LOL ik dacht al: er klopt iets niet aan die OPquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:19 schreef Finchy het volgende:
96? Licht dat eens toe...
Nah, ik dacht toch dat het algemeen bekend was dat vrouwen zelfs bij het kont afvegen van voor naar achter moeten vegen, zodat er geen "restjes" bij de ingang van de urinebuis kunnen komen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zie de link tussen de anus en de blaas niet echt.
Of pist je vriendin uit d'r reet?.
Ik mag toch hopen dat als je de anus van je vriendin likt er geen restjes meer zitten,quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nah, ik dacht toch dat het algemeen bekend was dat vrouwen zelfs bij het kont afvegen van voor naar achter moeten vegen, zodat er geen "restjes" bij de ingang van de urinebuis kunnen komen.
Omdat je dan idd blaasontsteking kan krijgen.
Dan is ze een supergoeie veger denk ik. Er blijft altijd wel wat zitten (sorry to gross you out).quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat als je de anus van je vriendin likt er geen restjes meer zitten,.
leuk?quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:18 schreef BobRooney het volgende:
leuk topic
Wat ook een idee is is Candira druppels. Kun je gewoon kopen bij de Etos of DA ofzo. Met die druppels kun je een spray maken (paar druppels in gewoon water). Dan kun je daarmee even sprayen na de sex, dat ontsmet een beetje (zonder te prikken).quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:28 schreef domovis het volgende:
tsja maandagochtend 96 moet 69 zijn
ik dacht zelf ook aan de combinatie darmbacterien - vagina.
Kuutje antibiotica is binnen.
Voor de overige fokkers, als je dit niet lekker vindt moet je het vooral niet doen.
WIJ kicken hier erg op en is meer regel dan uitzondering.
Ontsmetten met die druppels met geurolie erin? Ik dacht het niet. Het versterkt de zuurgraad iets, dat kan wel helpen tegen schimmelinfecties inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:34 schreef Syrena het volgende:
Wat ook een idee is is Candira druppels. Kun je gewoon kopen bij de Etos of DA ofzo. Met die druppels kun je een spray maken (paar druppels in gewoon water). Dan kun je daarmee even sprayen na de sex, dat ontsmet een beetje (zonder te prikken).
Ik gebruik het in de vaginale douche na de sex om schimmelinfecties te voorkomen (daar heb ik dus altijd last van, ook een ramp).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |