uitstellen. Dat heb ik voor mijn gevoel nu al te lang gedaan.
Zolang we nog samen wonen heb ik nog internet, maar als de scheiding erdoor is dan zal ik ws het inet op moeten geven. Maar goed dat is van later zorg en heel eerlijk gezegd het minst van mijn zorgen.
Komt niet echt als een verassing, evengoed sterkte . . .quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:05 schreef Angel22 het volgende:
Ik ga scheiden. Ja je leest het goed. Ik wil van mijn huwelijk af. We zijn op een punt beland waarin de relatie alleen maar slechter wordt en ik er al te veel energie in heb gestoken om het goed te laten blijven. Ik ben leeg, ik kan niet meer. Dus ik geef op. tenminste zo voelt het wel een klein beetje.
Morgen hebben we een afspraak met de advocaat en gaan we proberen om in samenspraak de boel fatsoenlijk te laten verlopen.
Voorlopig blijven we nog smaen wonen in een huis omdat we beide eigenlijk geen plek hebben om heen te gaan en ik laat niet me kids achter.
Er is nu een week voorbij dat ik het me (nu nog) man vertelde en ik ben nu zelf zover dat ik het nu hier kan vertellen.
Ja ik heb een beroerde tijd uit gekozen zo vlak voor alle feestdagen maar ik kon het voor mezelf gewoon niet langer uitstellen. Dat heb ik voor mijn gevoel nu al te lang gedaan.
Zolang we nog samen wonen heb ik nog internet, maar als de scheiding erdoor is dan zal ik ws het inet op moeten geven. Maar goed dat is van later zorg en heel eerlijk gezegd het minst van mijn zorgen.
Oeps daar had ik dus nog naar toe gemoetenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:16 schreef Karin het volgende:
Ben net even helemaal uit mijn dak gegaan in het Kruidvat. Een heel leuk eendje om met water te spelen in bad en rompertjes en slaapzakjes van Bambino. Ben wel blij dat ik op dinsdag vrij ben want nu lagen alle maten er nog. Helaas dachten heel veel moeders dat, jeetje wat een drukte en allemaal kinderwagens, een grote opstopping in dat pad.
Heb jij mijn lijstje mee genomen Luchtbel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:34 schreef Luchtbel het volgende:
Och AngelVeel sterkte
Karin, ik ben net ook geweest met een vriendin ook met d'r kindje, ik had Jolietje al in de draagzak gedaan zodat ik niet met de wagen door die heisa hoefde te gaan, maar uiteindelijk zijn we dus maar omstebeurt naar binnen gegaan, want het andere kindje zat wel in een wagen en dat was echt niet doen. Die slaapzakken zijn echt heel mooi, ik vind zo ook beter dan zo'n gewatteerde. Ik heb er maar meteen 3 genomen, 1 voor bij de oppas. En het telefoontje met dierengeluid voor bij oma en wat van die schilderijdoekdingen, leuk voor cadeautjes te maken met Jolietje voor de feestdagen!
Ik ben gek op lelijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:54 schreef Luchtbel het volgende:
Mous die schoen is echt te lelijk
Das gewoon jaren 70, oranje, bruin en groen, met hier en daar wit en soms een vleugje paarsquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:24 schreef daniman het volgende:
degene die die badkamer heeft gemaakt die kleintje postte, had duidelijk een lievelingskleur
Ja das helemaal hip hè. Sommige dingen vind ik ook wel leuk, maar niet alles.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:50 schreef moussy het volgende:
Ik vind die badkamer té, maar dat retro gedoe vind ik leuk
Hihi als ik dat zo hoor...dan zie ik al mijn babyfoto's weer voor mequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:17 schreef snoopy het volgende:
Ik had een kinderkamer met bruin hoogpolig tapijt, appeltjesgroene meubels, behang met bruin/groen/oranje bloemen en oranje gordijnen met fabeltjeskrantfiguren![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:51 schreef Neva het volgende:
wij ooken me kamer zou oud roze worden.. de praxis meneer was niet zo slim en me pa niet zo handig ik belande met een biggetjes roze kamer
![]()
![]()
![]()
en dat tot me 19![]()
De Zeeman dingen waren erg leuk ja! Was maar goed dat ik er tegenaan liep, ben er nog steeds erg blij mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:02 schreef melonovy het volgende:
Hey Kleintje, als je nog even wacht met verbouwen van die badkamer dan is ie vanzelf weer een keer hartstike hip!
Livelink, idd die auto is groot. En ruim, zeker in vergelijking met onze oude ford fiasco.
Karin, lekker geshopt zo te lezen!
Ik heb vandaag bij de zeeman de laatste xylofoon gescoord! Ik had laatst bij de Aldi al zo'n doos met muziekinstrumenten gekocht, maar miste de xylofoon toch echt heel erg... nu begon Moussy over de zeeman dat ze daar voor 5 euro's werden aangeboden, dus ik ben nu ook voor de xylofoon geslaagd!Het is allemaal vast voor Sinterklaas, af en toe enkele cadeautjes kopen scheelt enorm, ipv de 'grote' klap in 1 keer.
jij bent toch niet van mijn bouwjaar? ik had ook fabeltjeskrant gordijnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:17 schreef snoopy het volgende:
Ik had een kinderkamer met bruin hoogpolig tapijt, appeltjesgroene meubels, behang met bruin/groen/oranje bloemen en oranje gordijnen met fabeltjeskrantfiguren![]()
heb het eens gekekenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:07 schreef jessie het volgende:
Mijn hemel ik zit de ideale man te kijken. Hoe hopeloos kan je zijn he. Wat een mannen!!!!!
1969quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
jij bent toch niet van mijn bouwjaar? ik had ook fabeltjeskrant gordijnen
Moet toch geen probleem zijn met je gespleten persoonlijk heden ??quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:04 schreef Neva het volgende:
ik kan natuurlijk het bankje in me eente vol gaan lopen kletsen..![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:39 schreef Neva het volgende:
zwijgen jij kreng![]()
![]()
Doe's een foto, wil het wel ff zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:44 schreef E.T. het volgende:
Jahaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een nieuw moederbord!! En nu kan ik weer gewoon fokken zonder hindernissen en alles bekijken enzo..
En ik heb ook een nieuw toetsenbord gekregen van mijn vriendjeHet ding geeft blauw licht, en typt net als een laptop (en dat vind ik altijd wel lekker typen) Moet alleen ff wennen aan de plaats van sommige toetsen enzo..
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:44 schreef E.T. het volgende:
En ik heb ook een nieuw toetsenbord gekregen van mijn vriendje![]()
Ookal is dit een offtopic topic we willen toch een beetje de slowchat eruit halen. Maw hartstikke leuk om gezellig te posten maar de "hoi" "hoe is het?" "ja goed" posts willen we er toch een beetje uit houden. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:04 schreef Neva het volgende:
ik kan natuurlijk het bankje in me eente vol gaan lopen kletsen..![]()
Neejoh hoef je toch geen excuses voor te gevenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:09 schreef Neva het volgende:
excuus..
En weet je wat nou het leuke is???quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:55 schreef easy-going het volgende:
[..]daar heb jij nog helemaal nix van verteld....van dat vriendje
Doe nou niet zo stug, je snapt best wat er bedoeld word, zeker als je even een paar posts terug kijkt en ziet dat Neva achterelkaar tegen zichzelf aan het kletsen was enzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:28 schreef daniman het volgende:
uhm...
als hoi en doei niet meer mag, mag "ik ga slapen" en "welterusten" natuurlijk ook niet meer...
nou ja, iig zien jullie me wel weer een keer![]()
oh ja E.T. Fijn voor je dat je een nieuw moederbord hebt en weer normaal kan inetten![]()
jij zegt volgens mij nu iets totaal anders dan Karin, maar goed dat maakt niet uit, want het was toch meer als een geintje bedoeld dan heel serieus, die post van mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stug, je snapt best wat er bedoeld word, zeker als je even een paar posts terug kijkt en ziet dat Neva achterelkaar tegen zichzelf aan het kletsen was enzo.
Natuurlijk mag je nog steeds vragen hoe het met iemand gaat...
*zucht*
ik moest nog even een vraag bedenken in Trivia, dus ik ben nog niet weg...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:32 schreef Neva het volgende:
even snel hoe is het met poezebeest en welterusten![]()
![]()
Ok, sorry, niet zo opgevat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:38 schreef daniman het volgende:
[..]
jij zegt volgens mij nu iets totaal anders dan Karin, maar goed dat maakt niet uit, want het was toch meer als een geintje bedoeld dan heel serieus, die post van mij.
je hoeft dus niet te zuchten hoor![]()
Eerlijk gezegd durf ik hier amper meer te posten.......ik heb geen kinderen en l*l dus sowieso off-topic...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:06 schreef Karin het volgende:
[..]
Ookal is dit een offtopic topic we willen toch een beetje de slowchat eruit halen. Maw hartstikke leuk om gezellig te posten maar de "hoi" "hoe is het?" "ja goed" posts willen we er toch een beetje uit houden. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel
Wist je trouwens ook dat we een eigen chatkanaal hebben? (sorry als je er al compleet van op de hoogte bent, ik ben er vrij weinig geweest de laatste tijd)
Gewoon gaan posten hier. Een 10tal mensen hebben geen kids (incluis het modje BE) en komen ook gewoon hier . . .quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:35 schreef kissa het volgende:
Eerlijk gezegd durf ik hier amper meer te posten.......ik heb geen kinderen en l*l dus sowieso off-topic...
Ik wil niets oprakelen, maar...ik vond het speeltuinbankje erg leuk..![]()
Nu wat minder![]()
moet je toch eens doen. kan je inderdaad legaal lekker tegen jezelf off-topic zitten doen, oftewel dr is vaak geen reet te beleven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:06 schreef Karin het volgende:
[..]
Ookal is dit een offtopic topic we willen toch een beetje de slowchat eruit halen. Maw hartstikke leuk om gezellig te posten maar de "hoi" "hoe is het?" "ja goed" posts willen we er toch een beetje uit houden. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel
Wist je trouwens ook dat we een eigen chatkanaal hebben? (sorry als je er al compleet van op de hoogte bent, ik ben er vrij weinig geweest de laatste tijd)
dat is ook een reden waarom ik er niet meer kom, vaak staat Cynix in het lijstje en nog een ander, en ik, maar niemand die verder iets zegt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet je toch eens doen. kan je inderdaad legaal lekker tegen jezelf off-topic zitten doen, oftewel dr is vaak geen reet te beleven.![]()
Ik zou die wc-bril eens op Marktplaats zetten. Gewoon, kijken wie er interesse heeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:55 schreef Kleintje het volgende:
Dus ik mag nu niet zeggen dat ik mijn bed in ga?
En dat ik dus doei zeg![]()
Ik ga lekker dromen over mijn 'toekomstige' te gek gave badkamer!
Nee, ff serieus, er is nog een huis bijgekomen waar we veel interesse in hebben, dus morgen maar eens goed kijken...
Nog steeds geen verbetering. We gaan vanmiddag WEER naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Angelic1, hoe is het nu met Justin?
Heb ik ook wel een beetje hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:35 schreef kissa het volgende:
Ik wil niets oprakelen, maar...ik vond het speeltuinbankje erg leuk..![]()
Nu wat minder![]()
Hè wat akelig zegquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:03 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Nog steeds geen verbetering. We gaan vanmiddag WEER naar het ziekenhuis.
Zodra ik een leuke foto heb zal ik dat doenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een beetje hoor
Kom je je pupje ff spammen in F&F, Kissa?
Welkom op het MSN-bankje van Nevaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:42 schreef Neva het volgende:
gewoon lekker komen kletsen hoor kissa
Gaan ze dan ook weer foto's maken?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:03 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Nog steeds geen verbetering. We gaan vanmiddag WEER naar het ziekenhuis.
die komt hier pas rond een uur of 13 op zn vroegstquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:10 schreef lady-wrb het volgende:
moussy, is de post al binnen?![]()
Mazzelaarquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:12 schreef moussy het volgende:
[..]
die komt hier pas rond een uur of 13 op zn vroegst
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:16 schreef bixister het volgende:
in Den Helder e.o. is de post aangepast op uitslapers blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |