Jah daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:34 schreef Dirkh het volgende:
Slim van je om het boekje aan te nemen, dat schrijven ze op en gaan je nu vaker opzoeken om te vragen wat je er van vond.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had die deur weer in zn gezicht dichtgetiefd
Die is idd pricelessquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:48 schreef MartinusMagnus het volgende:
* zich voorstelt: Dennis van der Ven, Citroën-dealer
Ook gedaan, werkt perfect. eentje kwam zelfs excuses aanbieden toen ze toch aanbelden omdat ze niet opgelet haddenquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:52 schreef tweedz het volgende:
Gewoon melden dat je absoluut niet geïnteresseerd bent, en dat ze dat moeten doorgeven aan de wie het werven van nieuwe mensen ook maar mag regelen. Iemand bij mij op het werk heeft dat ook gedaan. En ze zijn nooit meer langs geweest. Dus misschien werkt dat wel.
Pfff, ik ben wel erg flauw vandaag als ik dit eens zo terug lees...quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:57 schreef Jereon het volgende:
blablabla
je kunt die post ook gewoon editten hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:01 schreef Jereon het volgende:
[..]
Pfff, ik ben wel erg flauw vandaag als ik dit eens zo terug lees...
miijn excusses... (ik denk dat ik die maar bij jullie aan de deur kom aanbieden)
Oh, maar ik schaam mij niet voor mijn onbezonnen uitingen...quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kunt die post ook gewoon editten hoor
nee, maar door je opmerking heb ik die bagger nog gelezen ookquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:14 schreef Jereon het volgende:
[..]
Oh, maar ik schaam mij niet voor mijn onbezonnen uitingen...
![]()
Nou enquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:34 schreef Dirkh het volgende:
Slim van je om het boekje aan te nemen, dat schrijven ze op en gaan je nu vaker opzoeken om te vragen wat je er van vond.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:19 schreef Dabenzo het volgende:
[..]
Nou enAls ze dan weer langs komen, dan geef ik het boekje weer terug en dan wel zo dat de bladzijdes aan elkaar plakken, staan best lekkere wijven in
![]()
Waarschijnlijk sta ik dan vanavond ook bij jou aan de deur....quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee, maar door je opmerking heb ik die bagger nog gelezen ook![]()
ow, hoor jij bij die hangjongeren die elke avond .......quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:24 schreef Jereon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sta ik dan vanavond ook bij jou aan de deur....
![]()
whehe, herkenbaar ; heb ooit open gedaan met een rammstein tshirt aan en marilyn manson echt _kei_hard aan dat t buiten nog te horen was hahaha en dan net dat stukje "Antichrist Superstar"quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:00 schreef Blue-eagle het volgende:
Jehova: "Gelooft u in God?"
Ik: "Nee, wel in Satan, wil je erover praten?"
Jehova: "Um.. uh..?"
Ik: "Mag ik uw adres thuis? Kom ik morgenochtend even wat foldertjes brengen."
Jehova: "Eh dat komt niet goed uit, ziet u, ik.."
Ik: "Nou komt u even binnen dan? Ik was net bezig met een offerings ritueel, bij gebrek aan mens heb ik mijn hamster maar gepakt."
Jehova: ".."
Ik: "Trouwens, die foldertjes wil ik allemaal wel hebben, brand dat een beetje?"
Hebben ze meerdere malen je in je kruis geslagenquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:04 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
whehe, herkenbaar ; heb ooit open gedaan met een rammstein tshirt aan en marilyn manson echt _kei_hard aan dat t buiten nog te horen was hahaha en dan net dat stukje "Antichrist Superstar"
* Dabenzo doet deur open
"wie zijn jullie nou weer"
"ja wij komen u het woord God brengen"
* Dabenzo ziet ze naar links kijken richting herrie, eentje slaat driftig kruisjes
"die is er al zoals je kan horen, moet ik wat doorgeven"
"ehh... meneer, weet u wel wat u daar aan heeft staan"
"ja, jullie ook, wil wel wat harder zetten"
(nog meer kruisjes geslagen)
uiteindelijk gaven ze het toch maar op om me te bekeren
Een christenhond maar dan nét weer ff anders zeg maarquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:20 schreef crv het volgende:
de hond van mijn schoonouders
Anders overdrijf je even. Zorg even dat je verhaal klopt. Jehova's slaan geen kruisjes.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:04 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
whehe, herkenbaar ; heb ooit open gedaan met een rammstein tshirt aan en marilyn manson echt _kei_hard aan dat t buiten nog te horen was hahaha en dan net dat stukje "Antichrist Superstar"
* Dirkh doet deur open
"wie zijn jullie nou weer"
"ja wij komen u het woord God brengen"
* Dirkh ziet ze naar links kijken richting herrie, eentje slaat driftig kruisjes
"die is er al zoals je kan horen, moet ik wat doorgeven"
"ehh... meneer, weet u wel wat u daar aan heeft staan"
"ja, jullie ook, wil wel wat harder zetten"
(nog meer kruisjes geslagen)
uiteindelijk gaven ze het toch maar op om me te bekeren
quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:29 schreef crv het volgende:
Het is eigenlijk een asielzoeker
[Geintje]
hij is zwart met krullen komt het buitenland en voert de hele dag geen flikker uit
[/Geintje]
nou, deze fundamentalisten wel hoor, misschien van die alternatieve jehova'squote:Op maandag 18 oktober 2004 13:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Anders overdrijf je even. Zorg even dat je verhaal klopt. Jehova's slaan geen kruisjes.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:29 schreef crv het volgende:
Het is eigenlijk een asielzoeker
[Geintje]
hij is zwart met krullen komt het buitenland en voert de hele dag geen flkikker uit
[/Geintje]
Ik heb ook eens een boekje aangenomen om er vanaf te zijn en heb er nooit meer iets van gehoordquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:34 schreef Dirkh het volgende:
Ik dacht al, waar blijft die zin? Die komt in elk topic over Jehova's getuigen voor. Het is niet droge humor, het is andere mensen napraten.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:45 schreef gwreijman het volgende:
Waarop mijn vader zeer droog zegt:"Zet hem maar in de gang, ik haal hem zo wel op"
Wat ben jij een pientere knul zeg! WAUW!quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:02 schreef Space-Chinees het volgende:
Toen begon hij verder te lullen over dat kind, en vanaf dat moment had ik het door dat het zo´n persoontje was dat beweert god gezien te hebben.
Echt, heel sluw.
totally gayquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:18 schreef IJsblok het volgende:
Ik had hetzelfde ook een keer, maar dan met mormonen. Bij wijze van geintje had ik ze door gestuurd naar mijn huisgenoot (die was redelijk "in to this"). Zij daar naar binnen, ik denk die komen zo wel weer naar buiten, een uur binnen geweest. Komen ze huilend naar buiten...ik vragen wat er is, blijkt dat ze samen hebben zitten bidden (dat wilden ze graag), en die kerel moest het gebed voordragen. Had die maar iets van gemaakt, maar de mormonen zeiden dat ze nog nooit zoiets moois hadden gehoord.
pssst, dat hebben de meeste jehovah's getuigen. Het is gewoon een misverstand dat jehovah's getuigen zich niet laten inenten, niet drinken en geen televisie kijken enz. enz.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:43 schreef Hilje23 het volgende:
Mijn schoonfamilie zijn prima lui en ze zijn ook niet de meest fanatieke want mijn schoonzusje (van 17) is gewoon ingeent, ze hebben televisie, internet, een dvd speler, etc.
Klopt dat het een misverstand is, daarom meldde ik het ook even *knipoog* (ik weet niet hoe die smiley's werken)quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pssst, dat hebben de meeste jehovah's getuigen. Het is gewoon een misverstand dat jehovah's getuigen zich niet laten inenten, niet drinken en geen televisie kijken enz. enz.
Het zijn bijna net echte mensen.
Die hele rij smileys onder je post...daar kun je op klikken...en dan krijg je die smiley in je post.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:35 schreef Hilje23 het volgende:
Oh ja, mijn schoonvader drinkt ook alchol!!!!! Oeps...of wordt hij nu verbannen nu ik dit verteld heb? Wel een gelgenheidsdrinker hoor...maar ja...je weet maar nooit he?! grijns grijns en een dikke vette knipoog!
hmmmm, ik ga een poging wagen...quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:45 schreef Silencer666 het volgende:
[..]
Die hele rij smileys onder je post...daar kun je op klikken...en dan krijg je die smiley in je post.Snappie?
Nee, geen stoere verhalen. Vraag het die Jehova's zelf maar.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:50 schreef KreKkeR het volgende:
Ah, het zoveelste Jehova's topic en ja hoor, de stoere verhalen vliegen me weer om de oren![]()
Terwijl het merendeel in werkelijkheid waarschijnlijk komt met een hakkelig "s-s-sorry meneer, i-i-i-k heb momenteen geen t-t-t-tijd....spijt me! echt ECHT waar hoor meneer!!"
Lees. Er staat "het merendeel". Er zullen vast wel een paar zijn die daadwerkelijk zulke acties durven te ondernemen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 06:42 schreef beerten het volgende:
[..]
Nee, geen stoere verhalen. Vraag het die Jehova's zelf maar.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:00 schreef Blue-eagle het volgende:
Jehova: "Gelooft u in God?"
Ik: "Nee, wel in Satan, wil je erover praten?"
Jehova: "Um.. uh..?"
Ik: "Mag ik uw adres thuis? Kom ik morgenochtend even wat foldertjes brengen."
Jehova: "Eh dat komt niet goed uit, ziet u, ik.."
Ik: "Nou komt u even binnen dan? Ik was net bezig met een offerings ritueel, bij gebrek aan mens heb ik mijn hamster maar gepakt."
Jehova: ".."
Ik: "Trouwens, die foldertjes wil ik allemaal wel hebben, brand dat een beetje?"
En hoeveel Jehova-incest gevallen waren er ook al weer de laatste vijf jaar? En hoeveel 'gewone' incestgevallen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:59 schreef Stiffmaster het volgende:
Waarom zie je zo vaak dat incest gevallen veelal in zulke 'gemeenschappen' voorkomen?
123456789...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:05 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En hoeveel Jehova-incest gevallen waren er ook al weer de laatste vijf jaar? En hoeveel 'gewone' incestgevallen?
Dit kan iedereen wel roepen, cijfers wil ik zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |