Het is ook een enorm klotevirus. Ik hoest er nu nog van, terwijl ik normaal nooit hoef te hoesten (mijn kaakholte is m'n zwakke plek, longen helemaal niet).quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het maar raar hoor, alles aan mn rechterkant doet zeer...hoofd, keel en oor en zelfs mn borst maar aan één kant (ook rechts dus).
Nee hoor, was al om een uur of 11 eruit . . .quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:56 schreef Neva het volgende:
Nu pas wakker?![]()
![]()
ik wil wel mn smilies er bij jah!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:22 schreef moussy het volgende:
![]()
René mocht van mij een kadootje uitkiezenKiest ze voor een kartonnen-plaat-borduurpakketje
![]()
Borduren vind iken nu moet ik
![]()
Mee eens. Al hoop ik niet dat mijn kinderen later een grote interesse voor paarden krijgen... (mijn moeder heeft me daar op vakkundige wijze doodsbenauwd voor gemaakt, al ontkent ze dat in alle toonaarden...). Maar goed, dat zie ik dan wel weer, nooit te oud om van je angst af te komen toch?quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:43 schreef moussy het volgende:
Ik kan het wel hoor, maar ik zie er het nu niet eens van in, haat gefrummel en gepriegel en dan ook nog eens tellen en dan heb je een geborduurde lap, nou joepie![]()
René is nu de gaatjes aan het prikken en heeft er veel lol in en ik wil haar zulke dingen niet ontnemen, omdat ik er toevallig een schijthekel aan heb.
Hij kan nog niet lezen, hij gaat volgende week voor het eerst naar groep 1quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:05 schreef Githa het volgende:Rewimo,
sssssssst! roep dat nu niet zo hard, zo breng je hem nog op ideeën...spinnen
Oh ja punnikken!! Dat vond ik wel leuk, ook alleen maar, omdat mijn mega-slierten in de kerstboom hingenquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:52 schreef Rewimo het volgende:
Zo lang Christan geen spinnen gaat houden als huisdier vind ik het allemaal prima en mag hij van alles uitproberen (punniken)
kijk maar uit dadelijk kan hij wel "herkennings lezen "quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij kan nog niet lezen, hij gaat volgende week voor het eerst naar groep 1
Ik heb vroeger meters en meters gepunnikt maar dan wel met zo'n paddestoeltje waar je alleen maar aan hoeft te draaien ik was kei goedquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja punnikken!! Dat vond ik wel leuk, ook alleen maar, omdat mijn mega-slierten in de kerstboom hingen"Kijk, heb ík gemaakt!!"
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:43 schreef moussy het volgende:
Ik kan het wel hoor, maar ik zie er het nu niet eens van in, haat gefrummel en gepriegel en dan ook nog eens tellen en dan heb je een geborduurde lap, nou joepie![]()
Die kan je weer verkopen, kan je nog een leuk handeltje mee opzetten wijst naar Clauwheeequote:Op maandag 18 oktober 2004 15:32 schreef Neva het volgende:
of je gaat kettingen maken zodat je ineens omkomt van de kettingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |