Nee kijk, arrogant zou het zijn, wanneer ik nu zou roepen dat 'wij' de 'tjempjens liek' wel ff zullen binnenhalen. Ik ben realistischquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jullie wel zeker?
Arrogante boer
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee kijk, arrogant zou het zijn, wanneer ik nu zou roepen dat 'wij' de 'tjempjens liek' wel ff zullen binnenhalen. Ik ben realistisch
Op de één of andere manier wordt dat soort uitspraken alleen maar buiten Amsterdam gehoordquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee kijk, arrogant zou het zijn, wanneer ik nu zou roepen dat 'wij' de 'tjempjens liek' wel ff zullen binnenhalen. Ik ben realistisch
Ook zo'n Sonck verhaal helpt niet echt mee natuurlijk. Denk ook niet dat hij zal komen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Aruna heeft wel eens gezegd, dat ie perse naar een sterkere competitie wilde, en dat de Nederlandse en de Oekrainse zeker (Metallurg was akkoord met Anderlecht) niet tot de mogelijkheden behoorde.
Bron: Belgische teletekst.
Nou, als ie naam wil maken in Europa, lijkt het me geen onlogische stap.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:31 schreef JeroenV het volgende:
Alleen gaat iemand van Sevilla never nooit naar Ajax.
Ik verkneukel me echt niet om 'andere ploegen' hoor. Als Feyenoord de UEFA Cup wint of Heerenveen, Utrecht of zelfs AZ, dan juich ik net zo hard mee. Maar bij Ajax krijg ik altijd een naar gevoel, vooral vanwege het geslijm van de media, het denigrerende gelul over supporters van PSV en Feyenoord en het op de borst kloppen van de Ajax staf door de media bij iedere overwinning, van Roda tot Cambuur.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Realistisch is nou niet echt het eerste woord dat bij mij te binnen schiet als ik je zie posten, met je Tevez en allerlei andere onhaalbare Zuid Amerikanen.
Verder spuit juist jij vaak wat arrogante stellingen dit forum op.
Terwijl je ook af en toe echt wel wat nuttigs te melden hebt, maar het verkneukel om andere ploegen lijkt bij jou toch de bovenhand te hebben en dat is gewoon jammer af en toe.
Je bent toch niet echt zo dom he? Sevilla is een vrij grote club die dit jaar hoge ogen gaat gooien. Net als Real Betis en Atlético Madrid heeft deze club de bedoeling om binnen een paar jaar in de CL te schitteren en alle drie genoemde clubs hebben in ieder geval minstens een twee keer zo groot budget als Ajax, dus waarom zou Baptista naar Ajax willen komen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nou, als ie naam wil maken in Europa, lijkt het me geen onlogische stap.
Ga ergens anders lopen janken joh!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:32 schreef cultheld het volgende:
Calimero-gedrag over Studio Sport.
Als ze Berbatov al durven te noemen...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt zo dom he? Sevilla is een vrij grote club die dit jaar hoge ogen gaat gooien. Net als Real Betis en Atlético Madrid heeft deze club de bedoeling om binnen een paar jaar in de CL te schitteren en alle drie genoemde clubs hebben in ieder geval minstens een twee keer zo groot budget als Ajax, dus waarom zou Baptista naar Ajax willen komen?
Daarbij komen Spaanse spelers sowieso niet snel naar Noord-Europese landen. Spelers die al in een grote competitie spelen riskeren juist veel door er weg te gaan, omdat er veel beter op ze gelet wordt wanneer ze er blijven spelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt zo dom he? Sevilla is een vrij grote club die dit jaar hoge ogen gaat gooien. Net als Real Betis en Atlético Madrid heeft deze club de bedoeling om binnen een paar jaar in de CL te schitteren en alle drie genoemde clubs hebben in ieder geval minstens een twee keer zo groot budget als Ajax, dus waarom zou Baptista naar Ajax willen komen?
Saavedra welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Daarbij komen Spaanse spelers sowieso niet snel naar Noord-Europese landen. Spelers die al in een grote competitie spelen riskeren juist veel door er weg te gaan, omdat er veel beter op ze gelet wordt wanneer ze er blijven spelen.
Eeuwig zonde........quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:51 schreef F1Bas het volgende:
Voor MM: Hossam: 'Kon ik mijn Ajax-tijd maar overdoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |