ik:hey mag ik je nummer?quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:01 schreef RealKnuckles het volgende:
vraag dr nr. :')!
Ongeveer hier gaat het fout....quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:04 schreef Doagere het volgende:
[..]
aleen komt me'n vriendin om 3 uur
ja inderdaad?quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:16 schreef Freel het volgende:
Kun jij je moeder niet helpen in het huishouden?
Mijn huidige vriendin..quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:13 schreef Mokie het volgende:
EEN vriendin of jou vriendin?
Ja, ik heb het leven ontdekt!quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:25 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Gelukkig ben je nu van je pukkels af he Doagere, kun je meisjes van 21 versieren
idd...quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:49 schreef Haemorrhage het volgende:
Fijn voor je huidige vriendin als je nu met een ander meisje gaan lopen rotzooien...
Sorry, maar vor dit soort verraad (want dat is het) kan ik niets anders dan verachting opbrengen. Ik hoop dat je vriendin er achter komt, en inziet dat jij het niet waard bent om te worden vertrouwd.
Hoezo, moraalridders?quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:50 schreef Posdnous het volgende:
O jee, de moraalridders zijn gearriveerd![]()
Toevallig nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:59 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
[..]
Hoezo, moraalridders?
Ben jij er ook zo een die met elk leuk meisje in de ronte neukt terwijl je al een vriendin hebt?
Nee, ook niet mijn zaak.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Toevallig niet
Maar dat anderen dat wel doen is niet bepaald mijn zaak.
TS: Het gaat niet fout bij het punt dat je de ene vrouw in rap tempo voor de andere inruilt. Da's vrij normaal. Het gaat fout bij het punt waar je over verliefdheid en vriendin begint te praten. Je bent nog veel te jong voor dat soort ongein, neuk eerst maar eens lekker wat rond. En je bent niet alleen daar te jong voor, maar ook voor het gemiddelde meisje van 21 dacht ik zo.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:46 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Een vriendin is geen auto die je even kunt inruilen voor een leuker model.
Maar goed. Als je liever wat met dat andere meisje neemt (alsof je ze zo voor het kiezen hebt...) lijkt het me wel zo gepast dat je je vriendin vertelt dat je verliefd op een ander bent, en niet zomaar wat aan rotzooit met een andere meid.
Denk jij eerst langdurig na voordat je besluit verliefd te worden?quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:46 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Err...
Dit snap ik ook niet helemaal nee.
Je hebt al een vriendin. Je ma heeft een nieuwe hulp en jij wordt er meteen verliefd op.
Vind je dat zelf niet een beetje vreemd?
Ehh, jawel hoor.. Zolang je maar niet eerst een testritje maakt..quote:Een vriendin is geen auto die je even kunt inruilen voor een leuker model.
Juist ja.quote:Maar goed. Als je liever wat met dat andere meisje neemt (alsof je ze zo voor het kiezen hebt...) lijkt het me wel zo gepast dat je je vriendin vertelt dat je verliefd op een ander bent, en niet zomaar wat aan rotzooit met een andere meid.
Hoezo niet van neuken? Dat is toch je bedoeling als ik zo naar je TT kijk(Help ik voel potentie)quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:38 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja, ik heb het leven ontdekt!
Ze is nu even koffie drinken beneden, hoe kan ik laten zien dat ik serieus geinteresseerd ben? en niet van 'neuken?'
Je zou nog raar opkijken...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:44 schreef Jipje het volgende:
Alsof dat meisje behoefte heeft aan een vriendje van 17...En hoe kun je nou serieuze bedoelingen hebben.... als je d'r een keer gezien hebt.... jemig...
Niet doen hoor, je bent pas 17. Als je wat beters kan krijgen gewoon doen. Tuurlijk moet je rekening houden met de gevoelens van anderen, maar niet ten koste van jezelf en zeker niet op 17 JARIGE LEEFTIJD. Laat die moraalridders maar lullen... leer ervan en doe wat je moet doen. Dat is het ENIGE JUISTE.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:05 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Hypocriet hoor. Je zou je diep moeten schamen door zo makkelijk over je huidige relatie te denken
met als bericht....zou je mij ook kunnen verzorgen ?? :Squote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:18 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
stop een briefje met je telefoonnummer in d'r jaszak,...![]()
'Wat beters krijgen'? Jezus man, we hebben het hier godverdomme over mensen, niet over auto's die je naar believen inruilt als je een betere kan krijgen. Als je een relatie hebt dan ga je toch niet ondertussen op zoek naar 'wat beters'? De huidige vriendin van de topictstarter denkt waarschijnlijk dat ze de ware is voor hem, en houdt van hem. Wat een schok zal het voor haar zijn als ze er dan achter zou komen dat hij ondertussen op zoek is naar iemand die 'beter' dan haar is. En wat is 'beter'? betere sex? Alsof dat nou het belangrijkste is... En het feit dat de TS 17 is, rechtvaardigd absoluut geen ontrouw!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niet doen hoor, je bent pas 17. Als je wat beters kan krijgen gewoon doen. Tuurlijk moet je rekening houden met de gevoelens van anderen, maar niet ten koste van jezelf en zeker niet op 17 JARIGE LEEFTIJD. Laat die moraalridders maar lullen... leer ervan en doe wat je moet doen. Dat is het ENIGE JUISTE.
ik zou t doen, lachen joh..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:34 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
met als bericht....zou je mij ook kunnen verzorgen ?? :S
En dat plakt ze dan buiten op de voordeur, zodat je vriendin langs komt en je handschrift herkent, en je ze allebei kwijt bent.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:39 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ik zou t doen, lachen joh..
Denk je? Lees TS zijn posting-historie in R&P maar eens, en kijk of je er dan nog zo over denkt...quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:50 schreef Posdnous het volgende:
O jee, de moraalridders zijn gearriveerd![]()
lijer, dat wou ik zeggequote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:45 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Denk je? Lees TS zijn posting-historie in R&P maar eens, en kijk of je er dan nog zo over denkt...
Ik ben er inmiddels ook achter wat ik nu precies zo irritant vind aan dit topic. Want je vriendin inruilen nadat je 1 keer een ander meisje hebt gezien is wel erg lomp. Maar er zijn mensen die het doen, en die roepen toch niet zoveel irritatie op als TS dat doet...
...wat die vragen het niet, die doen het gewoon.
M.a.w. als je zo stoer wilt zijn om je vriendin voor het minste geringste in te ruilen, ga dan niet als een half-zacht ei hier om bevestiging lopen vragen.
Waar maak je dat uit op dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:03 schreef partyyboyy het volgende:
Dit is dus echt onzin he!
Heeft niemand dat nou door?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:04 schreef Doagere het volgende:
[..]
ik:hey mag ik je nummer?
zij:![]()
opzich ben ik hiertoe in staat hoor, aleen komt me'n vriendin om 3 uur, en dan is de hulp er nog.. daar zit ik eigelijk een beetje mee..
Het is tijd voor jou om uit je achterlijke droomwereldje te stappen. Het hele verhaal van 'zoeken naar iemand anders terwijl je een relatie hebt' verzin je hier ter plekke. Daar gaat het hier helemaal niet over.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:21 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
'Wat beters krijgen'? Jezus man, we hebben het hier godverdomme over mensen, niet over auto's die je naar believen inruilt als je een betere kan krijgen. Als je een relatie hebt dan ga je toch niet ondertussen op zoek naar 'wat beters'? De huidige vriendin van de topictstarter denkt waarschijnlijk dat ze de ware is voor hem, en houdt van hem. Wat een schok zal het voor haar zijn als ze er dan achter zou komen dat hij ondertussen op zoek is naar iemand die 'beter' dan haar is. En wat is 'beter'? betere sex? Alsof dat nou het belangrijkste is... En het feit dat de TS 17 is, rechtvaardigd absoluut geen ontrouw!!!
En hoezo 'doe wat je moet doen'??? Is er een regel die zegt dat je zolang je nog jong bent maar zoveel mogelijk meiden moet 'scoren', ook al gaat dit ten koste van de gevoelens van anderen?
Pappie_Culo je moet je schamen en dat meen in serieus. Mensen als jij zijn de liefde van iemand anders onwaardig. En noem me nu geen moraalridder die maar wat in het wilde weg zit te lullen; wat is er mis mee om een beetje respect voor anderen en hun gevoelens te hebben???
MILF'squote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:15 schreef Ingridh007 het volgende:
O wat ben ik blij dat de schoonmaaksters bij mijn vriendj thuis gewoon netjes 40+ zijn!
Je hoeft toch niet meteen als je een leuk uityziend meisje tegenkomt haar nummer te hebben of...?quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:17 schreef heavenswoman het volgende:
meisje van 21 moet toch niks van een ventje van 17!!!
Wacht maar lekker op je vriendinnetje, das wel zo braaf
Tjezus... je zit niet op het analfabeten-forum!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:02 schreef Nuek het volgende:
hij:' nueken hulpje?'
zij: 'jah maar...ik moet nog dingen hulpen enzo....'
hij: 'nah, mijn vriendin straks en die maakt je werk wel af'
Mjah, dit zijn de posts waarvan ik echt op de grond lig van het lachen :')quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:21 schreef kevaro het volgende:
[..]
Tjezus... je zit niet op het analfabeten-forum!![]()
Hah! Je kunt zeggen wat je wilt maar ik pas me verdomd goed aanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:21 schreef kevaro het volgende:
[..]
Tjezus... je zit niet op het analfabeten-forum!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |