"Boeren Dorpsgenoten"?quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:56 schreef DeLeider het volgende:
maar kijk he, ik woon sinds 2 jaar in Geervliet, een klein nostalgisch nationalistisch dorpje vlak naast spijkenisse, onder rotterdam, maar wel in de randstad, hoe moet ik mijn dorpgenoten die het boerenvak uitoefenen nou noemen?
Gewoon boeren, mits in randstad geboren natuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2004 01:56 schreef DeLeider het volgende:
maar kijk he, ik woon sinds 2 jaar in Geervliet, een klein nostalgisch nationalistisch dorpje vlak naast spijkenisse, onder rotterdam, maar wel in de randstad, hoe moet ik mijn dorpgenoten die het boerenvak uitoefenen nou noemen?
Ontleend aan de agrarische sector en aan het carnaval natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:55 schreef erikkll het volgende:
fijn. en hoe bent u op deze geweldige naamgeving gekomen, mijn waarde?
"Peasants" mag ook.quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon boeren, mits in randstad geboren natuurlijk
Ben je in de Randstad geboren?quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:58 schreef DeLeider het volgende:
jah dat zijn ze hier allemaal, ik ook, maar niet van hier, ik hoor er ook niet bij, mede omdat ze hier of naar hardcore luisteren of naar de kerk gaan, en ik metal luister, dus ik ben gewoon randstatter en hun boer??
Within Temptation en Linkin Park is ook metalquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Argueably... :Squote:Op maandag 18 oktober 2004 02:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Within Temptation en Linkin Park is ook metal
Boeren luisteren inderdaad nooit metal.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar dus eerst goed nadenken voor je dequote:Op maandag 18 oktober 2004 02:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Argueably... :S
quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar dus eerst goed nadenken voor je desmiley gebruikt. Dalijk moedig je dit soort dingen nog aan ook.....
Maar voor Maiden mag de-smiley en ook de
-smiley natuurlijk gebruikt worden
Dat heeft er verder niets mee te maken, was meer een afzonderlijke opmerking.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Boeren luisteren inderdaad nooit metal.![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:47 schreef ThE_ED het volgende:
Vanaf nu zullen wij jullie niet meer uitsluitend 'boeren' of 'provinciaaltjes' meer noemen. De nieuwe term 'wandelende maiskolven' is hier nog bij gekomen.
Ik dank u voor uw aandacht,
Groeten uit de Randstad.
Oh? Lees de zin dan nog maar eens goed door:quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat heeft er verder niets mee te maken, was meer een afzonderlijke opmerking.
Het blijven maiskolven.
Als je met je paard en koets langer dan 5 minuten stil staat noem je dat een file.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:34 schreef Visie het volgende:
files? was da?
je hebt altijd een elite in de samenlevingquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:35 schreef DeLeider het volgende:
er zijn meer mensen die randstedelijk praten dan boers. BOW DOWN FOR ME MAISKOLF
hebben jullie die in de randstad nog ja?quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je met je paard en koets langer dan 5 minuten stil staat noem je dat een file.
Dat ging over de plek waar je geboren was, maar ik kaart het probleem aan van boer zijn in de Randstad, maar dat zijn ook gewoon maiskolvenquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:35 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Oh? Lees de zin dan nog maar eens goed door:
"jah dat zijn ze hier allemaal, ik ook, maar niet van hier, ik hoor er ook niet bij, mede omdat ze hier of naar hardcore luisteren of naar de kerk gaan, en ik metal luister, dus ik ben gewoon randstatter en hun boer"
En nog eens als je het verband dan nog niet ziet. Zet 'm op!
Ja, in onze gedachtenquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:38 schreef Visie het volgende:
[..]
hebben jullie die in de randstad nog ja?
Wou je zeggen dat de stront van de Ranstedelingen bij ons op het weiland wordt uitgereden?quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:49 schreef DeLeider het volgende:
zonder randstad hadden jullie geen kunstmest
die snap ik ff niet.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:49 schreef DeLeider het volgende:
zonder randstad hadden jullie geen kunstmest
In de randstad, en anders met de techonolgie uit de randstad word kunstmest gemaaktquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:55 schreef erikkll het volgende:
[..]
die snap ik ff niet.
aah jullie hebben in de randstad: techonolgiequote:Op maandag 18 oktober 2004 02:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
In de randstad, en anders met de techonolgie uit de randstad word kunstmest gemaakt![]()
je hebt gelijjkquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:53 schreef DeLeider het volgende:
KUNST mest geen stront
in de randstad weet men niet wanneer men wordt met dt schrijft of word zonder t schrijft.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
In de randstad, en anders met de techonolgie uit de randstad word kunstmest gemaakt![]()
Hier nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 03:18 schreef DeLeider het volgende:
klopt het is idd een zooitje in het onderwijs hier
Zou ik sowieso niet doenquote:Op maandag 18 oktober 2004 01:59 schreef Visie het volgende:
kzal mezelf dan maar niet in een magnetron stoppen...![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:30 schreef V1z0R het volgende:
1 ding is zeker komt er een WW3 blijven jullie maar lekker in je platgebombardeerde kut steden en ook niet heerheen komen te zeuren dat je geen vreten hebt... van onze aardappelen blijven jullie af !
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:30 schreef V1z0R het volgende:
1 ding is zeker komt er een WW3 blijven jullie maar lekker in je platgebombardeerde kut steden en ook niet heerheen komen te zeuren dat je geen vreten hebt... van onze aardappelen blijven jullie af !
quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:14 schreef DeLeider het volgende:
we manipuleren hier gewoon wat aardappelen
"It's life Jim, but not as we know it."quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:57 schreef Stuart het volgende:
Is er leven buiten de randstad![]()
Jaquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:33 schreef DoctorB het volgende:
de Randstad.... da's zooooooooo 1990.....
randstadters..... wat zouden ze allemaal graag Brabanders zijn......
NOU NEEquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:33 schreef DoctorB het volgende:
de Randstad.... da's zooooooooo 1990.....
randstadters..... wat zouden ze allemaal graag Brabanders zijn......
Je bent een boer of je bent 't nie.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:47 schreef DeLeider het volgende:
als je "toeterzat" ben, ben je toch iets te ver gegaan
Jullie aardappels?quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:30 schreef V1z0R het volgende:
hier kun je nog knuppelzat in de auto naar huis.... Honda MT.... da's zoooooo eighties.....quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:56 schreef DeLeider het volgende:
kbedoel hier zitten we lam op de Honda MT
Ja, en melk en kaas en eieren en yoghurt en boter en slagroom ook, en alles waar het in gebruikt wordt? Laat staan al het vlees en de rest van de op het land verbouwde gewassen?quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Aardappels is voer voor boeren
Die noemen we hier de allochtonenquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:36 schreef DoctorB het volgende:
In Brabant wordt het geld verdient voor de uitkeringen van dat lamme randstad volk....
Zo noemen wij jullie ook als jullie bij ons carnaval komen vieren...quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Die noemen we hier de allochtonen
Eensch!quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:51 schreef dingendoener het volgende:
-knip-
Dan heb je geen goeie carnaval meegemaakt. Jij vond die relaxte sfeer van die provincialen toch zo relaxed? Met Carnaval heb je duizenden relaxte mensen bij elkaar, feesten. Goed feest.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:57 schreef DeLeider het volgende:
carnaval vin ik echt een kut feest
Heel goed, weer zo'n randstadse party pooper minder....quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:57 schreef DeLeider het volgende:
carnaval vin ik echt een kut feest
Eg nie, we hebben hier zelfs kroegen die 23 uur per dag open zijn. Dat ene uurtje dat ze gesloten zijn hebben ze nodig om schoon te makenquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:51 schreef dingendoener het volgende:
de randstad is idd mooi.
kroegen gaan om 3 uur dicht als het niet eerder is (lang leven groningen)
Sjit, wat heb ik dan al die jaren een mazzel gehadquote:als je uitgaat wil moet je een eerst de cursus mes ontwijken volgen
Auto? Het is hier verstandiger om een oude barrelfiets te hebbenquote:je kan je auto niet kwijt
Nee hoor, wij hoeven niet dat hele kut-eind naar 't platteland terug te rijden. Wij wonen hier namelijk ookquote:je staat de god ganse dag in de file
Ja, das dom. Maar wij stemmen weer niet op de kleine christelijke nazipartijenquote:het volk is zo inteligent dat ze pim fortuijn stemmen
Wat is nou weer het nut van natuur? En btw: een weiland is net zo min natuur als een torenflatquote:natuur is.... er niet
en op het platteland is het ook niet echt positief om zwart of homofiel te zijn meestalquote:in sommige buurten is het niet toegestaan blank te zijn
tering veel boerenquote:tering veel breezah's
tering veel alto-boerenquote:tering veel alto-breezah's
tering veel ganstah-boerenquote:tering veel gangstah-breezah's
nee dat boerse accent is lekkahrquote:allen spreken ze breezah's slang
Markt? Hebben jullie nog steeds geen supermarkten uitgevonden?quote:geen zuidlaarder markt (jaja vandaag)
Naar de Randstad verhuizen?]quote:ik ga nu iets nuttigs doen
quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:51 schreef dingendoener het volgende:
het volk is zo inteligent dat ze pim fortuijn stemmen
Ik moet even in conclaaf met dat stuk onweten, spreidt het woord voort dat hij niet representatief staat voor de bevolking buiten dat stinkende industriegebied wat 'randstad' heet.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:02 schreef teknomist het volgende:
[..].
Zuidlaardermarkt vandaag??quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:51 schreef dingendoener het volgende:
de randstad is idd mooi.
kroegen gaan om 3 uur dicht als het niet eerder is (lang leven groningen)
als je uitgaat wil moet je een eerst de cursus mes ontwijken volgen
je kan je auto niet kwijt
je staat de god ganse dag in de file
het volk is zo inteligent dat ze pim fortuijn stemmen
natuur is.... er niet
in sommige buurten is het niet toegestaan blank te zijn
tering veel breezah's
tering veel alto-breezah's
tering veel gangstah-breezah's
allen spreken ze breezah's slang
geen zuidlaarder markt (jaja vandaag)
ik ga nu iets nuttigs doen
Kijk weer zoiets. Je kan er niet eens op een fatsoenlijke fiets naar het cafe gaan.quote:Auto? Het is hier verstandiger om een oude barrelfiets te hebben
Waar woon je nu liever? Tussen de weilanden of tussen een paar torenflatsquote:Wat is nou weer het nut van natuur? En btw: een weiland is net zo min natuur als een torenflat
Vind je het gek? We wonen hier in Nederland.quote:en op het platteland is het ook niet echt positief om zwart of homofiel te zijn meestal
Goed die opmerking klopt dus niet, want he je nou wel of niet op Pim Fortuyn gestemd?quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:38 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Vind je het gek? We wonen hier in Nederland.
* Martijn_77 is blij Brabo te zijn!!quote:
Dat soort gasten kom ik nou nooit tegen in Brabant.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 02:29 schreef Cochese het volgende:
Jajajajajaja... Keichââf allehmaal dit...
Als je in het weekend op het Rembrandtplein gaat kijken, het liefst zo rond 2:00, dan zie je vanzelf waar de minachting voor provincialen vandaan komt.
Het stikt er dan van groepjes dronken boeren die er een eenheidslook op nahouden; spijkerbroek, vliegersjack/bomberjack, witte t-shirts, en sommige presteren het zelfs om hun sigarettenpakje in de mouw van hun t-shirt te rollen...
Verder zijn dit dezelfde gasten die naar de grotere dance-festivals komen (wederom IN de Randstad) en waarvan hun vriendinnen zich allemaal uniform uitdossen met dezelfde fluffy beenwarmers in neonoranje, omdat dat zo'n leuk "groepsgevoel creëert" (ik zeg maar wat).
Dit zijn zonder uitzondering altijd de jongens die stomdronken naar elk meisje toewaggelen en dan iets onverstaanbaars uitkramen (dialect en alcohol don't mix). Beleefd doch dringend zal ditzelfde meisje dan aangeven hier niet van gediend te zijn omdat ze dit al honderd keer heeft meegemaakt. Sjors weet echter niet van opgeven, en zijn instinct vertelt hem dat hij het laatste woord moet hebben. Dus als er niks meer te redden valt, mompelt hij iets over "niet zo'rrogant doen weiffie!" Waarna hij joelend naar zijn vrienden toerent.
Ik heb dit soort gasten op Koninginnedag in elkaars bek zien pissen (serieus!), ten einde raad elkaar te overtreffen in "kijk mij eens"...
Ik denk dat veel provincialen er niet bij stilstaan dat als je ergens uitgaat, je niet altijd kunt terugvallen op de etiquette van het gemiddelde boerenschuurfeest. Ook ben ik van mening dat het precies deze jongens zijn die zich op grotere evenementen helemaal de tyfus snuiven, in de veronderstelling "dat dat zo hoort"...
en waarom Geffen nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:19 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Waarom is Heesch vetgedrukt?
Jaaaaaaaaa.... maar dat zijn de Achterhoekers... die doen dat thuis ookquote:Op woensdag 20 oktober 2004 02:29 schreef Cochese het volgende:
Jajajajajaja... Keichââf allehmaal dit...
Als je in het weekend op het Rembrandtplein gaat kijken, het liefst zo rond 2:00, dan zie je vanzelf waar de minachting voor provincialen vandaan komt.
Het stikt er dan van groepjes dronken boeren die er een eenheidslook op nahouden; spijkerbroek, vliegersjack/bomberjack, witte t-shirts, en sommige presteren het zelfs om hun sigarettenpakje in de mouw van hun t-shirt te rollen...
Verder zijn dit dezelfde gasten die naar de grotere dance-festivals komen (wederom IN de Randstad) en waarvan hun vriendinnen zich allemaal uniform uitdossen met dezelfde fluffy beenwarmers in neonoranje, omdat dat zo'n leuk "groepsgevoel creëert" (ik zeg maar wat).
Dit zijn zonder uitzondering altijd de jongens die stomdronken naar elk meisje toewaggelen en dan iets onverstaanbaars uitkramen (dialect en alcohol don't mix). Beleefd doch dringend zal ditzelfde meisje dan aangeven hier niet van gediend te zijn omdat ze dit al honderd keer heeft meegemaakt. Sjors weet echter niet van opgeven, en zijn instinct vertelt hem dat hij het laatste woord moet hebben. Dus als er niks meer te redden valt, mompelt hij iets over "niet zo'rrogant doen weiffie!" Waarna hij joelend naar zijn vrienden toerent.
Ik heb dit soort gasten op Koninginnedag in elkaars bek zien pissen (serieus!), ten einde raad elkaar te overtreffen in "kijk mij eens"...
Ik denk dat veel provincialen er niet bij stilstaan dat als je ergens uitgaat, je niet altijd kunt terugvallen op de etiquette van het gemiddelde boerenschuurfeest. Ook ben ik van mening dat het precies deze jongens zijn die zich op grotere evenementen helemaal de tyfus snuiven, in de veronderstelling "dat dat zo hoort"...
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:08 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
Hoest smakelijk!, zegt deze maiskolf
quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
"Peasants" mag ook.
Hier kan je mensen erop vertrouwen dat ze op je fiets letten die voor hun huis staatquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Auto? Het is hier verstandiger om een oude barrelfiets te hebben
Jullie jaquote:Nee hoor, wij hoeven niet dat hele kut-eind naar 't platteland terug te rijden. Wij wonen hier namelijk ook
Pim was bij velen hier een held, maargoed...quote:Ja, das dom. Maar wij stemmen weer niet op de kleine christelijke nazipartijen
In de natuur kunnen velen hun rust vinden enzo, en een weiland is meer natuur dan dat jij met je westerse kop ooit kan bedenken.quote:Wat is nou weer het nut van natuur? En btw: een weiland is net zo min natuur als een torenflat
Dus? Dat laatste valt wat van te zeggen, maar dat 1e.. zoals eerder gezegt: je leeft toch in Nederland?quote:en op het platteland is het ook niet echt positief om zwart of homofiel te zijn meestal
Minder erg als breezah'squote:tering veel boeren
Het is handig als je iets wil zeggen wat een westerling toch niet snapt, altijd humor.quote:nee dat boerse accent is lekkahr
Markten zijn gezellig en supermarkten zijn er ook wel hoor, wees gerust...quote:Markt? Hebben jullie nog steeds geen supermarkten uitgevonden?
Als er iets niet verstandig is...quote:Naar de Randstad verhuizen?]
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:13 schreef dingendoener het volgende:
[..]
![]()
er gaat niets boven groningen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |