Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen.
Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 1
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 08-09-2001 19:14]
Hummie van de Tonnekreek en Boudewijn van Schaik
Hier een duidelijkere foto van Boudewijn (uitvoerend producent BB) van de persvoorlichting van vorig jaar:
Erg opvallend is, dat hij dezelfde kleren aan heeft als vorig jaar..
[Dit bericht is gewijzigd door Laurens op 08-09-2001 14:54]
quote:Commentaar niet hier. Zie bericht van Cynix
Op zaterdag 08 september 2001 14:41 schreef StephanL het volgende:
en wie is de dame in het midden?
quote:Ik vind haar verdacht veel op Anouk uit bb1 lijken....
Op zaterdag 08 september 2001 14:41 schreef StephanL het volgende:
en wie is de dame in het midden?
quote:vond ik ook maar dan slanker
Op zaterdag 08 september 2001 14:43 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
Ik vind haar verdacht veel op Anouk uit bb1 lijken....
Ook de eerste plaatjes vanuit de tuin..
Man: "Nee hoor"
Vrouw: "Jawel hoor"
Man: "Nee toch?"
Wel dus
En ze zijn er zenuwachtig
Iemand: "Ik ben helemaal in paniek"
HAHA!
M.v.g. Gekkie
quote:ik ook via het proggie maar de geluid is veel minder dan
Op zaterdag 08 september 2001 15:26 schreef Darklight het volgende:
Ik heb 4 beelden tegelijk
"Een prettige wedstrijd!" roept ze.
"Kom we nemen een borrel", zegt iemand
Ben helemaal in de war over wie nu wie is
Dit wordt namelijk een Top-Topic!!!!
Ze ziet er niet verkeerd uit .......
Nu maar hopen dat ze vrijgezel is...... en niet BI(zoals Bi-anca)
M.v.g. Gekkie
quote:de blonde legt er uit dus andersom
Op zaterdag 08 september 2001 15:41 schreef ks_choice het volgende:
Ik vind die krullebol denk ik lekkerder op het eerste gezicht... slimmer ook. Zij lgt effe uit aan die blonde hoe het verder gaat. 20 sept. komen er 2 nieuwe uit Spanje en 27 sept gaat de eerste weg.
quote:Echt waar? Oeps!
Op zaterdag 08 september 2001 15:43 schreef StephanL het volgende:[..]
de blonde legt er uit dus andersom
quote:echt waar
Op zaterdag 08 september 2001 15:45 schreef ks_choice het volgende:[..]
Echt waar? Oeps!
Je kan ook "hulpstukken" bestellen!
Diane en Kelly kletsen binnen, de rest zit buiten.
Ze hebben DVD,VHS,CD en het volume wordt door BB geregeld.
Diane: "We moeten gewoon radio hebben.... o nee dat kan natuurlijk niet! "
quote:mischien kunnen ze sparen voor een mini
Op zaterdag 08 september 2001 15:57 schreef ks_choice het volgende:
Ze krijgen +/- 1000 piek per dag voor het rijke gedeelte om iets te bestellen.
quote:Op de kaart rechts
Op zaterdag 08 september 2001 16:01 schreef StephanL het volgende:
diane wilt weten waar het oosten is![]()
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 16:04 schreef ks_choice het volgende:[..]
Op de kaart rechts
Is dat GJ die bij de meisjes binnenkomt en zegt datie een wattenstaafje nodig heeft om zijn piercing schoon te houden
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 08-09-2001 16:13]
Diane wil graag in het eenpersoonbed
[Dit bericht is gewijzigd door HenriPaul op 08-09-2001 16:25]
Kelly komt de slaapkamer in, en verteld zo gelukkig te zijn.
Er is ook al wat onenigheid over wie waar slaapt.
Diane heeft al aangegeven apart te willen slapen. van de heren mag dat .
Maar ze vinden dat niemand zomaar even kan zeggen van dat bed is voor mij.
Andries verteld dat Diane alleen wilt slapen tegen Kelly.
Alleen: zegt ze.
Ja dat mag toch zegt Andries Ja ik wil ook wel alleen"
Andries" meen je niet?
en dan word er weer geblablaad
Het is dus een gemengde slaapkamer
Kelly zeurt nu weer over het slapen, dat ze liever in het hoekje slaapt.
Ondertussen zijn ze druk bezig met koffers uitpakken.
Kelly baalt dat er allemaal dingen uit haar koffer door bb er uit zijn gehaald.
Diane wil primeur in dagboekkamer, o nee ze gaan met zijn allen om roomservice te bestellen.
Hebben antecedenten onderzoek gehad. Zodat er niemand met een (slecht) verleden inzit. (Let op mijn woorden: ze hebben allemaal een verleden om de kijkcijfers te verhogen!)
Meerdere malen is het woord dildo al gevallen, nee dit is niet mijn verbeelding.
Andries tegen GJ: ben je je dildo aan het uitzoeken
terwijl GJ in het bestelboek kijkt
Frank: Gezelli met Kelly, Nasty Kelly
Diane wil het bad vol laten lopen....
Andries loopt met z'n hoofd met een knal tegen het raam er is lichte paniek om hem
Het lijkt mij te vallen, Andries kan zelfstanding naar de dagboekkamer......
Ik zie nu opeens de enorme ster in de schuifpui!!!
[Dit bericht is gewijzigd door HenriPaul op 08-09-2001 17:54]
Frank wil dat Andries een dokter te zien krijgt en is nu al geirriteerd dat hij geen antwoord uit de DB krijgt.
Eentje heeft het over het contract en de verzekering.
(hij heeft nog speciaal even naar het contract gekeken i.v.m de verzekering)
Er is er eentje met een aardappelstem (mannelijk en praat echt alsof er een aardappel achter in z'n strotje zit)
Af en toe heeft het iets "Jiskefits"achtigs.
In de wasruimte zegt er eentje:drank maakt meer kapot dan je lief is.
(mooie badkamer btw, whirlpool aanwezig)
Gokje voor de 2 teams:
1. GJ, Andries, Dianne
2. Frank, Aldri, Kelly
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 08-09-2001 18:20]
quote:Ze heeft, ondanks haar vrouwelijke modellen uiterlijk, op de een of andere manier iets mannelijks
Op zaterdag 08 september 2001 18:11 schreef Loedertje het volgende:
De dame met het lange haar en het felroze t-shirt wil cd's bestellen, ze heeft zin in muziek vanavond (ze klinkt ladderzat btw..beetje een whiskeystem)
quote:Misschien komt het omdat ze transsexueel is
Op zaterdag 08 september 2001 18:23 schreef milagro het volgende:
Ze heeft, ondanks haar vrouwelijke modellen uiterlijk, op de een of andere manier iets mannelijksKan zelf ook niet de vinger er op leggen, waarom ik dat vind.
Alle bewoners zijn nog steeds de regels aan het doornemen. Alle vertrekken worden één voor één besproken. Het regelboek telt wel heel veel details: dat je via klapdeuren in de tuin komt, en dat er in de sèrre die aan de huiskamer grenst een tafel met 6 stoelen staan. Dat hadden de bewoners natuurlijk zelf ook nog niet door
Een van hen vroeg dan ook spottend of er misschien niet in stond hoeveel ramen de serre heeft of nog zo'n soort onzin...
Ze lezen nog steeds de reglementen hardop voor:
In het arme gedeelte mag niet binnen gerookt worden, maar alleen in de tuin. In het rijke gedeelte mag wel binnen gerookt worden.
De ster in het raam waar Andries doorheen probeerde te lopen
quote:ja idd, beetje overdreven veel regeltjes hoor
Op zaterdag 08 september 2001 19:07 schreef Darklight het volgende:
Ze zitten pas op blz.14 en moeten nog tot blz.20...,volgens mij hebben ze er ook genoeg van.
De 1000 piek kunnen niet worden gespaard
Ondertussen kijkt Ferry het bestelboek door..
Het gaat nu over de dagboekkamer enz.
-edit typo
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 08-09-2001 19:28]
De dagboekkamer mag alleen gebruikt worden bij:
* Nomineren van de bewoners: bewoners worden 1 voor 1 geroepen.
* Motie van uitdagen tegen de captain
* Bij vrijwillig vertrek van een van de bewoners, door de bewoner die vertrekt
* Vragen om uitleg van de battle door de captain
* Persoonlijke problemen
* Medische hulp
* Ervaring delen met BB op verzoek van BB
* Als BB uitdrukkelijk verzoekt een van de bewoners naar de DBK te komen.
De DBK is geen geen babbelbox maar een ruimte voor een goed gesprek/diepgaand interview.
De DBK is er voor individuele bezoek - aan bb alleen. De DBK kan alleen na toestemming door meerdere bewoners betreden worden of bij bv dringend medisch onderzoek. Bij medich onderzoek kan de camera afgedekt worden.
Procedures die te volgen zijn om de DBK te betreden.
Rijke gedeelte
* druk op bel
* naar binnen
* sluit de deur
* batterijen uit de zender
* neem plaats in de rode stoel
* wacht tot BB het gesprek opend
* kijk in de camera terwijl je praat
* na gesprek deur sluiten/batterijen weer in de zender.
Arme gedeelte
* aankloppen
* wacht tot bb zegt dat je naar binnen mag
* batterijen uit de zender
* koptelefoon op
* wacht tot bb het gesprek opend
* kijkt tijdens het gesprek in het raam
* na gesprek sluit deur/batterijen weer in de zender
Tot nu toe is er besloten: kantonese rijsttafel voor 2 personen.
Andries heeft nog steeds last van z'n knie
Frank: Hé ken je da Sjonnie en Sjaanie
Diane: Ik ken Sjonnie en Anita
Frank: Neeej ik noem da Sjonnie ehn Sjaaanie
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 08-09-2001 20:16]
Hahahaha zal ie blij mee zijn!
Na het inspreken van de bestelling laat BB weten of en wanneer de spullen komen en wat ze gaan kosten
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 08-09-2001 21:11]
Frank en Andries zitten in het zitgedeelte een beetje te bladeren in (tijdschrift/regelement BB). Frank begint een gesprek met Andries, ook Diane komt er bij.
Gert-Jan en Aldrico proberen hun kookkunsten uit in de keuken.
Kelly is nog steeds bezig haar koffer uit te pakken.
Andries: "Hummie"
Frank: "Ohja, Hummie"
-
Diane: "Toen we uit het gebouw liepen kwamen er allemaal mensen die vroegen wat mijn achternaam was"
Frank: "Ja, dat had ik ook"
Diane: "Ik heb hem echt niet vertelt hoor, Gert-Jan wel.."
Aldrico was diep onder de indruk en schrok toch ook wel een beetje van de hoeveelheid mensen die vanmiddag aanwezig waren
Andries waagt nu ook maar eens een poging en bladerd de verschillende informatiebladen door. Zo te zien nog steeds zonder succes.
quote:Nope, nog niet...
Op zaterdag 08 september 2001 21:10 schreef Marble het volgende:
Zijn ze er al achter dat Kelly met tuinslang geboren is?
21:15
De bewoners zijn nog steeds bezig uit te vogelen hoe al die luxe apparaten allemaal werken. Er zijn overdreven veel verschillende dikke boekwerken aanwezig met informatie over de oven. Maar weinig over de kookplaat..
21:17
Eindelijk doet de inductieplaat het gewoon
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 08-09-2001 21:20]
De appie Heijn prei-reclame komt voorbij!
Aldrico vond 'm dubbelzinnig, maar een vriend van 'm zit in de homomarketing en zei dat het een gouden markt is. Volgens mij hebben ze iets aan laten branden in het vet.
(hoop in dit geval dat ik de namen goed heb, de stemmen zitten er hier nog niet helemaal in )
21:40
Diane geeft aan dat ze niet zou gaan douchen als er tegelijkertijd bv iemand in bad zit. Nu nog niet, misschien dat dat in een later stadium wel komt.
Opnieuw zitten enkelen te kijken naar het arme gedeelte en de schoenen die daar hangen. (die schoenen blijken van Andries te zijn )
Hebben meerderen het dat ze regelmatig crashen op BBspy ? draai win2k en het is hopeloos irritant
Aldrico geeft aan dat de H op de inductieplaat voor HOT staat. Oppassen dus
PS Marble, sorry maar kun je niet de steeds herhalende vraag van jou kant in het commentaren topic vragen ? Ik reload me hier suf, denk steeds dat er een reactie is en er nog iemand streamt, is het steeds die ene vraag. Buiten dat, dat antwoord lees je hier snel genoeg.
quote:Oeps, is dat er dan
Op zaterdag 08 september 2001 21:58 schreef Knorretje het volgende:
PS Marble, sorry maar kun je niet de steeds herhalende vraag van jou kant in het commentaren topic vragen ? Ik reload me hier suf, denk steeds dat er een reactie is en er nog iemand streamt, is het steeds die ene vraag. Buiten dat, dat antwoord lees je hier snel genoeg.
Het smaakt erg goed en ze vertellen nu over hun persoonlijke leven. Andries verteld eerst geloof ik dat hij jong free en singel is en dat hij een lange relatie heeft gehad.
Gertjan woont alleen in Amsterdam en geniet van als hij met zijn vriendin lekker aan tafel zit met een flesje wijn.
Aldrico doet eerst moeilijk over zijn leeftijd. Hij wil eerst niet zeggen maar zegt het dan toch. hij heeft niet echt moeite met zijn leeftijd maar hij vind zichzelf niet echt gedragen als iemand van 38.
Hij heeft de dansopleiding gedaan en verteld nu over zij carriere in de dans. Hij woont ook in Amsterdam. Hij heeft een zoontje van 2 en die heet Leonardo. Verder vind ik deze persoon erg moeilijk te verstaaan. Hij woont nog niet samen maar heeft dus wel een kind. Hij weet nog niet of hij samen weil wonen. hij heeft een wat moeilijke periode in de vakantie gehad en hij gaat nu BB in om te kijken of hij met zijn virendin zal gaan samenwonen. Hij weet eigenlijk niet of hij er mee samen wil gaan wonen hij weet niet of hij verliefd is ?????
Gert-jan geeft nu aan wat hij nu eigenlijk zijn motivatie is ook hij wil zien of zijn relatie nu werkelijk is wat hij ervan voor gesteld. Frenk is overigens een grote ouwehoer, Hij vind het nu al interessant. Hij vind het fantastisch wat er nu ontstaat hij wordt gelijk aan gevallen,Frenk had het zgn. een discussie genoemd terwijl het dat niet is volgens de andere. Ht is gewoon het vertellen van motivatie. Gert-jan is welbespraakt overigens en weet de dingen heel goed onder worden te brengen.
Aldrico gaat verder en zegt dat een relatie belangrijk kan zijn maar hij weet het eigenlijk allemaal nog niet.
Frenk nu Hij is rdammer geboren en getogen zit 3 jaar in de IT en daarvoor storingsmonteur. Hij heeft een zoon van 10 hij is sinds januari dit jaar is hij weer alleen. Hij heeft 6 jaar en relatie gehad. Die vrouw had twee kinderen maar hij kon er niet mee goed overweg omdat hij die kinderen toch probeerde op te voeden. Maaar kreeg daat dan toch onenigheid over. Het ging gewoon niet meer. aldrico lult nu dat hij niet rot over zijn vorige vriendin moet praten. Frenk snapt dit niet omdat hij volgens hem niks vervelends heeft gezegd.
Frenk verteld nu verder. hij heeft het nu drukker als toen hij een relatie had. Hij heeft sind kort weer contacten met zijn tante en nichtjes hij is nu de ene dag bij die en de andere dag bij de ander.
Hij legt uit dat hij een drukke baan heeft en dat hij werk doet wat maar twee mensen in Nederland doen. De groep zegt dat het dan wel heel appart moet zijn en vragen wat hij dan precies doet. Hij legt uit wat hij doet. Gert-jan zegt dat hij dacht dat hij iets met kerncentrales van doen had maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Frenk verteld verder.
Het is een Amerikaans bedrijf en dat houd in dat je daar als je je best doet goeie carriere kan maken. Hij zegt dat hij is binnen gekomen als onderhoudsmedewerker en nu de it doet. Verder bla bla bla..... hij zegt dat hij deze periode goed geregeld heeft met zijn baas.
Diana verteld dat ze een relatie heeft gehad en dat ze nu beter functioneerd als ze alleen is ze verteld dat ze ontslag heeft genomen. Ze was gedetacheerd bij de overheid maar dat houd in dat ze ontslag moest nemen omdat ze een soort beroepsgeheim heeft en dat haar werkgever dat niet op prijs zou stellen. Beeld weg...
Beeld weer terug geluid slecht...
Ze verteld nu wat de reden was waarom haar baas vond dat ze beter weg kon gaan. Ze heeft er meer dan 10 jaar gewerkt de andere vinden dat toch wel raar dat ze dat heeft opgegeven.
Kelly
Ze houd er niet van om in de belangstelling te staan "Grapje" en heeft twee jaar in een kapsalon gewerkt. En nu is ze telefoniste bij de ncrv. Ze zal daar ook wel wegmoeten als ze mij in het bubbelbad hebben zien zitten. Ze houd van gezelligheid, vrienden om haar heen. <Verder airhead volgens mij>
Alrico brabbelt nu ook weer wat. Hij is toch artiest en daar is het anders voor???? Gert-jan vraagt dan nu ook of hij dan nu ook wel zichzelf. alrico verteld wel dat hij als hij zich ongemakkelijk voelt dat hij veel gaat kleppen omdat hij zich dan beter voelt
Frenk verteld nu weer over zijn relatie die dus in januarie uit is gegaan. Hij verteld alemaal bla bla bla bla bla bla....
<Kwak het er zo op nog niet nagekeken>
Ook te lezen op
http://tv.clubs.nl/reality
Het gaat verder over reclame maken, wat ze wel of niet kunnen zeggen. Een van de groep merkt op dat ze het er heus wel uitknippen als het niet kan/mag.
Het gesprek ging nog even verder maar doordat ik overdonderd werd dat FOK! genoemd werd en enthousiast was vergat ik de rest op te schrijven in steekwoordn...sorry...
Niemand maakt nog aanstalten om naar bed te gaan
[23.15]
Aldrico en ?? zijn aan het fitnessen ... beetje stoer doen op de wijs van zo'n amerikaans marsmuziekje.
.. They are poor and we are rich ...
.. one two three four...
Nu .. 'Push it baby.. oh baby baby..' Nu de knietjes hoog de lucht in. Onder veel gezucht.
Nu 10 Push-Ups ... en het gespring gaat daarna weer door. Aldrico lijkt er veel lol in te hebben. Praat de hele tijd fitness-talk.
K: 'Ja.. Cleopatra gaat in bad'
Diane komt binnenwandelen
K: 'Kom je er straks ook in, ja he?'
D: 'De jongens willen straks graag even douchen'
K: 'Ja.. en?'
[ff later]
Ze zoeken de gebruiksaanwijzing van het bad. De geur moet iig lavendel worden. De mannen komen steeds even binnenlopen. Zitten bv. even aan een knop op de jacuzzi en gaan dan weer weg.
Ze zegt tegen Frank; "Je gaat toch wel mee? Gaan we lekker zitten kletsen"
* Sanne zit klaar voor streamshots
De 2 breedbandstreams op:
mms://62.250.19.110/bbstream1
mms://62.250.19.111/bbstream2
waarvan ik dacht dat het dezelfde streams waren als stream1 en stream2, geven hele andere beelden. Het geluid gaat niet helemaal lekker bij stream1 maar volgens mij hebbeb we dus 6 streams i.p.v. 4
</off-topic.. sorry voor de onderbrekening>
quote:OH... MY... GOD... Meteen op de eerste avond?!
Op zaterdag 08 september 2001 23:29 schreef Sanne het volgende:
Kelly laat het bad vollopen.Ze zegt tegen Frank; "Je gaat toch wel mee? Gaan we lekker zitten kletsen"
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 08-09-2001 23:31]
Ik vraag me af of Gert-Jan iets doorheeft.
<edit: Volgens mij was het Andries i.p.v. Gert-Jan want die ligt nog te rekken en te strekken... misschien ook niet, ik weet nog niet wie wie is>
D'r wil iemand naar binnen, "Dat kan" zegt ze.
Kale vraagt: 'Ik weet eigenlijk nog steeds niet goed wat we gaan doen?'
K: 'We gaan lekker met z'n allen in bad!'
Kale: 'D'r is nog iemand die er moeite mee heeft om gewoon met z'n allen naakt in bad te gaan..'
K: 'Naakt?? Nee hoor.. ik hou gewoon m'n badpak aan'
Kale: 'Oh .. maar Frank wou er geloof ik zo in z'n blote kont inspringen..'
Kelly verplaatst zich naar de badkamer en giet badschuim in de jacuzzi.
Gert-Jan is klaar met fitnessen en ligt als eerste in de jacuzzi.
Kelly en Diane komen binnenlopen.
K (of D) : "Hey.. lekker ben jij, je gaat normaal altijd eerst douchen voordat je daar in gaat!'
GJ: 'Ja... weet ik.'
Kelly komt er als tweede in.
GJ: 'Zoooo .. hoe lang ben jij?'
K: '1 86'
Ze zitten er nu met z'n 3en in, eentje staat nog te dralen onder de douche.
quote:jawel
Op zaterdag 08 september 2001 23:55 schreef Elroyb het volgende:
geen cams in de badkamer?????
quote:moet je stream 2 ff neme
Op zaterdag 08 september 2001 23:57 schreef Elroyb het volgende:[..]
ksie niks...
ze zitten nu met z'n 5en in het bad ja
quote:nee dat ding maakt herrie idd
Op zondag 09 september 2001 00:02 schreef misterDre het volgende:
Zo, alle mannenzitten nu in de jacuzzi hoop gebrabbel niet echt verstaanbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |