Ik lig ook al paar maanden krom door mijn aan koop van The Sims2 en (ook nog steeds) van Lowlands..quote:Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Hahaha, als ik geld had, deed ik het.
Ben ook maar een student met niks te makken![]()
2 kleine probleempjes. Die ouwe tak is me vriendin (real life) dus denk nie dat die het leuk vind om uit huis geplaatst te wordenquote:Op donderdag 18 november 2004 00:07 schreef _kim_ het volgende:
Zet ergens op een ander kavel een vierkant hokje neer en laat haar verhuizen. speel je verder met de kids![]()
Geprobeerd maar op deze manier wordt je alleen een paar dagen jonger in je periode van leven dus zeg maar tiener volwassen om oma. Je gaat niet terug van oma naar volwassenen. Zal wel jammer zijn als we opnieuw zouden moeten beginnen, dit heeft echt spelplezier bedorvenquote:Op donderdag 18 november 2004 11:44 schreef Mone het volgende:
[..]
Ik zou alleen dat drankmachientje kunnen bedenken, waar je een paar dagen ouder of jonger van wordt. En dat als goed gaat saven en wanneer verkeerd; terug naar vorige save.
Wel een beetje omslachtig maar je moet wat overhebben voor de oudere medemens.
Volgens mij ben ik weleens van volwassene naar tiener teruggegaan.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:52 schreef Gose het volgende:
[..]
Geprobeerd maar op deze manier wordt je alleen een paar dagen jonger in je periode van leven dus zeg maar tiener volwassen om oma. Je gaat niet terug van oma naar volwassenen. Zal wel jammer zijn als we opnieuw zouden moeten beginnen, dit heeft echt spelplezier bedorven![]()
Waarom zou ik een fiets kopen als ik die van jou kan stelenquote:Op donderdag 18 november 2004 13:56 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Nou ik kan net rondkomen...
En waarom zou ik het spel kopen, als ik em gratis kan krijgen!![]()
Stomme kneus.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:58 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Waarom zou ik een fiets kopen als ik die van jou kan stelen![]()
Vervelend is dat gewoon mensen die een spel downloaden, maar dan gaan zeuren omdat het spel niet goed werktquote:Op donderdag 18 november 2004 18:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Stomme kneus..
idd, dat vind ik nou ook, ik had geen zin in het gezeur dat het niet zou werken (ik wist bij The Sims 1 al dat het gedownload een stuk minder is, en zelfs gekopieerd is het slecht) dus heb hem gewoon gekocht, als een braaf meisje...quote:Op donderdag 18 november 2004 22:14 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Vervelend is dat gewoon mensen die een spel downloaden, maar dan gaan zeuren omdat het spel niet goed werkt![]()
Klopt. Daar erger ik me ook aan hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:14 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Vervelend is dat gewoon mensen die een spel downloaden, maar dan gaan zeuren omdat het spel niet goed werkt![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:55 schreef daeri het volgende:
[..]
idd, dat vind ik nou ook, ik had geen zin in het gezeur dat het niet zou werken (ik wist bij The Sims 1 al dat het gedownload een stuk minder is, en zelfs gekopieerd is het slecht) dus heb hem gewoon gekocht, als een braaf meisje...![]()
ga dan in plaats van the sims2 te spelen werken, kan je het de volgende keer gewoon kopen.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:56 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Nou ik kan net rondkomen...
En waarom zou ik het spel kopen, als ik em gratis kan krijgen!![]()
Waarom dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nou verdomme al 2 rokende fornuizen in de tuin staan!
Ben de Tokkie sniet
Haal het eten effe uit de oven danquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nou verdomme al 2 rokende fornuizen in de tuin staan!
Ben de Tokkie sniet
Ja do'h, als dat de oplossing was dan had ik nu niet 2 decoratieve rokende fornuisjes gehad, wel?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:26 schreef Mone het volgende:
[..]
Haal het eten effe uit de oven dan.
moet je de cheat moveobjects op on zetten, dan kan je hem waarschijnlijk wel verwijderen... Of heb je dat al geprobeerd?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja do'h, als dat de oplossing was dan had ik nu niet 2 decoratieve rokende fornuisjes gehad, wel?
Het eten brandde aan, incl brandweer etc. Ik krijg het niet meer van het fornuis af, en opruimen of koken wil ie ook niet op dat fornuis omdat er iets op staat. Heb op andere sites ook al gelezen dat mensen dat probleem hadden...Je kunt het fornuis ook niet verkopen omdat het in gebruik is. Hun oplissing: gooi 'm in de tuin ........ maar kheb er nu dus al 2 in de tuin staan
Hmmz, mee... ideetje! Thanks!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:36 schreef Troel het volgende:
[..]
moet je de cheat moveobjects op on zetten, dan kan je hem waarschijnlijk wel verwijderen... Of heb je dat al geprobeerd?
Haha wat raar. Klinkt als een bug. En lukte het met de cheat wel?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja do'h, als dat de oplossing was dan had ik nu niet 2 decoratieve rokende fornuisjes gehad, wel?
Het eten brandde aan, incl brandweer etc. Ik krijg het niet meer van het fornuis af, en opruimen of koken wil ie ook niet op dat fornuis omdat er iets op staat. Heb op andere sites ook al gelezen dat mensen dat probleem hadden...Je kunt het fornuis ook niet verkopen omdat het in gebruik is. Hun oplissing: gooi 'm in de tuin ........ maar kheb er nu dus al 2 in de tuin staan
zo heb ik hem uit mn keuken weg gekregenquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:36 schreef Troel het volgende:
[..]
moet je de cheat moveobjects op on zetten, dan kan je hem waarschijnlijk wel verwijderen... Of heb je dat al geprobeerd?
Ik speelde dus laatst met die player, maar toen hij was getrouwd met dat van der Kerkhof-grietje, nodigde hij al zijn liefjes uit. Toen hij de eerste ging zoenen, gingen alle anderen hem slaan, maar daarna vond iedereen het best dat hij met 6 mensen vreemdgingquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb gisteren The Playboy Mansion gemaakt, maar iedereen kreeg ruzie met elkaar wegens vreemdgaan.
Blij te horen dat er meer mensen zijn met zo'n leuk tuinornamentjequote:Op vrijdag 19 november 2004 17:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, "de fornuis in de tuin gooi oplossing"
Patch is trouwens in de maak, misschien dat het helpt
Hoe heet die player..? want ik heb daar foto's van gezien, alleen heb ik hem nog niet gevondenquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik speelde dus laatst met die player, maar toen hij was getrouwd met dat van der Kerkhof-grietje, nodigde hij al zijn liefjes uit. Toen hij de eerste ging zoenen, gingen alle anderen hem slaan, maar daarna vond iedereen het best dat hij met 6 mensen vreemdging
Stefano Bigoli geloof ik (uit mijn hoofd)quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:16 schreef daeri het volgende:
[..]
Hoe heet die player..? want ik heb daar foto's van gezien, alleen heb ik hem nog niet gevonden
quote:Op maandag 15 november 2004 16:30 schreef Elvi het volgende:
Oud nieuws. T gaat géén University heten hoor... Er komt wel een uitbreidingsset, maar niet over het universiteitsleven.
Ahum....quote:Sims 2 expansion "University" bevestigd
Geplaatst door lizardtattoo op 21-11-04 @ 21:09
Vorige week kondigden we al aan dat de eerste uitbreiding voor De Sims 2 waarschijnlijk bekend was, nu heeft EA dat bevestigd. Het eerste expansion pack zal The Sims 2 University gaan heten en vanaf maart te koop zijn.
Sinjin Bain, Executive Producer en vice-president bij Maxis legt uit: We zijn zeer enthousiast om een hele nieuwe levensfase voor de Sims te openen, waardoor spelers hen nu door alle uitdagingen van de studententijd kunnen leiden, en het opwindende leven van op kamers gaan, feesten en examens doen kunnen meemaken. Dit is de eerste van een hele reeks expansion packs die erop gericht zijn de wensen van de spelers te vervullen, de Sims 2-franchise verder uit te bouwen en de wereld van de Sims te vergroten door bijna oneindige gameplay en verhaal-mogelijkheden te creëren."
De jonge Sims gaan studeren in een andere stad. Ze kunnen kiezen uit elf studierichtingen en door goede cijfers te halen kunnen ze hun diploma halen en daarmee vier nieuwe carrière-mogelijkheden beschikbaar maken.
Bron
Das voor de consoles...quote:Op maandag 22 november 2004 12:31 schreef Dos37 het volgende:
ik dacht dat sims in the city al voor sims 2 was
Of hij staat verkeerdom... dat had ik eerst bij de koelkastquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:25 schreef Elvi het volgende:
Hij heeft geen oven of kookplaat of er staat iets in de weg waardoor hij er niet bij kan...
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij staat verkeerdom... dat had ik eerst bij de koelkast
quote:Op zondag 28 november 2004 12:21 schreef daeri het volgende:
Whooo cool Elvi!!
Maart 2005, staat een stukje terugquote:Op zondag 28 november 2004 12:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
Wanneer komt nou de eerste uitbreidset uit???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |