in india is dat vrij normaal, gewoon glazen potje met wat water waar ze elke keer paar druppels tegen de aars aan spatteren en voor de rest 1x per week in de ganges rondbaggeren ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:40 schreef Gorbatjov het volgende:
[..]
JaHet was of dat of met handen en water
qua zwarte aarsch vermijden maakt 't niet uit of je norrit eet of de telegraaf gebruikt als pleepapier hoorquote:
Kleine-Jelle zal teleurgesteld zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:17 schreef Gorbatjov het volgende:
Nou beste medemensenIk ben weer volledig hersteld
Nouja mijn aars is nog wat gevoelig maar er komen weer hapklare brokken uit
![]()
krijg je houten aars van.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:21 schreef IJsblok het volgende:
Meer kaklint inslaan, dagje op de pot doorbrengen...
Aan de rode kwatsquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:20 schreef Metro2005 het volgende:gatverdammeeee ik zat te eten toen ik dit topic opende
* metro2005 gaat zijn kots maar even opruimen![]()
idd, alsof we ons dat niet met onze fantasie voor kunnen stellen man.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:54 schreef Dirkh het volgende:
Smerige foto's plaatsen en url's naar dit soort foto's mogen gewoon achterwegen blijven.
broodje rode kwats met spuitpoep?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:14 schreef Dabenzo het volgende:
Pfff, gisteren broodje Shoarma gegeten.. 3x raaien
Een lotgenootquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:14 schreef Dabenzo het volgende:
Pfff, gisteren broodje Shoarma gegeten.. 3x raaien
Nee, nog net niet, de eerste 3 broodjes waren nog enigzins warm, maar toen kwam er even iets tussendoor en heb ik 15 minuten later dat andere broodje ook nog opgegeten en die was beetje koud geworden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:16 schreef Anus het volgende:
[..]
broodje rode kwats met spuitpoep?
njah, wees blij dat de poep op je bril zat en niet op je broek of op een stoelquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:48 schreef Dabenzo het volgende:
[..]
Nee, nog net niet, de eerste 3 broodjes waren nog enigzins warm, maar toen kwam er even iets tussendoor en heb ik 15 minuten later dat andere broodje ook nog opgegeten en die was beetje koud geworden.
Maar misschien heeft het drinken van een koud blikje Bullit ook wel toegedragen aan een "versnelde" stoelgangEr zat gewoon poep op de bril omdat ik al begon met schijten voordat ik zat
Maar de schade is te overzien
Ff over je signature, dar (re)laxeren is dat dat je steeds maar opnieuw moet schijten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:13 schreef Anus het volgende:
[..]
njah, wees blij dat de poep op je bril zat en niet op je broek of op een stoel
sort ofquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:03 schreef Dabenzo het volgende:
[..]
Ff over je signature, dar (re)laxeren is dat dat je steeds maar opnieuw moet schijten?
Een paar patiënten van me wel ; heel de muur en ramen zaten onder net toen ik kwam visiteren ; moest echt lachen om de gezichten van die arrogante verpleegkundigen die dat moesten opruimen, van die mbo-v'ers die denken dat ze onmisbaar zijn enzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:38 schreef renz0r het volgende:
Zit je nog steeds aan de spuitpoep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |