abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22933189
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:50 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Vanuit jurisisch oogpunt ben ik het totaal met je eens, ook om zo je eigen geloofwaardigheid deels terug te winnen (mocht de zaak wel tot een veroordeling komen), anderzijds is het proces wel verworden tot een mediahype die al behoorlijk wat relaties (Defensie-OM, Wijkerslooth-OM, publieke opinie-defensie, publieke opinie-OM) op de proef heeft gesteld.
Dat laatste is zeker waar, dat is deels te wijten aan het OM zelf maar voor een nog groter deel aan nogal wat politici die het houden van een eerlijk hoger beroep wel moeilijk hebben gemaakt.
quote:
Het gevolg van de komende uitspraak is van groot belang voor velen denk ik en ik hoop dat er een wijze uitspraak wordt gedaan in deze zaak waarin alle (onderhuidse) belangen worden bekeken en naar gewicht worden ingezet.
Idem - en waarbij de uitkomst niet op voorhand vast staat.
pi_22933333
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 14:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat laatste is zeker waar, dat is deels te wijten aan het OM zelf maar voor een nog groter deel aan nogal wat politici die het houden van een eerlijk hoger beroep wel moeilijk hebben gemaakt.
[..]

Idem - en waarbij de uitkomst niet op voorhand vast staat.
Politici roepen vaak maar wat in de lucht als ze een deel van de feiten onder ogen hebben gekregen, de waan van de dag viert hoogtij en na een week is iedereen het vergeten (hou maar eens een quiz: Wie is (was) Savanah?).
Ze vinden hun eigen mening(die nogal eens wordt beinvloed door de partijcensuur) vaak belangrijker dan de rechtsgang en dat is een slecht teken.

Ik hoop dat de rechter een objectief (voor zover mogelijk) oordeel velt over de zaak én bij eventuele grove misdragingen (aan beide kanten) tot harde sancties over gaat.
Het moet niet weer een excuus-proces worden.
Mocht Eric O. vrijgesproken worden dan hoop ik dat het OM een diepe kniebuiging (en evt financieel) maakt of anders kan rekenen op een fikse veeg uit de pan van de verantwoordelijken.
Mocht Eric O. veroordeeld worden dan hoop ik dat daarmee het recht gezegevierd heeft.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 14:32:25 #253
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22933807
Even uitgaand van de uitspraak van de rechter op deze link: Het ontgaat mij compleet op basis waarvan het OM meent dat de RoE WEL zijn overtreden. Heeft iemand een link naar het proces en het daar aangevoerde bewijsmateriaal?
Kan SCH op basis van deze uitspraak vertellen waarom hij denkt dat het OM een zaak heeft? Wat in deze uitspraak staat is precies wat elke (onder)officier geleerd heeft, en als dat niet juist is moeten onze militaire opleidingen en aspiraties grondig op de schop, of de juridische basis moet worden verbouwd. Mijn persoonlijke mening neigt naar het laatste, dat moge duidelijk zijn.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_22934598
Is er uberhaupt wel een lijk? Ik begrijp uit de verklaring van Erik O, dat een Irakees struikelde na het lossen van het 2e waarschuwingsschot. Waar wordt bepaald dat hij die Irakees gedood heeft?

En al zou er een lijk zijn en er wordt dan ook maar aangenomen dat deze gedood werd door de afgeketste kogel van het waarschuwingsschot. Waar ligt dan de schuld bij Erik O? Komt het dan enkel af op de vraag of hij een waarschuwingsschot in het zand had mogen plaatsen?
quote:
Van belang is dat ook te rade kan worden gegaan bij de Rules of Engagement, die volgens de inleidende woorden van de Aide Memoire van toepassing zijn. Onder nr. 151 bepalen de Rules dat (kort gezegd) waarschuwingen mogen worden afgegeven door welk middel dan ook, indien waarschuwingen noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de missie. De militaire kamer is van oordeel dat de door verdachte afgevuurde waarschuwingsschoten gebracht kunnen en moeten worden onder deze Rule 151, zodat zij als zelfstandig geweldsmiddel ter afwending van de dreiging gelegitimeerd waren.
Schandalig

[ Bericht 10% gewijzigd door Vitalogy op 29-10-2004 15:16:34 ]
pi_22936928
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:45 schreef SCH het volgende:
Wel gewaagd maar op zich wel logisch, als je denkt een zaak te hebben - en volgens de rechter is er een zaak - zou het niet voor de hand liggen om niet in hoger beroep te gaan.
Precies. Lijkt me dus ook logisch.
Wel sneu voor Erik O. natuurlijk, dat wel.
pi_22937124
Linkse mensen zijn nu eenmaal overtuigd van hun gelijk.
En de Wijckersloot is knalrood.
Het is dus gewoon een politiek proces.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_22937168
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 17:04 schreef lionsguy18 het volgende:
Linkse mensen zijn nu eenmaal overtuigd van hun gelijk.
Rechtse mensen niet?
  Moderator vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:22:03 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_22937519
ja nu ja ze moeten ook wel he

anders lijkt het net of ze inbinden omdat politici tegen ze staan te schelden ... maar ik hoop dat ze het hierna er wel bij laten hoor want ik wordt er een beetje flauw van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_22937802
Het is voor mij duidelijk dat het trias politica een wijziging behoeft. Aan de controle van de staat door het parlement (naast haar taak als wetgevende macht) moet ook een controle van de rechterlijke macht komen door het parlement, want de de rechterlijke macht heeft geen idee meer hoe de rechtsstaat Nederland zou moeten behoren te functioneren.
pi_22938791
Parlement bepaald al welke wetten de rechters mee aan de slag mogen
Donner kan al besluiten juist wel of juist niet te vervolgen

Met de trias politica is niks mis, wel met dommer en de tweede kamer
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
pi_22939538
Het zou goed zijn als er iets gebeurde bij het OM. Misschien dat we daar ook verkiezingen voor moeten houden. En wat mij betreft voor rechterlijke macht zou dat ook niet zo'n slecht idee zijn.

Ja ik hoor jullie al roepen, Amerikaans model .... dat NOOIT

Maar kom op zeg, dit kan toch zo ook niet langer.
Wat een stelletje flapdrollen daar bij Jusititie, ongelooflijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Vitalogy op 29-10-2004 19:11:47 ]
pi_22940676
Het OM heeft partij gekozen TEGEN de oorlog in Rak, vwb de nederlandse rol hierin.
De hele top moet vertrekkien omdat ze politiek bedrijven over het belang van onze jongens en met name Erik O.
pi_22940698
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 17:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Rechtse mensen niet?
Nee, die zijn realistisch
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:12:57 #264
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_22941130
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:54 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Nee, die zijn realistisch
Realistisch ?????
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_22941179
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:03 schreef Vitalogy het volgende:
Het zou goed zijn als er iets gebeurde bij het OM. Misschien dat we daar ook verkiezingen voor moeten houden. En wat mij betreft voor rechterlijke macht zou dat ook niet zo'n slecht idee zijn.
Wat hebben de rechters nu ineens misdaan?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:05:46 #266
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22943796
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 20:15 schreef Steijn het volgende:

[..]

Wat hebben de rechters nu ineens misdaan?
Niks. OM en de rechters worden door elkaar gehaald.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_22943880
Ja dat zal het zijn.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 00:23:24 #268
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_22947330
Het is allemaal van hetzelfde instituut

Het één is alleen nog linkser dan de ander =D
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_22947532
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:53 schreef lionsguy18 het volgende:
Het OM heeft partij gekozen TEGEN de oorlog in Rak, vwb de nederlandse rol hierin.
Ik ben ook TEGEN de oorlog in Rak (Irak) en ben ook links, maar ik ben ook voor vrijspraak van Erik O. Dat kan dus prima samen gaan hoor.

Wat ik jammer vindt is dat er nooit iets gebeurt. Zowat heel Nederland is tegen zijn veroordeling, waarom dan geen aktie voor het O.M. Nederland kan de laatste tijd toch zo goed aktie voeren. Waarom dient niemand in in de 2e kamer een motie van wantrouwen tegen Donner in? Waarom zeggen alle Nederlandse soldaten in Irak niet. O.K., als wij het risico lopen dat we de gevangenis in moeten omdat we puur ons werk doen, dan gaan we nu met zijn allen naar huis.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 00:46:07 #270
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22947732
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 00:34 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ik ben ook TEGEN de oorlog in Rak (Irak) en ben ook links, maar ik ben ook voor vrijspraak van Erik O. Dat kan dus prima samen gaan hoor.

Wat ik jammer vindt is dat er nooit iets gebeurt. Zowat heel Nederland is tegen zijn veroordeling, waarom dan geen aktie voor het O.M. Nederland kan de laatste tijd toch zo goed aktie voeren. Waarom dient niemand in in de 2e kamer een motie van wantrouwen tegen Donner in? Waarom zeggen alle Nederlandse soldaten in Irak niet. O.K., als wij het risico lopen dat we de gevangenis in moeten omdat we puur ons werk doen, dan gaan we nu met zijn allen naar huis.
Da's het fijne van soldaten. Die luisteren nog naar je, zelfs als je ze in de steek laat.
- Privacy Matters
pi_22953559
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 18:23 schreef chopmax het volgende:
Parlement bepaald al welke wetten de rechters mee aan de slag mogen
Donner kan al besluiten juist wel of juist niet te vervolgen

Met de trias politica is niks mis, wel met dommer en de tweede kamer

Justitieminister kan, hoe dan ook, het O.M. niets in de weg te leggen. Obstructie van rechtsgang verboden. Toch? Kwestie Erik O splijtzwam tussen justitie en defensie?
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_22953712
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 14:32 schreef RonaldV het volgende:
Kan SCH op basis van deze uitspraak vertellen waarom hij denkt dat het OM een zaak heeft?
De rechter heeft gezegd dat er een zaak is, dat is voldoende.
pi_22953736
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 17:22 schreef sp3c het volgende:
anders lijkt het net of ze inbinden omdat politici tegen ze staan te schelden ... maar ik hoop dat ze het hierna er wel bij laten hoor want ik wordt er een beetje flauw van
Dat vind ik dus een heel gevaarlijke opmerking. Waarom moeten ze het erbij laten? Of bedoel je sepcifiek deze zaak???
  Moderator zaterdag 30 oktober 2004 @ 14:38:16 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_22953943
nee ik heb het over hun levens, als ze hiermee klaar zijn moeten ze die maar beeindigen want dat linkse tuig wordt ik flauw van ...

natuurlijk heb ik het specifiek over deze zaak, wtf is hier nu weer gevaarlijk aan
topic gaat toch over Eric O. of lees ik de titel nu verkeerd ofzo??

ik snap dat je de hele discussie weer wil doodgooien door mij woorden in de mond te leggen, je hele '0w dus jij bent tegen de rechtsgang hmmm? militairen mogen van jouw moorden wat ze willen hmmmm????, reactie staat ongetwijfeld al klaar dus ik zal je de moeite besparen en er gelijk vast op reageren:

Nee onderzoek is goed, maar niet tot in den treure en geen kruistochten zonder bewijzen

maar volgens mij heb ik dat al eerder tegen je gezegd
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:27:40 #275
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22954786
de Wijkerslooth wil koste wat kost gelijk krijgen en gaat geen middel uit de weg. Het is een persoonlijke vete geworden. (overde rug van Eric O.) Ik zie de Wijkerslooth er ook nog toe in staat dmv steekpenningen een rechter om proberen te kopen.

Want met normaal recht heeft dit inmiddels niets meer te maken. Justitie moet imho helemaal ninets meer te maken hebben met militairen in het buitenland. Laat men dit soort zaken maar over aan de commandant ter plekke, dat lijkt me veel beter.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:30:46 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_22954838
het is wel normaal recht.

OM klaagt iemand aan zonder bewijs
rechter spreekt hem vrij
OM gaat in hoger beroep

de rechtspraak staat hier helemaal niet terecht (hehehe) het is het OM dat er een circus van heeft gemaakt en nu niet meer kan stoppen waar iedereen (ik iig) problemen mee heeft
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:31:16 #277
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22954847
@bhfh. laten we dus hopen dat hij door deze actie ontmaskert wordt en lekker bij moeders de vrouw thuis kan gaan zitten. wat een blamage, wat een koppigheid en wat klinkt er tussen de regels toch hard door dat nederland nooit aan een vredesmissie had mogen meedoen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:36:36 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_22954920
hoe dan precies?
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:36:39 #279
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22954922
Nederland moet aan zoveel mogelijk missies meedoen, maar je moet je eigen militairen wel enig bescherming bieden en niet dat voor elk wissewasje je als moordenaar wordt afgevoerd. Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal in oorlog, die man die misschien is gedood, wat nog niet eens vast staat , is collateral damage. Jammer maar helaas. Natuurlijk moet je wel kijken of het enigsinds redelijk is wat er gebeurde, maar uit alles blijkt dat het dat was en dan moet je het gewoon laten rusten.

Dat excessen aangepakt worden zoals het grootschalige moorden in Vietnam dat lijkt me duidelijk, maar je moet niet op elke slak zout leggen, want dan kan je je werk als militair niet meer doen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:38:33 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_22954947
die man is geen collateral damage

die man is een plunderaar in oorlogsgebied ... althans dat wastie en nu istie dood, risico van het vak.
komt nog bij dat ook dat het punt niet is, de vraag is of hij wel of niet had mogen schieten
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:40:47 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22954981
komt ook nog eens bij of die man niet al dood was voordat hij aan het plunderen begon. lastige zaak want het lijk mag niet opgegraven worden. bovendien spreekt men over meerdere gaten in zijn lijf en dat is best lastig met één kogel.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:42:48 #282
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22955021
die man nam door aan de plunderingen deel te nemen nbewust risico. Dat hij dan geraakt wordt als hij met zn cornuiten de militairen bedreigd door een afketsende kogel is een kwestie van eigen schuld dikke bult. Ook al zou die geweldsinstructie niet voorzien in een schot in de grond, dan nog is het een kwestie van common sense om dat wel te doen op dat moment. Niet alles wat je doet staat in papiertjes beschreven in dit geval heeft hij gewoon op de best denkbare manier gehandeld. Anders waren de plunderaars doorgelopen en waren er wellicht veel meer doden gevallen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:43:26 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_22955034
een in- en een uitgang ... en plunderen als je dood bent lijkt me op zijn zachts gezegd lastig
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:44:30 #284
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22955053
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:43 schreef sp3c het volgende:
een in- en een uitgang ... en plunderen als je dood bent lijkt me op zijn zachts gezegd lastig
het ging over twee ingangen en twee uitgangen. bovendien zou het niet de eerste keer zijn dat ze een dood man meenemen en dan gaan piepen.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:45:45 #285
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22955079
iedereen met maar een beetje verstand van zake ziet dat dit absoluut geen zaak is, maar dat gekrenkte ego van een de wijkerslooth is gewoon een jammerend kind dat alles of niets wil en die Donner , die liever zn eigen onderdanen uitlevert dan ze te beschermen huichelt graag mee om zn opponenten in de politiek een hak te zetten.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:47:34 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_22955126
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het ging over twee ingangen en twee uitgangen. bovendien zou het niet de eerste keer zijn dat ze een dood man meenemen en dan gaan piepen.
dat het er twee zijn is nieuw voor mij.

voor zover ik weet hebben ze visueel iemand na het schot om zien vallen, of die door Erik O., 1 van de plunderaars of een schietende Amerikaan waar ook spraken van schijnt te zijn geweest is geraakt niet duidelijk ... maar daar hoef je het lichaam maar voor op te graven om erachter te komen
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:49:29 #287
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22955165
laat donner en de wijkerslooth zelf maar met een schopje dat lijk opgraven eens kijken of ze er levend vanaf komen, want op bescherming hoeven ze natuurlijk niet te rekenen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:50:58 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22955186
maar dat kan dus niet spec, omdat dan de hele bevolking tegen hen keert. terwijl het net zo goed gaat tussen de nederlanders en de bevolking.
  Moderator zaterdag 30 oktober 2004 @ 16:00:11 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_22955331
ja dat is het probleem idd

wat vinden de heren, Erik O. ophangen of de missie waar hij aan deelnam volbrengen.
Ik zie het OM nog wel verzoeken alsnog dat lijk op te graven in de hoop dat er een Nederlandse kogel inzit.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 16:04:51 #290
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22955397
ik wil dat hij veel geld krijgt als genoegdoening en dan zelf mag bepalen wat ie wil.
pi_22961999
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 14:38 schreef sp3c het volgende:
nee ik heb het over hun levens, als ze hiermee klaar zijn moeten ze die maar beeindigen want dat linkse tuig wordt ik flauw van ...

natuurlijk heb ik het specifiek over deze zaak, wtf is hier nu weer gevaarlijk aan
topic gaat toch over Eric O. of lees ik de titel nu verkeerd ofzo??

ik snap dat je de hele discussie weer wil doodgooien door mij woorden in de mond te leggen, je hele '0w dus jij bent tegen de rechtsgang hmmm? militairen mogen van jouw moorden wat ze willen hmmmm????, reactie staat ongetwijfeld al klaar dus ik zal je de moeite besparen en er gelijk vast op reageren:

Nee onderzoek is goed, maar niet tot in den treure en geen kruistochten zonder bewijzen

maar volgens mij heb ik dat al eerder tegen je gezegd
Ik stel een heel normale vraag op een wat cryptische opmerking van jou "dat ze het hierbij zouden moeten laten" - ik vroeg me af wat ze dan nog meer zouden kunnen doen en vroeg me dus af of je het alleen over deze zaak had.

Dus draaf niet zo door en insinueer niet zoveel.
pi_22962015
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 16:00 schreef sp3c het volgende:
Ik zie het OM nog wel verzoeken alsnog dat lijk op te graven in de hoop dat er een Nederlandse kogel inzit.
Wat is daar op tegen?
pi_22962038
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
iedereen met maar een beetje verstand van zake ziet dat dit absoluut geen zaak is
De rechter ziet er anders wel een zaak in.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 21:55:46 #294
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22962918
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 21:15 schreef SCH het volgende:

[..]

De rechter ziet er anders wel een zaak in.
Nee, de rechter zei van niet in eerste instantie (wel ontvankeleijk, maar niet schuldig). Het OM ziet er wel nog steeds een zaak in.
- Privacy Matters
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 23:56:59 #295
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22965619
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 21:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is daar op tegen?
Het lijk opgraven zou de verhouding verstoren tussen de bevolking en de militairen. Soms moet je een groter doel hebben en niet alleen maar narrowminded een zondebok te vinden om het disfunctioneren van het OM te verdoezelen. Elk verder gerotzooi in deze zaak kan slachtoffers veroorzaken, dit is nou typisch zo'n zaak waar het doel de middelen niet heiligt.

Het hoger beroep is een staaltje van onvervalst machtsmisbruik van het OM.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22967339
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 23:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het hoger beroep is een staaltje van onvervalst machtsmisbruik van het OM.
Eric O. zou juiust blij kunnen zijn met het hb, er zijn nog zoveel vraagtekens in deze zaak. Een eerlijke rechtsgang kan nooit machtsmisbruik zijn, leg eens uit hoe het hb zo'n staaltje is?
pi_22967350
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 21:55 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nee, de rechter zei van niet in eerste instantie (wel ontvankeleijk, maar niet schuldig). Het OM ziet er wel nog steeds een zaak in.
De rechter zegt dat het OM genoeg redenen had er een zaak van te maken, een onderdeel van een zaak kan het hb zijn.
  zondag 31 oktober 2004 @ 02:02:50 #298
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22967472
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 01:48 schreef SCH het volgende:

[..]

De rechter zegt dat het OM genoeg redenen had aanvoerde er een zaak van te maken, een onderdeel van een zaak kan het hb zijn.
Nu ben ik het met je eens
- Privacy Matters
pi_22967549
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 02:02 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nu ben ik het met je eens
Het is niet wat de rechter zei maar als jij op deze manier je gelijk wil halen.
  zondag 31 oktober 2004 @ 06:46:28 #300
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22969295
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 01:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Eric O. zou juiust blij kunnen zijn met het hb, er zijn nog zoveel vraagtekens in deze zaak. Een eerlijke rechtsgang kan nooit machtsmisbruik zijn, leg eens uit hoe het hb zo'n staaltje is?
soms is het beter het te laten rusten,, men zou Eric O. gewoon op zijn woord moeten gekoven verder. Deze zaak is een heilloze prestige kwestie, waarbij nog verder door laten rotten hiervan mensenlevens kan kosten. Nu en in de toekomst. Ik blijf erbij en die discussie zal er ook zekerlwel komen. Het OM zou niets te maken moeten hebben met uitgezonden militaitren,
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')