Morientes was ook een grapje.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Paul Bosvelt is een Feyenoorder, Pasanen speelt nu bij een betere club, Morientes komt nooit en te nimmer naar Ajax, Landzaat zou kunnen maar er zijn meer clubs in de race voor hem en dan blijft Yakubu over![]()
Bosvelt zal echter nooit voor ajax spelen. Dat kan je dus vergeten.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:31 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Morientes was ook een grapje.
En verder heeft Ajax wel een type zoals bosvelt nodig vind ik. Dat het een Feyenoorder is kan me niet zoveel schelen, als hij bij Ajax speelt is het een Ajacied. Eens een Ajacied, altijd een Ajacied!
Alweer Amsterdamse arrogantie. Spelers die niet bij de top 3 spelen zouden automatisch vanzelfsprekend naar Ajax komen? Heerenveen heeft met jullie gespeeld zaterdag, speelt ook na de winterstop nog Europees voetbal en heeft een kwalitatief betere selectie dan Ajax. Ik zou zeggen, haal die huurlingen lekker terug want die zijn beter dan de 'mannetjes' Sneijder. Heitinga en VDV.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:32 schreef Nyluzzz het volgende:
En Petter Hansson zou ook niet misstaan op de plaats van Escude en die lijkt me best haalbaar. De vraag is of hij wil.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alweer Amsterdamse arrogantie. Spelers die niet bij de top 3 spelen zouden automatisch vanzelfsprekend naar Ajax komen? Heerenveen heeft met jullie gespeeld zaterdag, speelt ook na de winterstop nog Europees voetbal en heeft een kwalitatief betere selectie dan Ajax. Ik zou zeggen, haal die huurlingen lekker terug want die zijn beter dan de 'mannetjes' Sneijder. Heitinga en VDV.
??? De vraag was wie haalbare versterkingen zouden zijn voor Ajax. Hansson lijkt me als een van de weinige mogelijke versterkingen ook nog haalbaar.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alweer Amsterdamse arrogantie. Spelers die niet bij de top 3 spelen zouden automatisch vanzelfsprekend naar Ajax komen? Heerenveen heeft met jullie gespeeld zaterdag, speelt ook na de winterstop nog Europees voetbal en heeft een kwalitatief betere selectie dan Ajax. Ik zou zeggen, haal die huurlingen lekker terug want die zijn beter dan de 'mannetjes' Sneijder. Heitinga en VDV.
Ik was hier ook toen Ajax de kwartfinale haalde.. en toen vond ik Koeman al een slechte trainerquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
*kuch*NAC*kuch*
jij komt hier alleen als het minder gaat bij Ajax, beetje jammer/triest
Als je maar niet gaat zeggen dat je het er mee eens bent.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Dat was twee jaar geleden wel anders..quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk ook niet dat iemand kan ontkennen, dat zijn aankoopbeleid slecht is geweest....
Pardon..??quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Anders ga je ff ergens anders triest doen Frenkie....
Nja, twee jaar geleden had Koeman nog niet zo veel aankopen gedaan.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat was twee jaar geleden wel anders..
Maar ach jullie, ajacieden, vonden ook dat Arsenal geen counterploeg was..
Ja goh..quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat was twee jaar geleden wel anders..
Maar ach jullie, ajacieden, vonden ook dat Arsenal geen counterploeg was..
Misschien moeten jullie ook eens spelers en trainers volgen die op dat moment niet bij ajax werkzaam zijnquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja, twee jaar geleden had Koeman nog niet zo veel aankopen gedaan.
Martel was populair in Utrecht. Echt een dragende speler was het nooit natuurlijk...quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
Op Bob Peeters na viel dat ook nog wel mee. Dat ze niet slagen, is een tweede. Maar Martel was een sensatie in Utrecht, dus echt geen rare aankoop.
Als je zo vaak ongelukkige aankopen doet, dan kan dat geen toeval meer zijn...quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zijn ook meestal geen rare aankopen geweest, meer ongelukkige aankopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |