yup totdat er echt een aanbieding komt dan is het opeens dat hebben ze verkeerd geschreven:Dquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Schut komt zeker niet naar ajax, dat zijn zijn eigen woorden!
interview in sportweek, Feijenoord en PSV hebben ook al interesse. Schut zei dat die beide clubs kunnen maar Ajax kan hij als Utrecht speler niet maken........ goede reden lijkt me. Dus hij zal t ook wel niet doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
yup totdat er echt een aanbieding komt dan is het opeens dat hebben ze verkeerd geschreven:D
Van Loen niet te vergeten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:34 schreef Chadi het volgende:
inderdaad voetbal is echt geld hoor. Er zijn Zat utrechters bij Ajax geweest voor hem... van basten ..wouters..alflen..sneijder..
daar heb ik een grafhekel aan sinds mijn jeugd die gast kon niet tegen zijn verlies en sloeg ons als hij verloor.. tering rooie ...en die broer van hem kan zo bij de NSB die haat alles wat anders is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Van Loen niet te vergeten.
Ik kijk ook uit naar mijn maaltijd straks om kwart voor 7quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:46 schreef The_Hives het volgende:
ik kijk al uit naar het eerste biertje
en daarna een mooie pot
straksquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik kijk ook uit naar mijn maaltijd straks om kwart voor 7vol eten en dan Ajax kijken
Ja man weer 30 dagen vasten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
straks
Geen goede reden, mietjes gedrag. Als hij jaren bij Utrecht speelt, en op een gegeven moment doet Ajax hem een goede aanbieding, en Ajax is daarin de enige. Zou hij dan weigeren omdat hij vindt dat hij het niet kan maken? Dat zou wel erg kansloos zijn. Utrecht is een suptopper, Ajax een topclub. En er zijn idd zat spelers die hem voor zijn gegaan. Ik meende zelfs dat ook Vanenburg een utrechter was.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
interview in sportweek, Feijenoord en PSV hebben ook al interesse. Schut zei dat die beide clubs kunnen maar Ajax kan hij als Utrecht speler niet maken........ goede reden lijkt me. Dus hij zal t ook wel niet doen.
Als je je aan een opbeurend interview met koeman vast moet knopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef JaWi het volgende:
We worden nog steeds kampioen. Best opbeurend interview met koeman in telegraaf.
Wij gaan morgen niet verliezen hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je je aan een opbeurend interview met koeman vast moet knopen![]()
Hoe je het ook wendt of keert, als ajax morgen verliest en zondag verliest, stapt of koeman zelf op, of hem wordt de deur gewezen.
misschien zijn de tijden iets veranderd..... als je reeel bent, transfers tussen zeer reivaliserende clubs zijn er nauwelijks tegenwoordig. Schut is altijd utrecht geweest, als jongetje al fan. Dat is hethelfde als dat Demouge van NEC naar Vitesse zou gaan, dat gaat gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geen goede reden, mietjes gedrag. Als hij jaren bij Utrecht speelt, en op een gegeven moment doet Ajax hem een goede aanbieding, en Ajax is daarin de enige. Zou hij dan weigeren omdat hij vindt dat hij het niet kan maken? Dat zou wel erg kansloos zijn. Utrecht is een suptopper, Ajax een topclub. En er zijn idd zat spelers die hem voor zijn gegaan. Ik meende zelfs dat ook Vanenburg een utrechter was.
Alan Smith naar SCUM ...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien zijn de tijden iets veranderd..... als je reeel bent, transfers tussen zeer reivaliserende clubs zijn er nauwelijks tegenwoordig. Schut is altijd utrecht geweest, als jongetje al fan. Dat is hethelfde als dat Demouge van NEC naar Vitesse zou gaan, dat gaat gewoon niet.
Goede beargumentering.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:53 schreef SCH het volgende:
Ajax zal wel weer verliezen want Ajax komt uit Amsterdam
Super Sol naar Arsenal....quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Alan Smith naar SCUM ...
Dat daar nog aan getwijfeld wordt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef JaWi het volgende:
We worden nog steeds kampioen.
Kan wel zijn, blijf het een mietje vindenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien zijn de tijden iets veranderd..... als je reeel bent, transfers tussen zeer reivaliserende clubs zijn er nauwelijks tegenwoordig. Schut is altijd utrecht geweest, als jongetje al fan. Dat is hethelfde als dat Demouge van NEC naar Vitesse zou gaan, dat gaat gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |