ja, voor je het weet heb je een foto van Jasser Arafat op je aars staanquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:47 schreef Fool het volgende:
[..]
Maar niet de voorpagina, grote foto's geven teveel af op je kont.
Ik schijt bijna in m'n broek van et lachen manquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja, voor je het weet heb je een foto van Jasser Arafat op je aars staan![]()
En daar schijt ik nou op...quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja, voor je het weet heb je een foto van Jasser Arafat op je aars staan![]()
kruisbestuivingquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:48 schreef Fool het volgende:
[..]
En daar schijt ik nou op...
Spuitpoep duurt meestal maar een dagje. Morgen zal alleen je aars nog enigszins schraal zijn, na een dagje of twee zal ook dat wel meevallen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:49 schreef Gorbatjov het volgende:When does the hurting stop
Er komt ook nog een deel 2, zoals je kunt zien.quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:49 schreef Gorbatjov het volgende:
:'( When does the hurting stop
Dus als hier straks de hele stad aan de dunne is komt dat door jouquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:43 schreef Anus het volgende:
[..]
alleen als je recent in Tilburgistan bent geweest vrees ik
Er moet toch gefokt worden hè!quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:51 schreef CherryLips het volgende:
![]()
waarom neem je uberhaupt nog de moeite om van de plee af te gaan?
Ja ik ken ze, met zo'n tandenborsteltje, maar vorige week toen ik aan de schijt was, had ik wel een staalborstel nodig gehadquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Koop zo'n Japanse WC die je kont afspoelt met water.
Man ik kan zowat niet zittenquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:52 schreef Anus het volgende:
[..]
Ja ik ken ze, met zo'n tandenborsteltje, maar vorige week toen ik aan de schijt was, had ik wel een staalborstel nodig gehad
quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als hier straks de hele stad aan de dunne is komt dat door jou...
neem aan dat je dat regelement sowieso aan je (l)aars lapt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:53 schreef Gorbatjov het volgende:
Hmz ik heb zo de veegkeuze :
Uit reclamefolders/Telegraaf of mijn internet regelement voor werk ?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:54 schreef Gorbatjov het volgende:
[..]
Man ik kan zowat niet zitten![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:55 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
neem aan dat je dat regelement sowieso aan je (l)aars lapt.
of zie je het niet meer zittenquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:56 schreef Gorbatjov het volgende:
[..]Iets te letterlijk dit keer
zou goed kunnen, dan dus bloed bij de stront.quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met een beetje mazzel krijg je van al dat schijten ook nog aambeien!
Kom maarquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:58 schreef Dabenzo het volgende:
Hej, ik heb nog een frame dat overgespoten moet worden, kom anders ff helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |