Op dit punt ben ik het dan wel met je eens.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:20 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als je zo vaak ongelukkige aankopen doet, dan kan dat geen toeval meer zijn...
Kwaliteit is natuurlijk meer dan alleen techniek. Strijd en karakter zijn minstens zo belangrijk, dus er zit weldegelijk een kern van waarheid inquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dit stokpaardje van je nu al ongeveer 387 keer gelezen, nu weten we het wel. Het is al erg genoeg.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Kwaliteit is natuurlijk meer dan alleen techniek. Strijd en karakter zijn minstens zo belangrijk, dus er zit weldegelijk een kern van waarheid in
Een aantal maanden geleden kreeg ik nog dit soort smileysquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:34 schreef Suijk het volgende:
Ik heb dit stokpaardje van je nu al ongeveer 387 keer gelezen, nu weten we het wel. Het is al erg genoeg.
It ain't over till ...quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Een aantal maanden geleden kreeg ik nog dit soort smileys![]()
![]()
![]()
![]()
Toch fijn om achteraf gelijk te krijgen![]()
Wat is er eigenlijk met Martel gebeurd? Na zijn transfer naar Vitesse nooit meer iets van gehoordquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
Op Bob Peeters na viel dat ook nog wel mee. Dat ze niet slagen, is een tweede. Maar Martel was een sensatie in Utrecht, dus echt geen rare aankoop.
Nee hoor, het is onzin. Je moet over een langere periode kijken en Ajax heeft echt wel een betere selectie dan Heerenveen. Sterker nog, feitelijk is het de beste selectie van Nederland.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Kwaliteit is natuurlijk meer dan alleen techniek. Strijd en karakter zijn minstens zo belangrijk, dus er zit weldegelijk een kern van waarheid in
Koller zat dan nog bij Lokeren lijkt me. Martel is nog bij Helmond Sport geweest, paar duels.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Martel gebeurd? Na zijn transfer naar Vitesse nooit meer iets van gehoord.
En kon die echt Köller kopen?
Over een langere periode gezien voetbalt ajax dramatisch. Feitelijk gezien zit er geen progressie in het elftal. Op papier lopen er een aantal aardige spelers rond, maar welke Ajacied heeft zich de afgelopen tijd echt ontwikkeld?quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee hoor, het is onzin. Je moet over een langere periode kijken en Ajax heeft echt wel een betere selectie dan Heerenveen. Sterker nog, feitelijk is het de beste selectie van Nederland.
Dat is essentieel. Hij is de enige die Ajax weer op de rails zou kunnen krijgen lijkt me.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:55 schreef JaWi het volgende:
Galasek niet op tijd fit voor morgen.
Ik kijk doorgaans naar de stand op de ranglijst..quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Stilstaan is ook relatief natuurlijk. Wie weet zetten ze door een moeilijkere fase straks weer twee stappen vooruit. Je moet naar de basiskwaliteiten kijken.
Eerst even links kijken en als je daar de letters c-u-l-t-h-e-l-d- ziet, direct een post naar beneden zakken.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:57 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik krijg tranen in mijn ogen van zoveel onzin.
Dat kan dus nog wel even durenquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:37 schreef manny het volgende:
Is overigens alleen nodig als het slecht gaat met ons, als we weer twee keer winnen kruipt ie weer terug onder z'n steen
quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat kan dus nog wel even duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |