"Boeren Dorpsgenoten"?quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:56 schreef DeLeider het volgende:
maar kijk he, ik woon sinds 2 jaar in Geervliet, een klein nostalgisch nationalistisch dorpje vlak naast spijkenisse, onder rotterdam, maar wel in de randstad, hoe moet ik mijn dorpgenoten die het boerenvak uitoefenen nou noemen?
Gewoon boeren, mits in randstad geboren natuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2004 01:56 schreef DeLeider het volgende:
maar kijk he, ik woon sinds 2 jaar in Geervliet, een klein nostalgisch nationalistisch dorpje vlak naast spijkenisse, onder rotterdam, maar wel in de randstad, hoe moet ik mijn dorpgenoten die het boerenvak uitoefenen nou noemen?
Ontleend aan de agrarische sector en aan het carnaval natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:55 schreef erikkll het volgende:
fijn. en hoe bent u op deze geweldige naamgeving gekomen, mijn waarde?
"Peasants" mag ook.quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon boeren, mits in randstad geboren natuurlijk
Ben je in de Randstad geboren?quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:58 schreef DeLeider het volgende:
jah dat zijn ze hier allemaal, ik ook, maar niet van hier, ik hoor er ook niet bij, mede omdat ze hier of naar hardcore luisteren of naar de kerk gaan, en ik metal luister, dus ik ben gewoon randstatter en hun boer??
Within Temptation en Linkin Park is ook metalquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Argueably... :Squote:Op maandag 18 oktober 2004 02:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Within Temptation en Linkin Park is ook metal
Boeren luisteren inderdaad nooit metal.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar dus eerst goed nadenken voor je dequote:Op maandag 18 oktober 2004 02:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Argueably... :S
quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar dus eerst goed nadenken voor je desmiley gebruikt. Dalijk moedig je dit soort dingen nog aan ook.....
Maar voor Maiden mag de-smiley en ook de
-smiley natuurlijk gebruikt worden
Dat heeft er verder niets mee te maken, was meer een afzonderlijke opmerking.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Boeren luisteren inderdaad nooit metal.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |